-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Σκέφτομαι να το δοκιμάσω στο σαζμάν του C4 που κάνει θόρυβο.αν εχει βλαβη δεν θα δεις πολλα πραγματα,αν ομως ειναι ετσι γενικα σε ολα τα c4 θα δεις διαφορα μεγαλη
-
Παιδιά εγώ το χρησιμοποιώ στο αυτοκίνητο μου εδώ και ένα χρόνο χωρίς κανένα πρόβλημα…το αντίθετο μάλιστα….
Το έβαλα στο Peugeot 307 1,6 110 bhp όταν με την χρήση που του έκανα είχε κατανάλωση 8,2 lt/100 χλμ. Έβαλα στην μηχανή το motorkote (προσοχή: όχι το Super Dynamic που είναι μια μουφα) (το πήρα από τον Λαμπριανιδη) και μετά από 4000 χλμ η κατανάλωση είχε σταθεροποιηθεί στα 7,1 lt/100 χλμ. Το προτείνω ανεπιφύλακτα….. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
o καθενας το μακρυ και το κοντο του και ας μην το εχουν δοκιμασει η' τουλαχιστον δει τι ειναι........
παταω την κοιλια....φανταζομαι και γραφω........GGAB επειδή έχει γίνει και παρόμοια συζήτηση παλαιότερα, εσύ το έχεις δοκιμάσει και στο Mazda 6 και το Atos της υπογραφής σου ή μόνο σε παλαιά αυτοκίνητα?
-
Απο τα γραφομενα σας εχω 2 αποριες.
1)Επανατοποθετηση Motorkote καθε 4 αλλαγες λαδιων λετε.Δηλαδη καθε ποσα χλμ.Αφου αλλο καθε 4 αλλαγες λαδιων στο δικο μου αυτοκινητο και αλλο σε καποιο αλλο.
2)Αν το βαλουμε στο σασμαν μετα καθε ποσα χλμ θα πρεπει να ξαναβαζουμε;Και τελος ξερει καποιος που μπορουμε να το βρουμε στη Θεσσαλονικη;
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Απο τα γραφομενα σας εχω 2 αποριες.
1)Επανατοποθετηση Motorkote καθε 4 αλλαγες λαδιων λετε.Δηλαδη καθε ποσα χλμ.Αφου αλλο καθε 4 αλλαγες λαδιων στο δικο μου αυτοκινητο και αλλο σε καποιο αλλο.
Και τελος ξερει καποιος που μπορουμε να το βρουμε στη Θεσσαλονικη;Δεν φθείρεται από τα χιλιόμετρα, απλά από τις αλλαγές των λαδιών σιγά- σιγά φεύγει κι αυτό, οπότε κάθε 4 φορές που αλλάζεις λάδια, βάζεςι κι ένα μπουκαλάκι μοτορ κότε.
Θεσσαλονίκη, κάποτε φέρνανε στην Διοικητηρίου, αλλά συνήθως ιντερνετικά το παραγγέλνεις. -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Απο τα γραφομενα σας εχω 2 αποριες.
1)Επανατοποθετηση Motorkote καθε 4 αλλαγες λαδιων λετε.Δηλαδη καθε ποσα χλμ.Αφου αλλο καθε 4 αλλαγες λαδιων στο δικο μου αυτοκινητο και αλλο σε καποιο αλλο.
Και τελος ξερει καποιος που μπορουμε να το βρουμε στη Θεσσαλονικη;Δεν φθείρεται από τα χιλιόμετρα, απλά από τις αλλαγές των λαδιών σιγά- σιγά φεύγει κι αυτό, οπότε κάθε 4 φορές που αλλάζεις λάδια, βάζεςι κι ένα μπουκαλάκι μοτορ κότε.
Θεσσαλονίκη, κάποτε φέρνανε στην Διοικητηρίου, αλλά συνήθως ιντερνετικά το παραγγέλνεις.To trade-wind θελει πιστωτικη!Καποιο που να τα στελνει με αντικαταβολη;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
o καθενας το μακρυ και το κοντο του και ας μην το εχουν δοκιμασει η' τουλαχιστον δει τι ειναι........
παταω την κοιλια....φανταζομαι και γραφω........GGAB επειδή έχει γίνει και παρόμοια συζήτηση παλαιότερα, εσύ το έχεις δοκιμάσει και στο Mazda 6 και το Atos της υπογραφής σου ή μόνο σε παλαιά αυτοκίνητα?
