Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 69
    • Best 0
    • Groups 0

    lyggas

    @lyggas

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    69
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    lyggas Unfollow Follow

    Latest posts made by lyggas

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Την ειρωνία σου την επιστρέφω και δεν συνεχίζω διότι δεν μου το επιτρέπει η αξιοπρέπειά μου...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lyggas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

      Εκτιμώ, ότι λόγω χαμηλών θερμοκρασιών στην εισαγωγή, υπάρχει αυξημένη παροχή οξυγόνου (λόγω μικρότερου όγκου καυσίμου), με αποτέλεσμα την καλύτερη-γρήγορη καύση. Αυτή νομίζω ότι είναι η φιλοσοφία κατασκευής των συστημάτων υγρού ψεκασμού.

      ΄Οσο για τα SUBARU που έγραψε κάποιος πιο πάνω, εδώ στην Πρέσπα, κυκλοφορεί ένα με 450.000 χλμ. από τα οποία τα 250.000 είναι με υγρό ψεκασμό και ακόμα συνεχίζει. Και γνωρίζω τόσα άλλα οχήματα αλλά νομίζω ότι τα παραδείγματα είναι αρκετά...

      Καλύτερη καύση; Γρηγορότερη κάυση; Από που προκύπτουν αυτά; Και γιατί η γρηγορότερη καύση έχει αποτέλεσμα στη μακροζωία των βαλβίδων εξαγωγής αφού λέμε ότι η ζημιά γίνεται στις ψηλές στροφές-φορτία, όπου το υγραέριο ούτως ή άλλως καίγεται πιο γρήγορα από τη βενζίνη;

      Για τα σουμπαρού, ένας κούκος (αν είναι αλήθεια) δε φέρνει την άνοιξη. Δες τι είπε μάστορας πιο πίσω.

      Πού το είδες αυτό, ότι το lpg καίγεται πιο γρήγορα από τη βενζίνη στις ψηλές σ.α.λ.; Το αντίθετο συμβαίνει.
      Η 'φυσιολογική' του συμπεριφορά βρίσκεται στις μεσαίες στροφές, όπου και προσομοιάζει την καύση της βενζίνης.
      Η καλύτερη καύση στον υγρό προκύπτει από την αυξημένη παρουσία οξυγόνου. Αυτά είναι βασικά μαθήματα λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. και δεν θέλω να επεκταθώ, έλεος.

      Όσο για τον κούκο και για τον αν είναι αλήθεια, σου επιστρέφω τον αγενή χαρακτηρισμό. Δεν έχω κανένα απολύτως συμφέρον για κανέναν και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μεταφέρω την εμπειρία μου, προς όφελος των μελών.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lyggas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Εκτιμώ, ότι λόγω χαμηλών θερμοκρασιών στην εισαγωγή, υπάρχει αυξημένη παροχή οξυγόνου (λόγω μικρότερου όγκου καυσίμου), με αποτέλεσμα την καλύτερη-γρήγορη καύση. Αυτή νομίζω ότι είναι η φιλοσοφία κατασκευής των συστημάτων υγρού ψεκασμού.

      ΄Οσο για τα SUBARU που έγραψε κάποιος πιο πάνω, εδώ στην Πρέσπα, κυκλοφορεί ένα με 450.000 χλμ. από τα οποία τα 250.000 είναι με υγρό ψεκασμό και ακόμα συνεχίζει. Και γνωρίζω τόσα άλλα οχήματα αλλά νομίζω ότι τα παραδείγματα είναι αρκετά...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lyggas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

      ρε μαγκες ξερει κανεις τα συν κ τα πλυν του υγρου ψεκασμου με τον αεριο ψεκασμο καυσιμου??εγω σε ford focus 2008 1.4cc εχω landi renzo omega με αεριο ψεκασμο εχω κανει 3000χιλ περιπου και ειμαι πολυ ευχαριστημενος ψεκαζει βεβαι 10% βενζινη δηλ καθε 1000χιλ βαζω περιπου 10 ευρω βενζινη.

      Ο υγρός αδειάζει την τσέπη σου και γεμίζει αυτή του εγκαταστάτη!!!

      Μεγάλη κουβέντα γράφεις, ΔΕΝ είναι έτσι.
      Τα πλεονεκτήματα του υγρού δεν είναι λίγα: π.χ. οι χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων (που αποδεικνύουν πολλά), η συνέχεια του εργοστασιακού κυκλώματος ψύξης χωρίς by pass, η μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, η μικρότερη απώλεια ισχύος σε σχέση με τον αέριο ψεκασμό κ.α. που δεν θέλω να εξαντλήσω.

      ΄Εχω σε δύο αυτοκίνητα υγρό και αέριο αντίστοιχα. Υπ' όψιν ότι το σύστημα ΚΜΕ αερίου που έχω, είναι με μπεκ τύπου βενζίνης και εξελιγμένο εγκέφαλο που συνεργάζεται πλήρως με τον εργοστασιακό. Παρ' όλα αυτά, αν μπορούσα ελέω χρημάτων, θα ήθελα και στα δύο οχήματα σύστημα υγρού ψεκασμού. Η διαφορά, ιδιαίτερα όταν τα 'ζεις', είναι αισθητή.

      Το icom το έχουν τοποθετήσει φίλοι σε BMW, AUDI, RENAULT, SUZUKI, NISSAN (και μάλιστα X TRAIL) με τα τρία πρώτα να έχουν διανύσει έκαστο πέραν των 140.000 χλμ. με χρήση lpg. Και να σκεφτεί κανείς, ότι στα δύο πρώτα οχήματα όταν έγινε η μετροπή, είχαν ήδη πάνω από 200.000 χλμ. στο κοντέρ τους.Αν αυτό δεν αποτελεί τουλάχιστον ένδειξη τότε ποιό άλλο;

      Επί πλέον, όταν στο SUZUKI GV 1.6 που κατέχω, έγινε έλεγχος των διακένων των βαλβίδων στα 90.000 χλμ. (τα 40.000 χλμ. με χρήση lpg), αυτά βρέθηκαν με την εργοστασιακή ρύθμιση. Τί άλλο να γράψω;
      Αυτά από κάποιον που βιώνει και τα δύο συστήματα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lyggas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Πώς είναι δυνατόν να γίνεται ατελής καύση και να πέφτει η κατανάλωση καυσόμου;
      Διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα έχω δει προς το καλύτερο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lyggas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      ΄Οχι. Τυχαίνει και το έχει μόνο ένα πρατήριο και μάλιστα όταν ρώτησα μου απάντησαν ότι το προμηθεύονται από εμάς στην Ελλάδα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lyggas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:

      Eρώτηση:
      Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

      Καμία!! Κάποτε στα συστήματα αερίου ψεκασμού { χωρίς εγκέφαλο } σκάζανε η πνεύμονες , από τότε που μπήκε εγκέφαλος τα πράγματα άλλαξαν

      Mακάρι να είναι έτσι. Χώρια που πέφτει η κατανάλωση και από τα 10l στα 100 χλμ. πάω στα 9 λίτρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lyggas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Eρώτηση:
      Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

      Και που θα το βρισκεις αυτο το μειγμα;

      Στην FYROM.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lyggas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Eρώτηση:
      Αν το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε μείγμα με αναλογία προπανίου μεγαλύτερη (π.χ. όπως το χειμερινό μείγμα) υπάρχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lyggas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
      Μια ερώτηση και από μένα για να βεβαιωθώ ότι όντως έτσι έχουν τα πράγματα.
      ΚΤΕΟ κανονικό είχα περάσει τον Ιούνιο του 2010. ΚΤΕΟ για υγραέριο πέρασα το 2011 (τότε έγινε η εγκατάσταση).
      Να υποθέσω ότι τώρα θα περάσω σε λίγες μέρες τόσο το κανονικό όσο και το κτέο για το υγραέριο μαζί...;
      Ευχαριστώ !

      Aκριβώς έτσι. Επίσης, ρώτα μήπως χρειάζεται να πάρεις βεβαίωση καλής λειτουργίας του συστήματος υγραεριοκίνησης, από τον εγκαταστάτη σου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lyggas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr