-
Εγω θα ηθελα μια cla με amg pack....ερωτας!!!
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Εγω θα ηθελα μια cla με amg pack....ερωτας!!!Γούστα είναι αυτά...για εμένα η CLA απλά ΔΕΝ βλέπεται...από τα χειρότερα σχέδια της MB τα τελευταία 70 χρόνια!!
-
+1
Η Ε-class πάντως είναι άψογη, φυσικά δε μιλάμε για την S που είναι απλά αλλού.Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θυμαμαι ηλικια γυμνασιου περιπου, να μ εχει εντυπωσιασει σε mercedes (νομιζω E ) το οτι επεφταν τα προσκεφαλα μ ενα κουμπι [emoji14]
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Θυμαμαι ηλικια γυμνασιου περιπου, να μ εχει εντυπωσιασει σε mercedes (νομιζω E ) το οτι επεφταν τα προσκεφαλα μ ενα κουμπι [emoji14]Σωστά θυμάσαι!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Για παράδειγμα (πάντα σύμφωνα με την εποχή) τι σχέση έχουν τα τελείως αδιάφορα σημερινά αμαξώματα με τις πανέμορφες: R129, W124 & W201?Έγιναν αυτοκίνητα από καράβια που ήταν πριν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έγιναν αυτοκίνητα από καράβια που ήταν πριν.
Διαφωνώ!
Καθόλου καράβι η SL. H 190 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής στον κόσμο με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω (εν έτη 1982!!) και πολύ καλύτερο στον δρόμο από τους περισσότερους ανταγωνιστές. Η δε W124 δεν μπορώ να πω ότι ήταν καράβι. Σχετικά αδιάφορη οδηγικά ναι (εκτός της - εξελιγμένης από την Porsche - 500E), κυρίως λόγω του τιμονιού με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια, αλλά βάρκα δεν την έλεγες.
-
Για εμφάνιση μιλούσα αλλά και οδηγικά καβαραβοειδείς κατασκευές ήταν σε σύγκριση με τις αντίστοιχες BMW ή Alfa.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για εμφάνιση μιλούσα αλλά και οδηγικά καβαραβοειδείς κατασκευές ήταν σε σύγκριση με τις αντίστοιχες BMW ή Alfa.Με τις Alfa συμφωνώ, με τις BMW όχι. Η σειρά 3 (e21 & e30 - εκτός Μ3) αλλά και η σειρά 5 (e28 - η e34 ήταν εξαιρετική) ήταν πιο συμμετοχικές για τον οδηγό αλλά με σαφώς χειρότερη οδική συμπεριφορά με τους ημι-υστερούντες.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Θυμαμαι ηλικια γυμνασιου περιπου, να μ εχει εντυπωσιασει σε mercedes (νομιζω E ) το οτι επεφταν τα προσκεφαλα μ ενα κουμπι [emoji14]
Σωστά θυμάσαι!
+1
Στο ταμπλο κοντα στο ηχοσυστημα ηταν το κουμπιΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά της παρέας.
Είμαι κάτοχος ενός Suzuki Swift 1.2 GLX full extra facelift του 2011 κι επειδή θα γίνω και μελλοντικός μπαμπάς σκεφτόμουνα μήπως άλλαζα το αμάξι. Μου αρέσουν τα πολυμορφικά και τα SUV αλλά για κάποιο λόγο έχω φάει κόλλημα με το Mercedes B Class ( μιλάμε πάντα μοντέλα 2007 - 2009). . ! Το σκεπτικό είναι να έδινα το δικό μου και μετά να έβρισκα κάποιο αμάξι κοντά σε αυτά τα λεφτά. Το θέμα είναι το B Class πόσο ακριβή συντήρηση έχει (εγώ κάνω 3 - 4.000 χιλιόμετρα το πολύ με το αμάξι τον χρόνο)? Αξίζει να το δώσω (το δικό μου έχει μόνο 36.000 ενώ όλα τα άλλα που κοιτάω είναι πάνω από 120.000). Δεν έχω κανέναν γνωστό - γείτονα με αυτό το αμάξι να μου πει δυο πράγματα.
Ευχαριστώ για την βοήθεια σας.
Υ.γ. Κοιτάζω και μόνο για αυτόματο όπως είναι τώρα και το Suzuki. -
Ανανεωμένη C-Class με ισχύ από 129 έως και 390 ίππους.
*Οι αλλαγές της ανανεωμένης Mercedes C-Class αφορούν εμφανισιακά στον επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα και μάσκα, στα νέα LED φώτα, αλλά και στα «φρεσκαρισμένα» πίσω φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό, υπάρχει ένα νέο τιμόνι με χειριστήρια αφής, περισσότερη συνδεσιμότητα, αλλά και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών. Ενισχυμένα είναι και τα συστήματα ασφαλείας, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει το νέο σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης της μάσκας.
Στους κινητήρες η γκάμα στη σεντάν έκδοση ξεκινά από την C 160 με τον 1.600άρη turbo των 129 ίππων και συνεχίζει στη C 180 με το ίδιο μοτέρ σε 156 ίππους. Αμέσως μετά ακολουθεί η Mercedes C 200 (1.5 lt. turbo με 184 ίππους), η C 300 των 258 ίππων και η C 400 των 333 ίππων, καταλήγοντας στη νέα Mercedes-AMG C 43 4Matic με τα 390 άλογα.
Οι diesel εκδόσεις διαθέτουν μοτέρ 1.6 lt. με 122 (C 180 d) ή 160 ίππους (C 200 d), αλλά και τον 2λιτρο diesel των 194 ίππων (C 220 d). Όλες οι εκδόσεις βενζίνης από την C 200 και πάνω συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, όπως και η C 220 d.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν και για τα υπόλοιπα αμαξώματα της C-Class, την στέισον Estate, την Coupe και την Cabrio. Στις δύο τελευταίες η γκάμα στη βενζίνη ξεκινά από την C 180 (στην Coupe) και την C 200 (στην Cabrio), ενώ diesel επιλογή είναι αποκλειστικά η C 220 d.
Τιμολογιακά, το κόστος στη σεντάν έκδοση ξεκινά από τα 31.345 ευρώ (C 160) για τη βενζίνη ή τα 34.725 ευρώ για το diesel (C 180 d). Η κορυφαία έκδοση C 43 AMG κοστίζει 80.791 ευρώ. Στην περίπτωση της ανανεωμένης C-Class Estate οι τιμές ορίζονται από τα 36.965 ευρώ, ενώ η Coupe έχει αρχική τιμή 37.595 ευρώ και η Cabrio 52.950 ευρώ.Τέλος, εκτός από την ανανεωμένη Mercedes C-Class, η ελληνική αντιπροσωπεία της γερμανικής μάρκας ανακοίνωσε τις τιμές και για τις νέες E 350 Sedan (72.154 ευρώ) και E 53 AMG 4Matic+ (104.020 ευρώ), όπως και τις τιμές των νέων CLS 300 d (84.227 ευρώ), CLS 53 AMG 4Matic+ (128.870 ευρώ) και Mercedes-AMG GT S Roadster (240.608 ευρώ).*
-
Η c200 είναι σίγουρα 1500αρης κινητήρας; Μήπως είναι τυπογραφικό λάθος; Αυτά τα άλογα ακριβώς δεν έβγαζε ο 2λιτρος;
-
Ο καινούριος 1500άρης, συμπαραγωγής με την Renault, είναι.
-
Ρίχνοντας μια ματιά στον τιμοκατάλογο, μόνο σε εμένα κάνει εντύπωση που η νέα Α-Class κοστίζει παραπάνω από την ανανεωμένη C-Class; Δεν είναι παράλογο το μικρό με 1300αρη κινητήρα να κοστίζει παραπάνω από το μεγαλύτερο με 1500αρη κινητήρα; Μη μου πείτε για ιπποδύναμη, γιατί οι δασμοί έχουν να κάνουν με τα κυβικά, όχι με την ισχύ.
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Ρίχνοντας μια ματιά στον τιμοκατάλογο, μόνο σε εμένα κάνει εντύπωση που η νέα Α-Class κοστίζει παραπάνω από την ανανεωμένη C-Class; Δεν είναι παράλογο το μικρό με 1300αρη κινητήρα να κοστίζει παραπάνω από το μεγαλύτερο με 1500αρη κινητήρα; Μη μου πείτε για ιπποδύναμη, γιατί οι δασμοί έχουν να κάνουν με τα κυβικά, όχι με την ισχύ.Με τον 1500άρη η C200 απ'ότι βλέπω ξεκινά από 39000,οπότε είναι πιο ακριβή κατά 6-7000 ευρώ από την Α.
Με τον 'παλιό' 1600άρη η C ξεκινά ίδια τιμή ή ελάχιστα πιο φθηνή από την Α.Ίσως παίζει λιγότερος στάνταρ εξοπλισμός με χαμηλότερες ΛΤΠΦ. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο καινούριος 1500άρης, συμπαραγωγής με την Renault, είναι.1.332 cc με έως 163 άλογα δεν είναι ο κινητήρας που ανέπτυξαν από κοινού;
Δεν έχω ακούσει ποτέ για 1.5 στην Merc (βενζίνα). -
Eίναι ανέκδοτο για άλλη μία φορά οι τιμές της Μερσεντέ με τον 1.6 πετρέλαιο της Ρενώ. με τους 160 ημίονους. Υποτίθεται ότι τον έβαλαν για να αποφύγουν τα έξοδα ρ+δ και να τους βγει φθηνά, τυπικό outsourcing είναι.
Και όμως, θες +10 χιλιάρικα για να πάρεις 160 αλόγατα σε πετρέλαιο σε σχέση με τη βενζίνα (32/42), έλεος 2-3 χιλιαρικάκια παραπάνω έπρεπε να είναι η τιμή. -
Και με τι εξοπλισμο...
-
'Το μεγάλο νέο για τη βενζινοκίνητη γκάμα είναι ο νέος 4κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας που αποδίδει 184 PS και συνοδεύεται από ήπιο υβριδικό σύστημα με μίζα-εναλλάκτη 48V (EQ Boost) που μπορεί να προσθέσει για κάποιο διάστημα επιπλέον 14 PS. '
Από εδώ
https://www.drive.gr/news/agora/apo-eu3 ... nz-c-classΛογικά θα είναι πάλι εξαιρετικός κινητήρας όπως ο 1.6 156 ps που υπάρχει εδώ και 10 χρόνια και μάλλον θα αντικαταστήσει ο ένας τον άλλον. Δε βλέπω κάπου ότι είναι προιον συνεργασίας με τη Renault όπως ο 1.332cc.
MERCEDES-BENZ FORUM