-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Αναμενόμενο...
Πάντως αν ήθελαν να τηρήσουν το πνεύμα του θεσμού η 5άρα δεν έπρεπε να είναι τόσο χαμηλά.Ελπίζω ειλικρινά να μην είναι άλλο ένα οφ-σάιντ, επιλέγοντας ένα μοντέλο που δεν έχει μέλλον και πώς πράγματι το Πάντα θα βγάλει τη Φίατ από το τούνελ (το σίγουρο είναι ότι οι Ιταλοί είναι οι αγαπημένοι των Ευρωπαίων δημοσιογράφων και δεν πιστεύω να υπάρχει πλέον καμία αντίρρηση).
Να δούμε όμως τί ψήφισε και ο ΚΚ. Λέτε να ψήφισε το Πάντα;
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
(το σίγουρο είναι ότι οι Ιταλοί είναι οι αγαπημένοι των Ευρωπαίων δημοσιογράφων και δεν πιστεύω να υπάρχει πλέον καμία αντίρρηση)...κι'εδώ παράγκα?
-
καλά οι άνθρωποι της μάζντα θα κάνουν πανηγύρια
Φανταστείτε τί θα λένε οι πωλητές στις εκθέσεις! Ποιο γκολφ, ισοψηφίσαμε και αν δεν υπήρχαν οι γερμανόφιλοι κτλ κτλ.
Μεγάλο πλήγμα για το γκόλφ ότι δεν πήγε καλά, και θα φανεί πιστεύω στην πορεία του. Δίκαιο πάντως, αν και να δούμε και το τεστ του γιατί ο στράτης είπε πολύ καλά λόγια και μας έβαλε σε σκέψεις. Σχεδιαστικά πάντως...ΧΑΛΙΑ! Μεσα, καταφέρανε να κάνουν το λεόν να δείχνει πιο ποιοτικό(για τη σχεδίαση μιλάω όχι για υλικά)
Η θέση της 5, είναι πολύ χαμηλή και κρίμα. ΄΄Ηταν μια καλή ευκαιρία για τους δημοσιογράφους να καυτηριάσουν τη νέα τάση που κάνει τα αυτοκίνητα αποκομένα, ψηφίζοντας ένα οικογενειακό, που κρατάει το σπορτίφ φίλινγκ, και που σίγουρα είναι το καλύτερο αυτοκίνητο παραγωγής(το τίτλο τον κατείχε η προηγούμενη 5αρα, άλλωστε)
υγ η κατάσταση της φίατ, πιστεύω πως επηρρέασε τους δημοσιογράφους, στο να δουν το πάντα πιο θετικά.Καθαρά συναισθηματικά όμως και βέβαια, όχι σε επίπεδο παράγκας -
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Να δούμε όμως τί ψήφισε και ο ΚΚ. Λέτε να ψήφισε το Πάντα;Μπορείτε να δείτε την αναλυτική βαθμολογία στο ακόλουθο link: http://www.caroftheyear.org/pages/Voting04.htm#. Κάνοντας κλικ στο όνομα κάθε «κριτή», μπορείτε να διαβάσετε και την αιτιολόγηση της ψήφου. Ο ΚΚ ψήφισε ως εξής: Panda-8, Mazda 3-6, Avensis-4, Micra-4, Golf-3.
-
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΞΥΠΝΟΥΝ
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
(το σίγουρο είναι ότι οι Ιταλοί είναι οι αγαπημένοι των Ευρωπαίων δημοσιογράφων και δεν πιστεύω να υπάρχει πλέον καμία αντίρρηση).
..κι'εδώ παράγκα?
Βρε θείε μη μου βάζεις λόγια στο στόμα μου...
Απλώς λέω ότι οι δημοσιογράφοι αγαπούν τη Fiat (να την ψηφίζουν, γιατί να την επιλέγουν ως αγορά δεν ξέρω )
-
Και να ξεβρωμίσουν λίγο το δίκτυο αντιπροσώπων/συνεργείων τους... Στα Χανιά, όσοι ξέρουν έστω και λίγο από αυτοκίνητο και έχουν Fiat ή Lancia, πάνε στο Ηράκλειο για να κάνουν επισκευές και σέρβις, γιατί στα δυο επίσημα συνεργεία των Χανίων δεν είναι να έχεις εμπιστοσύνη.
-
Εγω ψηφισα 'Μίκρα' αλλα θα παλεψει με το '3'.
Τα μεγαλα χανουν σε θεματα οικονομιας και τιμης. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Εγω ψηφισα 'Μίκρα' αλλα θα παλεψει με το '3'.
Τα μεγαλα χανουν σε θεματα οικονομιας και τιμης.Eννοεις στην δημοσκοπηση..γιατι το αποτελεσμα απο το COTY βγηκε:
fiat Panda -
Μπορεί να ακουστεί λίγο εγωιστικό αλλά δεν θα το ήθελα να το πάρετε έτσι απλά την άποψή μου καταθέτω.
Νομίζω ότι ο τίτλος της χρονιάς πήγε λίγο χαριστικά στο panda.
Λόγω κακής κατάστασης της Φίατ οι κριτές ήταν λιγάκι επηρεασμένοι.
Αν κρίνω από τον ανταγωνισμό και το ρεύμα της εποχής το panta το βρίσκω λιγάκι κλασσικό και όχι τίποτα που δείχνει ότι πραγματικά είναι άξιο να πάρει αυτό τον τίτλο.
Από Alfa 147 to 2002 (αν δεν κάνω λάθος και αν κάνω παρακαλώ διορθώστε με), από megane το 2003 να καταλήγουμε σε panta μου φαίνεται λιγάκι παρατραβηγμένο.Νομίζω δεν ''κολάει''
Τι λέτε? -
Ας πω καταρχήν ότι ανάμεσα στην 147 και στο megane υπάρχει και το 307 δηλαδή η Alfa πήρε τον τίτλο COTY ένα χρόνο πριν.
Για το βασικό σκέλος του post σου ενδεχομένως να συμφωνήσω ότι στις επιλογές του καθενός παίζει ρόλο και το συναίσθημα.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν συμφωνώ ότι ο τίτλος πήγε χαρίστικα στο Panda αφού αν ήταν έτσι COTY θα είχε βγει και το Stilo, το οποίο λανσαρίστηκε σε μια πολύ πιο κρίσιμη περίδο για το Gruppo και μάλιστα ανήκει σε μια κατηγορία με μεγαλύτερες πωλήσεις και ενδεχομένως μεγαλύτερα κέρδη.
Το Panda είναι ένα πολύ καλό μοντέλο και αυτό φάνηκε από την υποδοχή που του επιφυλάχθηκε από το κοινό πολύ πριν αρχίσει το πανηγύρι του COTY κτλ. -
ηταν λιγο κουφο για να πω την αληθεια...
-
Να δω τι πρέπει να βγάλει η BMW για να πάρει τον τίτλο...
-
Να βγάλει ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο σαν κι αυτά που κατασκευάζει σε πιο προσιτή τιμή.
Jacob
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Να βγάλει ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο σαν κι αυτά που κατασκευάζει σε πιο προσιτή τιμή.Jacob
Ούτως ή άλλως,όταν αγοράζουμε μία 'φίρμα',πληρώνουμε πολλά λεφτά 'αέρα'.Έχει καταντήσει,πλέον,εταιρείες να αυξάνουν τις τιμές,για να 'ανεβούν' στην υπόληψη των αγοραστών..
Τώρα,σε ό,τι έχει να κάνει με το Fiat Panda,σίγουρα έπαιξε ρόλο η κρίση που περνάει η εταιρεία.Το Γκρούπο στηρίζει την οικονομία της Ιταλίας και το γόητρό της.Όμως,είναι καλό αυτοκίνητο,ανοίγει καινούριους δρόμους στην κατηγορία του και τώρα απλά περιμένουμε και το Abarth..
Car of the Year 2004