-
Ο χρήστης meco έγραψε:
γιατι το 307 δεν το συζητας?Δεν ειναι γρηγορα σαν τα αλλα?118 αλογα εχει!
Ναι γρήγορο είναι, αλλά γιατί να πάρεις γαλλικό αυτοκίνητο χωρίς ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά??
Αν είναι να πάρεις πίσω ημιάκαμπτο άξονα πάρε Corolla ή Golf.
Πολύ καλύτερα αμφότερα, από το 307 (τα περιοδικά στα test, το βγάζουν καλύτερο λόγω χώρων και κόστους).Συνοψίζω!
Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι χώροι και είσαι διατεθειμένος να αντιμετωπίσεις τα ψιλοπροβληματάκια που θα παρουσιάσει (αν παρουσιάσει) η 147 πάρε 147!
Διαφορετικά Corolla. H Toyota σου βάζει αν θες και ελατήρια χαμηλώματος 3 πόντων και οι κλίσεις (σχεδόν) εξαφανίζονται...
Βέβαια η οδική συμπεριφορά παραμένει υποδυέστερη της 147 αλλά αν δεν οδηγείς στο όριο, δεν σε νοιάζει...Αν θες ένα κουτί να μετακινήσαι με ασφάλεια και άνεση πάρε 307. Πιστεύω πάντως ότι και σε αυτό το ρόλο η Corolla είναι καλύτερη.
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω (και μάλιστα εντόνως ).
Το 307 είναι αδιάφορο συγκρινόμενο με το 306 και όχι βέβαια με την Corolla (αντίστοιχα για όποιον θυμάται, όταν βγήκε η 147 θεωρήθηκε οδικά αδιάφορη σε σχέση με την 145). Η Corolla είναι απλώς πιο αξιόπιστη και με καλύτερα πλαστικά, τίποτε περισσότερο. Έχει αστείο τιμόνι (βουτυράκι), αψυχολόγητα φρένα (υπερευαίσθητο ABS), περισσότερο αδιάφορη συμπεριφορά, μικρότερους χώρους, ξεπερασμένο σχήμα και είναι μακράν ακριβότερη με μικρότερο πακέτο εξοπλισμού. Δε συζητώ βέβαια αν το Golf είναι καλύτερο από το 307, γιατί απλούστατα... δεν είναι. Άρα τα 'κουτιά' της ασφάλειας είναι περισσότερο η Corolla και το Golf, παρά το 307 (αν και αποτελεί το 'φάντασμα' του 306).
Τώρα σε ότι αφορά την 147, είναι -κακά τα ψέμματα- ειδική λύση. Είναι μεν σαφέστατα πιο ενδιαφέρον οδηγικά από τα άλλα δύο, αλλά και ακριβή αποδεικνύεται και μικρούς (έως ελάχιστους) χώρους έχει και από θέμα αξιοπιστίας ακόμη δεν έχει πείσει. Για το συνειδητοποιημένο όμως αγοραστή αποτελεί μονόδρομο στα 1600 κυβικά (όχι βέβαια η έκδοση με τα 105 άλογα...) -
147 φυσικά!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
γιατι το 307 δεν το συζητας?Δεν ειναι γρηγορα σαν τα αλλα?118 αλογα εχει!
Ναι γρήγορο είναι, αλλά γιατί να πάρεις γαλλικό αυτοκίνητο χωρίς ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά??
Αν είναι να πάρεις πίσω ημιάκαμπτο άξονα πάρε Corolla ή Golf.
Πολύ καλύτερα αμφότερα, από το 307 (τα περιοδικά στα test, το βγάζουν καλύτερο λόγω χώρων και κόστους).Συνοψίζω!
Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι χώροι και είσαι διατεθειμένος να αντιμετωπίσεις τα ψιλοπροβληματάκια που θα παρουσιάσει (αν παρουσιάσει) η 147 πάρε 147!
Διαφορετικά Corolla. H Toyota σου βάζει αν θες και ελατήρια χαμηλώματος 3 πόντων και οι κλίσεις (σχεδόν) εξαφανίζονται...
Βέβαια η οδική συμπεριφορά παραμένει υποδυέστερη της 147 αλλά αν δεν οδηγείς στο όριο, δεν σε νοιάζει...Αν θες ένα κουτί να μετακινήσαι με ασφάλεια και άνεση πάρε 307. Πιστεύω πάντως ότι και σε αυτό το ρόλο η Corolla είναι καλύτερη.
an les gia ta elathria ths TTE topothethmena mazi me eythygrammish xepernane ta 400 eyrw....oson afora apo apodosh ????? asto mh to psaxneis.....to mono pou prosferoun einai look afou to amaxi einai xamhlotero kata 3 pontous.....an den peiraxeis amortiser (gia na mhn pw antistreptikh) to amaxi de ftiaxnei
-
Θα συμφωνησω με τον Πετρο και θα προσθεσω το ενα μυριο στη διαφορα τιμης 307-147 συν του οτι τα αποτελεσματα εμπροσθιας συγκρουσης για την 147 ηταν εξευτελιστικα για τετοιο αμαξι τοτε το πεζο ειναι πολυ πιο λογικη λυση.
-
δεν πάει ακόμα μήνας που έχω την 147 μου, μόλις 1100 km.
στην κατηγορία αυτή μου φάνηκε μονόδρομος. Πολύ παλιός ο Γερμανικός ανταγωνισμός, βαρετό το 307 [σαν image προσωπικά, δεν το έχω οδηγήσει]. Μάλλον το φοβερό μοτέρ και τις επιταχύνσεις από στάση τις έχει η corolla, μα το στήσιμο του 147 είναι τ-ρ-ο-μ-ε-ρ-ό στα δεδομένα της κατηγορίας. Υπάρχει και το MeganeII, δεν μου καλοκάθοταν και δεν ασχολήθηκα μαζί του.
Αγνόησε τριγμούς και τα συναφή, δεν είναι ιδαίτερα σημαντικά, τα περισσότερα έχουν επιλυθεί. Μόνος φόβος μου είναι (σπάνιες) περιπτώσεις κινητήρων που καίνε λάδια και το σπάσιμο:
-η κατανάλωση του Twin Spark.όσο για την παθητική ασφάλεια, σύμφωνοι, μόνο 3 αστέρια και πίτα το αμάξι.
φώτο εδώ (τώρα χαίρεται ο mm55)
θυμίσου πάντως πως έχει τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας και 6 airbag... (με τα 120 άλογα)
-
το 307 είναι τίμια λύση και ομορφουτσικο σε σχεση με τη κορολα. δε πιστευα ότι 8α άκουγα τόσο κακά λόγια για κορόλα. η 147 είναι ειδική κατηγορία και δε συγκρίνεται με τα άλλα. να σημειώσω ότι το νέο μεγκαν είναι διαθέσιμο και μάλλον υποσκελίζει τα άλλα δύο.
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
...H Toyota σου βάζει αν θες και ελατήρια χαμηλώματος 3 πόντων και οι κλίσεις (σχεδόν) εξαφανίζονται...
Τα διπλά ψαλίδια εμπρός και το τιμόνι με τις 2,2 στροφές απο άκρη σε άκρη, δε στα βάζει κανένας.
Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις...
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
θυμίσου πάντως πως έχει τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας και 6 airbag... (με τα 120 άλογα)Να τονίσω πως μόνο 2λιτρα αυτοκίνητα και πάνω θα είχαν εμπρός αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 281mm που έχει η 147 απ'τα 1600cc (ναι και απ'τους 105 ΗΡ)
-
κι εγώ με τη σειρά μου να τονίσω ότι αυτό που θα σου σώσει τη ζωή είναι η ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ασφάλεια και ΟΧΙ η ΠΑΘΗΤΙΚΗ.
αλήθεια πόσοι από εμάς έχουν έστω μία πιθανότητα να τρακάρουν σε συνθήκες crash-test? μάλλον κανείς.
αυτό που ενδιαφέρει είναι να μπορεί το αμαξάκι σου (και τα χεράκια σου βεβαίως) να ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΗ ΣΤΡΑΒΗ. Και βέβαια ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα η 147 είναι top.
147 forevah!!!
Σπύρος
-
H 147 einai koukla, to 307 Symferei kai h Corolla antexei sto xrono...dialexe kai pare!
-
H 147 einai koukla, to 307 Symferei kai h Corolla antexei sto xrono...dialexe kai pare!
[list:1ggblike]Δηλαδη, τα τριξιματα της corola εχουν........μουσικη χροια και της 147 ειναι σπαστικα και ενοχλητικα?[/list:u:1ggblike][list:1ggblike]Ελα τωρα μη τρελαθουμε τελειως, που συγκρινουμε αυτοκινητο με τη ροδα που παπου!! [/list:u:1ggblike]
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
κι εγώ με τη σειρά μου να τονίσω ότι αυτό που θα σου σώσει τη ζωή είναι η ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ασφάλεια και ΟΧΙ η ΠΑΘΗΤΙΚΗ.αλήθεια πόσοι από εμάς έχουν έστω μία πιθανότητα να τρακάρουν σε συνθήκες crash-test? μάλλον κανείς.
αυτό που ενδιαφέρει είναι να μπορεί το αμαξάκι σου (και τα χεράκια σου βεβαίως) να ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΗ ΣΤΡΑΒΗ. Και βέβαια ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα η 147 είναι top.
147 forevah!!!
Στη πραξη μια 147 με ενα 307 σε ενεργητικη ασφαλεια δεν εχουν διαφορες κι ουτε προκειτε να σωθεις με την αλφα εκει που με το πεζο θα σκοτωνοσουν , αυτα ειναι πολυ θεωριτικα και σε οριακες καταστασεις.Ομως στη παθητικη η αλφα σε μετωπικη συγκρουση ειναι λιγο πιο ασφαλης απο ενα seicento (13% to sei ,18% i alfa xειροτερο και απο atos25%)ενω το πεζο 75%.
Δεν νομιζω η αλφα να ειναι τοσο τοπ στη οδικη συμπεριφορα οσο νομιζουν , αρχικα κανεις δεν ενθουσιαστηκε με τη συμπεριφορα της πιστευω πως to focus παραμενει το πιο ευχαριστο.
Μην νομιζετε πως εχω κατι με την 147 , αν μου χαριζαν καποιο την αλφα θα επαιρνα αλλα δε ξερω-αν και θα ηθελα- αν θα την αγοραζα. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
αλήθεια πόσοι από εμάς έχουν έστω μία πιθανότητα να τρακάρουν σε συνθήκες crash-test? μάλλον κανείς.Διαφωνώ. Η απάντηση είναι όλοι μας, εφόσον κινούμαστε εντός πόλης.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
H 147 einai koukla, to 307 Symferei kai h Corolla antexei sto xrono...dialexe kai pare!
[list:20inx45z]Δηλαδη, τα τριξιματα της corola εχουν........μουσικη χροια και της 147 ειναι σπαστικα και ενοχλητικα?[/list:u:20inx45z][list:20inx45z]Ελα τωρα μη τρελαθουμε τελειως, που συγκρινουμε αυτοκινητο με τη ροδα που παπου!! [/list:u:20inx45z]
Οπα μη συγκρινεις αξιοπιστια κορολα-147 γιατι εκει μενει πίσω.Japan διαχρονικη αξια!
-
quatropower για την ποιοτητα κατασκευης της νεας κορολα θα σε παρεπεμπα στο αναλογο τοπικ που αποδυκνυει οτι τελικα παντου υπαρχει ενας μυθος ,και γω δεν θα πιστευα ποτε μου περι προβληματων σε τογιοτα ΄μεχρι που ειδα τι ελεγαν οι ιδιοκτητες τους...
Εγω εχω 30000χλμ με την αλφα μου και δηλωνω σαφεστατα ικανοποιημενος και φυσικα θα την ξαναεπαιρνα(ισως την selespeed που την οδηγησα και επαθα την πλακα μου).τα μονα προβληματα ειναι καποιοι μικροτριγμοι που πιστευω οτι οφειλοντε στο οτι την πηρα μολις βγηκε,και στις καινουργιες εχουν βελτιωσει καποιες μικρολεπτομερειες.
Με εχουν τρακαρει απο πισω(πρεπει να επεσε πανω μου με 50χλμ περιπου),πεφτοντας στον μπροστινο μου αλλα παρολα εχουν γραφτει για την ασφαλεια της,δοξα τον θεο ζω...
Το τιμονι ειναι απιστευτα αμεσο και σε συνδυασμο με το πολυ καλο στησιμο σιγουρα θα σε βοηθησει οχι μονο στην γρηγορη οδηγηση αλλα και σε καποιον ελιγμο
μηχανη που σε προκαλει να πατας και δυστηχως να καις αρκετα,μιας και στροφαρει τρομερα ευκολα -
ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΛΕΟΝ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ.....
-
Ο χρήστης maroulisk έγραψε:
ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΛΕΟΝ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ.....Μην τη ρίχνουμε τη συζήτηση
-
Βασικα ειναι δυσκολο να απαντησεις σε εναν τετοιο ερωτημα με βαση την γνωση. Αυτο θα προϋπεθετε οτι εχεις οδηγησει και τα 3 αυτοκινητα αρκετα ωστε να βγαλεις συμπερασματα. Μπορεις να απαντησεις με βαση το συναισθημα και το τι εχεις διαβασει. Και βεβαια με βαση τις αναγκες σου και τις απαιτησεις σου απο ενα αμαξι. Απο αποψη εμφανισης και σχεδιασμου δεν νομιζω οτι τιθεται ζητημα, 147 δαγκωτο. Απο αποψη επιδοσεων 147 και 307 ειναι νομιζω ισοδυναμα (ισως στα 0-100 να υπερτερει το 307) για την Corrola δεν ξερω. Απο αποψη οδικης συμπεριφορας το 307 το εχω κανει test-drive και εχει αρκετα καλη οδηγικη συμπεριφορα (οχι τοσο καλη οσο το 306) αλλα η θεση οδηγησης ειναι για 'φορτηγαντζηδες' σε αντιθεση με την 147 που το αυτοκινητο ειναι χτισμενο γυρω απο τον οδηγο, η οποια επισης στεκεται πολυ ωραια στον δρομο (ειναι και οι 2,2 στροφες του τιμονιου, σημαδευεις και 'πυροβολας'). Για την Corolla δεν εχω ιδια αποψη. Ποιοτητα κατασκευης: 147: μικρα προβληματα στα πλαστικα και στην συναρμολογηση, 307: νομιζω οτι οι 4Τ ανακαλυψανε αρκετα στο τεστ μακρας διαρκειας (διορθωστε με αν κανω λαθος), Corolla: παραπεμπω στο σχετικο θεμα αλλα ο Ιαπωνας ειναι Ιαπωνας. Συμπερασμα (οχι ακριβως αντικειμενικο), απο τα τρια: 147 .
Οσον αφορα το Leon ισως θα επρεπε να λαμβανει μερος στον 'διαγωνισμο' (εκτος αν μιλαμε μονο για τριπορτα )
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
αλήθεια πόσοι από εμάς έχουν έστω μία πιθανότητα να τρακάρουν σε συνθήκες crash-test? μάλλον κανείς.
Διαφωνώ. Η απάντηση είναι όλοι μας, εφόσον κινούμαστε εντός πόλης.
Η απαντηση ειναι ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ τρακαρει... Τα crash test εξομειωνουν 2 απο τα χειροτερα και ποιο σκληρα ηδη ατυχηματων... και εχουν ληφθει υποψην παραγοντες οπως το φρεναρισμα ΠΡΙΝ την συγκρουση με αποτελεσμα η συγκρουση να εχει υπολογιστει στα 65km/h. Μην την ψαχνετε, τα crash test ειναι πολυ επιστημονικα μελετημενα και ειναι ενδεικτικα της αντοχης της δομης ενος αμαξιου... βεβαια τωρα αμα παει κανεις και στουκαρει με 100+ ουτε και σε αρμα μαχης δεν θα σωνονταν...
Για το ποιο γρηγορο... χμμμ, με λυπη μου αναφερω πως πρεπει εστω και για λιγο πρεπει να ειναι το 307....
Η καρδια μας ομως χτυπαει μαφιοζικα, γι αυτο 147!!! -
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ 307 ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΤΗΝ 147 ΜΕ ΤΑ 120 ΑΛΟΓΑ?ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΖΟΡΙΣΤΗΚΑ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΜΕ ΑΣΤΡΑ 1.4 ΚΟΝΤΕΥΑ 200!ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΠΙΣΩ!ΣΤΑ ΡΕΠΡΙΖ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ 307 ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ 147?
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΑ 3