Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 337
    • Best 0
    • Groups 0

    theios

    @theios

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    337
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location dUrban

    theios Unfollow Follow

    Latest posts made by theios

    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      το αν τα 15 χιλιάρικα είναι λίγα ή πολλά είναι ασφαλώς σχετικό (υποκειμενικό) για κάθε άνθρωπο ..στην κατηγορία που κοιτάζετε όμως είναι η βάση (αντικειμενικό) και αυτό θέτει ορισμένους περιορισμούς

      η δημοσίευσή μου δεν είναι ειρωνική, εκφράζω απλά την απορία μου όταν διαβάζω πως τελικά οι επιλογές είναι πολύ λίγες όπως και για τα κριτήρια της επιλογής που απορίπτουν συνολικά διαφορετικά αυτοκίνητα εξ'αιτίας της χώρας προέλευσης

      είπα λοιπόν χωρίς ίχνος ειρωνίας πως όταν ανεβαίνεις κατηγορία με περιορισμένο budget (και ιδιάιτερες ανάγκες σε χώρο, λόγω ύψους) είναι πολυτέλεια να απορρίπτεις με τέτοια κριτήρια, χωρίς να σημαίνει πως αυτός που πληρώνει δεν θα προσπαθεί να μεγιστοποιήσει το όφελος από την αγορά του

      όταν είπα να αλλάξει κατηγορία εννοούσα να κατέβει κατηγορία όπου μπορεί να αγοράsει ένα θαυμάσιο Jazz πχ με περισσότερους χώρους από το Astra

      ΥΓ.με ενόχλησε ιδιαίτερα το 'δεν βάζει τη γυναίκα του και το παιδάκι του σε κορεάτικο' , ενδεικτικό μιας νοοτροπίας που δείχνει γιατί η αρχική μου δημοσίευση δεν ήταν άστοχη

      καλή επιτυχία πάντως

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theios
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Ο χρήστης Asimov έγραψε:
      Το θεμα ειναι οτι στα 15000 περιπου δεν εχει και τοσους πολλους ανταγωνιστες... Το Golf απορριφθηκε λογω προβληματων σε γνωστους κατοχους, τιμολογιακης πολιτικης , φατσας , κοστους συντηρησης και FSI (σουπερ αμολυβδη), το Focus (αν και του το προτεινα ανεπιφυλακτα ) λογω 1.4-80hp (κατεβειτε να σπρωξουμε), τα γαλλικα λογω... Γαλλιας (και εμπειρια του απο Xsara ), τα ιταλικα (stilo) λογω τιμονιου και τα ιαπωνικα λογω τιμης (Corolla, Civic) και φατσας (Mazda 3 H/B). Για Almera τα ειπαμε. Αν οριοθετησεις τους στοχους σου τελικα μειωνονται πολυ οι επιλογες σου... (κι αν τα οικονομικα σου ειναι περιορισμενα)

      δεν φτάνει να οριοθετείς τους στόχους σου αλλά και τις ιδιοτροπίες σου νομίζω

      αν τα γαλλικά δεν σου αρέσουν, τα ιταλικά δεν στρίβουν, τα ιαπωνικά είναι ακριβά, το Mazda άσχημο, το Focus αργό και το Golf σου φαίνεται η προσωποποίηση του Αντιχρίστου..και έχεις και budget 15 χιλιάδες ε τότε δεν φταίει απαραίτητα και η αυτοκινητοβιομηχανία

      με τα δεδομένα αυτά

      α. κατεβαίνεις κατηγορία, Η
      β. κοιτάς και σε κορεάτικα, Η
      γ. περιορίζεις τις απαιτήσεις σου, Η
      δ. μαζεύεις λίγο το γόνατο ώστε να μην βρίσκει στην κονσόλα, Η

      ε. αγοράζεις αυτοκίνητο λίγο αργότερα

      και φυσικά οι στόχοι δεν οριοθετούνται μόνο, ιεραρχούνται κι΄όλας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theios
    • RE: Ατέλειες Νέου Golf V

      Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
      Στους άτυχους βάλε και εμένα με 1 5άρι Golf (1.6 trendline) ....το 'τιμημένο' με μαμα ζαντες-αμορτισερ και τρίζει από τα 7.000χλμ.

      Και το δίλημμα είναι:

      1. ...εμπιστεύεσαι τα 'γατόνια' ενός εξουσιοδοτημένου VW να σου λύσουν το ταμπλό και να προσπαθήσουν να 'σωπάσουν' τον μικρό πλην ενοχλητικότατο τριγμο (ειδικά όταν στην δίνει και δεν θες να ακούς μουσική)
      2. ...ή try to live with it και να μην πάρω το ρίσκο να το κάνουν χειρότερο (στο vwclub 1 παληκάρι πηγε για τριγμό και βγήκε κουρεμένος ...τώρα τρίζουν και άλλα σημεία όπως το ντουλαπάκι κλπ)

      Δοξάζω τον ύψιστο γιατί με τόσα που ακούω νιώθω πολύ τυχερός που ακόμα τουλάχιστον (φτου φτου) δεν έχει χτυπήσει κάνας αισθητήρας λ, κάνα παράθυρο κλπ κλπ. Μια μέρα μόνο που μου έβγαλε ένδειξη καμμένου λαμπτήρα (όντως δεν άναβε) ...και μετά από 5 ώρες ξαφνικά πήρε πάλι τα ίσια του καί η λάμπα και η ένδειξη.

      Όπως έλεγε και ο παππούς μου ....πάρε 1 τουότα (όχι Toyota) να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο. Ήθελα εξελιγμένη ανάρτηση πίσω, ροπή απο χαμηλά και να στρίβει ουδέτερα. Σε αυτό τουλάχιστον δεν έχω παράπονο. Πήρα περισσότερα απο ότι περίμενα ....αλλά αυτό το τρίξιμο ρε παιδί μου.....

      μετά από μακρόχρονη απουσία είπα να ρίξω μια ματιά και είδα την συγκεκριμένη δημοσίευση

      επειδή σήμερα έκλεισα αισίως 21,000 με το Golf V 1.6..έχω να κάνω τον ακόλουθο απολογισμό

      το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετώπισα ως τώρα ήταν με το ντουί των πίσω φώτων..το έχω αναφέρει ξανά αλλά επειδή ο φίλος μας εδώ το παρατήρησε το ξαναγράφω..εμένα όταν τα φώτα ήταν αναμμένα και επιχειρούσα να βγάλω φλάς δεξιά, άναβε η λυχνία για καμμένο λαμπτήρα..όντως δεν λειτουργούσε το πίσω δεξί φλας..το επόμενο πρωί το φλας λειτουργούσε κανονικά..το φαινόμενο δεν ήταν σπάνιο τελικά όπως έμα8α..αλλάχθηκε το ελαττωματικό ντουί και προληπτικά και το αντίστοιχο των φώτων αριστερά..έκτοτε έκανα 15,000 χιλόμετρα χωρίς πρόβλημα

      επομένως φίλε με το πρόβλημα, μην το αφήσεις..άλλαξέ τα στην εγγύηση, γνωρίζουν το θέμα

      για τους τριγμούς..αυτό που εγώ έχω παρατηρήσει είναι ο θόρυβος που προέρχεται από την επένδυση της πόρτας σε εγκάρσιες ανωμαλίες..πέραν αυτού τίποτε σπουδαίο..και φυσικά έχει δίκο ο φίλος που επισημαίνει ότι είναι διαφορετικό να βρίσκεσαι σε ένα πολύ καλά ηχομονωμένο εσωτερικό από ότι σε ένα θορυβώδες αυτοκίνητο..το να φτάσες να ακούς έναν τριγμό από το πλαίσιο του ηχοσυστήματος πχ σημαίνεi πως το εσωτερικό είναι ιδιάιτερα ήσυχο..και αυτό ισχύει για το Golf

      αυτοκίνητο χωρίς τριγμούς απλά δεν υπάρχει εκτός αν είναι σμιλεμένο ολόκληρο σε έναν όγκο γρανίτη..από την στιγμή που αποτελείται από επιμέρους εξαρτήματα οι τριγμοί είναι σε ένα βαθμό φυσιολογικοί...αυτό ισχύει και στα πιό ακριβά οχήματα

      φίλος με BMW 520 παραπονιέται για τριγμούς .τα ίδια λέει και άλλος με RAV..σε Mercedes M οι πόρτες τρίζουν έντονα, γενικά όλοι κάπως ακούνε κάτι..

      στα παραπάνω οχήματα έχω ταξιδέψει και ομολογώ έχουν δίκο...θυμάμαι όμως πως πριν από πολλάααααααααα χρόνια όταν ταξιδεύαμε με το Austin Metro του δεύτερου δεν είμαστε σε θέση να ακούσουμε ούτε τις ίδιες μας τις φωνές και τότε κανείς δεν παραπονιόταν

      δεν λέω πως τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι κουδουνίστρες..αλλά οι τριγμοί ως ένα σημείο είναι για κάθε όχημα φυσιολογικοί ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου, την προηγούμενη χρήση του οχήματος, τη θερμοκρασία και άλλα πολλά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      theios
    • Προς τον κύριο των 4Τ(?) με το Yaris

      αγαπητέ μουσάτε κύριε, που οδηγούσατε το ασημί/μπέζ Yaris με πινακίδες ZKN**** το πρωί της 14ης Δεκεμβρίου στο Μαρούσι

      καλό θα ήταν να μην παραβιάζετε απαγορευτικό και να μην κινείστε ανάποδα (και παράνομα) σε μονόδρομο και μάλιστα μπροστά σε δημοτικό σχολείο..ειδικά όταν φέρετε μεγάλο διακριτικό 4ΤΡΟΧΟΙ στις πόρτες του οχήματός σας

      ευχαριστώ θερμά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      theios
    • RE: Προς τον κύριο των 4Τ(?) με το Yaris

      αγαπητέ μουσάτε κύριε, που οδηγούσατε το ασημί/μπέζ Yaris με πινακίδες ZKN**** το πρωί της 14ης Δεκεμβρίου στο Μαρούσι

      καλό θα ήταν να μην παραβιάζετε απαγορευτικό και να μην κινείστε ανάποδα (και παράνομα) σε μονόδρομο και μάλιστα μπροστά σε δημοτικό σχολείο..ειδικά όταν φέρετε μεγάλο διακριτικό 4ΤΡΟΧΟΙ στις πόρτες του οχήματός σας

      ευχαριστώ θερμά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      theios
    • RE: Πόσο απαραίτητο είναι το "καλό" αμάξι στην κοινωνί

      δεν θα έγραφα τίποτα αλλά νομίζω πως τα λόγια του nass συμπυκνώνουν την ουσία του θέματος σε λίγες λέξεις

      πάντως αν οποιοσδήποτε μπορεί να μείνει στο εξωτερικό αυτή την στιγμή καλό είναι να το κάνει..κατα την ταπεινή μου γνώμη αυτή η κοινωνία διέρχεται μια βαθειά κρίση αξιών...ας διαμαρτύρονται όλοι για την ακρίβεια..προς το παρόν η φτήνεια είναι σε αφθονία

      το όλο θέμα μου έφερε στο μυαλό κάποια ταξίδια στη Ρουμανία πριν αρκετά χρόνια..όπου κυριολεκτικά εκεί έβλεπες πως είχε βάση η ατάκα του Κλυν..'με μια Kolynos βγαζεις γκόμενα'..εδώ απλά ανεβάσαμε την ταρίφα

      τι άλλο να πει κανείς..Λευτεριά στην Τσετσενία και το Γιώργο Μοναστηριώτη.. ως εκεί είμαστε..τα άλλα μας συνθήματα ξεθώριασαν

      καληνύχτα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      theios
    • RE: Νίκησαν (πάλι) οι ταρίφες

      Ο χρήστης aleng έγραψε:
      Συμφωνώ και γω ότι η Ελλάδα είναι πίσω γενικότερα σαν κοινωνία κτλ, κτλ.Ωστόσο θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι όταν σε όλη την Ευρώπη κυριαρχούσαν οι ιδέες του Διαφωτισμού (δηλ.σεβασμός στην διαφορετικότητα, ελευθερία σκέψης, ιδεών κτλ.) εμείς εδώ ήμασταν υπό κατοχή.Πιστεύω δηλαδή ότι πέραν των αρνητικών επιροών εξ ανατολών, αλλά και των ελαττωμάτων που έχουμε ως φυλή, το παραπάνω γεγονός ευθύνεται σε αρκετά μεγάλο βαθμό και για την εικόνα που παρουσιάζουμε σήμερα.

      επίσης αν μου επιτρέπετε να σχολιάσω την παρατήρηση αυτή..την κατοχή σε ένα μεγάλο βαθμό την επέλεξε ο ελληνισμός της Κωνσταντινούπολης όταν η θρησκευτική του ηγεσία θεώρησε προτιμότερη την τουρκική κυριαρχία από την παπική εξουσία...επίσης την διατήρησε επί τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα όταν κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας θησαύριζε μια ελληνική οικονομική και θρησκευτική ελίτ η οποία και αντιτάχθηκε στην 'επανάσταση' που προσπάθησαν να επιβάλλουν ορισμένοι ρομαντικοί και άλλοι πράκτορες των μεγάλων δυνάμεων

      ευτυχώς για εμάς σήμερα..επεκράτησαν τα συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων και όχι της τότε 'ελληνικής ηγεσίας' διότι σήμερα θα γράφαμε ακόμη στην τουρκική

      πάντως φαίνεται να την νοσταλγούμε αυτη την εποχή..αλλιώς δεν εξηγείται πως σε συγκέντρωση σε σχολείο της Θεσσαλονίκης για την προώθηση της ελληνοτουρκικής φιλίας τα ελληνόπουλα δήλωναν στις κάμερες πως οι πολιτισμοί μας είναι ίδιοι..πως οι μαμάδες τους δήλωναν περιχαρείς πως με τις προσπάθειες αυτές θα αποδείξουμε πόσα κοινά έχουμε..για να μην αναφέρω τις τηλεοπτικές σειρές όπου οι ελληνοτουρκικές 'συνευρέσεις' τείνουν να γίνουν trendy

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      theios
    • RE: Νίκησαν (πάλι) οι ταρίφες

      όχι αγαπητέ..δυστυχώς δεν είναι πλάκα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      theios
    • RE: ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ!

      τελικά οι βαθμοί ποινής σβήνονται στα 4 χρόνια ή στα δύο?

      αν κάποιος παρανόμησε Ιανουάριο του 2001 και (ας υποθέσουμε) θα σβήνονταν οι πόντοι Ιανουάριο του 2005 ..πως στην περίπτωση αυτή θα υπάρξει αναδρομική ισχύς και μάλιστα με βάθος 18 μηνών?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      theios
    • RE: ΠΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

      οι Ιταλοί δημιουργούν κατα τεκμήριο όμορφα σχήματα (με το multipla κάπου εκεί να μας βγάζει τη γλώσσα) ενώ οι Γάλλοι πολλές φορές προωθημένα και παράξενα σχήματα γιατί πειραματίζονται περισσότερο (η τουλάχιστον αυτό έκαναν τις δεκαετίες του 60 και του 70) από άλλες βιομηχανίες που επέλεγαν την πεπατημένη..αυτό βεβαίως τους κόστησε σε πωλήσεις διότι καλά τα πειράματα αλλά όταν συχνά γίνονται στην πλάτη του αγοραστή σε οδηγούν στον κουβά..δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί όμως πως μια Citroen GS π.χ. δεν ήταν πολύ μπροστά από τα περισσότερα οχήματα της εποχής της

      είναι θέμα υποδομής (σχολών) αλλά και νοοτροπίας λαών που χαρακτήριζε κυρίως τα παλιότερα μοντέλα..όταν ένα ιταλικό αυτοκίνητο σχεδιαζόταν και κατασκευαζόταν από ιταλούς..ενώ ένα ιαπωνικό αντίστοιχα από μινιμαλιστές και πρακτικούς ιάπωνες..σήμερα ασφαλώς ο ένας σχεδιάζει για τον άλλο και τα στοιχεία τα εθνικά περνάνε παντού..γι αυτό και έχουμε και συχνές τερατογενέσεις αλλά και πανέμορφα οχήματα..έτσι συμβαίνει και στη γενετική με τις διασταυρώσεις

      θα συμφωνήσω με κάποιο φίλο που παρατήρησε εύστοχα πως η εκτίμηση ενός σχήματος είναι ακόμα θέμα στερεοτύπων..το είχα πει παλιότερα με αφορμή το Megane...αν το Megane είχε στο καπώ σήμα της Daewoo θα χαρακτηριζόταν από του περισσότερους άθλιο..αντίστροφα ένα Hyundai Coupe με σήμα Renault πιθανόν να ήταν δείγμα γαλλικής πρωτοπορείας

      για να μην σας κουράζω..βρίσκω άδικη την έλειψη της Lancia από τη λίστα..σίγουρα στον όμιλο Fiat η Alfa διέπρεπε για την σπορτίφ ομορφιά αλλά και η Lancia διέπρεπε για την αρχοντιά..ενώ η Fiat παρέμενε η πτωχή μικρή πλην όμως τίμια αδερφή. Το εσωτερικό μιας Lancia σου έδινε μιά ανυπέρβλητη αίσθηση πολυτέλειας..συναντούσες δέρματα ή αλκαντάρα..περίεργα υφάσματα..υπέροχα όργανα..σε εποχές που η Toyota διαφήμιζε ως εξοπλισμό το πράσινο ψηφιακό ρολόι

      πιθανόν οι νεώτεροι εδώ μέσα να αγνοούν τις Beta και Delta η τα έτη φωτός που χώριζαν (σχεδιαστικά) το Υ10 από τα supermini της εποχής..η να απορρίπτουν τα σημερινά σχήματα (τα οποία πάντως παραπέμπουν στην Aurelia του 50)..όπως και να έχει θα έβαζα ευχαρίστως την όμορφη γηραιά (από το 1906) κυρία στη λίστα..άσχετά από το αν δεν την είχα ποτέ δική μου..βλέπετε για τα δικά μου τα γούστα την έκρινα τότε μάλλον ακριβή και ολίγον ...αναξιόπιστη

      άλλωστε το ωραίο αυτοκίνητο είναι σαν μια πανέμορφη και μοιραία γυναίκα..την ποθείς και θες να βγεις μαζί της..ένα σαββατοκύριακο ίσως......αλλά την παντρεύεσαι? ειδικά όταν γνωρίζεις πως θα την συντηρείς εσύ?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      theios
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr