-
Ναι γινεται να ειναι σε αχετικα καλη κατασταση. Στο κτεο τι νουμερα βγαζουν τα αμορτισερ σου
-
Κτεο πηγαίνω τον άλλο μήνα, αλλά μετά από 17 αυτοκίνητα και 2000000 km θωρώ ότι είναι επιεικώς τελειωμένα. Χώρια που στις λακκούβες κάνει σαν κάρο και στις στροφές δε σου εμπνέει και πολύ εμπιστοσύνη πια.
-
Μπορει να φταινε και τα ψαλιδια και τα συνεμπλοκ τους για τους θορυβους, αλλα μιας και πιστευεις οτι εχεις θεμα στο κτεο θα καλαταλαβεις καλυτρα.
-
Γενικά υπάρχει ένα θέμα να ψαχτούν και αλλαχτούν πράγματα ατα αμάξια leasing.
Από τις αρχές του νέου έτους είχα μια ανάδραση στο πεντάλ του φρένου όταν το πάταγα με ταχύτητες άνω των 50. Το αμάξι είχε τότε περί τις 20000 χλμ.
Στο σερβις αρχές Απριλίου το ανέφερα μαζί με κάτι άλλους θορύβους και φυσικά βρέθηκαν οκα φυσιολογικά. Σημειωτέον το συνεργείο εξουσιοδοτημένο.
Για τα φρένα ειδικά μου είπαν ότι έγινε οπτικός έλεγχος αλλά στην επιμονή μου μου ανέφεραν ότι πρέπει να κλείσουμε άλλο ραντεβού όταν θα έχουν ειδικό μηχάνημα εκεί για έλεγχο κυρτοτητας των δίσκοπλακων.
Τελικά παρότι περίμενα τηλέφωνο αποφάσισα την προηγούμενη εβδομάδα να ξαναπάρω εγώ και νου έκλεισαν ραντεβού για του Αγίου Πνεύματος όπου μου άλλαξαν δισκοπλακες με 25000 μόνο το αμάξι. -
Δημητρη72 καλό θα ήταν να αναφέρεις τουλάχιστον την εταιρεία μίσθωσης. Θα βοηθουσες πολύ κόσμο που παίρνουν προσφορές και ακούν διάφορες πίπες από τους πωλητές
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν δε το καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή και το συμβόλαιο της leasing, δε θα τα αλλάξει.
Περίεργο πάντως μου φαίνεται να έχουν τελειώσει τα αμορτισέρ σε 125Κ κμ.
Sent from my H9436 using Tapatalk
-
Διαβάζοντας τέτοιες ιστορίες μου μειώνεται ακόμα πιο πολύ η όρεξη για leasing. Αν μου παρείχε αυτοκίνητο η εργασία μου, καλώς, αλλά ειδικά όταν δεν υπάρχει σοβαρό φορολογικό πλεονέκτημα, να μου λείπει.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Διαβάζοντας τέτοιες ιστορίες μου μειώνεται ακόμα πιο πολύ η όρεξη για leasing. Αν μου παρείχε αυτοκίνητο η εργασία μου, καλώς, αλλά ειδικά όταν δεν υπάρχει σοβαρό φορολογικό πλεονέκτημα, να μου λείπει.Περισσότερο σου μειώνεται το οποίο τυχόν ενδιαφέρον για αγορά αμαξιού που προέρχεται από leasing.
-
καλα οποιος αγοραζει αμαξια απο λιζινγκ είναι αξιος της μοιρας του...μονο κοψοχρονια.
Σπανια να ειναι καλοσυντηρημένα αφου η λογικη του λιζινγκ είναι οσα λιγοτερα ξοδεψω για το αμαξι στους 48 μηνες τοσο ανεβαζω το κερδος μου. Αυτοι υπολογίζουν ενα κοστος ας πουμε 1000 ευρώ για σέρβις επισκευες για τα 4 χρονια και εννοειται προσπαθουν με νυχια και δοντια να το μειώσουν και εννοειται γίνεσαι εχθρος τους αν το πας 1001 ευρώ!
