-
Βασιλιας...μονο ετσι θα χαρακτηριζα το συγκεκριμενο αμαξι το οποιο οδηγησα πριν λιγες ωρες..Το αμαξι ηταν ενος φιλου και ειλικρινα με συνεπηρε..
3.0 λιτρα V6 211HP και 30kgm ροπης..Σαν συνοδηγος παθαινεις πλακα..ροπη απο το μηδεν επιταχυνση γραμμικη και μεστη φρενα και κρατημα αψογα..Το δε εσωτερικο ηταν μπορντω δερματα και συνδυασμος μαυρου..
Ο ηχος απο το βελουδινο μοτερ V6 ειναι απο τους καλυτερους.Το αμαξι ακομα και σταματημενο σου δινει την εντυπωση οτι κινειται...
ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΟΜΕΡΟ...Στη γεφυρα του ΣΕΦ απο αθηνα για πειραια ο φιλος μου το εχωσε με 110χμ...Δηλ.κατα τη διαρκεια της στροφης το κοντερ εδειχνε 110χμ..ενω νομιζα οτι θα γλυστρησει η κατι τετοιο το αμαξι εμεινε βιδωμενο χωρις να πεταξει ουτε κωλο ουτε μουρη...
Ειλικρινα οταν το οδηγησα ενιωσα οτι οδηγουσα αεροπλανο και ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ μας κοιτουσαν καλα καλα..πραγματικο eye catcher με εκανε για αλλη μια φορα να αναθεωρησω αποψεις περι αυτοκινησης...Σκεφτηκα τι να τα κανεις τα τουρμπο τις ψαγμενες 4κινησεις και τις φτερουγες..Απλος,χλιδατος,μουρατος,με πολλα κυβικα και ιππους σε ενα αμαξωμα που απο εμπρος θυμιζει καρχαρια και απο πισω supercar..Στη δε εθνικη οδο το αμαξι απλα καταβροχθιζε χιλιομετρα για πλακα..Δεν υπαρχουν ευθειες,ανηφορες η κατηφορες παρα μονο ασφαλτος προς βρωση...
Anyway ειναι ο βασιλιας των κουπε..και ευγε στην Πεζω..Παρα το οτι ειμαι ασιατοφιλος στο αμαξι αυτο δινω 10 με τονο..Ειλικρινα οι Ιαπωνες και γενικως οι Ασιατες απεχουν μακραν απο το να κατασκευασουν ενα τετοιο αμαξι τοσο σε φινετσα, οσο σε επιδοσεις και κρατημα..
Ξεχασα να αναφερω το car phone στο οποιο βαζεις τη simcard του κινητου σου την αναγνωριζει και μιλας ανοιχτη ακροαση με οποιονδηποτε καλει η τον καλεις..Το δε μεσαιο μονιτορ πολλαπλων λειτουργιων ειναι υπερμουρατο κατα την νυχτα..
τιμη 43 περιπου χιλιαρικα τσαμπα για τετοιο υπεροχο αμαξιΥΓ..Χτυπησαμε και αρκετα γκομενακια..........
LE FIN
-
Βασιλιας...μονο ετσι θα χαρακτηριζα το συγκεκριμενο αμαξι το οποιο οδηγησα πριν λιγες ωρες..Το αμαξι ηταν ενος φιλου και ειλικρινα με συνεπηρε..
3.0 λιτρα V6 211HP και 30kgm ροπης..Σαν συνοδηγος παθαινεις πλακα..ροπη απο το μηδεν επιταχυνση γραμμικη και μεστη φρενα και κρατημα αψογα..Το δε εσωτερικο ηταν μπορντω δερματα και συνδυασμος μαυρου..
Ο ηχος απο το βελουδινο μοτερ V6 ειναι απο τους καλυτερους.Το αμαξι ακομα και σταματημενο σου δινει την εντυπωση οτι κινειται...
ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΟΜΕΡΟ...Στη γεφυρα του ΣΕΦ απο αθηνα για πειραια ο φιλος μου το εχωσε με 110χμ...Δηλ.κατα τη διαρκεια της στροφης το κοντερ εδειχνε 110χμ..ενω νομιζα οτι θα γλυστρησει η κατι τετοιο το αμαξι εμεινε βιδωμενο χωρις να πεταξει ουτε κωλο ουτε μουρη...
