-
Στο νετ βλέπω μόνο στο R design να έχει και Aux.
Αν έχεις πάντως aux θα φαίνεται και στο μενού με τις πηγές. Μαζί με USB, disk, Bluetooth, IPod κλπ.
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
αν και αυτό που ξεχώρισα για πλήρη απουσία τριγμών ήταν το πρώτο Auris (το οποίο είναι και από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει). Πάντα με μαμά ανάρτησηΟντως τωρα? Ενα εχει ο κολλητος και ενα αλλος της παρεας..εχω βρεθει κει μεσα και οδηγησει και τα 2 παρα πολλες φορες.. η κεντρικη κονσολα-η υπερυψωμενη που το διαφημιζαν κιολας τριζει χαρακτηριστικα και στα 2...
-
Ευχαριστώ παιδιά. Καλύφθηκα.
(και, όντως, στις πηγές δεν αναφέρεται) -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
αν και αυτό που ξεχώρισα για πλήρη απουσία τριγμών ήταν το πρώτο Auris (το οποίο είναι και από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει). Πάντα με μαμά ανάρτηση
Οντως τωρα? Ενα εχει ο κολλητος και ενα αλλος της παρεας..εχω βρεθει κει μεσα και οδηγησει και τα 2 παρα πολλες φορες.. η κεντρικη κονσολα-η υπερυψωμενη που το διαφημιζαν κιολας τριζει χαρακτηριστικα και στα 2...
H κονσόλα που λες δεν έτριζε, αν και τώρα που θυμάμαι ήταν το Auris με τα 125 άλογα, άρα η τελευταία παρτίδα της πρώτης γενιάς. Πάντως πίσω και ιδιαίτερα όταν ανέβαινε πεζοδρόμιο ή ράμπα με 3 τροχούς στο αέρα δεν έτριζε σχεδόν τίποτε.
-
Γεια σας παιδια,
ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις τι γινεται με το volvo v40. Σταματησε να βγαινει στα 1600 κυβικα diesel;
Μου ειπαν οτι εχουν μεινει μονο 1-2 ασπρα η καποια ακριβα με πολλα extra.
Διαβαζω για facelift μεσα στο 2016. Υπαρχει περιπτωση να ειναι μονο με διλιτρους κινητηρες σε πετρελαιο;Ευχαριστω.
-
Ο χρήστης asxetos2016 έγραψε:
Γεια σας παιδια,ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις τι γινεται με το volvo v40. Σταματησε να βγαινει στα 1600 κυβικα diesel;
Μου ειπαν οτι εχουν μεινει μονο 1-2 ασπρα η καποια ακριβα με πολλα extra.
Διαβαζω για facelift μεσα στο 2016. Υπαρχει περιπτωση να ειναι μονο με διλιτρους κινητηρες σε πετρελαιο;Ευχαριστω.
Όπως το είπες!
Σταματησε να βγαινει στα 1600 κυβικα diesel
σε πετρελαιο μόνο με διλιτρους κινητηρες
στα 1500 κυβικά μόνο Βενζίνο ΜΟΝΟ αυτόματο! -
Σε αυτοματο κιβωτιο ειναι πιο κοντα η κατανωλωσεις καυσιμου που δινουν οι εταιρειες στις πραγματικες η οχι;
Γνωριζει κανεις ποσο περιπου πραγματικη καταναλωση μπορει να εχει το T3 με αυτοματο κιβωτιο; -
Συνήθως οι εταιρείες δίνουν μικρές καταναλώσεις σε σχέση με την πραγματικότητα. Οχι πως δεν τις πετυχαίνουν αλλά αυτό γίνεται με κάποιες προϋποθέσεις: Για παράδειγμα σε μεγάλη ευθεία με ταχύτητα ταξιδίου σταθερά τα 80km/h μπορεί και να πετύχεις την τιμή του κατασκευαστή με άδειο το όχημα. Μία μοίρα ανηφορική κλίση και 10km/h παραπάνω κι εφυγες. Για το λόγο αυτό είναι προς τιμή πολλων δημοσιογράφων του χώρου που μετά από δοκιμές δίνουν τις δικές τους τιμές που μας φέρνουν πιο κοντά στην πραγματικότητα. Αυτόματο κιβώτιο δεν είχα ποτέ. Πιστεύω όμως ότι εντός πόλης είναι πιθανό να έχει πιο μεγάλη κατανάλωση από το χειροκίνητο.
-
Κοιτάζω το S 60 1,5 t3. Δύο ερωτήσεις, προς τους γνώστες. Ερχομαι απο Ιαπωνική σχολή-datsun, toyota, mazda, toyota.
- Σφακιανάκης η Βελμαρ
- kinetic ή momentum?
Είναι αξιόπιστα-τα αυτοκίνητα και service σε ποιον απο τους δύο?
-
Ο χρήστης nam έγραψε:
Κοιτάζω το S 60 1,5 t3. Δύο ερωτήσεις, προς τους γνώστες. Ερχομαι απο Ιαπωνική σχολή-datsun, toyota, mazda, toyota.- Σφακιανάκης η Βελμαρ
- kinetic ή momentum?
Είναι αξιόπιστα-τα αυτοκίνητα και service σε ποιον απο τους δύο?
1 Πάρε προσφορές από όλες τις αντιπροσωπείες, υπάρχουν διαφορές στις τιμές, παίζει και ο Σαρακάκης.
2 Προτίμησε livstyl η mommentum για να έχεις bluetooth , xenon ( livstyl). Γενικότερα όσο μπορείς να ανέβεις σε εξοπλισμό. Οπωσδήποτε να βάλεις τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων.Το s60 και τα volvo είναι αξιόπιστα, έχω το s60 my2011, απροβλημάτιστο εδώ και χρόνια. Σε service παίζει και ο Παντόπικος ιερά οδός και ο Φατούρος (εξειδικευμένο-μη εξουσιοδοτημένο). Μετά το πέρας της εγγύησης ο Φατούρος είναι καλή λύση. Μπορείς να δεις και volvoclub.gr για περισσότερα σχόλια σε σχέση με volvo.
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
[Για να προλάβω την ερώτηση τι την θέλω: βεβαίως και ο οδηγός μπορεί να ακούει μουσική με USB ή από το κινητό του χρησιμοποιώντας το bluetooth, αλλά έλα που θέλουν και τα παιδιά μερικές φορές να βάζουν μουσική από το δικό τους. Αν την βάζουν μέσω bluetooth, τότε θα αναιρείται η χρήση του κινητού του οδηγού.]
Κ
Δεν αναιρείται η χρήση του κινητού, μπορείς να έχεις 3-4 συσκευες ταυτόχρονα συνδεδεμένες, όταν θα σε πάρει κάποιος τηλέφωνο, στην μουσική θα γίνει mute και θα μπορείς να ακούσεις ήχο από την κλήση και να μιλήσεις ταυτόχρονα. Αφού τελειώσεις η μουσική συνεχίζει. Ταυτόχρονα επίσης μπορείς να έχεις πλοήγηση από το κινητό με google maps και να μιλάς στο τηλέφωνο με bluetooth. Το σύστημα είναι πολύ εύχρηστο.
-
Ο χρήστης vrestas έγραψε:
[Για να προλάβω την ερώτηση τι την θέλω: βεβαίως και ο οδηγός μπορεί να ακούει μουσική με USB ή από το κινητό του χρησιμοποιώντας το bluetooth, αλλά έλα που θέλουν και τα παιδιά μερικές φορές να βάζουν μουσική από το δικό τους. Αν την βάζουν μέσω bluetooth, τότε θα αναιρείται η χρήση του κινητού του οδηγού.]
Κ
Δεν αναιρείται η χρήση του κινητού, μπορείς να έχεις 3-4 συσκευες ταυτόχρονα συνδεδεμένες, όταν θα σε πάρει κάποιος τηλέφωνο, στην μουσική θα γίνει mute και θα μπορείς να ακούσεις ήχο από την κλήση και να μιλήσεις ταυτόχρονα. Αφού τελειώσεις η μουσική συνεχίζει. Ταυτόχρονα επίσης μπορείς να έχεις πλοήγηση από το κινητό με google maps και να μιλάς στο τηλέφωνο με bluetooth. Το σύστημα είναι πολύ εύχρηστο.
Δεν το ήξερα αυτό. Στο ηχοσύστημα του livstyl δεν έχω καταφέρει κάτι τέτοιο!
-
Γράψε λάθος. Βασικά αυτό γίνεται αλλά με την ίδια συσκευή συνδεδεμένη.
Το σύστημα έχει την δυνατότητα να έχεις εως 6 συσκευές προς σύνδεση, όταν συνδεθεί πχ ενα κινητό μπορείς ταυτόχρονα να κάνεις κλήση, πλοήγηση η να ακους μουσική και να κάνει mute όταν έχεις εισερχόμενη / εξερχόμενη κλήση. -
Ο χρήστης vrestas έγραψε:
Γράψε λάθος. Βασικά αυτό γίνεται αλλά με την ίδια συσκευή συνδεδεμένη.
Το σύστημα έχει την δυνατότητα να έχεις εως 6 συσκευές προς σύνδεση, όταν συνδεθεί πχ ενα κινητό μπορείς ταυτόχρονα να κάνεις κλήση, πλοήγηση η να ακους μουσική και να κάνει mute όταν έχεις εισερχόμενη / εξερχόμενη κλήση.Επιβεβαιώνω.
Εγώ συνδέω android phone και κάνει streaming spotify.
Μόλις λάβει κλήση, σταματά το streaming.
Επίσης, όταν λαμβάνει email ή sms, χαμηλώνει λίγο τη μουσική. -
Είμαι υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου Volvo. Ψάχνω για 1600cc, λόγω τεκμηρίων, οικογενειακό σκάφος, μοντέλο 2009-2012 και διαθέτω μέχρι 14000ευρώ. Το αυτοκίνητο θα κάνει 10-15χιλ km ετησίως μικτά σε αστικό δίκτυο θεσ/νίκης (νορμάλ συνθήκες κίνησης) και αυτοκινητόδρομο. Δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, όσο η αξιοπιστία και η κατανάλωση καυσίμου.
Με το φτωχό μου το μυαλό έχω απορρίψει τους dieseloκινητήρες διότι θεωρώ πως δεν μου είναι τόσο απαραίτητος για την συγκεκριμένη χρήση του αυτοκινήτου αλλά και γιατί έχω τρομάξει με τα όσα έχω διαβάσει. Από το γεγονός ότι τα περισσότερα diesel είναι εισαγωγής, την κακή ποιότητα καυσίμου αλλά και το κόστος επισκευής ενός dieselοκινητήρα σε πιθανή ζημιά.
Επίσης έχω απορρίψει το C30 λόγω μικρού μεγέθους και το S40λόγω υψηλής κατανάλωσης καυσίμου. Προσανατολίζομαι για το S60 Τ3 με τους 150hp (χειροκίνητο κιβώτιο) που από όσο έχω ψάξει καταναλώνει λιγότερο από το Τ4 180hp (7.4-8 lt/100km έναντι 8,5-9 lt/100km).
Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε όλο τον ανωτέρω συλλογισμό μου, να εντοπίσετε λάθη, να συμβουλέψετε αλλά και να προτείνετε αν είναι δυνατόν.
Σας ευχαριστώ. -
Πολύ καλή επιλογή αλλά νά είσαι σίγουρος ότι θά καίει πολύ περισσότερο από τις εργοστασιακές τιμές.
Σαν μτχ πιθανότερο να υπάρχουν από ληγμένα leasing στελεχών εταιριών. Ήταν στις πρώτες επιλογές τούς.
-
Οι καταναλώσεις που έβαλα είναι του αστικού κύκλου. Θα είμαι υπερευχαριστημένος εάν τις πιάνει για μικτό κύκλο. Όσον αφορά την κατανάλωση σε σύγκριση με τα περισσότερα αυτοκίνητα 1,6lt που με ενδιέφεραν το Τ3 είναι από τα πιο 'οικονομικά'. Εντύπωση πάντως μου κάνει το γεγονός ότι το Τ3 είναι πιο οικονομικό από το Τ4, δεδομένου ότι έχουν το ίδιο βάρος. Μήπως υπάρχει κάποια εξήγηση?
Το γεγονός ότι πιθανόν να είναι από leasing δεν το θεωρώ και απαραίτητα κακό. Αν υπάρχει το ενδεδειγμένο book service σημαίνει ότι το στέλεχος ενδιαφέρθηκε να το πάει για το προβλεπόμενο service. Από κει και πέρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο 4-5 ετών δεν περιμένω να το βρω κάτω από 65χιλ. km. -
Σαν το συγκεκριμενο που ψάχνεις S60 T3 150PS, το εχει εταιρικο συνάδελφος μου και το γνωριζω καλα. Τρομερο αυτοκινητο. Το ζηλευω και σε ασπρο ειδικα ένα ένα κουκλι. Προχωρα αφοβα μη το φοβάσαι.
Οσον αφορα το ερωτημα σου γιατι το Τ3 (150) να είναι πιο οικονομικο από το Τ4 (180) εμενα μου φαινεται απολυτα λογικο να συμβαινει αυτό και ας εχουν το ιδιο βαρος όπως αναφέρεις. Εχει 30 παραπανω αλογα φιλε μου.. να πιουνε θελουν και αυτά...
edit: Επισης αν δεν κανω λαθος το Τ4 πρεπει να είναι και διλιτρο.. σε αντιθεση με το Τ3 που είναι 1.6
-
1600 είναι και τα δυο. Ίδιος κινητήρας (Ford) με διαφορετικη πίεση στο turbo.
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
edit: Επισης αν δεν κανω λαθος το Τ4 πρεπει να είναι και διλιτρο.. σε αντιθεση με το Τ3 που είναι 1.61.6 ήταν και το Τ4.
VOLVO FORUM