και ο κ Αντώνης και ο κύριος που μιλάει στο youtube πρέπει να είναι χρόνια στον χώρο και σίγουρα γνώστες του αντικειμένου. Ο ένας συστήνει λαδιέρα και ο άλλος όχι. Μου θυμίζει την ιστορία του πατέρα μου που είχε πρόβλημα με την καρδιά του και τον είχαν εξετάσει 2 γιατροί που ήταν κορυφή στην ειδικότητά τους. Ο ένας έλεγε επειγόντως χειρουργείο και ο άλλος μόνο φαρμακευτική αγωγή. Ποιόν να πιστέψεις? Και οι δύο κορυφή. Απλά διαλέγεις τον έναν δρόμο και ο χρόνος θα δείξει ποιός έχει δίκιο. Ασφαλή συμπεράσματα πιστεύω θα έχουμε βγάλει σε 2 χρόνια από τώρα αφού οι περισσότερες μετατροπές έχουν γίνει από τα μέσα του 2009 και μετά. Σε 2 χρόνια τα αυτοκίνητά μας θα έχουν γράψει αρκετά χλμ με υγραέριο (εγώ κάνω 27,000 τον χρόνο περίπου) και τότε θα ξέρετε εάν με την λαδιέρα πράξατε σωστά ή δίνατε και άλλα λεφτά τσάμπα στα όρνια που μυρίστηκαν χρήμα.
Καλό Πάσχα σε όλους με ασφαλή και οικονομικά χλμ.
Latest posts made by georgenew
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης MONMAN έγραψε:
λοιπόν, κάποιες ερωτήσεις... αντιλαμβάνομαι ότι το χειρότερο που μπορεί να προκύψει από την χρήση υγραερίου είναι βλάβη στις βαλβίδες εξαγωγής. Επειδή με τα μηχανολογικά είμαι ψιλοάσχετος μπορεί κάποιος να μου πει τα συμπτώματα αυτής της βλάβης? Δεν τραβάει το αμάξι? Σε αφήνει στην μέση του δρόμου? Κάνει κάποιον θόρυβο? Τι ακριβώς ? Εάν πάθεις αυτή την ζημιά πιο είναι το κόστος επισκευής? Υπάρχει περίπτωση λόγω της βλάβης των βαλβίδων να προκληθεί μια πιο εκτεταμένη ζημιά στον κινητήρα?...
Παθών ο ίδιος ( πριν 4 χρόνια έβαλα αέριο στο αυτοκίνητό μου, μετά από 60000 χλμ πριν 2 χρόνια το χάρισα αφού πρώτα πλήρωσα 1200 ευρώ σε επισκευές λόγω 2 καμμένων βαλβίδων εξαγωγής , παρά τη χρήση flashlube) σου απαντώ συνοπτικά ως προς τα συμπτώματα όταν αρχίζει η φθορά στις βαλβίδες :
- Το αυτοκίνητο δεν εκκινεί αμέσως χρειάζονται πολλές μιζιές για να πάρει (εννοείτε πως μιλάμε για αμάξι που πριν ήταν 'τσακμάκι'). Διάγνωση χαμηλή συμπίεση.
- Αυτοκίνητο που δεν έχει προϊστορία με προβληματικούς πολλαπλασιαστές αρχίζει να τους καίει με ανησυχητικούς ρυθμούς.
Ύποπτο ,πάλι η χαμηλή συμπίεση σε κάποιον κύλινδρο-ους κάνει τι ζημιά. - check engine. Αχ αυτό το λαμπάκι ,τι το βάλανε αυτές οι πολυεθνικές και τα κακόμοιρα τα παιδιά (οι εγκαταστάτες ντε ) τσακώνονται με τους πελάτες τους . Μόνο που τη τελευταία φορά που το έλεγξα στην αντιπροσωπεία έβγαλε και άλλους κωδικούς ,ένας αντιστοιχούσε σε 'μηχανικό πρόβλημα στο σύστημα των βαλβίδων'. Γιαυτό μη το σβήνετε απλώς, ψάξτε και τους κωδικούς σε τι δυσλειτουργία αντιστοιχούν.
- Στο δρόμο δε μένεις αλλά νιώθεις σίγουρα απώλεια ισχύος ,εγώ μια φορά την εβδομάδα το δοκίμαζα σε ευθεία πηγαίνοντας στη δουλειά μου νωρίς το πρωί ,εκεί που 200άριζε άνετα στην αρχή, στο τέλος 160 με το ζόρι (αφού είχε καταντήσει τρικύλινδρο )
Ευχαριστώ για την απάντηση. Μπορεί κάποιος να μας πει εάν τελικά πρέπει να δουλεύουμε τον κινητήρα κάπου κάπου και με βενζίνη? Κάνω 130 χλμ κάθε μέρα εκ των οποίων τα 30 είναι με βενζίνη. Έχει αυτό κάποιο θετικό αποτέλεσμα ή απλά καθυστερώ τσάμπα την απόσβεση της εγκατάστασης? Αν όντως η καύση βενζίνης έχει αναδρομική ισχύ σε τι ποσοστό πρέπει να καίμε βενζίνη για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο?
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
λοιπόν, κάποιες ερωτήσεις. Έχοντας βάλει το σύστημα της EMER GROUP και έχοντας διαβάσει πάρα πολύ στο INTERNET αντιλαμβάνομαι ότι το χειρότερο που μπορεί να προκύψει από την χρήση υγραερίου είναι βλάβη στις βαλβίδες εξαγωγής. Επειδή με τα μηχανολογικά είμαι ψιλοάσχετος μπορεί κάποιος να μου πει τα συμπτώματα αυτής της βλάβης? Δεν τραβάει το αμάξι? Σε αφήνει στην μέση του δρόμου? Κάνει κάποιον θόρυβο? Τι ακριβώς ? Εάν πάθεις αυτή την ζημιά πιο είναι το κόστος επισκευής? Υπάρχει περίπτωση λόγω της βλάβης των βαλβίδων να προκληθεί μια πιο εκτεταμένη ζημιά στον κινητήρα?
Κάνω περίπου 28,000 χλμ τον χρόνο. Μέχρι τώρα έχω κάνει 23,000 χλμ φροντίζοντας να καίω και ένα ντεπόζιτο βενζίνη τον μήνα. Αυτό μπορεί να έχει κάποιο ευεργετικό αποτέλεσμα στον κινητήρα ή απλά καθυστερώ την απόσβεση? Εάν η καύση βενζίνης βοηθάει στην λίπανση εκ των υστέρων δεν με νοιάζει να καθυστερήσω την απόσβεση. Ισχύει αυτό? -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«εδω γιατι ρωτας? ο καθενας θα σου πει το κοντο και το μακρυ του.Μάλλον πρέπει να αλλάξω forum για να ενημερώνομαι για το lpg. Μετά από 262 σελίδες μερικοί εμπλούτισαν τόσο πολύ τις γνώσεις τους που δεν αντέχουν καν να διαβάζουν απλές ερωτήσεις. Φίλε doukias, εάν αντί για ερωτήσεις στο forum τρέχαμε όλοι κατευθείαν στον εγκαταστάτη τότε εδώ μέσα θα ήσουν εσύ μόνο σου και καμμιά δεκαριά άλλοι.»
Φίλε georgenew, ‘αυτό συμβαίνει και στα καλύτερα σαλόνια….’
Το φιλόξενο 4T Forum, και συγκεκριμένα αυτή η ενότητα, έχει βοηθήσει πολύ περισσότερο από άλλα forum γεμάτα ‘μουράδες’ ‘μαγαζάκια’ ορισμένων, που εδώ μέσα δεν γίνετε. Τα άλλα ανοίγονται από συμφέροντα, και προσπαθούν να πουλήσουν ντε και καλά τα προϊόντα τους καλά η σάπια!!!. Μέσα σε αυτά και στο πάτωμα, υπάρχουν πολύχρωμα πούπουλα, από τα παπαγαλάκια που χτυπιόνται!!!!. ....επέτρεψε λιπών, σε εμάς τους ‘μουτζούρηδες, να λέμε ΣΠΑΝΙΑ ΒΕΒΑΙΩΣ, και καμία μαλακιουλα!!.
Ο φίλος doukias,έχει βοηθήσει πολύ.
Στο θέμα σου τώρα.
Η βλάβη που περιέγραψες, δεν έχει θεωρητικό υπόβαθρο. Το μονό που θα μπορούσα να πω είναι, μήπως ο δείκτης πληρότητας του αερίου σου τα έχει παίξει. Και εδώ ρωτάω:
Λέγοντας «εάν φτάσω στο πρατήριο άδειος και με τον διακόπτη γυρισμένο σε βενζίνη», εννοείς ότι έχεις κάψει όλο το αέριο, και έχει γυρίσει στην βενζίνη, η διαβάζοντας το δείκτη, το γύρισες εσύ.
Περιμένω να μου γράψεις.
φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.Κε Αντώνη, ευχαριστώ για την απάντηση. Εννοώ ότι έχω κάψει όλο το αέριο και έχει γυρίσει μόνο του στην βενζίνη έχοντας κάνει τα σωστά χλμ. Έτσι γεμίζει με 33 λίτρα. Εάν αμέσως πριν σβύσω την μηχανή το γυρίσω σε αέριο η μπουκάλα παίρνει 45-46 λίτρα.
Βεβαίως και θα πάω στον εγκαταστάτη γιατί είναι θέμα ασφάλειας η πλήρωση της δεξαμενής με πάνω από το 80% της χωρητικότητας. Απλά θέλω να πάω προετοιμασμένος για αυτό ρωτάω εδώ μέσα. Ευχαριστώ. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης doukias έγραψε:
έχοντας κάνει 23,000 χλμ με υγραέριο χωρίς ουσιαστικό πρόβλημα, τον τελευταίο μήνα αντιμετωπίζω το εξής: Η μπουκάλα είναι χωριτικότητας 49 λίτρων και γεμίζει με περίπου 40 λίτρα δηλαδή το 80% της χωρητικότητας. Τώρα τελευταία εάν φτάσω στο πρατήριο άδειος και με τον διακόπτη γυρισμένο σε βενζίνη η μπουκάλα παίρνει 33 λίτρα. Εάν φτάσω πάλι άδειος αλλά πριν σβύσω την μηχανή βάλω τον διακόπτη στο υγραέριο η μπουκάλα παίρνει 45 λίτρα. Φταίει το φλοτέρ? Έχει κανείς καμμιά ιδέα?
πας στον εγκαταστατη σου και λυνεις το προβλημα σου.
εαν δεν σου το κανει τον καταγγελεις.εδω γιατι ρωτας? ο καθενας θα σου πει το κοντο και το μακρυ του.
Μάλλον πρέπει να αλλάξω forum για να ενημερώνομαι για το lpg. Μετά από 262 σελίδες μερικοί εμπλούτισαν τόσο πολύ τις γνώσεις τους που δεν αντέχουν καν να διαβάζουν απλές ερωτήσεις. Φίλε doukias, εάν αντί για ερωτήσεις στο forum τρέχαμε όλοι κατευθείαν στον εγκαταστάτη τότε εδώ μέσα θα ήσουν εσύ μόνο σου και καμμιά δεκαριά άλλοι.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
έχοντας κάνει 23,000 χλμ με υγραέριο χωρίς ουσιαστικό πρόβλημα, τον τελευταίο μήνα αντιμετωπίζω το εξής: Η μπουκάλα είναι χωριτικότητας 49 λίτρων και γεμίζει με περίπου 40 λίτρα δηλαδή το 80% της χωρητικότητας. Τώρα τελευταία εάν φτάσω στο πρατήριο άδειος και με τον διακόπτη γυρισμένο σε βενζίνη η μπουκάλα παίρνει 33 λίτρα. Εάν φτάσω πάλι άδειος αλλά πριν σβύσω την μηχανή βάλω τον διακόπτη στο υγραέριο η μπουκάλα παίρνει 45 λίτρα. Φταίει το φλοτέρ? Έχει κανείς καμμιά ιδέα?
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
ο φίλος που έγραψε για καινούργιο πρατήριο υγραερίου της AEGEAN μπορεί να παραθέσει το link που το διάβασε? Στον Πειραιά η AEGEAN στην πλατεία Ιπποδαμείας είναι εκτός λειτουργίας εδώ και και 2 εβδομάδες. Μέσα υπάρχουν μπουλντόζες και σκάβουν σαν να φτιάχνουν δεξαμενές. Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω?
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
παιδιά δεν μπορεί να είναι σύμπτωση, κάτι γίνεται. Σήμερα το πρωί πήγα άδειος στην Βάρης -Κορωπίου καΙ ενώ έπρεπε να γεμίσω με 43 lt γέμισα με 48 δηλαδή 5 lt παραπάνω όπως ακριβώς και ο προηγούμενος φίλος. Σήμερα διάβασα για 2 περιστατικά στην Δράμα εάν δεν κάνω λάθος, με ακριβώς τα ίδια συμπτώματα (υπάρχει δημοσίευση στο tromaktiko). Eάν τώρα τελευταία έχει συμβεί και σε άλλους παρακαλώ να postaroyn. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι υπάρχει μια διαφορά στον όγκο λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών τελευταία αλλά και πάλι δεν είμαι φυσικός να το εξηγήσω. Η άλλη εξήγηση είναι ότι συννενοήθηκαν όλοι μαζί να μας κλέβουν απροκάλυπτα. Θα δω πόσα χλμ θα μου βγάλουν τα 48 lt και τα ξαναλέμε.