-
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
ALFA μακραν μαζι με τα βαυβαρικα που πιστευω οτι ειναι επισης ξεχωριστα αν και απο πολλους μισητα.Υ.Γ
η επισκοπηση αποτελεσματων εχει πολυ γελιο με διαφορα χαοδες μπροστα η αλφα και με μια ψηφο στη Ford ως στιγμης, αληθεια ποιος πιστευει οτι η ford εχει ωραιοτερα -σχεδιαστικα παντα- αυτοκινητα απο τηνalfa romeo?
καπου παει το μυαλο μου bug....Ποιός να είναι άραγε???
-
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Συμφωνώ με την Αλφα αν και ψήφισα Peugeot. Μου τη σπαει μόνο που όλες οι εταιρείες ψηλώνουν τα αμάξια τους και τα κάνουν ψιλό-κουβάδες(βλέπε 307, corolla, civic, megane,stilo) για να μη μιλήσω για αυτή καθεαυτή την κατηγορία των κουβάδων(Agila, wagon R, Jazz, mazda 2, citroen C3)
Ελεος, χρειαζόμαστε και κανα χαμηλό να βγάζουμε το αχτι μας(που σαι 106, saxo). BMW 3αρα forever, το καλύτερο σχήμα αμαξιού στον κοσμο-κουπε βέβαια, να την ακολουθούσαν και τα αλλα μοντέλα της...Επ! κάτω τα χέρια από το Mazda 2!! Είναι πολύ τσαχπινογαργαλιάρικο το μικρό...
Πάντως ψήφισα BMW. Τι να κάνω, μου αρέσουν τα σχέδια του Bangle...
-
Ωραιο θεμα,μονο που εχει ενα μεγαλο προβλημα: Λειπεi η μιση αυτοκινητοβιομηχανια!!
Η Μαζντα,επειδη αναφερθηκε,ηταν σε χειμερια ναρκη πολλα χρονια,αλλα καποτε ειχε βγαλει καποια Rx-7,Xedos,Mx-5 και λοιπα,που σχεδιαστικα και μηχανικα ηταν πολλα χρονια μπροστα απο τα ιταλογερμανικα.
Το ιδιο ισχυει και για τις υπολοιπες ιαπωνικες εταιρειες που τοσο αντικειμενικα αποκλειστηκαν,με την συμφωνη γνωμη σχεδoν ολων.
Γι αυτο λοιπον και γω θα ψηφισω τις χοντροκομμενες(πλην SLK) Μερσεντες !! -
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΣΟ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΟΣΟ ΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΕΑΤΙΚΑ. ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ, ΔΕ ΦΟΡΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΠΟΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟPEL. ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΠΛΕΟΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ. Η BMW ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΛΥΤΕΛΗ 4/5ΘΥΡΑ, ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗ ΚΥΡΙΛΑ (MERCEDES) ΠΑΡΑ ΤΟ ΣΠΟΡΤΙΦ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΟΙΛΕΡ (M5). ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΩ ΤΗ FIAT , Η ΙΤΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ. ΚΑΙ Η ΓΑΛΛΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ. ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ Η RENAULT ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ Μ Ο Ν Ο ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ RENAULT ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ , ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ 1600ΑΡΙΑ ΤΩΝ PEUGEOT ΚΑΙ CITROEN ,ΦΟΡΑΝΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ RENAULT ...ΝΑΙ ΝΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΩΝ 110 ΙΠΠΩΝ ΛΕΩ.Πω ρε φίλε με τύφλωσες με τα κεφαλαία! Τελοσπάντων αν κ συμφωνώ μαζί σου ότι σχεδιαστικά τα περισσότερα γιαπωνέζικα κ κορεάτικα είναι χάλια, για τα κορεάτικα έχω την πολύ λογική απάντηση. ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΑ ΩΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΟΟΟΟΟ! Ίσως υπάρχουν πολλοί Έλληνες που δεν έχουν να φάνε κ αγοράζουν μερτσέντα για να πουλάνε μούρη, αλλά γιατί να μην έχεις την επιλογή να αγοράσεις κ κάτι πιο φτηνό; Εγώ τα μισούσα θανάσιμα τα Κορεάτικα αυτοκίνητα, μέχρι που έκατσα κ σκέφτηκα ότι το αμάξι μου΄χει κοστίσει τρελά! Αλλά κ πάλι είναι πολύ άσχημα τα Κορεάτικα για να αγοράσω ένα!!!
