-
Καλησπέρα. Θέλω τα φώτα σας. Έβαλα σύστημα υγραερίου στο αμάξι μου Citroen C4 2007. Από την ημέρα που το έβαλα μου ανάβει ο αισθητήρας λ. Το πήγα 10 φορές στον μάστορα όλο μου το σβήνει και όλο ανάβει. Όταν βάζουμε το αμάξι στον εγκέφαλο δείχνει σφάλμα λόγω εμπλουτισμού μείγματος. Κάθε φορά το ρυθμίζουμε αλλά το λαμπάκι μετά απο 50 χλμ ανάβει. Δεν βλέπω κάποια διαφορά στο αμάξι. Το πήγα και σε άλλο τεχνικό και μου είπε οτι δεν είναι τίποτα αλλά θέλει ρυθμιση. Μέχρι τώρα κανένας δεν κατάφερε να μου το ρυθμίσει. Τι μπορεί να είναι αυτό? Κανένας που να έβαλε σε Citroen C4 και είχε το ίδιο πρόβλημα? Μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Αν έχει κανένας καμια ιδέα ας μου την πεί. Είμαι απελπισμένος.
-
Ο χρήστης doukias έγραψε:
έχοντας κάνει 23,000 χλμ με υγραέριο χωρίς ουσιαστικό πρόβλημα, τον τελευταίο μήνα αντιμετωπίζω το εξής: Η μπουκάλα είναι χωριτικότητας 49 λίτρων και γεμίζει με περίπου 40 λίτρα δηλαδή το 80% της χωρητικότητας. Τώρα τελευταία εάν φτάσω στο πρατήριο άδειος και με τον διακόπτη γυρισμένο σε βενζίνη η μπουκάλα παίρνει 33 λίτρα. Εάν φτάσω πάλι άδειος αλλά πριν σβύσω την μηχανή βάλω τον διακόπτη στο υγραέριο η μπουκάλα παίρνει 45 λίτρα. Φταίει το φλοτέρ? Έχει κανείς καμμιά ιδέα?
πας στον εγκαταστατη σου και λυνεις το προβλημα σου.
εαν δεν σου το κανει τον καταγγελεις.εδω γιατι ρωτας? ο καθενας θα σου πει το κοντο και το μακρυ του.
Αλήθεια που πήγε η Αιδώς; Mήπως πρέπει να ζητήσουμε συγγνώμη όλοι εμείς που προσπαθούμε να μάθουμε, συμμετέχοντας σε αυτό το forum; Όσο για τον χαρακτηρισμό 'ξερόλες' που έγραψες κατόπιν, σίγουρα καλό είναι να τον πάρεις πίσω, γιατί προσβάλεις τους περισσότερους εδώ μέσα. Κρίμα....
'lyggas' SUZUKI GV (icom jtg)
-
Ο χρήστης nikosrower έγραψε:
Καλησπέρα. Θέλω τα φώτα σας. Έβαλα σύστημα υγραερίου στο αμάξι μου Citroen C4 2007. Από την ημέρα που το έβαλα μου ανάβει ο αισθητήρας λ. Το πήγα 10 φορές στον μάστορα όλο μου το σβήνει και όλο ανάβει. Όταν βάζουμε το αμάξι στον εγκέφαλο δείχνει σφάλμα λόγω εμπλουτισμού μείγματος. Κάθε φορά το ρυθμίζουμε αλλά το λαμπάκι μετά απο 50 χλμ ανάβει. Δεν βλέπω κάποια διαφορά στο αμάξι. Το πήγα και σε άλλο τεχνικό και μου είπε οτι δεν είναι τίποτα αλλά θέλει ρυθμιση. Μέχρι τώρα κανένας δεν κατάφερε να μου το ρυθμίσει. Τι μπορεί να είναι αυτό? Κανένας που να έβαλε σε Citroen C4 και είχε το ίδιο πρόβλημα? Μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Αν έχει κανένας καμια ιδέα ας μου την πεί. Είμαι απελπισμένος.ειχα και εγω το ιδιο προβλημα[φτωχο μειγμα]σε βμw 318 ε46,μετα απο 2 φορες το ρυθμισαν, δωσανε συν 10% μειγμα και ολα καλα δεν μου ξανααναψε,στην αρχη μου ειπαν να μου εβαζαν μεγαλυτερα μπεκ αλλα τελικα δεν χρειαστηκε,υπομονη .
