Την ειρωνία σου την επιστρέφω και δεν συνεχίζω διότι δεν μου το επιτρέπει η αξιοπρέπειά μου...
Latest posts made by lyggas
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Εκτιμώ, ότι λόγω χαμηλών θερμοκρασιών στην εισαγωγή, υπάρχει αυξημένη παροχή οξυγόνου (λόγω μικρότερου όγκου καυσίμου), με αποτέλεσμα την καλύτερη-γρήγορη καύση. Αυτή νομίζω ότι είναι η φιλοσοφία κατασκευής των συστημάτων υγρού ψεκασμού.
΄Οσο για τα SUBARU που έγραψε κάποιος πιο πάνω, εδώ στην Πρέσπα, κυκλοφορεί ένα με 450.000 χλμ. από τα οποία τα 250.000 είναι με υγρό ψεκασμό και ακόμα συνεχίζει. Και γνωρίζω τόσα άλλα οχήματα αλλά νομίζω ότι τα παραδείγματα είναι αρκετά...
Καλύτερη καύση; Γρηγορότερη κάυση; Από που προκύπτουν αυτά; Και γιατί η γρηγορότερη καύση έχει αποτέλεσμα στη μακροζωία των βαλβίδων εξαγωγής αφού λέμε ότι η ζημιά γίνεται στις ψηλές στροφές-φορτία, όπου το υγραέριο ούτως ή άλλως καίγεται πιο γρήγορα από τη βενζίνη;
Για τα σουμπαρού, ένας κούκος (αν είναι αλήθεια) δε φέρνει την άνοιξη. Δες τι είπε μάστορας πιο πίσω.
Πού το είδες αυτό, ότι το lpg καίγεται πιο γρήγορα από τη βενζίνη στις ψηλές σ.α.λ.; Το αντίθετο συμβαίνει.
Η 'φυσιολογική' του συμπεριφορά βρίσκεται στις μεσαίες στροφές, όπου και προσομοιάζει την καύση της βενζίνης.
Η καλύτερη καύση στον υγρό προκύπτει από την αυξημένη παρουσία οξυγόνου. Αυτά είναι βασικά μαθήματα λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. και δεν θέλω να επεκταθώ, έλεος.Όσο για τον κούκο και για τον αν είναι αλήθεια, σου επιστρέφω τον αγενή χαρακτηρισμό. Δεν έχω κανένα απολύτως συμφέρον για κανέναν και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μεταφέρω την εμπειρία μου, προς όφελος των μελών.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Εκτιμώ, ότι λόγω χαμηλών θερμοκρασιών στην εισαγωγή, υπάρχει αυξημένη παροχή οξυγόνου (λόγω μικρότερου όγκου καυσίμου), με αποτέλεσμα την καλύτερη-γρήγορη καύση. Αυτή νομίζω ότι είναι η φιλοσοφία κατασκευής των συστημάτων υγρού ψεκασμού.
΄Οσο για τα SUBARU που έγραψε κάποιος πιο πάνω, εδώ στην Πρέσπα, κυκλοφορεί ένα με 450.000 χλμ. από τα οποία τα 250.000 είναι με υγρό ψεκασμό και ακόμα συνεχίζει. Και γνωρίζω τόσα άλλα οχήματα αλλά νομίζω ότι τα παραδείγματα είναι αρκετά...
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
ρε μαγκες ξερει κανεις τα συν κ τα πλυν του υγρου ψεκασμου με τον αεριο ψεκασμο καυσιμου??εγω σε ford focus 2008 1.4cc εχω landi renzo omega με αεριο ψεκασμο εχω κανει 3000χιλ περιπου και ειμαι πολυ ευχαριστημενος ψεκαζει βεβαι 10% βενζινη δηλ καθε 1000χιλ βαζω περιπου 10 ευρω βενζινη.
Ο υγρός αδειάζει την τσέπη σου και γεμίζει αυτή του εγκαταστάτη!!!
Μεγάλη κουβέντα γράφεις, ΔΕΝ είναι έτσι.
Τα πλεονεκτήματα του υγρού δεν είναι λίγα: π.χ. οι χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων (που αποδεικνύουν πολλά), η συνέχεια του εργοστασιακού κυκλώματος ψύξης χωρίς by pass, η μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, η μικρότερη απώλεια ισχύος σε σχέση με τον αέριο ψεκασμό κ.α. που δεν θέλω να εξαντλήσω.΄Εχω σε δύο αυτοκίνητα υγρό και αέριο αντίστοιχα. Υπ' όψιν ότι το σύστημα ΚΜΕ αερίου που έχω, είναι με μπεκ τύπου βενζίνης και εξελιγμένο εγκέφαλο που συνεργάζεται πλήρως με τον εργοστασιακό. Παρ' όλα αυτά, αν μπορούσα ελέω χρημάτων, θα ήθελα και στα δύο οχήματα σύστημα υγρού ψεκασμού. Η διαφορά, ιδιαίτερα όταν τα 'ζεις', είναι αισθητή.
Το icom το έχουν τοποθετήσει φίλοι σε BMW, AUDI, RENAULT, SUZUKI, NISSAN (και μάλιστα X TRAIL) με τα τρία πρώτα να έχουν διανύσει έκαστο πέραν των 140.000 χλμ. με χρήση lpg. Και να σκεφτεί κανείς, ότι στα δύο πρώτα οχήματα όταν έγινε η μετροπή, είχαν ήδη πάνω από 200.000 χλμ. στο κοντέρ τους.Αν αυτό δεν αποτελεί τουλάχιστον ένδειξη τότε ποιό άλλο;
Επί πλέον, όταν στο SUZUKI GV 1.6 που κατέχω, έγινε έλεγχος των διακένων των βαλβίδων στα 90.000 χλμ. (τα 40.000 χλμ. με χρήση lpg), αυτά βρέθηκαν με την εργοστασιακή ρύθμιση. Τί άλλο να γράψω;
Αυτά από κάποιον που βιώνει και τα δύο συστήματα... -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Πώς είναι δυνατόν να γίνεται ατελής καύση και να πέφτει η κατανάλωση καυσόμου;
Διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα έχω δει προς το καλύτερο. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
΄Οχι. Τυχαίνει και το έχει μόνο ένα πρατήριο και μάλιστα όταν ρώτησα μου απάντησαν ότι το προμηθεύονται από εμάς στην Ελλάδα.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Eρώτηση:
Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;Καμία!! Κάποτε στα συστήματα αερίου ψεκασμού { χωρίς εγκέφαλο } σκάζανε η πνεύμονες , από τότε που μπήκε εγκέφαλος τα πράγματα άλλαξαν
Mακάρι να είναι έτσι. Χώρια που πέφτει η κατανάλωση και από τα 10l στα 100 χλμ. πάω στα 9 λίτρα.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Eρώτηση:
Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;Και που θα το βρισκεις αυτο το μειγμα;
Στην FYROM.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Eρώτηση:
Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα; -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μια ερώτηση και από μένα για να βεβαιωθώ ότι όντως έτσι έχουν τα πράγματα.
ΚΤΕΟ κανονικό είχα περάσει τον Ιούνιο του 2010. ΚΤΕΟ για υγραέριο πέρασα το 2011 (τότε έγινε η εγκατάσταση).
Να υποθέσω ότι τώρα θα περάσω σε λίγες μέρες τόσο το κανονικό όσο και το κτέο για το υγραέριο μαζί...;
Ευχαριστώ !Aκριβώς έτσι. Επίσης, ρώτα μήπως χρειάζεται να πάρεις βεβαίωση καλής λειτουργίας του συστήματος υγραεριοκίνησης, από τον εγκαταστάτη σου.