-
Αν το φέρουν Ευρώπη να αλλάξουν όνομα.
Έμπαινα κατά τα άλλα. -
Χεχε, γιατί δεν σου αρέσει το όνομα;
Βρεε κε κεξ φρονξ φρονξ
-
Πιο μεγάλο από scross θα ναι; Πολλά μαζεύονται στην ίδια εταιρεία.
-
Όχι σε επίπεδο dacia sandero stepway
-
-
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Σε αντίθεση με όλα τα suv της Suzuki που είναι βέλος στον άνεμο ξέρω γω.
Μια χαρά σχεδιασμό έχουν Αντώνη. Και ελαφριά και αεροδυναμική έχουν. Γιατί γίνεσαι εγκάθετος;
-
-
Μη μου το χαλάς. Άσε την φαντασία αλλά και φαντασίωση να καλπάζει
-
@groover1972 said in SUZUKI FORUM:
Μια χαρά σχεδιασμό έχουν Αντώνη. Και ελαφριά και αεροδυναμική έχουν. Γιατί γίνεσαι εγκάθετος;
Αεροδυνομικοί (θόρυβοι) έχουν θες να πεις...
Απλά λέω ότι εν γένει δεν είναι σχεδιασμένα για αεροδυναμική απόδοση. -
Τελικά βλέπω με τα θέματα της Κίνας, η Ινδία φαίνεται το νέο ελντοράντο των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Δεν είναι παράλογο, τεράστιος πληθυσμός, η μεσαία της τάξη, μπορεί να φτάνει τα 100 εκ...
-
Πολύ σωστά, γιαυτό και πολλοί μνηστήρες κυνήγησαν τη suzuki, της οποίας η Maruti έχει πολύ μεγάλη παρουσία Ινδία.
-
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Πολύ σωστά, γιαυτό και πολλοί μνηστήρες κυνήγησαν τη suzuki, της οποίας η Maruti έχει πολύ μεγάλη παρουσία Ινδία.
H vw θα κτυπάει το κεφάλι της ....τι ζήτησε δηλ η suzuki ; πως να κάνει laser κολλήσεις και ηλεκτροπόντες και ενα υβριδικό σύστημα της προκοπής , το ενα απόρρητο το άλλο το δουλεύουν ακόμα ... 15 χρόνια μετά !
Και ολάκερη Ινδία στο πιάτο για αντάλλαγμα !
-
Είναι μια παράξενη συνεργασία.
Στην Ευρώπη η Suzuki πουλάει απλά rebadged Toyota. Δεν φαίνεται να έχει πάρει κάτι άλλο μέχρι τώρα.Η Toyota από την άλλη, στις αναπτυσσόμενες χώρες πουλάει rebadged Suzuki , απλά και μόνο για να έχει παρουσία εκεί.
Η suzu έχει πάρει το hybrid σύστημα του Yaris/cross και το έχει βάλει στο Grand Vitara (το οποίο αν θυμάμαι σωστά φτιάχνεται σε νέο εργοστάσιο της Toyota στην Ινδία).Στην Ευρώπη, θεωρώ ότι δύσκολα θα αφήσει η Toyota να της πάρει υβριδικό της σύστημα, γι'αυτό και έχει σκάσει μύτη με το in house δικό της (σαφώς υποδεέστερο).
Ίσως πάρει ηλεκτρικά. Ίσως πάρει τον *ούλο και φύγει από Ευρώπη. Το μέλλον θα δείξει.
-
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Πολύ σωστά, γιαυτό και πολλοί μνηστήρες κυνήγησαν τη suzuki, της οποίας η Maruti έχει πολύ μεγάλη παρουσία Ινδία.
Είδατε η Κούλα; Όχι που δεν σας άρεσε.
Πηνελόπη η Κούλα -
@lap said in SUZUKI FORUM:
[...]
Κάπου είχε ένα άρθρο σχετικό το περιοδικό που μας φιλοξενεί και συνέκρινε phev vs hybrid σε πραγματικές συνθήκες.[...]
-
Ας ρωτήσω εδώ, έχει βρει κανείς obd2 πρόγραμμα που να διαβάζει στοιχεία για το mild hybrid κομμάτι;
-
Παιδιά όχι δείτε το.
Το baleno cross aka fronx
Τι άλλο θέλετε για ένα φθηνό οικογενειακό;
Εξωτερικά πανέμορφο!
Εσωτερικά αρκετά καλό, μαλιστα θυμίζει το suzuki sx4 στο εσωτερικό του με τεράστιο χώρο γυρω από τον οδηγό.Δείτε τους χώρους στο πίσω κάθισμα. Χωροι από c suv!!!
Σε b crossover όλα αυτά με 4 μέτρα μήκος που παρκάρει παντού. Και 310 λίτρα πορτπαγκαζ.
Δείτε τα led φώτα του σου βίντεο. Απλά πανέμορφα.
Από πάτημα, κινητήρες, κιβώτια,τιμόνια λογικά θα είναι στα επίπεδα των suzuki, δηαοδη πολύ καλά!
Αν το φέρουν εδώ ξεκινά νέα baleniαδα
-
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Ας ρωτήσω εδώ, έχει βρει κανείς obd2 πρόγραμμα που να διαβάζει στοιχεία για το mild hybrid κομμάτι;
Υπάρχουν άπειρα στο Ali
-
@groover1972 said in SUZUKI FORUM:
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Ας ρωτήσω εδώ, έχει βρει κανείς obd2 πρόγραμμα που να διαβάζει στοιχεία για το mild hybrid κομμάτι;
Υπάρχουν άπειρα στο Ali
Πρόγραμμα λέω. Όχι adaptor, έχω. Δεν βλέπω στοιχεία όμως για την 48v μπαταρία.
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
Τι άλλο θέλετε για ένα φθηνό οικογενειακό;
Εδώ συζητάμε το αν θα μείνει η Suzuki στην Ευρώπη. Το να φέρει νέα θερμικά πολύ δύσκολο.
SUZUKI FORUM