Αυτό που έχω απλώς να αναφέρω είναι ότι πριν 14 μήνες το έβαλα (σε αναλογία 120ml/1lt) σε εξατάχυτο κιβώτιο Saab που παρουσιάζε πρόβλημα/δυσκολία στις αλλαγές από 1η σε 2α και από 2α σε 3η (δηλ. κατά την αλλαγή οι ταχύτητες γρατζούναγαν και κούμπωναν με δυσκολία κάνοντας θόρυβο). Έχω καλύψει από τότε 10,000 χλμ και το κιβώτιο σταδιακά έχει γίνει αγνώριστο! Να φανταστείτε ότι τότε έψαχνα στο εξωτερικό (Σουηδία, Αγγλία, Γαλία) για μεταχειρισμένο κιβώτιο σε καλή κατάσταση. Από τότε όμως που το χρησιμοποίησα (μιλάμε για το αυθεντικό motorkote) σταμάτησα να ασχολούμαι πια με το κιβώτιο. Το αυτοκίνητο έχει επάνω του 102,000 χλμ.
Για κινητήρα δεν μπορώ να εκφέρω σίγουρη γνώμη. Το έχω επίσης βάλει και σε κινητήρα Αλφα 147 αλλά δεν μπορώ να πώ με βεβαιότητα ότι υπάρχει διαφορά. Δεν μπορώ εύκολα να το καταλάβω.
Αλλά το κιβώτιο όμως το μάγεψε! Μεταμορφώθηκε τελείως! Οι αλλαγές πια γίνονται αθόρυβα και με ευκολία.
What can I say!