Ειλικρινα οταν το οδηγησα ενιωσα οτι οδηγουσα αεροπλανο και ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ μας κοιτουσαν καλα καλα..πραγματικο eye catcher με εκανε για αλλη μια φορα να αναθεωρησω αποψεις περι αυτοκινησης...Σκεφτηκα τι να τα κανεις τα τουρμπο τις ψαγμενες 4κινησεις και τις φτερουγες..Απλος,χλιδατος,μουρατος,με πολλα κυβικα και ιππους σε ενα αμαξωμα που απο εμπρος θυμιζει καρχαρια και απο πισω supercar..Στη δε εθνικη οδο το αμαξι απλα καταβροχθιζε χιλιομετρα για πλακα..Δεν υπαρχουν ευθειες,ανηφορες η κατηφορες παρα μονο ασφαλτος προς βρωση...
Anyway ειναι ο βασιλιας των κουπε..και ευγε στην Πεζω..Παρα το οτι ειμαι ασιατοφιλος στο αμαξι αυτο δινω 10 με τονο..Ειλικρινα οι Ιαπωνες και γενικως οι Ασιατες απεχουν μακραν απο το να κατασκευασουν ενα τετοιο αμαξι τοσο σε φινετσα, οσο σε επιδοσεις και κρατημα..
Ξεχασα να αναφερω το car phone στο οποιο βαζεις τη simcard του κινητου σου την αναγνωριζει και μιλας ανοιχτη ακροαση με οποιονδηποτε καλει η τον καλεις..Το δε μεσαιο μονιτορ πολλαπλων λειτουργιων ειναι υπερμουρατο κατα την νυχτα..
τιμη 43 περιπου χιλιαρικα τσαμπα για τετοιο υπεροχο αμαξιΥΓ..Χτυπησαμε και αρκετα γκομενακια..........
LE FIN
-
Βασιλιας...μονο ετσι θα χαρακτηριζα το συγκεκριμενο αμαξι το οποιο οδηγησα πριν λιγες ωρες..Το αμαξι ηταν ενος φιλου και ειλικρινα με συνεπηρε..
3.0 λιτρα V6 211HP και 30kgm ροπης..Σαν συνοδηγος παθαινεις πλακα..ροπη απο το μηδεν επιταχυνση γραμμικη και μεστη φρενα και κρατημα αψογα..Το δε εσωτερικο ηταν μπορντω δερματα και συνδυασμος μαυρου..
Ο ηχος απο το βελουδινο μοτερ V6 ειναι απο τους καλυτερους.Το αμαξι ακομα και σταματημενο σου δινει την εντυπωση οτι κινειται...
ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΟΜΕΡΟ...Στη γεφυρα του ΣΕΦ απο αθηνα για πειραια ο φιλος μου το εχωσε με 110χμ...Δηλ.κατα τη διαρκεια της στροφης το κοντερ εδειχνε 110χμ..ενω νομιζα οτι θα γλυστρησει η κατι τετοιο το αμαξι εμεινε βιδωμενο χωρις να πεταξει ουτε κωλο ουτε μουρη...
Ειλικρινα οταν το οδηγησα ενιωσα οτι οδηγουσα αεροπλανο και ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ μας κοιτουσαν καλα καλα..πραγματικο eye catcher με εκανε για αλλη μια φορα να αναθεωρησω αποψεις περι αυτοκινησης...Σκεφτηκα τι να τα κανεις τα τουρμπο τις ψαγμενες 4κινησεις και τις φτερουγες..Απλος,χλιδατος,μουρατος,με πολλα κυβικα και ιππους σε ενα αμαξωμα που απο εμπρος θυμιζει καρχαρια και απο πισω supercar..Στη δε εθνικη οδο το αμαξι απλα καταβροχθιζε χιλιομετρα για πλακα..Δεν υπαρχουν ευθειες,ανηφορες η κατηφορες παρα μονο ασφαλτος προς βρωση...
Anyway ειναι ο βασιλιας των κουπε..και ευγε στην Πεζω..Παρα το οτι ειμαι ασιατοφιλος στο αμαξι αυτο δινω 10 με τονο..Ειλικρινα οι Ιαπωνες και γενικως οι Ασιατες απεχουν μακραν απο το να κατασκευασουν ενα τετοιο αμαξι τοσο σε φινετσα, οσο σε επιδοσεις και κρατημα..
Ξεχασα να αναφερω το car phone στο οποιο βαζεις τη simcard του κινητου σου την αναγνωριζει και μιλας ανοιχτη ακροαση με οποιονδηποτε καλει η τον καλεις..Το δε μεσαιο μονιτορ πολλαπλων λειτουργιων ειναι υπερμουρατο κατα την νυχτα..
τιμη 43 περιπου χιλιαρικα τσαμπα για τετοιο υπεροχο αμαξιΥΓ..Χτυπησαμε και αρκετα γκομενακια..........
LE FIN
-
Χτύπα το
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χτύπα τοθα προσπαθησω να δω τι γινεται με τις χρηματοδοτησεις...
-
γιατι το 406 ηταν ασχημο????????
το μονο κακο που εβλεπα ηταν οτι δεν ειχε κανα κινητηρα με 250 ιππους...
αλλα ηταν και πεζω...τι να μας πει και αυτη...
ενω αλλα κουπε....
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
γιατι το 406 ηταν ασχημο????????το μονο κακο που εβλεπα ηταν οτι δεν ειχε κανα κινητηρα με 250 ιππους...
Καί κίνηση σε λάθος άξονα...
Πανέμορφο, όμως!
-
Κυκλοφόρησε το coupe; Δεν το ήξερα. Ωραίο πράγμα.
http://img.stern.de/_content/52/71/5271 ... 50_750.jpg
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κυκλοφόρησε το coupe; Δεν το ήξερα. Ωραίο πράγμα.http://img.stern.de/_content/52/71/5271 ... 50_750.jpg
Εντυπωσιακό, μέσα έξω. Έχω δει και στο δρόμο ένα (όχι δημοσιογραφικό).
-
Σε σχεση με το παλιο δε συγκρινεται σε ομορφια.Σα να το εχουν 'γερμανοποιησει'λιγακι.Καλο αμαξι δε λεω αλλα μη ξεχναμε οτι θα εχει να ανταγωνιστει και την 330...Αλλα μαλλον θα ειναι και αρκετα πιο φτηνο.
-
Τιμές:
[code] 2.2 Sport 163 N / 7 / Clima / C 35.600,00
-
43k για τρίλιτρο μεγάλο πολυτελές κουπέ δεν είναι πάρα πολλά. Σαν μέτρο σύγκρισης, σκέψου ότι με τόσα παίρνεις μια πλούσια εξοπλισμένη 320i sedan. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο βέβαια, αλλά για να έχουμε μια εικόνα.
-
Το αμάξι είναι απλά εκπληκτικό.
Μπορεί να μην έχει το τόσο 'προκλητικό' στυλ του 406 coupe όμως έχει και αυτό όσο δυναμισμό χρειάζεται.Το 'χαζευα' χθες στην Peugeot Condor στην Κηφισσίας σε σκούρο μπλε με ασημο/γκρι δερμάτινα μέσα και ήταν....
Βέβαια αν ήταν πισωκίνητο θα ήταν σαφώς πιο ενδιαφέρον αλλά δυστυχώς οι Γάλλοι επιμένουν στο 'όλα μπροστά'...
-
Ο χρήστης MEMsound έγραψε:
... αλλά δυστυχώς οι Γάλλοι επιμένουν στο 'όλα μπροστά'...
Κάτι όμως που ξέρουν να κάνουν πιο καλά από όλους.
Όσο για ποιότητα, αδιαμφισβήτητα κορυφαία. Τα 43000Ε είναι λίγα για τέτοιο αυτοκίνητο. Το είδα από κοντά και έπαθα πλάκα από την κατασκευή. Φαντάζομαι σοκ που θα έπαθε ο Random1.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Κάτι όμως που ξέρουν να κάνουν πιο καλά από όλους.
Όσο για ποιότητα, αδιαμφισβήτητα κορυφαία. Τα 43000Ε είναι λίγα για τέτοιο αυτοκίνητο. Το είδα από κοντά και έπαθα πλάκα από την κατασκευή. Φαντάζομαι σοκ που θα έπαθε ο Random1.
ισχύει και σήμερα αυτό;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κάτι όμως που ξέρουν να κάνουν πιο καλά από όλους.
Όσο για ποιότητα, αδιαμφισβήτητα κορυφαία. Τα 43000Ε είναι λίγα για τέτοιο αυτοκίνητο. Το είδα από κοντά και έπαθα πλάκα από την κατασκευή. Φαντάζομαι σοκ που θα έπαθε ο Random1.
ισχύει και σήμερα αυτό;
Εσύ τι λες; Ισχύει...όσον αφορά στην δυνατότητα. Τα οικονομοτεχνικά όμως δυστυχώς ....ορίζουν.
το 407 coupe είναι υπέροχο αμάξι. Εμένα μου άρεσε και το 406 coupe. -
Αν και κατοχος πεζο και στρφτογαλλοφιλος 43000ευρω πεζο δε θα επαιρνα ποτε....
για πιο λογο.
ενα και μονο - αξια μεταπωλησης.τα αμαξια δεν ειναι για μια ζωη και καποτε χρειαζεται και να πουληθουν.
απο τη στιγμη που στην ελλαδα υπαρχει το μερσεντοκομπλεξ και κρατιουνται οι τιμες ψηλα στα μεταχειρισμενα και αφου το 407 δε προσφερει απολυτως τιποτα το τρομερο και φοβερο περισσοτερο απο μια π.χ clk εγω θα προτιμησω μια μερσεντες και ας ειμαι-το ξαναλεω- γαλλοφιλος και εντελως αντιμερσεντακιας...και θα αναφερω ενα παραδειγμα.
το 2000 ο πατερας μου πηρε ενα βολβο s40 1.8 φουλ εξτρα 11μυρια τοτε.
ενας φιλος του ταυτοχρονα ενα 316 bmw γυμνο με 10.5δρχ...
τα αμαξια εχουν αιωνες διαφορα σε ολους τους τομεις υπερ του βολβο.
αυτη τη στιγμη ο φιλος μας το πουλησε σε μια νυχτα το 316 και μαλιστα σε πολυ καλη τιμη.
το σεπτεμβρη λογω προβληματων υγιειας του πατερα μου ισως αναγκαστω να το δωσω το βολβο.ξερετε ποσο????????????????ουτε 12000ευρω δε πιανω............................να δεσμευτει ενα ποσο 43000για αμαξι που δε θα πουληθει ποτε μετα ειναι παραλογο για καποιον ανθρωπο μεσης οικονομικης καταστασης οπως οι ολοι μας εδω μεσα...
406 v6 3.0 ξερετε ποσα εχουν πουληθει ελλαδα??? 3...
το ενα η γυναικα του μαρινοπουλου
το αλλο το ειχε παρει ο θεοχαρακης -ιδιοκτητης της πεζο-
και το τριτο ενας εφοπλιστης...
ξερετε κανενα τους που να μπαινει σε φορουμ και να ασχλολειται με ποσα 500αρικα εναι τα 43000ευρω???και ενταξει εμεις ειμαστε ζωα οι ελληνες...αλλα οπως εχει ξαναειπωθει απειρες φορες οι ευρωπαιοι????γιατι το 406 πουλησε μονο γαλλια και αυτο με το ζορι...ολος ο πλανητης ειναι γεματος αντιγαλλοφιλους και γερμανοφιλους?
οσο καλο και κοντα στο γερμανικο κατεστημενο να εινια το 407 παλι δε θα πουλησει πολλα κοματια. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εσύ τι λες; Ισχύει...όσον αφορά στην δυνατότητα. Τα οικονομοτεχνικά όμως δυστυχώς ....ορίζουν.
το 407 coupe είναι υπέροχο αμάξι. Εμένα μου άρεσε και το 406 coupe.Πιο καλά απ' όλους;;; ακόμα και το 1007 μήπως; ή κανένα C3;
δεν συζητάω για το αν είναι καλό ή όχι αλλά 'πιο καλά απ' όλους';
θα το διαβάσουν και κάποιοι άλλοι με μπροσθιοκίνητα και...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εσύ τι λες; Ισχύει...όσον αφορά στην δυνατότητα. Τα οικονομοτεχνικά όμως δυστυχώς ....ορίζουν.
το 407 coupe είναι υπέροχο αμάξι. Εμένα μου άρεσε και το 406 coupe.Πιο καλά απ' όλους;;; ακόμα και το 1007 μήπως; ή κανένα C3;
δεν συζητάω για το αν είναι καλό ή όχι αλλά 'πιο καλά απ' όλους';
θα το διαβάσουν και κάποιοι άλλοι με μπροσθιοκίνητα και...
ΛΕΩ έχουν την δυνατότητα-κατέχουν το άθλημα πώς να το γράψω...
πολλά μοντέλα όμως θυσιάζονται στον βωμό του κόστους και του μάρκετιγκ.γκεγκε?
-
= κάποτε έβγαζαν πολύ καλά προσθιοκίνητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Δυνατότητες, καταραμένο μάρκετινγκ κλπ μου φαίνονται μύθοι.
ΥΓ. Το κατα πόσον το S40 ήταν καλύτερο απο την 316 είναι πολύ σχετικό (απ'όσο καταλαβα μιλάμε για πρώτης γενιάς S40). Μπορεί να είχε παραπάνω ηλεκτρικά παράθυρα πισω πχ αλλα η 316 είναι καλύτερο αυτοκίνητο.
Peugeot 407 Coupe 3.0