-
Εμενα πάλι στην αρχή μου βάλαν μπεκ για τριλιτρο αμάξι και μου τα άλλαξαν. Τι να πω? Θα πάω και θα τους το πω. Ευχαριστώ για την συμβουλή.
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Γνωστος μου με πασσατ εβαλε συστημα 4ης γενιας σε πολυ γνωστο οικο μετατροπων σε υγραεριο και δουλευει καλα...Οταν το αυτοκινητο ξεκινα μυριζει υγραεριο απο τις θυριδες του καλοριφερ και ειναι πολυ ασχημο αυτο...Αυτο συμβαινει σε ολα τα αυτοκινητα με υγραεριο? Aσε που ειναι και επικινδυνο γιατι ακουσα οτι πολλοι ταξιτζηδες απο το 1980 εως σημερα εχουν καρκινο στα πνευμονια εξ αιτιας του υγρεριου..Απο την αλλη πλευρα το αυτοκινητο λειτουργει πολυ καλα αν εξαιρεσεις οτι σε αποτομα πατηματα του πενταλ γκαζιου κανει μια διακοπη και μετα γκαζωνει...ολα αυτα με εχουν βαλει σε σκεψη για το αν θα κανω την μοντιφα η οχι...για να μυριζει παει να πει οτι χανει πραγμα που διορθωνεται.το υγραεριο ειναι αοσμο απο την φυση του.για αυτον ακριβως τον λογο βαζουν ενα ειδικο χημικο (αυτο που μυριζει) ωστε να ειναι ανιχνευσιμο.οσο για τις κινδυνολογιες να ξερεις οτι η βενζινη ειναι κατα πολυ πιο καρκινογονα.
-
Γνωστος μου με πασσατ εβαλε συστημα 4ης γενιας σε πολυ γνωστο οικο μετατροπων σε υγραεριο και δουλευει καλα...Οταν το αυτοκινητο ξεκινα μυριζει υγραεριο απο τις θυριδες του καλοριφερ και ειναι πολυ ασχημο αυτο...Αυτο συμβαινει σε ολα τα αυτοκινητα με υγραεριο? Aσε που ειναι και επικινδυνο γιατι ακουσα οτι πολλοι ταξιτζηδες απο το 1980 εως σημερα εχουν καρκινο στα πνευμονια εξ αιτιας του υγρεριου..Απο την αλλη πλευρα το αυτοκινητο λειτουργει πολυ καλα αν εξαιρεσεις οτι σε αποτομα πατηματα του πενταλ γκαζιου κανει μια διακοπη και μετα γκαζωνει...ολα αυτα με εχουν βαλει σε σκεψη για το αν θα κανω την μοντιφα η οχι...
Δεν λειτουργει τιποτα καλα σε αυτην την εγκατασταση, ετσι μου φαινεται εμενα...
Και διακοπες και διαρροες??
Απαραδεκτο. Να το γυρισει να του το φτιαξουν.
Αν δουλευαν τα αμαξια μας ετσι θα ειχαμε παρει ολοι φωτια ή θα ειχαμε πεταξει τα συστηματα μας μηνες τωρα...έχοντας κάνει 23,000 χλμ με υγραέριο χωρίς ουσιαστικό πρόβλημα, τον τελευταίο μήνα αντιμετωπίζω το εξής: Η μπουκάλα είναι χωριτικότητας 49 λίτρων και γεμίζει με περίπου 40 λίτρα δηλαδή το 80% της χωρητικότητας. Τώρα τελευταία εάν φτάσω στο πρατήριο άδειος και με τον διακόπτη γυρισμένο σε βενζίνη η μπουκάλα παίρνει 33 λίτρα. Εάν φτάσω πάλι άδειος αλλά πριν σβύσω την μηχανή βάλω τον διακόπτη στο υγραέριο η μπουκάλα παίρνει 45 λίτρα. Φταίει το φλοτέρ? Έχει κανείς καμμιά ιδέα?
πας στον εγκαταστατη σου και λυνεις το προβλημα σου.
εαν δεν σου το κανει τον καταγγελεις.εδω γιατι ρωτας? ο καθενας θα σου πει το κοντο και το μακρυ του.
Εγω πιστευω οτι η απαντηση που δοθηκε ειναι γενικα σωστη. Σε τετοιες περιπτωσεις τι να πεις???
Πας στον εγκαταστατη του λες τι γινεται και αν μπορει να βρει τι φταει το φτιαχνει. Απο μακρυα τι να πεις?
Ο εγκαταστατης εχει πολυ μεγαλυτερη εμπειρια σε τετοια μικροπροβληματα, ετσι λεω εγω... -
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
.........
εδω γιατι ρωτας? ο καθενας θα σου πει το κοντο και το μακρυ του.Εγω πιστευω οτι η απαντηση που δοθηκε ειναι γενικα σωστη. Σε τετοιες περιπτωσεις τι να πεις???
Πας στον εγκαταστατη του λες τι γινεται και αν μπορει να βρει τι φταει το φτιαχνει. Απο μακρυα τι να πεις?
Ο εγκαταστατης εχει πολυ μεγαλυτερη εμπειρια σε τετοια μικροπροβληματα, ετσι λεω εγω...Η απο πανω φραση ειναι αυτη που ενοχλησε εμενα.
-
Τον περασμενο Οκτωμβρη εκγατεστησα ενα κιτ της tartarini στο fiat stilo 1.2
Από τότε καθε πρωι που ο κινητηρας ειναι κρυος ρεταρει πολυ ασχημα για μισο λεπτο περιπου και μετα ολα οκ. Κατα το ρεταρισμα ακουγονται ενιοτε καi σκασιματα. Εννοειτε οτι το κανει ενω ξεκιναει οπως παντα με καυσιμο τη βενζινη. Απο τον εγκαταστατη λενε οτι δεν φταιει κατι στην εγκατασταση.
Εκανα αλλαγη των μπουζι αλλα δεν ηταν απο εκει το προβλημα.
Ειχε καποιος παρομοιο προβλημα ή καποια καλη ιδε για το τι φταει? -
Δοκίμασε να βγάλεις την μπαταρία για ένα λεπτό το πρωί και μετά βάλε μπροστά. Αν διορθωθεί, θέλει φτιάξιμο ο χάρτης του υγραερίου...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
.........
εδω γιατι ρωτας? ο καθενας θα σου πει το κοντο και το μακρυ του.Εγω πιστευω οτι η απαντηση που δοθηκε ειναι γενικα σωστη. Σε τετοιες περιπτωσεις τι να πεις???
Πας στον εγκαταστατη του λες τι γινεται και αν μπορει να βρει τι φταει το φτιαχνει. Απο μακρυα τι να πεις?
Ο εγκαταστατης εχει πολυ μεγαλυτερη εμπειρια σε τετοια μικροπροβληματα, ετσι λεω εγω...Η απο πανω φραση ειναι αυτη που ενοχλησε εμενα.
παιδια ας σταματηση αυτο το θεατρο.
σιγουρα προθεση μου δεν ητα να προσβαλω κανεναν στο φορουμ.
λιγη ειλικρινεια ομως δεν βλαπτει .ο ανθρωπος πληρωσε αρκετα λεφτα να κανει την μετατροπη την οποια εγω θεωρω σοβαρη.
εαν λοιπον εχει προβλημαη η λυση το ειναι υποχρεωση του εγκαταστατη του.
απο το νετ και απο καθε φορουμ αυτα δεν λυνονται .
ουτε μα θεωριες και γιατροσοφια.
την λυση θα την δοση ο εγκαταστατης κανοντας τις αναλλογες κινησεις.
εαν δεν μπορεσει να κανει τιποτα τοτε βγαινεις για πληροφοριες.
εαν βγαινεις για πληροφοριες πριν το ελεγξει ο ειδικος τι θα πεις οταν διαπιστωσεις μετα τον ελεγχο οτι δεν ηταν κατι σοβαρο
και τζαμπα εφαγες το αγχος απο (το μακρυ και το κοντο) του φορουμ που καλοπροερετα δεν λεω προσφερουν τις πληροφορειες.? (να μην πω παλι για φλυαρια και θεωριες και με παρετε με τις πετρες)
ας προγειωθουμε λοιπον.
κατα πρωτον τον λογο τον εχει ο ειδικος (κατι που συνιστω αρχικως).
εκτος και αν δεν τον εμπιστευεσαι οποτε παραδεχεσαι οτι ηταν λαθος επιλογη σου και τρεχουμε να βοηθησουμε. -
Διαβάζω όλα τα μικροπροβλήματα που έχουν διάφοροι φίλοι και έχω μερικές ερωτήσεις :
τελικά είναι θέμα α. Υλικού β.εγκαταστατη γ.αυτοκινήτου ή λίγο απο όλαΟ μοναδικός που θα μπορούσε να μας διαφωτίσει είναι ο κ. Αντώνης
Η δική μου επιλογή όπως έχω προαναφερει είχε να κάνει ότι το σύστημα είχε πιστοποίηση για το αμάξι μου απο ένα τεράστιο οδηγό τοποθέτησης μέχρι και λογισμικό χαρτογραφησης για τον τύπο της μηχανής που φοράει δεν έγιναν καν δοκιμές αλλαγής χαρτογραφησης.
Όταν στο δρόμο ο τεχνικός πειραζε για δοκιμη λίγο τις ρύθμισης που είχαν δωθεί για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου αμμεσως πήγαινε πίσω λέγοντας μου αστο δεν μπαίνει χέρι ότι και να κανω οι δικές του ρυθμισεις σε όλες τις στροφές είναι καλύτερα.Dathens
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Δοκίμασε να βγάλεις την μπαταρία για ένα λεπτό το πρωί και μετά βάλε μπροστά. Αν διορθωθεί, θέλει φτιάξιμο ο χάρτης του υγραερίου...σωστο και ακινδυνο κατα 100%
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«εδω γιατι ρωτας? ο καθενας θα σου πει το κοντο και το μακρυ του.Μάλλον πρέπει να αλλάξω forum για να ενημερώνομαι για το lpg. Μετά από 262 σελίδες μερικοί εμπλούτισαν τόσο πολύ τις γνώσεις τους που δεν αντέχουν καν να διαβάζουν απλές ερωτήσεις. Φίλε doukias, εάν αντί για ερωτήσεις στο forum τρέχαμε όλοι κατευθείαν στον εγκαταστάτη τότε εδώ μέσα θα ήσουν εσύ μόνο σου και καμμιά δεκαριά άλλοι.»
Φίλε georgenew, ‘αυτό συμβαίνει και στα καλύτερα σαλόνια….’
Το φιλόξενο 4T Forum, και συγκεκριμένα αυτή η ενότητα, έχει βοηθήσει πολύ περισσότερο από άλλα forum γεμάτα ‘μουράδες’ ‘μαγαζάκια’ ορισμένων, που εδώ μέσα δεν γίνετε. Τα άλλα ανοίγονται από συμφέροντα, και προσπαθούν να πουλήσουν ντε και καλά τα προϊόντα τους καλά η σάπια!!!. Μέσα σε αυτά και στο πάτωμα, υπάρχουν πολύχρωμα πούπουλα, από τα παπαγαλάκια που χτυπιόνται!!!!. ....επέτρεψε λιπών, σε εμάς τους ‘μουτζούρηδες, να λέμε ΣΠΑΝΙΑ ΒΕΒΑΙΩΣ, και καμία μαλακιουλα!!.
Ο φίλος doukias,έχει βοηθήσει πολύ.
Στο θέμα σου τώρα.
Η βλάβη που περιέγραψες, δεν έχει θεωρητικό υπόβαθρο. Το μονό που θα μπορούσα να πω είναι, μήπως ο δείκτης πληρότητας του αερίου σου τα έχει παίξει. Και εδώ ρωτάω:
Λέγοντας «εάν φτάσω στο πρατήριο άδειος και με τον διακόπτη γυρισμένο σε βενζίνη», εννοείς ότι έχεις κάψει όλο το αέριο, και έχει γυρίσει στην βενζίνη, η διαβάζοντας το δείκτη, το γύρισες εσύ.
Περιμένω να μου γράψεις.
φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.Κε Αντώνη, ευχαριστώ για την απάντηση. Εννοώ ότι έχω κάψει όλο το αέριο και έχει γυρίσει μόνο του στην βενζίνη έχοντας κάνει τα σωστά χλμ. Έτσι γεμίζει με 33 λίτρα. Εάν αμέσως πριν σβύσω την μηχανή το γυρίσω σε αέριο η μπουκάλα παίρνει 45-46 λίτρα.
Βεβαίως και θα πάω στον εγκαταστάτη γιατί είναι θέμα ασφάλειας η πλήρωση της δεξαμενής με πάνω από το 80% της χωρητικότητας. Απλά θέλω να πάω προετοιμασμένος για αυτό ρωτάω εδώ μέσα. Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης tasssos1 έγραψε:
Τον περασμενο Οκτωμβρη εκγατεστησα ενα κιτ της tartarini στο fiat stilo 1.2
Από τότε καθε πρωι που ο κινητηρας ειναι κρυος ρεταρει πολυ ασχημα για μισο λεπτο περιπου και μετα ολα οκ. Κατα το ρεταρισμα ακουγονται ενιοτε καi σκασιματα. Εννοειτε οτι το κανει ενω ξεκιναει οπως παντα με καυσιμο τη βενζινη. Απο τον εγκαταστατη λενε οτι δεν φταιει κατι στην εγκατασταση.
Εκανα αλλαγη των μπουζι αλλα δεν ηταν απο εκει το προβλημα.
Ειχε καποιος παρομοιο προβλημα ή καποια καλη ιδε για το τι φταει?μπορει να ειναι πολλα πραγματα.ελεγξε τα λαδια σου αν ειναι μπερδεμενα με νερο,κοιτα πισω αν βγαζει ασπρο καπνο πισω που δεν εξατμιζεται κατευθειαν στην ατμοσφαιρα και δες και το θεμα της μπαταριας.να εχεις υποψιν σου οτι το πρωινο ρεταρισμα που σταματαει μετα απο λιγο μπορει να σημαινει και φλαντζα κεφαλης η το χειροτερο κεφαλαρι ραγισμενο.ειναι οι χειροτερες ζημιες που μπορει να εχει αλλα καλο ειναι να το εχεις στην ακρη του μυαλου σου.
-
Ο χρήστης petransfhp έγραψε:
«Αν έχει κάποιος καμια ιδέα απο που μπορεί να προέρχεται η διαρροή είμαι όλος αυτιά...»
Τα πρώτα πράγματα που παθαίνουν ζημιά στο κεφαλή με φωτιά……είναι τα αυτιά….*
ΤΡΕΧΑ φίλε μου να το ελέγξουν με το κατάλληλο εργαλείο ΤΩΡΑ.
Ρε παλικαριά, είναι να ανατριχιάζει κανείς με αυτά που διαβάζουμε. Σίγουρα, με όλη την μεγάλη μου πήρα, έχω μάθει πολλά πράγματα εδώ μέσα….μα έχω διαβάσει και ‘ματσόλες’!!....και εάν του μύριζε διαρροή βενζίνας?....δεν θα έτρεχε τώρα….μάλλον θα είχε φτάσει!!.- εκ πείρας γνωρίζω……καρμπιρασιον…..και πράσινα σεντόνια νοσοκομείου…
«ευχαριστώ πολύ είμαι στο ψάξιμο...»
….σιγνομη φιλε μου που ροτώ……μα τι ψαχνεις?.
Έλα ξερόλα χαλάρωσε λίγο,
ζητώ από όλο το φορουμ ταπεινά συγγνώμη για τις ¨ματσόλες¨ δεν θα το ξανακάνω,
αλλά εγώ για να μην χαλάσω το χατήρι κανενός όλη την Κυριακή ετρεχα ετρεχα ετρεχα και δεν έφτανα, ρε ετρεχα...
τίποτα, ξανα έτρεχα τίποτα, από το ένα μαστόρι στο άλλο, κανείς... ολοι κλειστά όλοι εξαφανισμένοι,φωτιά στα μπατζάκια μας
γιόμισε ο τόπος ματσόλες, ξερόλες, εγώ μέχρι πριν μόνο καρ@όλες ήξερα ότι υπάρχουν.τέλος πάντων, την Κυριακή το έψαχνα μόνος μου, προσπαθούσα να καταλάβω από που ήταν η διαρροή, από το μηχανοστάσιο ή από το ρεζερβουάρ, χθες Δευτέρα που ήταν ανοιχτά τα μαστόρια όπως είναι γνωστό, πήγα να το ψάξουν αυτοί και μου το έφτιαξαν.
Τελικά ήταν από το χώρο της δεξαμενής, διόρθωσαν και τον δείκτη που έδειχνε λάθος και όλα καλά,
παμε γερά με Lovato.Καλημέρα,
Παιδιά έβαλα και εγώ σύστημα της LOVATO εδώ και 2 μέρες. Έχω το ίδιο πρόβλημα με τον petransfhp. Δηλαδή η ένδειξη πλήρωσης δείχνει να μένει αμετάβλητη. Έχει 5 led εκ των οποίων τα 4 είναι πράσινα και παραμένει εκεί, δεν μειώνεται δηλαδή με την απόσταση. Τι ακριβώς έκανες για να διορθώσεις το πρόβλημα ? Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω εγώ ?
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
1600 εβρω ειναι πολλα λεφτα και να φανταστεις οσο εισαι ανεργος σου χρειαζετε περισσοτερο το υγραεριο διοτι δεν εχεις να βαλεις βενζινη.αυτο το 1600 ειναι στανταρ?ποιο φτηνο δεν υπαρχει?σαν εργασια ποσα ζητανε?ποσο κανουν τα μηχανηματα που θα μπουν στο αμαξι δηλαδη και τι καπελο βαζουν για παρτη τους οι εγκαταστατες?ξερει κανεις να μας πει?βλεπω για κινητηρες βενζινης και πετρελαιου γνωριζουν καποιοι και ποσο κανει η καθε μια βιδα πανω τους.για τα συστηματα υγραεριου?κανεις δεν ξερει?Εγώ πάντως από Λάρισα, ανέβηκα στη Φλώρινα και το πέρασα με 750 Ευρώ (+100 Ευρώ για τα χαρτιά όποιος τα θέλει. Αν και σε λίγο καιρό θα βγάλει και ο ίδιος άδεια και σας στο στέλνει δωρεάν). μέσα σε 1 ημέρα. Το σύστημα που πέρασα είναι της LOVATO (http://www.lovatogas.com/www/html/lovato/it/index.html) και το πέρασα σε ένα Rover 1400cc model 2000.
Σε άλλον που ρώτησα εκεί στη Φλώρινα το βάζει με 1.000 Ευρώ. Οι τιμές που έχουν είναι αυτές διότι δίπλα είναι τα Σκόπια και πας με λιγότερη τιμή και το περνάς εκεί. Αν και έβαλα μόνον 1 φορά 24 Ευρώ ~ 32 lit έκανα 360 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής. Το πρόβλημα που έχω είναι η λανθασμένη ένδειξη πλήρωσης, δηλαδή δεν πέφτει όπως θα έπρεπε αλλά θα τον πάρω τηλέφωνο να μιλήσουμε.
Η δεξαμενή είναι 43Lit τούρκικης προέλευσης και μου είπε ότι πήρε λίγο την 1η φορά γιατί έχει αέρα μέσα και ότι με 2-3 γεμίσματα θα έρθει στο κανονικό του. Βλέπουμε.
-
«Κε Αντώνη, ευχαριστώ για την απάντηση. Εννοώ ότι έχω κάψει όλο το αέριο και έχει γυρίσει μόνο του στην βενζίνη έχοντας κάνει τα σωστά χλμ. Έτσι γεμίζει με 33 λίτρα. Εάν αμέσως πριν σβύσω την μηχανή το γυρίσω σε αέριο η μπουκάλα παίρνει 45-46 λίτρα.
Βεβαίως και θα πάω στον εγκαταστάτη γιατί είναι θέμα ασφάλειας η πλήρωση της δεξαμενής με πάνω από το 80% της χωρητικότητας. Απλά θέλω να πάω προετοιμασμένος για αυτό ρωτάω εδώ μέσα. Ευχαριστώ.»
Το να γυρίζει αυτόματα, μόλις διαβάζει πτώση πιέσεις στο καζάνι σου, είναι λογικό να φουλάρεις με 33, διότι Ίδη έχεις μέσα και άλλο. Εκεί θα πρότεινα, να γυρίσεις πάλι βενζίνα, με το χέρι, και καπάκι, να γυρίσεις σε αέριο. Εάν αυτόματα γυρίσει πάλι σε βενζίνα, απλά θέλει ρύθμιση. Πρέπει να καταναλώνει έως και 95% το αέριο, σε νορμάλ οδήγηση. Δεν είναι δυνατόν, όταν διαβάσει ρεζέρβα να αλλάζει.
antonis-team. -
Εγώ πάντως από Λάρισα, ανέβηκα στη Φλώρινα και το πέρασα με 750 Ευρώ (+100 Ευρώ για τα χαρτιά όποιος τα θέλει
Σε άλλον που ρώτησα εκεί στη Φλώρινα το βάζει με 1.000 Ευρώ. Οι τιμές που έχουν είναι αυτές διότι δίπλα είναι τα Σκόπια και πας με λιγότερη τιμή και το περνάς εκεί.Και μετα σου λεγαν παλιοτερα οι εγκαταστατες: 1 χιλιαρικο η εγκατασταση???????????!!!!!!!!!!
Αυτη ειναι η τιμη μονο για τα υλικα του κιτ....Στην Λαρισσα ποσο εξακολουθουν να το βαζουν??
Η δεξαμενή είναι 43Lit τούρκικης προέλευσης και μου είπε ότι πήρε λίγο την 1η φορά γιατί έχει αέρα μέσα και ότι με 2-3 γεμίσματα θα έρθει στο κανονικό του. Βλέπουμε.
Στα 34.4 λιτρα ειναι το 80% της δεξαμενης σου.
Περισσοτερο δεν προκεται να παρει οσο υπαρχει ο περιοριστης. -
«Η δεξαμενή είναι 43Lit τούρκικης προέλευσης και μου είπε ότι πήρε λίγο την 1η φορά γιατί έχει αέρα μέσα και ότι με 2-3 γεμίσματα θα έρθει στο κανονικό του. Βλέπουμε.»
Η λέξη «βλέπουμε’ φιλέ μου δεν περιλαμβάνετε στο τεχνικό λεξιλόγιο.
Το πρώτο φουλάρισα φιλέ μου, ΤΟ ΚΑΝΕΙ ο εγκαταστάτης και πληρώνεις την απόδειξη του πρατήριου. Εκεί κάνει ΕΞΑΕΡΩΣΗ, και έτσι ο αέρας παίρνει δρόμο.
Δεν ρυθμίζετε σωστά, όταν υπάρχει μέσα αέρας. Έτσι πας και ξανά πας, και της άλλες παπαριες που διαβάζω ότι γίνονται.
Χωρίς διαπίστευση εγκαταστάτη, για εμένα είναι συνοδοιπορία, συνυπευθυνότητα και δική σου. Εδώ για service έρχονται και ψάχνουν για αναρτημένο πτυχίο όπως λέει ο νόμος ….
ΤΡΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ σε μια χώρα που βγάζει τα μάτια της μόνη της, και αυτοκτονεί συνειδητά, για μερικά ευρώ.
Και αναρωτιέμαι τρελαμένος: υπάρχουν δυο που πουλάναι κοτόπουλα. Ο ένας τα έχει πάρει από εκτροφεία διαπιστευμένα και με υγειονομική σφραγίδα, 3ε το κιλό. Ο άλως παίρνει από όπου βρει, που μπορεί να έχουν και σαλμονέλα με 2ε το κιλό. Θα πάτε στον δεύτερο???...
ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!!!!......
ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΩΡΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ. Τώρα καταλάβατε γιατί ανέστειλα την εργασία που έκανα 45 χρόνια?.....γιατί θα έπρεπε για να συναγωνιστώ, να κάνω σκατά δουλειά. Και οπωσδήποτε δεν ‘πόνεσα’, γιατί έχω και άλλα χαρτιά…..
Antonis-team. -
Σε έρευνα που έκανα, βρήκα σύστημα BRC, ιταλικό, με 1300€ και PRINS Silverline με λαδιέρα 1350€, αλλά με τα φτηνά μπεκ,με δυο μήνες εγγύηση, ενώ με τα μπεκ της Keihin, δυο χρόνια εγγύηση, 1650€.
Με βολεύει καλύτερα να βάλω το BRC γιατί ο εγκαταστάτης είναι στην πόλη μου και πιστεύω, από όσα έχω διαβάσει, θα χρειαστούν και μετά ρυθμίσεις κλπ
1η ερώτηση: Έχει βάλει κανείς το BRC; Τι γνώμη έχετε γι αυτό;
2η ερώτηση: Τι με συμβουλεύετε να κάνω;
Υγραεριοκίνηση!