εγω βαζω το X1R DA VINCI και στο 6 και στο atos αλλα και παλαιοτερα στο accent που ειχα
το ειχα πει απο την πρωτη μερα στους αντιπροσωπους μηχανικους και ολοι μου ειπαν οτι μονο κακο δεν κανω στο μοτερ!!!!!!πιστευω να σε καλυψα..... -
Αυτό που έχω απλώς να αναφέρω είναι ότι πριν 14 μήνες το έβαλα (σε αναλογία 120ml/1lt) σε εξατάχυτο κιβώτιο Saab που παρουσιάζε πρόβλημα/δυσκολία στις αλλαγές από 1η σε 2α και από 2α σε 3η (δηλ. κατά την αλλαγή οι ταχύτητες γρατζούναγαν και κούμπωναν με δυσκολία κάνοντας θόρυβο). Έχω καλύψει από τότε 10,000 χλμ και το κιβώτιο σταδιακά έχει γίνει αγνώριστο! Να φανταστείτε ότι τότε έψαχνα στο εξωτερικό (Σουηδία, Αγγλία, Γαλία) για μεταχειρισμένο κιβώτιο σε καλή κατάσταση. Από τότε όμως που το χρησιμοποίησα (μιλάμε για το αυθεντικό motorkote) σταμάτησα να ασχολούμαι πια με το κιβώτιο. Το αυτοκίνητο έχει επάνω του 102,000 χλμ.
Για κινητήρα δεν μπορώ να εκφέρω σίγουρη γνώμη. Το έχω επίσης βάλει και σε κινητήρα Αλφα 147 αλλά δεν μπορώ να πώ με βεβαιότητα ότι υπάρχει διαφορά. Δεν μπορώ εύκολα να το καταλάβω.
Αλλά το κιβώτιο όμως το μάγεψε! Μεταμορφώθηκε τελείως! Οι αλλαγές πια γίνονται αθόρυβα και με ευκολία.
What can I say! -
Αλλαξα βαλβολινες(στις 20.000) στο favorit, με 160.000 χλμ και το κιβωτιο μαλακωσε κατα πολυ, ειδικα κρυο που γρατζουναγε..και δεν εβαλα τιποτα εξεζητημένες βαλβολινες...τις 80-90 BP προς 6 ευρω το λιτρο..
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Απο τα γραφομενα σας εχω 2 αποριες.
1)Επανατοποθετηση Motorkote καθε 4 αλλαγες λαδιων λετε.Δηλαδη καθε ποσα χλμ.Αφου αλλο καθε 4 αλλαγες λαδιων στο δικο μου αυτοκινητο και αλλο σε καποιο αλλο.
Και τελος ξερει καποιος που μπορουμε να το βρουμε στη Θεσσαλονικη;Δεν φθείρεται από τα χιλιόμετρα, απλά από τις αλλαγές των λαδιών σιγά- σιγά φεύγει κι αυτό, οπότε κάθε 4 φορές που αλλάζεις λάδια, βάζεςι κι ένα μπουκαλάκι μοτορ κότε.
Θεσσαλονίκη, κάποτε φέρνανε στην Διοικητηρίου, αλλά συνήθως ιντερνετικά το παραγγέλνεις.To trade-wind θελει πιστωτικη!Καποιο που να τα στελνει με αντικαταβολη;
Δεν ισχύει αυτό για την πιστωτική στην tradewind. Αμα θες μπορείς να καταθέσεις το ποσό σε λογαριασμό τράπεζας(σε λογαριασμό που σου υποδεικνύουν) και αποφεύγεις την πιστωτική με αυτό τον τρόπο. Εγώ έτσι κάνω τουλάχιστον.
-
Εγω ο,τι εχω αγορασει απο trade-wind μεχρι τωρα το εχω πληρωσει με αντικαταβολη.
-
Αντικαταβολή μόνο Αθήνα.
-
και εγω σε σασμαν το κανει αγνωριστο, στο μοτερ μετρια νπραγματα
-
εγω μεσω τραπεζης το πληρωσα και σε 5 εργασιμες η μεταφορικη μου το εφερε σπίτι.
Με μπερδεψε παντως το αμερικανικο δοσολογιο που γράφει το δοχείο. Γιατι νομιζω ευκολα μπορει καποιος να καταλαβει οτι η δοσολογια ειναι για λιτρα κυβισμου ή κυλίνδρων αν και αναφερει το 'λαδι'.
Η συσκευασια που παρηγγειλα είχε και ενα μπουκάλι για το καυσιμο.
Αυτο το εχει δοκιμασει κανεις? Και σε αυτο προσθετουμε στο καυσιμο καποια ml και οχι ολοκληρο οπώς καποια άλλα παρομοια. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Εγω ο,τι εχω αγορασει απο trade-wind μεχρι τωρα το εχω πληρωσει με αντικαταβολη.Aμα δεν ειχε αυτο το ελαχιστο ποσο αγορας 40 ευρω θα ειχα αγορασει πολλες φορες απο αυτο το μαγαζι...
-
θελει κουνημα το κουτι πριν τη χρήση...εγω εβαλα στο αμαξι πριν καταλαβω οτι χρειαζεται κούνημα. Μετα ειδα οτι στο κουτι στο βαθος ηταν λιγο ποιο παχυρευστο!
Προσθεσα λιγο ακομη ποιο μετα, ελπιζω να μην εκανα μαλ@κι@! -
φίλε Quadra πες μου σε παρακαλώ έβαλες το λαδι που εχει προσμηξεις με motorkote (το 4λιτρο που δινει ο λαμπ) η το βελτιοτικο (σε μικρο μπουκαλακι συνηθωσ 1 λιτρο) που ειναι ως ενισχιτικο και το βαζεις κατευθιαν στο κηνητηρα;
εγω εβαλα το super dynamic σε ενα focus 1.6 2003 καινουργιο το ειχα παρει το οποιο παλιοford μετα απο 40000 χιλιομετρα εκαψε λαδι (ποτε ξανα στιην ζωη μου ford και αμα παρω να μου κοπη το ποδι οταν θα πατησω το πενταλ του γκαζιου) το εβαλα και εστροσε ο κιηντηρα και δεν ξανατσιμπισε ουτε γραμμαριο. δεν ξερω αν ισχυει οτι ειναι ημιτασιον η οτι σησκεβαζεται εδω στην ελλαδαρα αλλα εκανε δουλεια.(συγνωμη για τα ορθογραφικα) -
Ο χρήστης KOKOUS έγραψε:
φίλε Quadra πες μου σε παρακαλώ έβαλες το λαδι που εχει προσμηξεις με motorkote (το 4λιτρο που δινει ο λαμπ) η το βελτιοτικο (σε μικρο μπουκαλακι συνηθωσ 1 λιτρο) που ειναι ως ενισχιτικο και το βαζεις κατευθιαν στο κηνητηρα;
εγω εβαλα το super dynamic σε ενα focus 1.6 2003 καινουργιο το ειχα παρει το οποιο παλιοford μετα απο 40000 χιλιομετρα εκαψε λαδι (ποτε ξανα στιην ζωη μου ford και αμα παρω να μου κοπη το ποδι οταν θα πατησω το πενταλ του γκαζιου) το εβαλα και εστροσε ο κιηντηρα και δεν ξανατσιμπισε ουτε γραμμαριο. δεν ξερω αν ισχυει οτι ειναι ημιτασιον η οτι σησκεβαζεται εδω στην ελλαδαρα αλλα εκανε δουλεια.(συγνωμη για τα ορθογραφικα)Βάζω σε 4 αυτοκίνητα το μικρό μαύρο δοχείο, το προσθέτω στο δικό μου λάδι, έβαλα και στα σαζμάν και στα υδραυλικά τιμόνια, εγώ το βρίσκω καλό υλικό, πάντα μιλάω για το γνήσιο Αμερικάνικο Motorkote.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
φίλε Quadra πες μου σε παρακαλώ έβαλες το λαδι που εχει προσμηξεις με motorkote (το 4λιτρο που δινει ο λαμπ) η το βελτιοτικο (σε μικρο μπουκαλακι συνηθωσ 1 λιτρο) που ειναι ως ενισχιτικο και το βαζεις κατευθιαν στο κηνητηρα;
εγω εβαλα το super dynamic σε ενα focus 1.6 2003 καινουργιο το ειχα παρει το οποιο παλιοford μετα απο 40000 χιλιομετρα εκαψε λαδι (ποτε ξανα στιην ζωη μου ford και αμα παρω να μου κοπη το ποδι οταν θα πατησω το πενταλ του γκαζιου) το εβαλα και εστροσε ο κιηντηρα και δεν ξανατσιμπισε ουτε γραμμαριο. δεν ξερω αν ισχυει οτι ειναι ημιτασιον η οτι σησκεβαζεται εδω στην ελλαδαρα αλλα εκανε δουλεια.(συγνωμη για τα ορθογραφικα)Βάζω σε 4 αυτοκίνητα το μικρό μαύρο δοχείο, το προσθέτω στο δικό μου λάδι, έβαλα και στα σαζμάν και στα υδραυλικά τιμόνια, εγώ το βρίσκω καλό υλικό, πάντα μιλάω για το γνήσιο Αμερικάνικο Motorkote.
Φίλε είναι το απόλυτο λιπαντικό.
Α. -
Αν κάποιος ξέρει, τη βοήθεια του παρακαλώ για το θέμα της δοσολογίας.
Υπολογίζουμε τη ποσότητα με βάση τον κυβισμό του αυτοκινήτου σε λίτρα ή με βάση τα λίτρα λαδιού που παίρνει ο κινητήρας;
Αφαιρούμε από τα λάδια που θα προσθέσουμε την ποσότητα του MotorKote που υπολογίσαμε ή βάζουμε ολόκληρη την ποσότητα λαδιού που προτείνει ο κατασκευαστής και προσθέτουμε και το ΜΚ ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
MotorKote αξιζει?