-
Z4 2.0
Ισχύς: 150 PS/6.200
**Ροπή: **200 Nm/3.600
0-100: 8.4 sec
80-120: 14.7 sec
Tελική: 220 km/h
100-0: 37,6/36,1 m (κρύα/ζεστά)
**Τιμή:**39.500 euroMX-5 2.0
Ισχύς: 160 PS/6.200
Ροπή: 188 Nm/5.000
0-100: 8.1 sec
80-120: 13.7 sec
Tελική: 210 km/h
100-0: 37,2/37,4 m (κρύα/ζεστά)
Tιμή: 28.990 έως 32.990 euro -
Z4 2.0
Ισχύς: 150 PS/6.200
**Ροπή: **200 Nm/3.600
0-100: 8.4 sec
80-120: 14.7 sec
Tελική: 220 km/h
100-0: 37,6/36,1 m (κρύα/ζεστά)
**Τιμή:**39.500 euroMX-5 2.0
Ισχύς: 160 PS/6.200
Ροπή: 188 Nm/5.000
0-100: 8.1 sec
80-120: 13.7 sec
Tελική: 210 km/h
100-0: 37,2/37,4 m (κρύα/ζεστά)
Tιμή: 28.990 έως 32.990 euro -
Z4 2.0
Ισχύς: 150 PS/6.200
**Ροπή: **200 Nm/3.600
0-100: 8.4 sec
80-120: 14.7 sec
Tελική: 220 km/h
100-0: 37,6/36,1 m (κρύα/ζεστά)
**Τιμή:**39.500 euroMX-5 2.0
Ισχύς: 160 PS/6.200
Ροπή: 188 Nm/5.000
0-100: 8.1 sec
80-120: 13.7 sec
Tελική: 210 km/h
100-0: 37,2/37,4 m (κρύα/ζεστά)
Tιμή: 28.990 έως 32.990 euro -
Που είναι ο Ectel να μας πει για τους βλάχους;
-
Ψήφισα mx5 γιατί η διαφορά στην τιμή είναι πολύ μεγάλη σε σχέση με αυτά που προσφέρει η Ζ4. Αν δεν με απασχολούσαν καθόλου τα χρήματα τότε z4.
-
MX-5 από εμένα...
Το δίλημμα θα ξεκινούσε μόνο με σύγκριση ΜΧ-5 - εξακύλινδρης Ζ4!
-
Ζ4 με τα 1000.....
Παιδια εγω μπορει να την παρω την Ζ4...παροτι δεν ειμαι φαν των καμπριο με υπερενθουσιασε το αμαξι...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
MX-5 από εμένα...Το δίλημμα θα ξεκινούσε μόνο με σύγκριση ΜΧ-5 - εξακύλινδρης Ζ4!
Μετά θα έπαιρνες ένα ΜΧ-5 για σένα και μισό για τη γυναίκα σου.
-
Αν δεν λυπόμουν τα +10 χιλιάρικα; Ζ4. Κακά τα ψέματα, αυτά τα αμάξια γίνονται κλασικά από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας τους.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
MX-5 από εμένα...
Το δίλημμα θα ξεκινούσε μόνο με σύγκριση ΜΧ-5 - εξακύλινδρης Ζ4!
Μετά θα έπαιρνες ένα ΜΧ-5 για σένα και μισό για τη γυναίκα σου.
-
Για τη διαφορά τιμής μεταξύ ΜΧ-5-εξακύλινδρης Ζ4 μιλάει Ραντομάκο...
-
Αν η τιμή δεν παίζει ρόλο Z4 φυσικά!!
-
αν δεν ηταν τα λεφτα στη μεση,δε θα αγοραζα τιποτα απο τα δυο...
μαλλον το μχ5,δε παιρνω και ορκο!
-
Για να πάρεις Ζ4 που να σου προσφέρει την αντίστοιχη διασκέδαση με το ΜΧ-5, θα πας πολύ παραπάνω, άρα η διαφορά στα λεφτά (για μένα) είναι ακόμα μεγαλύτερη.
ΜΧ-5 για μένα, αν και σαφώς εξακολουθώ να προτιμώ το ΜΚ2
-
Πιο πολύ μου αρέσει η Ζ4.
40.000 όμως για Ζ4 είναι πάρα πολλά.
Και επειδή είμαι λάτρης των μεταχειρισμένων θα έπαιρνα Boxster 2.7 ή ακόμη και S απο Γερμανία μοντέλο 2001-2002 με αυτά τα λεφτά. -
MAAAAAAAAAAAAAAAAZDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Αν μιλαγαμε για Ζ4 2.5lt και 3.0lt ΣΙΓΟΥΡΑ Ζ4....αλλα αναμεσα σε Ζ4 'ΕΛΛΗΝΙΚΗ' και MX-5.......MAAAAAAAAAAAAZDAAAAAAAAAA.........
Εχει οδηγησει κανεις Ζ4 lt?????
edit...και γω ειμαι λατρης των μεταχειρισμενων....αρα Ζ4 2.5 η 3.0..εννοειτε οτι θα βαζα μπλοκε
-
η Ζ4 η 2.0 ειναι ψοφίμι, έχει πολυ βάρος και αυτο συνεπάγετε περισσότερο αδράνεια και δυσκολία στους ελιγμούς..
Επίσης έχουν τεράστια διαφορά στην τιμή αρα πιστεύω είναι άτοπη η σύγκριση.. στην Ζ4 μην ξεχνάτε την 'φοβερή' τιμολογιακή πολιτική της BMW οπου και το CD player θα στο χρεώσει τα μαλλιά σου, χώρια κατι δερματάκια, προβολάκια, παπαράκια κτλ ενώ στο ΜΧ5 μεχρι τώρα σαν μέλη του club με 30κ το έπαιρνες φουλ κομπλέ με όλα τα εξτρα το 2.0 το Limited Edition.
Οσο για τους φίλους της πάντας η Z4 δεν έχει Τορσεν διαφορικούλι οπως το Μιατάκι να πηγαίνεις παντού με το πλάι και οταν βρέχει να αναρωτιέσαι με ένα τεράστιο χαμόγελο 'μα καλά γιατι δεν βάλαν υαλοκαθαριστήρες στα πλαινά τζάμια' ?!
Για μια 2.2 τα πράματα αλλάζουν αρδήν καθως 6-κύλινδροι για τον αληθινο petrolhead είναι δύσκολο να μην τον μαγέψουν, οπως οι Σειρήνες εκαναν στο πλήρωμα του ταλαίπωρου Οδυσσέα..
-
Αν η Ζ4 δεν είναι τουλάχιστον 2.5 λίτρα, δεν αξίζει κατά την γνώμη μου..
-
Miata.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αν η Ζ4 δεν είναι τουλάχιστον 2.5 λίτρα, δεν αξίζει κατά την γνώμη μου..Γενικά οι BMW αξίζουν αν είναι εξακύλινδρες ή παραπάνω!
Z4 2.0 vs MX-5 2.0.....