Τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία. Μ' εξυπηρέτησαν αμέσως στο συνεργείο.
Ελπίζω να μην ξαναλασκάρει η κλειδαριά.
Latest posts made by logikos
-
RE: Renault Megane III
-
RE: Renault Megane III
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
σφίξτες όλες μόνος σου. Αγόρασε μία φθηνή σειρά TORX και κάνε το. Εμένα είχε χαλαρώσει η πόρτα του συνοδηγού. Λόγω του ότι εγώ δεν την κοπανάω όπως κάνουν οι άνθρωποι των πεντάθυρων...Μιλάμε για ΜΠΑΜ !!!!
Το ζήτημα δεν είναι πόσο εύκολη είναι η επιδιόρθωση, αλλά γιατί να εμφανίζεται τέτοιο 'αστείο' πρόβλημα σε καινούριο αυτοκίνητο. Μάλλον πρόκειται για κάποιο είδος κατασκευαστικού λάθους, καθώς είμαστε ήδη τρεις κάτοχοι Megane III σε αυτό το forum που έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα.
-
RE: Renault Megane III
Ο χρήστης pvnrt έγραψε:
Μοναδικό πρόβλημα που μου ανέκυψε είναι που χαλάρωσαν οι κλειδαριές στις πόρτες και όταν οι πόρτες ήταν κλειστές, δεν εφάρμοζαν ακριβώς, έμοιαζε σαν να μην είχαν κλείσει... Δύο λεπτά υπόθεση ήταν να τις ξανασφίξουν και με εξυπηρέτησαν αμέσως, αλλά παρόμοιο πρόβλημα έχουμε και στο Lada και δεν μπορώ να πω ότι η σύγκριση τιμάει το Renault...Σε ποιες πόρτες παρουσιάστηκε το πρόβλημα;
Σήμερα παρατήρησα το ίδιο πρόβλημα στην πόρτα του οδηγού. Μάλιστα η μία βίδα της κλειδαριάς είχε χαλαρώσει σε τέτοιο βαθμό που μπόρεσα και την περιέστρεψα εν μέρει με τα δάχτυλά μου! Το αυτοκίνητο το έχω τρεις μήνες μόνο.
-
RE: Renault Megane III
Έχοντας συμπληρώσει 1500 km με το καινούριο Megane hatch (1.4 Tce, έκδοση Expression), θα αναφέρω μερικές παρατηρήσεις μου που αφορούν το αυτοκίνητο.
Θα ξεκινήσω από τα αρνητικά σημεία:
-
Η ορατότητα προς τα πίσω είναι μέτρια.
-
Ο χώρος για τα πόδια των επιβατών του πίσω καθίσματος είναι μικρός συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα αντίστοιχου μήκους.
-
Η 5η και η 6η σχέση είναι αρκετά 'κοντές'.
-
Η μετακίνηση του επιλογέα ταχυτήτων από την 5η στην 6η σχέση μπορεί να οδηγήσει στην 4η, αν γίνει 'χαλαρά' (αν και αυτό είναι θέμα συνήθειας).
-
Το φλας απενεργοποιείται με σχετικά μικρή επαναφορά του τιμονιού.
-
Δεν υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης της ένδειξης αλλαγής ταχυτήτων μέσα από το κεντρικό μενού.
-
Το air condition ενεργοποιείται αυτόματα σε ορισμένες θέσεις των διακοπτών, π.χ. όταν κατευθύνεται ο αέρας στα παράθυρα ή όταν ενεργοποιείται η ανακύκλωση του αέρα.
Στα θετικά σημεία του συγκαταλέγονται ο κινητήρας, η ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού, ο χώρος αποσκευών, η εξωτερική εμφάνιση και οι άνετες μετακινήσεις.
Σχετικά με την κατανάλωση βενζίνης: Σε αμιγώς αστικές διαδρομές η κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 10,0 – 10,4 l/100km, ενώ σε συνδυασμό αστικών και περιαστικών διαδρομών κυμαίνεται μεταξύ 8,8 – 9,2 l/100km. Σε επαρχιακές διαδρομές η κατανάλωση βενζίνης βρίσκεται γύρω στα 7,0 l/100km.
-
-
RE: HELP! Opel Corsa 1400,90hp ή Toyota Yaris 1300,87hp?
Ο χρήστης theios έγραψε:
η βασική διαφορά είναι πως στο Corsa έχεις και χώρο αποσκευών και αρκετό χώρο στο πίσω κάθισμα, ενώ η λύση Yaris με το μετακινούμενο πίσω κάθισμα προσφέρει χώρο αποσκευών ή χώρο πίσω, όχι όμως και τα δύο..Iσχύουν αυτά που λες (ή μάλλον γράφεις).
όσο για την θέση του οδηγού ομολογώ πως στο Yaris είχα πρόβλημα να βολευτώ..η βάση του καθίσματος ήταν μάλλον μικρή και το κάθισμα τέρμα πίσω (είμαι 1.85)...
Στο ανανεωμένο Yaris έχουν αλλάξει τα καθίσματα, οπότε δεν αντιμετωπίζω αντίστοιχα προβλήματα (είμαι 1,80). Tο κάθισμά μου (του οδηγού φυσικά) όχι μόνο δε βρίσκεται τέρμα πίσω, αλλά η ρύθμισή του είναι τέτοια, ώστε να μπορεί να καθίσει άνετα πίσω από αυτό ένα άτομο με ύψος ίδιο με το δικό μου!
Παρέλειψα να αναφέρω το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του Yaris. Οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων δεν είναι ορατές από τη θέση του/της συνοδηγού (το «του» αναφέρεται στην περίπτωση που συνοδηγός είναι ο πατέρας μου, ενώ το «της»... είναι προφανές σε ποια περίπτωση αναφέρεται ).
-
RE: HELP! Opel Corsa 1400,90hp ή Toyota Yaris 1300,87hp?
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Δεν διαφωνώ φίλε Δημήτρη αλλά το Corsa μάλλον πρέπει να κινείται ακόμα πιο άνετα στην εθνική λόγω μεταξονίου και πιο ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς.Δεν το αποκλείω, καθώς δεν έχω οδηγήσει Corsa. Πάντως κινούμενος με 140 km/h στην Εθνική οδό δεν είχα κανένα πρόβλημα. Επιπλέον έχει τύχει να πατήσω φρένο μέσα σε στροφή (με το μαλακό βέβαια, όχι απότομα) και το αυτοκίνητο δεν παρουσίασε «περίεργες» αντιδράσεις, οπότε θεωρώ απόλυτα ασφαλή την οδική του συμπεριφορά. Σίγουρα το Yaris εμφανίζει αισθητές κλίσεις στις κλειστές στροφές, όταν κάποιος προσπαθεί να εξερευνήσει τα όρια του αυτοκινήτου. Ωστόσο, λόγω του τρόπου που οδηγώ, το γεγονός αυτό δε με προβληματίζει.
Corsa 1.4, πιο φρέσκο, πιό ευρύχωρο
Απλώς το Corsa έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Δε νομίζω ότι ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες είναι καλύτερος στο Corsa σε σύγκριση με το Yaris (αυτό το λέω με κάθε επιφύλαξη, μια και δεν έχω καθίσει στο πίσω κάθισμα του Corsa).
Εν κατακλείδι, θεωρώ τα δυο αυτοκίνητα σχεδόν ισοδύναμα. Προσωπικά θα αγόραζα αυτό που έχει την καλύτερη τιμή.
-
RE: HELP! Opel Corsa 1400,90hp ή Toyota Yaris 1300,87hp?
Ο χρήστης Ksanthi έγραψε:
Eimai nea odigos kai provlimatizomai gia to neo mu aftokinito.
Eimai metaksi Opel Corsa 1400,90hp kai Toyota Yaris 1300,87hp alla den mporw na apofasisw. Opoiadipote gnwmi einai efprosdekti gia ena apo ta 2 h kapoio allo pou isws na itan kaliteri epilogi sthn idia peripou kathgoria!Καταρχάς έχω ένα Yaris 1.3 από τον περασμένο Αύγουστο. Θα σου εκθέσω τα «υπέρ» και τα «κατά» του.
Αρνητικά
- Τα προσκέφαλα του πίσω καθίσματος περιορίζουν την ορατότητα (λύση: αφαίρεση τους).
- Το ψηφιακό στροφόμετρο δεν είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστο (σε αντίθεση με το -επίσης ψηφιακό- ταχύμετρο)
- Η ρύθμιση της κλίσης του καθίσματος του οδηγού είναι κλιμακωτή (αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι δεν μπορεί να βρει κανείς τη θέση οδήγησης που τον/τη βολεύει).
- Η αλλαγή «1η-2α» στο κιβώτιο ταχυτήτων είναι λίγο «σφιχτή».
- O υαλοκαθαριστήρας του πίσω τζαμιού δεν έχει διακοπτόμενη λειτουργία (μα γιατί!)
- Ο «βασικός» χώρος αποσκευών είναι μικρός.
- Τα πλαστικά του ταμπλό είναι σκληρά.
Στα αρνητικά θα προσέθετα και την τιμή του, αλλά την παρούσα χρονική περίοδο η Toyota κάνει έκπτωση στο Yaris (το ίδιο ίσχυε όταν αγόρασα το δικό μου)
Θετικά
- ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αφενός βοηθά το αμάξι να κινηθεί γρήγορα αφετέρου δεν καταναλώνει πολύ βενζίνη. Για την κατανάλωση βενζίνης αναφέρω ενδεικτικά τις εξής τιμές: Εντός πόλης 7,0-7,5 l/100km, εκτός πόλης 5,5-5,9 l/100km (με δύο άτομα μέσα στο αυτοκίνητο και χωρίς αποσκευές).
- Το ABS δεν ενεργοποιείται εύκολα.
- Οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται με ακρίβεια και σχετικά γρήγορα (πλην της αλλαγής «1η-2α», που προανέφερα).
- Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι κάτι παραπάνω από επαρκής.
- Ο χώρος αποσκευών είναι ιδιαίτερα ευέλικτος στη διαμόρφωσή του.
- Ύπαρξη πολλών αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα.
- Καλαίσθητο εσωτερικό και εντυπωσιακός πίνακας οργάνων (κατά κοινή ομολογία)
- 6 χρόνια εγγύηση.
Έρχομαι τώρα στο ερώτημα «Yaris ή Corsa». Το καλοκαίρι, που επέλεξα αυτοκίνητο, η απάντηση ήταν ξεκάθαρη για μένα: Yaris. Αν έπρεπε να επιλέξω τώρα, θα βρισκόμουν σε δίλημμα καθώς έχει κυκλοφορήσει πλέον το ανανεωμένο Corsa, του οποίου η τιμή είναι αρκετά δελεαστική. Θα σου συνιστούσα να ενημερωθείς για τα αρνητικά και θετικά στοιχεία του Corsa και μετά να αποφασίσεις.
Σε γενικές γραμμές όμως πρέπει να αναφέρουμε ότι το Yaris είναι περισσότερο κατάλληλο για χρήση εντός πόλης ενώ το Corsa είναι πιο 'αυτοκίνητο' και μπορεί να χρησιμοποιηθεί πιο άνετα ως μοναδικό αυτοκίνητο για μία οικογένεια.Αν ζεις στην κίνηση της Αθήνας καλύτερα το Toyota αλλιώς-για μικρά ταξιδάκια-πιο καλά το Opel.
Πίστεψέ με, το 1300άρι Yaris κινείται πολύ άνετα εκτός πόλης.
-
RE: ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΕ 23000-24000 ΕΥΡΩ?????
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Eιναι φυσικο να θελουν να προωθησουν την φιρμα που εχει την χειροτερη φημη και την χαμηλοτερη εικονα στην αγορα,απο τις εταιριες του ομιλου.Δε νομίζω ότι τη χειρότερη εικόνα στην ευρωπαϊκή αγορά την έχει η Skoda. Στην τελευταία έρευνα ικανοποίησης πελατών που πραγματοποίησε η JD Power στη Μ. Βρετανία τα Octavia και Fabia κατέλαβαν την 7η και 10η θέση αντίστοιχα!
Και μια και αναφέρθηκα στη Skoda να προσθέσω ότι περίπου 24000 ευρώ κοστίζει το SuperB 1.8Τ
-
RE: Car of the Year 2004
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Να δούμε όμως τί ψήφισε και ο ΚΚ. Λέτε να ψήφισε το Πάντα;Μπορείτε να δείτε την αναλυτική βαθμολογία στο ακόλουθο link: http://www.caroftheyear.org/pages/Voting04.htm#. Κάνοντας κλικ στο όνομα κάθε «κριτή», μπορείτε να διαβάσετε και την αιτιολόγηση της ψήφου. Ο ΚΚ ψήφισε ως εξής: Panda-8, Mazda 3-6, Avensis-4, Micra-4, Golf-3.
-
RE: Αγορά
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Pedia rotisa na mou pite tekmiriomena tin apopsi sas sigkekrimena gia ta dio aftokinita. Edo exoume ksefigi apo to thema kai exo diavasi mono 2-3 sostes apantisisΚαταρχάς μη μας παρεξηγείς. Τέτοια θέματα περιμένουμε, για να δημιουργηθεί λίγος «τζερτζελές»! Κατά δεύτερο λόγο προτίμησε να χρησιμοποιείς ελληνικούς χαρακτήρες στις δημοσιεύσεις σου, όπως επιβάλλει ο κανονισμός του Forum.
Επί της ουσίας. Αν σκόπευα να αγοράσω μικρομεσαίο αμάξι τώρα, θα σκεφτόμουν το Mazda 3 1.6. Είναι κατασκευασμένο πάνω στην ίδια πλατφόρμα που θα κατασκευάζεται και το Focus της επόμενης γενιάς και σύμφωνα με τις πρώτες δοκιμές φαίνεται να έχει αρκετά καλή οδική συμπεριφορά (αναφέρομαι στο hatchback). Ο 1600άρης κινητήρας είναι ίδιος με τον αντίστοιχο του Focus, άλλα η Mazda τον έχει εξελίξει. Ρίξε μια ματιά στο link που παραθέτω: http://www.mazda.gr/firstnews/4t_092003_mazda3.htm. Βέβαια, επειδή είναι καινούριο μοντέλο, θα περίμενα να κυκλοφορήσει στην αγορά τουλάχιστον ένα εξάμηνο πριν το αποκτήσω.