-
Συνιστώ Μύκανη για καλο μεζε. Απλα στην επιστροφη μου χε λειψει το σπιτακι μου και πηγαινα αεροπορια!
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Γιατί ρε Σπυράκο μου κατούρημα; Κάτω από 5 ώρες δεν προβλέπεται.

Οκ το ομολογω. Δεν κατουρησα. Πηρα ενα καφε και εκανα τσιγαρο. Με πιασες!
-
@spi_duster said in Οδήγησα....:
Κυριακη που ολοι επεστρεφαν ταξιδεψα για Ηπειρο. Τεταρτη επιστροφη το βραδυ στην Αθηνα. Απολαυση να μην εχω κανεναν μπροστα ή πισω μου.Σε δρόμους χαλί , Τερνιωτικους . Με ενα αμαξι για πολλα χλμ και πολυ ψυχωμενο. Μεσα απο σηραγγες, πανω απο γεφυρες, γλυκιες ανοικτες καμπες μα και ευχαριστο στροφιλικι στην διαδρομη Καλαμπακα - Γρεβενα. Μια σταση για κατουρημα στο ΣΕΑ Αταλαντης , βραδυ ως να το ειχα πριβέ. Ωραια ζωή!
Η διαδρομή Καλαμπάκα-Γρεβενά είμαι τρομερή, αρκεί να μην πετύχεις νταλίκες..Τώρα με την παράδοση του Ε65, που λογικά τα επαγγελματικά θα πηγαίνουν από αυτόν, ο παλιός δρόμος θα είναι όνειρο...
-
Πριν από δυο βδομάδες πέρασα από κει. Πάρα πολύ ωραία διαδρομή. Απαραίτητη στάση για μένα ο ποταμός Βενέτικος.
Προσοχή στις δύο κάμερες που έχει σε ένα πολύ μικρό χωριό, το όριο είναι 30.
-
Το Θέμα καθαρίστηκε.
@otso Δέχεστε προειδοποίηση για off-topic, για πολλοστή φορά. Την επόμενη φορά θα υπάρξει ποινή.
-
This post is deleted! -
This post is deleted!
Οδήγησα....