-
Ξέχασα τη δική μου κατάταξη:
- Lada
- DKW
- Skoda (τα παλιά μόνο που'χανε χαρακτήρα)
- ΚΙΑ
- Ρενό (είναι πολύ άσχημα)
- Alfa Romeo
- TATA
- Rover
- Ferrari
- Datsun
- SCANIA
- VW
- Suzuki
- Στρογγυλοφάναρο παπάκι με εξάτμιση
-
φυσικά δεν υπάρχουν ιαπωνικά...
Τα υπενθυμίσω τα πανάσχημα:
Honda NSX, Prelude 92, S2000, Civic 92
Nissan Sylvia, 200SX, Z
Mazda RX7, MX5, Xedos, 6
Toyota Supra, Celica 92, MR-2 GTS
Subaru Impreza
Mitsubishi Eclipse
Daihatsu Copenπου δεν συγκρίνονται βέβαια με τα υπερμοντέρνα καλαίσθητα ευρωπαϊκά μοντέλα:
Fiat Barchetta, Coupe, Multipla
Lancia Y
VW Golf, Passat
Alfa 145
Mercedes A-class
BMW Z coupe
Renault Modus, Twingo
Seat Altea
Skoda OktaviaΑς έβαζες θέμα τα καλύτερα ευρωπαϊκά μοντέλα
-
Aναμενεται νεος πολεμος Japan vs Europe.......
-
Όλες. Είμαι οπαδός της αυτοκίνησης και καμμίας αυτοκινητοβιομηχανίας. Ελάχιστα είναι τα αυτοκίνητα που τα θεωρώ άσχημα.
Αν πρέπει να θωρήσω κάποια βιομηχανία ότι φτιάχνει τα ομορφότερα αυτή είναι η Audi και όχι η Alfa. Από τις Αlfa Romeo πάντα 8α ξεχωρίζω την 156 πριν το facelift και την GT. -
Τίθεται ένα ερώτημα που δεν μπορεί να απαντηθεί με έναν εντελώς 'απόλυτο τρόπο'....
Εκτός του ότι είναι υποκειμενικό το τι αρέσει στον καθένα και τι όχι, πιστεύω ότι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν φτιάξει όμορφα αυτοκίνητα...
Αν θα έπρεπε να δώσω μια απάντηση, θα έλεγα alfa, audi, citroen κάποιες από αυτές.
-
Θεωρώ οτι τα Ιταλικά αυτοκινητα οτι κατα το πλειστον εχουν ομορφα σχεδια, και ξεχωριζω πρωτα Alfa και μετα Fiat, τα Lancia μου ειναι τελειως αδιαφορα.
Μην λησμονατε και τη πεζο, ανεβαινει ραγδαια σχεδιαστηκα, με τα μοντελα της , τα οποια πριν λιγα χρονια ηταν σουργελα πχ309
Τωρα διακαιολογώ την αρνηση καποιων απεναντι στα Ιαπωνικα λογο παλιοτητας του θεματος, διοτι σημερα τα σχεδια τους εχουν προχωρηση πολυ.
Δεν ειναι ομορφα αυτοκινητα το 6 , το 3, το avensis , το rx8, ακομα και τo corolla αν και σχεδιαστηκε το 2000, το primera , σε πολλους αρεσει και το micra, και εμενα .
Σχεδιαστηκα εχουν ανεβει πολυ χωρις βεβαια να φτασουν τους Ιταλους, οι οποιοι βεβαια ειναι στραμενοι προς το σπορτιφ design και αυτό τους δινει ποντους, εναντι των αλλων, που απευθυνονται σε πιο μεγαλη γκαμα πελατών.
ΥΣ. τωρα τα γουστα διαφερουν .....
-
Δεν ψήφισα Άλφα, γιατί φαίνεται να επικρατεί η άποψη ότι βγάζει πάντα τα πιο ωραία αυτοκίνητα, ενώ απλά δεν είναι έτσι. Θυμίζω: 33, 145, 155. Μπορεί σε κάποιους να άρεσαν (ίσως μόνο και μόνο επειδή είναι Άλφα), εμένα μου έφερναν πάντα κάτι σε κακοσχεδιασμένο και χωρίς φαντασία κουτί.
Ψήφισα Πεζώ, γιατί τα αυτοκίνητά τους σχεδόν πάντα έχουν κάποιο ωραίο - 'γλυκό' στοιχείο. Θυμίζω: 205, 106, 306, 206, 406 (ιδίως το κουπέ), 407, 607, ... και μπορούμε να πάμε πιο παλιά και να βρούμε εξίσου ωραία αυτοκίνητα.
-
Στο παραπάνω ειρωνικό σχόλιό μου δεν θέλω μόνο να συγκρίνω μεταξύ σχολών σχεδίασης απλά να τονίσω πως κάποιοι είναι αρνητικοί λόγω πλύσης εγκεφάλου που έχουν υποστεί μέσω του marketing.
Δίνω και το παρακάτω παράδειγμα για να καταλάβουν όλοι, πώς σκέφτονται μερικοί...
εχθές είμουνα στην πλατεία Νεας Σμύρνης με έναν φίλο μου και ξαφνικά βλέπω ενα eclipse, του λέω αμέσως σταμάτα και κατέβα να δεις ένα καταπληκτικής σχεδίασης αυτοκίνητο που μάλιστα έχει λάβει βραβείο καλύτερης σχεδίασης αυτοκινήτου όλων των εποχών στις ΗΠΑ.
Δίπλα στο eclipse είναι παρκαρισμένη μια 145 και ο φίλος μου γυρίζει και μου λέει..εγώ πάντως προτιμώ την Alfa...
του λέω γιατί? μα δεν βλέπεις οτι είναι ένα κουτί?
και η απάντησή του: Ναι, αλλά το άλλο είναι Mitsubishi!Εκεί βέβαια δεν επέμεινα...πολλοί άνθρωποι σκέφτονται έτσι δυστηχώς, η συμβουλή μου είναι απλά ανοίξτε τα μάτια σας
-
οι Ιταλοί δημιουργούν κατα τεκμήριο όμορφα σχήματα (με το multipla κάπου εκεί να μας βγάζει τη γλώσσα) ενώ οι Γάλλοι πολλές φορές προωθημένα και παράξενα σχήματα γιατί πειραματίζονται περισσότερο (η τουλάχιστον αυτό έκαναν τις δεκαετίες του 60 και του 70) από άλλες βιομηχανίες που επέλεγαν την πεπατημένη..αυτό βεβαίως τους κόστησε σε πωλήσεις διότι καλά τα πειράματα αλλά όταν συχνά γίνονται στην πλάτη του αγοραστή σε οδηγούν στον κουβά..δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί όμως πως μια Citroen GS π.χ. δεν ήταν πολύ μπροστά από τα περισσότερα οχήματα της εποχής της
είναι θέμα υποδομής (σχολών) αλλά και νοοτροπίας λαών που χαρακτήριζε κυρίως τα παλιότερα μοντέλα..όταν ένα ιταλικό αυτοκίνητο σχεδιαζόταν και κατασκευαζόταν από ιταλούς..ενώ ένα ιαπωνικό αντίστοιχα από μινιμαλιστές και πρακτικούς ιάπωνες..σήμερα ασφαλώς ο ένας σχεδιάζει για τον άλλο και τα στοιχεία τα εθνικά περνάνε παντού..γι αυτό και έχουμε και συχνές τερατογενέσεις αλλά και πανέμορφα οχήματα..έτσι συμβαίνει και στη γενετική με τις διασταυρώσεις
θα συμφωνήσω με κάποιο φίλο που παρατήρησε εύστοχα πως η εκτίμηση ενός σχήματος είναι ακόμα θέμα στερεοτύπων..το είχα πει παλιότερα με αφορμή το Megane...αν το Megane είχε στο καπώ σήμα της Daewoo θα χαρακτηριζόταν από του περισσότερους άθλιο..αντίστροφα ένα Hyundai Coupe με σήμα Renault πιθανόν να ήταν δείγμα γαλλικής πρωτοπορείας
για να μην σας κουράζω..βρίσκω άδικη την έλειψη της Lancia από τη λίστα..σίγουρα στον όμιλο Fiat η Alfa διέπρεπε για την σπορτίφ ομορφιά αλλά και η Lancia διέπρεπε για την αρχοντιά..ενώ η Fiat παρέμενε η πτωχή μικρή πλην όμως τίμια αδερφή. Το εσωτερικό μιας Lancia σου έδινε μιά ανυπέρβλητη αίσθηση πολυτέλειας..συναντούσες δέρματα ή αλκαντάρα..περίεργα υφάσματα..υπέροχα όργανα..σε εποχές που η Toyota διαφήμιζε ως εξοπλισμό το πράσινο ψηφιακό ρολόι
πιθανόν οι νεώτεροι εδώ μέσα να αγνοούν τις Beta και Delta η τα έτη φωτός που χώριζαν (σχεδιαστικά) το Υ10 από τα supermini της εποχής..η να απορρίπτουν τα σημερινά σχήματα (τα οποία πάντως παραπέμπουν στην Aurelia του 50)..όπως και να έχει θα έβαζα ευχαρίστως την όμορφη γηραιά (από το 1906) κυρία στη λίστα..άσχετά από το αν δεν την είχα ποτέ δική μου..βλέπετε για τα δικά μου τα γούστα την έκρινα τότε μάλλον ακριβή και ολίγον ...αναξιόπιστη
άλλωστε το ωραίο αυτοκίνητο είναι σαν μια πανέμορφη και μοιραία γυναίκα..την ποθείς και θες να βγεις μαζί της..ένα σαββατοκύριακο ίσως......αλλά την παντρεύεσαι? ειδικά όταν γνωρίζεις πως θα την συντηρείς εσύ?
-
Alfa Romeo (αν και όχι πάντα),
Αudi
BMW -
Αρνούμαι να εγκλωβιστώ σε μάρκες. Όμορφα αυτοκίνητα, καλά ή όχι έχουν βγει από πολλές κατασκευάστριες. Και πολλοί κατασκευαστές δήθεν όμορφων αυτοκινήτων έχουν βγάλει εκτρώματα. Και βέβαια το όλο θέμα είναι και υποκειμενικό!
Εντελώς τυχαία πάντως σας λέω ότι συχνά τα γυναικεία μέλη της οικογένειας με έχουν ρωτήσει για το τι είναι αυτό το ωραίο αυτοκίνητο και δεν ξέρω πώς τυχαίνει και είναι Mazda (που δεν συμπεριλαμβάνεται καν στη λίστα)! Kαι δεν είναι κάτι τελευταίο (όπως τα μοντέλα 3, 6 και RX8 που νομίζω ότι όντως αποτελούν μια όμορφη σειρά) ισχύει από εποχής του πρώτου RX7. -
- ALFA-ROMEO
- CITROEN
- PEUGEOT
- BMW
- MERCEDES
- RENAULT
- AUDI
- FIAT
- FORD
- VOLKSWAGEN
-
Theio αν και δύσκολα θα αγόραζα μοντέλο της,συμφωνώ απόλυτα με όσα είπες για τη Lancia. Τουλάχιστον για τα τελευταία χρόνια τη θεωρώ πολύ ανώτερη της 'αδερφής' Fiat...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...Mazda (που δεν συμπεριλαμβάνεται καν στη λίστα)! Kαι δεν είναι κάτι τελευταίο (όπως τα μοντέλα 3, 6 και RX8 που νομίζω ότι όντως αποτελούν μια όμορφη σειρά) ισχύει από εποχής του πρώτου RX7.Συμφωνώ απόλυτα για την Mazda όχι μόνο τολμάει, αλλά τα σχέδιά της δεν χρειάζεται να είναι άσχημα για να συζητηθούν και να γυρίσεις να τα δεις (βλ. νέες BMW )
Ας πάρουν παράδειγμα οι υπόλοιποι (japs και όχι μόνο) που κάνουν facelift κάθε χρόνο -
MAZDA ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗΣ!!
-
Eντελως αντικειμενικα και με αυτα που εχουν δει τα ματακια μου οταν εχει πανσεληνο η οταν φορανε κουκουλα ψηφιζω δαγκωτο!
1)TOYOTA...Σταθερη αξια.!Oι καμπυλες ειναι στο dna τους.Nice flight!
2)ΗIUNDAI...σχεδιαστικο παραλληλημα εμπνευσης και νεων ιδεων.Τωρα κια σε coupe.
3)SUZUKI..Ο γριφος που συνεχεια εκπλησει!
4)BMW..Μπορει να χτυπησει την πρωτη τριαδα αν παραμεινει ο bangle!
5)RENAULT...Η καταξιωση πλησιαζει!Το megane-vel staltis(Τωρα και σε toledo εκδοση!) ηταν τα πρωτα σχεδιαστηκα μπαμ!
6)VW..Ο σχεδιαστηκος συντηριτισμος ειναι αγνωστη λεξη!
7)SEAT..ανεβαινει με σταθερα βηματα κερδιζωντας τα βλεμματα με τις σπορ πολυμορφικες τις ανησυχιες.
SCODA..Προσπαθει να μιμηθει την vw αλλα δεν τα καταφερνει εξισου.
ΠΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