-
Γενικά εγώ δεν καταλαβαίνω και την λογική 'έκανα leasing και άααραξα!'. Δηλαδή το ότι θα μπαίνεις μέσα εσύ και η οικογένειά σου δεν σε απασχολεί; Φίλος που έχει με leasing πρώτα έλεγξε τι είδους service κάνουν και μετά διάλεξε εταιρία.
-
Eνταξει απο την αλλη για να μην τα τραγικοποιούμε υποτιθεται οτι μιλαμε για νεα αμαξια λιζινγκ που έστω και τα βασικα να σου κανουν φιλτρα λαδια να σου αλλαζουν θα βγάλεις κατά 90% την τετραετια. Τώρα αν διαλέξεις τόσο πολυ ζημιαρικο που απο τον πρώτο μηνα θελει μαζεματα και σφιξιματα και οχι βαραει και κουδουναει το αλλο ε εντάξει με το λιζιγκ δεν θα βγαλεις ακρη, εδώ δεν βγάζουμε στις αντιπροσωπείες που υποτίθεται βγαζουν και λεφτα απο αυτο θα βγαλεις στους αλλους ...
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Γενικά εγώ δεν καταλαβαίνω και την λογική 'έκανα leasing και άααραξα!'. Δηλαδή το ότι θα μπαίνεις μέσα εσύ και η οικογένειά σου δεν σε απασχολεί; Φίλος που έχει με leasing πρώτα έλεγξε τι είδους service κάνουν και μετά διάλεξε εταιρία.Στα γράφει και ο παραπάνω!
Μην το ισοπεδώνουμε! Μιλάμε για νεά αμάξια και χρηση 4ετίας.
Χοντρά θέματα αν το χρησιμοποιείς οικογενειακά δεν ειναι λογικό να βγάλει. Αμορτισέρ και ψαλίδια που γράφονται παραπάνω βγήκαν σε εταιρική χρήση με πάνω από 100.000 χλμ.
Προφανώς και γίνεται cost cutting αλλά αν δεν είσαι γραψαρχιδας και ασχοληθείς στο οποιο σερβις δεν θα εχεις κανενα θέμα! Αλλωστε πολλές εταιρείες κάνουν τα σερβις στα εξουσιοδοτημένα και όχι σε generic δικά τους... -
Leasing από leasing διαφέρει. Προφανώς και εάν μιλάμε για tool car που έχει οργώσει την Ελλάδα και σε 4 χρόνια έχει 150Κ χλμ, οι πιθανότητες είναι να είναι διαλυμμένο γιατί ούτε ο χρήστης ούτε η εταιρία θα έχουν ενδιαφερθεί για κάτι παραπάνω από τα εντελώς απαραίτητα. Εάν μιλάμε για benefit car τότε πράγματα είναι πολύ διαφορετικά γιατί μιλάμε για αυτοκίνητα με συνήθως πολύ λογικά έως και λίγα χλμ και άρα τις ανάλογες (λίγες) φθορές.
-
Πήρα προσφορά για τιμή εξαγοράς για καροκ αμπισιον για μετά από 48 μήνες 20000χλμ με προκαταβολή 5500 το 25% δλδ έχεις ης λιανικής και μου έδωσαν 10500! Όπως το υπολογίζω αν αφαιρέσουμε το κόστος των υπηρεσιών το επιτόκιο της αποπληρωμής μετά από 48 μήνες είναι 9.1%! Ιδιαίτερα δλδ υψηλό.
Οι δόσεις για 5500 χιλιάρικα προκαταβολή είναι ~18000 - 4000 ας πούμε το κόστος από τις υπηρεσίες για 4 χρόνια συνεπώς πληρώνεις 14000 + 10500 εξαγορά =24500 τελικό κόστος + 5500 η προκαταβολή σύνολο 30000 κόστος για ένα αμάξι 21970 λτ. Το επιτόκιο της σκοντα από ότι βλέπω είναι 7.1%. Δλδ η εξαγορά δεν αξίζει με την καμία. Τράβα πάρτο από την σκοντα
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
καλα οποιος αγοραζει αμαξια απο λιζινγκ είναι αξιος της μοιρας του...μονο κοψοχρονια.Σπανια να ειναι καλοσυντηρημένα αφου η λογικη του λιζινγκ είναι οσα λιγοτερα ξοδεψω για το αμαξι στους 48 μηνες τοσο ανεβαζω το κερδος μου. Αυτοι υπολογίζουν ενα κοστος ας πουμε 1000 ευρώ για σέρβις επισκευες για τα 4 χρονια και εννοειται προσπαθουν με νυχια και δοντια να το μειώσουν και εννοειται γίνεσαι εχθρος τους αν το πας 1001 ευρώ!
Εμένα από leasing πάντως υπεύθυνη είναι η BMW για όλα πλην ελαστικών και μέχρι στιγμής τηρούν τις οδηγίες του αυτοκινήτου ευλαβικά , απλά τυγχάνει μόνο σε BMW και Merc νομίζω η πώληση του οχήματος να συνοδεύεται και από την συντήρηση .
-
Καλησπέρα στην παρέα.
Ψάχνω πληροφορίες για το leasing αλλά βρίσκω μόνο γενικότητες. Μίλησα με κάποιες εταιρείες και δεν ενθουσιάστηκα ομολογώ. Λογιστές που ρώτησα μου είπε ο καθένας και κάτι διαφορετικό. Στο φόρουμ με μία αναζήτηση που έκανα δε βρήκα κάτι. Έχετε γνώμη επί του θέματος; Υπάρχει κάποιος που να έχει αυτοκίνητο με leasing να μας πει τι παίζει; Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και ξεκίνησα να το σκέφτομαι για να μπαίνει στα έξοδα αλλά δεν ξέρω αν εν τέλει συμφέρει.
Εσείς τι λέτε;
Ευχαριστώ.
Edit [mod]
Το θέμα που ανοίξατε συγχωνεύτηκε με το ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρίες leasing που υπήρχε ήδη.
-
Δυστυχως το θεμα δεν ειναι πολυ απλο φορολογικα οποτε ειναι λογικο να σου λενε διαφορα οι λογιστες
Ενδεχεται να σε συμφερει να αγορασεις ενα αυτοκινητο με δοσεις αν η εταιρεια προσφερει καλο χρηματοδοτικο προγραμμα (πχ citroen)
-
Πάντως παρά την πολιτική αλλαγή οι χρονομισθωσεις παραμένουν εξαιρετικά ακριβό σπορ στην Ελλάδα , θα μου πεις περίμενες σε 3 μήνες να αλλάξει η κατάσταση; Απλά δεν βλέπω ούτε μια πραγματικά ελκυστική προσφορά. Οτι βγάζουν σε προσφορά ζητούν το 25% προκαταβολή και στο τέλος πρακτικά έχεις πληρωσει ένα αμάξι και σε 48 μήνες ψάχνεις αλλά 25% για το επόμενο αμάξι. Αν ήταν να είχαμε 5 ως 7 χιλιάδες να σκαγαμε προκαταβολή κάθε 4 χρόνια πηγαίνουμε και στις αντιπροσωπείες...
-
Το έχουμε πεί πολλάκις, η χρονομίσθωση ΔΕΝ συμφέρει τους μισθωτούς, μόνο τις εταιρείες και τους Ε.Ε. Οι μισθωτοί πληρώνουν πανάκριβα το αυτοκίνητο. Σε όλους τους υπολογισμούς που έχω κάνει (με προσφορά, γιατι χωρίς προσφορά τα νούμερα είναι στον Θεό!), το leasing βγαίνει πολύ πιο ακριβά.
Για τους μισθωτούς αξίζει μόνο εαν έχεις πολλά λεφτά και θές να πετάξεις μερικά! Πληρώνεις μια σχετική 'ανεμελιά', πάρα πολύ ακριβά.
-
Το κρυφο οφελος του leasing ειναι οτι εχεις παντα αυτοκινητο διαθεσιμο,ειτε το κανεις σμπαραλια,ειτε εχει βλαβη.
Για ενα επαγγελματια αυτο μπορει να ειναι πολυ σημαντικο
ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing