Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 164
    • Best 0
    • Groups 0

    memsound

    @memsound

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    164
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    memsound Unfollow Follow

    Latest posts made by memsound

    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      γκουχ γκουχ...
      στρουμφοχιλιαεξακοσαρακια νομιζετε ότι ο Μανθουμελ δεν σας βλέπει...

      ενδιαφέρον αυτό το 'μπαρακι'...

      αλλα νομίζω ότι το πιο σωστό είναι να έρθει πρώτα ένα για δοκιμή να δούμε τι και πως...

      ...τα λοιπά σχόλια τα παραβλέπω... σαχλαμάροστρουμφάκια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      memsound
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      τι στρουμφοπαιδί είσαι εσύ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      memsound
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Ο χρήστης S3 έγραψε:

      εχω gti 2,0 του '05
      μέση κατανάλωση έχω δει από 9,5~10,5 με μεικτές συνθήκες κίνησης και max 3 άτομα μέσα με το ίδο σβέλτο / γρήγορο ρυθμό πάντα (όχι 'τάπα'...)
      όσο λιγότερη κίνηση έχεις στο πρόγραμμά σου τόσο περισσότερο κοντά το 9 θα είσαι και αντίστροφα...
      από κει και πέρα οσο πιο βαρύ πόδι έχεις τόσο περισσότερο καίει... όπως όλα αλλωστε...

      Φίλε μου πρώτα απόλα σε ευχαριστώ για την απάντηση...
      Η αλήθεια είναι οτι έχει φοβηθεί το μάτι μου γιατι γνωστός με το 2.0CC μου είπε οτι θέλει να το δώσει σα τρελλός γιατι πίνει τ'αντερα του! Απο την άλλη αυτά που μου λες είναι καθησυχαστικά... Αν το θελήσεις μπορείς να πετύχεις χαμηλή κατανάλωση(έστω και με ταριφαδικη οδήγηση)?
      Και δευτερον... Σε ρυθμούς τάπας, πόσο περισσότερο καίει από το 1.6?

      ε αναλογικα παρτο, διλιτρος κινητηρας ειναι, μη τα θελουμε κι ολα δικα μας!

      να σου πω
      μέσα στα Μέγαρα full μαμα είδα μέση 23lt/100km
      και φίλος με full μαμα 1,6 την ίδια μέρα είδε μέση 17+lt/100km

      με την διαφορά ότι το 1,6 σε full μαμα μορφή ήταν αισθητά πιο αργό...

      Ο pskarm που έχει φτιάξει και πάει ικανοποιητικότα, καίει σχεδόν όσο κι εγώ.

      Όσο είχα το 1600άρι (με μόνο μία σκούπα) έβαζα αποκλειστικά 100άρα ΕΚΟ γιατί με την 95άρα μου έσπαγε τα νευρα και τελικά τα ίδια λεφτά έδινα και τότε και τώρα...

      αλλά το θέμα δεν είναι τι κάνουν τα αμαξια στην ευθεία ούτε και πόσο καίνε, αλλά όπως είπε και ο Μίλτος:

      ...Μωρέ η καβλοροπή του 2λιτρου αξίζει περισσότερα χρήματα από ό,τι νομίζεις τώρα που δεν το έχεις. Γι αυτό, πάρε 2λιτρο!

      ροπή την οποία την καταλαβαίνεις σε κάθε έξοδο στροφής...

      Βέβαια μπορείς να φτιάξεις το 16άρη με ένα πιο κοντό κωρονοπήνιο (και μετα το γνωστό πακέτο εισαγωγή/εξαγωγή/εκκεντρ/πρόγραμμα) και να βελτιωθεί αισθητά η έξοδος στις στροφές όμως τελικά πάλι τα ίδια λεφτά θα έχεις δώσει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      memsound
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Ο χρήστης paladin έγραψε:
      Καλησπέρα παλικάρια... Έδω έπρεπε να το είχα βάλει τελικά το Post. ..

      Λιοιπον.... Αγοράζω (προσεχώς) αμάξι και έχει βρεθεί ένα 206 2.0 με τα 136 ή 138 δε ξέρω ακριβώς (αλήθεια πώς πάνε χρονολογικά οι εκδόσεις? Είχαν διαφορές?) ... Anyway το τουτου είναι τρελή ευκαιρία...3 άτομα ψηνουνε τον κακομοίρη τον ιδιοκτήτη να μου το πουλήσει... Αυτό που με προβληματίζει είναι η κατανάλωση.. Πόσο καίει? Όχι σαν 2.0λιτρο...Γενικά... Καλά μπορεί να είναι για 2.0λιτρο, αλλά άμα καίει 16 λιτρα / 100...... Λέω τώρα...
      Ιδεατά θα ήθελα μια αυτονομία ~400 χλμ....Γίνεται ή πρέπει να το πας σα ταρίφας? Ξέρω οτι εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης..Ας πούμε μικτό κύκλο... 50% - για δουλεια πρωι/απόγευμα = νορμάλ/σιγά, 50% βόλτες ...... πατημένος....

      100αρα παίρνει ή απλή ?

      Και σε δεύτερη φάση... Από αξιοπιστία πως πάμε ? Ξέρω για τρόμπα βενζίνης, για ρουλεμάν πίσω ψαλιδιού.. Κάτι άλλο υπάρχει? Είναι κανεις που έχει κάνει πάνω απο 100.000 χλμ..? Ρωτάω γιατί τώρα έχει 30.000 χλμ και θα αγοραστεί με πλάνο 5ετίας....

      Πιστεύω ξέρετε την αγωνία για απαντήσεις σε θέμα που υποκειμενικά μας καίει....
      Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους απαντήσουν...

      εχω gti 2,0 του '05
      μέση κατανάλωση έχω δει από 9,5~10,5 με μεικτές συνθήκες κίνησης και max 3 άτομα μέσα με το ίδο σβέλτο / γρήγορο ρυθμό πάντα (όχι 'τάπα'...)
      όσο λιγότερη κίνηση έχεις στο πρόγραμμά σου τόσο περισσότερο κοντά το 9 θα είσαι και αντίστροφα... (με το ίδιο στυλ οδήγησης πάντα)

      100άρα δεν χρειάζεσαι.
      η ροπή του 2λιτρου είναι υπεραρκετή για κάθε είδους διαδρομή.
      με την 100άρα θα δεις κάποιες διαφορές αλλά μικρές και δεν έχει νόημα για κάθε μέρα... = τσάμπα λεφτά

      αυτονομία δεν έχω μετρήσει ποτέ μιας και μου βγάζει μέση τιμή το trip computer

      αλλά αν κάνεις 400 χιλιόμετρα την εβδομάδα τότε θες
      400 χ 10,5lt/100km = 42 λιτρα
      x περίπου 1~1,05ε/lt= 44,1ε

      από κει και πέρα οσο πιο βαρύ πόδι έχεις τόσο περισσότερο καίει... όπως όλα αλλωστε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      memsound
    • RE: Opel Corsa OPC + GSi 2007

      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
      στο μεταξυ το κανονικο κορσα ειναι για μενα μακραν το πιο ομορφο μικρο απο τα καινουργια αυτη τη στιγμη...

      πως καταφερανε και το βιασανε τοσο πολυ σα σχημα
      ελπιζω απο κοντα να ειναι καλυτερο

      συμφωνώ 1000%
      το απλό corsa είναι πολύ όμορφο
      αντίθετα το opc είναι λίγο 'too much'...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      memsound
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      ...δυστυχώς 'πολλά' τα οποία 'δεν'...

      επίσης ενδιαφέρον αυτό για τους καλά πλημμένους δρόμους (χωρίς γλύτσα) για τα Parada.
      Περιμένω κι άλλα σχόλια εν καιρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      memsound
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
      ...Τελευταία οι 'εξυπνάκηδες' της πίστας που στον δημόσιο δρόμο ψάχνουν στο ντουλαπάκι για κανα CD έχουν αυξηθεί επικίνδυνα νομιζοντας ότι έμαθαν να οδηγούν επειδή 'έγραψαν χρόνο'. Αυτό το κάνω κι εγώ (τον 'χρόνο'), αλλά στον δρόμο τα πράγματα δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την πίστα. Συν το ότι στήνεις απείρως ευκολότερα αυτοκίνητο για αξιοπρεπείς χρόνους στην πίστα παρά για δρόμο που πρέπει να είναι παντός καιρού και συνθηκών.

      Πέστα Χρυσόστομε!!

      Μια ιδανική για εμένα κατάσταση θα ήταν
      205/40-16 Parada Spec2 για χρήση από Μάρτιο/Απρίλιο μέχρι Σεπτέμβριο/Οκτώμβριο και
      195/45-16 Pzero Nero για τους χειμερινούς...
      ...αλλά το κόστος ξεφευγει τελείως και δεν είναι δυνατόν να δίνουμε 800+ε / χρόνο για λάστιχα...

      Για πίστα έχουμε διάφορα... 540/032/888 ...

      προς Πάνο... σιγά ρε Πάνο μην τσεκάρουμε και τον αέρα στα λάστιχα όποτε βρέχει... εγώ προσωπικά βαριέμαι και συνήθως βιάζομαι... και κομπρεσοράκι έχω και πιεσόμετρο ήδη μέσα στο αμάξι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      memsound
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
      Λοιπόν, τα Parada είναι εξαιρετικά στο στεγνό, προοδευτικά και εμπνέουν σιγουριά με πολύ καλή πλευρική αλλά και ελκτική πρόσφυση, αλλά εχθές στην βροχή δεν με έπεισαν. Παρότι με σαφώς βρόχινη χάραξη πάθαιναν υδρολίσθηση για πλάκα σαν τα ADVAN. Το μόνο καλό εδώ είναι ότι το κακό εμφανίζεται προοδευτικότερα και έτσι με προειδοποιούσαν εγκαίρως ότι έχαναν την επαφή, ενώ με τα ADVAN γινόταν ξαφνικότερα και έψαχνα πεζοδρόμιο να αφήσω κανα γόνατο. Όχι ότι και με τα Parada γλυστράς ευχάριστα στην βροχή - μην τρελλαθούμε κιόλας. Ίσως όμως επειδή είχε να βρέξει καιρό να υπήρχε και υπερβολική γλίτσα, οπότε επιφυλάσσομαι για επιβεβαίωση.

      υδρολίσθηση στην ευθεία ή στην στροφή?
      Η χάραξη του Parada στην εξωτερική πλευρά θα έλεγα ότι μόνο βρόχινη δεν είναι...
      Ίσα ίσα που είναι σχεδόν τα κλσσικά ημισλικ με μεγάλα πλατιά κομμάτια.
      Στο κέντρο αντίθετα έχουν μεγάλα αυλάκια που μπορούν να διώξουν το νερό.
      Θεωρώ ότι στην ευθεία (στις γνωστές λιμνούλες των ελληνικών δρόμων....) δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά στις στροφές θα θέλει προσοχή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      memsound
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      ολόσωστος ο Βασίλειος.

      Επίσης πολύ συμαντικό ρόλο παίζει και η θερμοκρασία του αμορτισερ.
      Αλλο φαίνεται σκληρό όταν είναι κρύο και σουπιάζει μόλις ζεσταθεί
      και άλλο ενώ φαίνεται πιο μαλακό κρύο διατυρεί τα χαρακτηριστικά του σταθερά ακόμα και ζεστό.

      Για τον λόγο αυτό υπάρχουν και τα αμορτισερόμετρα αλλιώς θα δοκιμάζαμε όλοι τα αμορτισέρ με τα χέρια.

      Θεωρώ ότι η 'χειρονακτική' δοκιμή έχει ίσως βάση μεταξύ 2 ίδιων αμορτισερ πχ ενός καινούργιου και ενός μεταχειρισμένου για να συγκρίνουμε 'κάπως' την κατάσταση του μεταχειρισμένο (σε σχέση με το πως ήταν μαμά) και δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να οδηγήσει σε ασφαλές συμπέρασμα σύγκρισης 2 διαφορετικών αμορτισερ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      memsound
    • RE: Τα πάντα για το Peugeot 206

      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
      koykoyroykoy....

      το κιτρινο δεν ειχε αξονα ρουσου για αυτο.....

      λοιπον το αμορτισερ το βαζει στο ακρο και το τραβαει απο επανω ...ετσι στραβωνει αλλα συνεχιζει να μπαινοβγαινει μεσα στο ακρο...για αυτο θελει το ακραξονιο...δεν ειναι καμια επιστημη...
      η δε μπουκαλα απλα τσακιζει στην ακρη της....δεν ακουμπαει το ακρο ουτε το πειραζει....λογικα ετσι μεγαλωνει λιγο και το σκρουμπ ραντιους

      Ποιο κίτρινο?!?!?!?!

      Επίσης το έχει ξανακάνει σε 206?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      memsound
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr