Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
Στους άτυχους βάλε και εμένα με 1 5άρι Golf (1.6 trendline) ....το 'τιμημένο' με μαμα ζαντες-αμορτισερ και τρίζει από τα 7.000χλμ.
Και το δίλημμα είναι:
- ...εμπιστεύεσαι τα 'γατόνια' ενός εξουσιοδοτημένου VW να σου λύσουν το ταμπλό και να προσπαθήσουν να 'σωπάσουν' τον μικρό πλην ενοχλητικότατο τριγμο (ειδικά όταν στην δίνει και δεν θες να ακούς μουσική)
- ...ή try to live with it και να μην πάρω το ρίσκο να το κάνουν χειρότερο (στο vwclub 1 παληκάρι πηγε για τριγμό και βγήκε κουρεμένος ...τώρα τρίζουν και άλλα σημεία όπως το ντουλαπάκι κλπ)
Δοξάζω τον ύψιστο γιατί με τόσα που ακούω νιώθω πολύ τυχερός που ακόμα τουλάχιστον (φτου φτου) δεν έχει χτυπήσει κάνας αισθητήρας λ, κάνα παράθυρο κλπ κλπ. Μια μέρα μόνο που μου έβγαλε ένδειξη καμμένου λαμπτήρα (όντως δεν άναβε) ...και μετά από 5 ώρες ξαφνικά πήρε πάλι τα ίσια του καί η λάμπα και η ένδειξη.
Όπως έλεγε και ο παππούς μου ....πάρε 1 τουότα (όχι Toyota) να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο. Ήθελα εξελιγμένη ανάρτηση πίσω, ροπή απο χαμηλά και να στρίβει ουδέτερα. Σε αυτό τουλάχιστον δεν έχω παράπονο. Πήρα περισσότερα απο ότι περίμενα ....αλλά αυτό το τρίξιμο ρε παιδί μου.....
μετά από μακρόχρονη απουσία είπα να ρίξω μια ματιά και είδα την συγκεκριμένη δημοσίευση
επειδή σήμερα έκλεισα αισίως 21,000 με το Golf V 1.6..έχω να κάνω τον ακόλουθο απολογισμό
το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετώπισα ως τώρα ήταν με το ντουί των πίσω φώτων..το έχω αναφέρει ξανά αλλά επειδή ο φίλος μας εδώ το παρατήρησε το ξαναγράφω..εμένα όταν τα φώτα ήταν αναμμένα και επιχειρούσα να βγάλω φλάς δεξιά, άναβε η λυχνία για καμμένο λαμπτήρα..όντως δεν λειτουργούσε το πίσω δεξί φλας..το επόμενο πρωί το φλας λειτουργούσε κανονικά..το φαινόμενο δεν ήταν σπάνιο τελικά όπως έμα8α..αλλάχθηκε το ελαττωματικό ντουί και προληπτικά και το αντίστοιχο των φώτων αριστερά..έκτοτε έκανα 15,000 χιλόμετρα χωρίς πρόβλημα
επομένως φίλε με το πρόβλημα, μην το αφήσεις..άλλαξέ τα στην εγγύηση, γνωρίζουν το θέμα
για τους τριγμούς..αυτό που εγώ έχω παρατηρήσει είναι ο θόρυβος που προέρχεται από την επένδυση της πόρτας σε εγκάρσιες ανωμαλίες..πέραν αυτού τίποτε σπουδαίο..και φυσικά έχει δίκο ο φίλος που επισημαίνει ότι είναι διαφορετικό να βρίσκεσαι σε ένα πολύ καλά ηχομονωμένο εσωτερικό από ότι σε ένα θορυβώδες αυτοκίνητο..το να φτάσες να ακούς έναν τριγμό από το πλαίσιο του ηχοσυστήματος πχ σημαίνεi πως το εσωτερικό είναι ιδιάιτερα ήσυχο..και αυτό ισχύει για το Golf
αυτοκίνητο χωρίς τριγμούς απλά δεν υπάρχει εκτός αν είναι σμιλεμένο ολόκληρο σε έναν όγκο γρανίτη..από την στιγμή που αποτελείται από επιμέρους εξαρτήματα οι τριγμοί είναι σε ένα βαθμό φυσιολογικοί...αυτό ισχύει και στα πιό ακριβά οχήματα
φίλος με BMW 520 παραπονιέται για τριγμούς .τα ίδια λέει και άλλος με RAV..σε Mercedes M οι πόρτες τρίζουν έντονα, γενικά όλοι κάπως ακούνε κάτι..
στα παραπάνω οχήματα έχω ταξιδέψει και ομολογώ έχουν δίκο...θυμάμαι όμως πως πριν από πολλάααααααααα χρόνια όταν ταξιδεύαμε με το Austin Metro του δεύτερου δεν είμαστε σε θέση να ακούσουμε ούτε τις ίδιες μας τις φωνές και τότε κανείς δεν παραπονιόταν
δεν λέω πως τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι κουδουνίστρες..αλλά οι τριγμοί ως ένα σημείο είναι για κάθε όχημα φυσιολογικοί ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου, την προηγούμενη χρήση του οχήματος, τη θερμοκρασία και άλλα πολλά