-
Ε! Είπαμε! Eίχα TOYOTA! ΚΟ-ΡΥ-ΦΑΙ-Ο! Αλλά κι αυτό το Golf.... Πετυχημένο κι αυτό ρε γα**το!Ε? Η μηπως οχι?
-
Ο χρήστης alpan έγραψε:
Ε! Είπαμε! Eίχα TOYOTA! ΚΟ-ΡΥ-ΦΑΙ-Ο! Αλλά κι αυτό το Golf.... Πετυχημένο κι αυτό ρε γα**το!Ε? Η μηπως οχι?...μάλλον ΟΧΙ με αυτά που γράφονται για το ΙV & V...
To Saxo VTS μου (γάλλος) δεν τρίζει...για αυτό μην κολλάτε ταμπέλες!
Για αυτό και θα ξαναπάρω Citroen...
-
Ο χρήστης alpan έγραψε:
Ρε παιδιά... Πολλοί τριγμοί... Αν τρίζει το Golf τα άλλα τι διάολο κάνουν; Κάτι Γαλλικά- Ιταλικά κ.τ.λ. που ακούμε τόσα χρόνια τα χειρότερα για την ποιότητα;Πραγματικά,τα περί τριγμών σε Golf με προβληματίζουν και εμένα!Από την εμπειρία μου σε Polo,αλλά και σε Golf IV φίλου,που το είχε 'γραμμένο', δεν είχε να κάνει σε τίποτα με τριγμούς από το εσωτερικό.
Τα άλλα περί παραθύρων εγκεφάλων,αλλά και ραγισμένων κάρτερ σε 1.6 8V τα επιβεβαιώνω στο έπακρο!Όσο για τα Ιταλικά,εχθές πήγα βόλτα με μια 156 1.8 '00 με 42000 χλμ. και πραγματικά στο εσωτερικό δεν ακουγόταν ΤΣΙΚ!!!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
:roll: ????????????????? Excuse moi?
και τριγμος δεν βρισκεται στο λεξιλογιο........
καλα μην παιρνεις ορκο! Δεν ειχαν ακουστει και λιγα παραπονα για τις νεες Κορολα!
Εμενα σε 2 φιλους μου που την εχουν τους ειχαν σπασει τα νευρα οι τριγμοι μεσα σε 2 μηνες απο την ημερα αγορας. Το καλο ειναι οτι εχουν καλη αντιπ/πια και εξυπηρετηθηκαν αμεσα και σωστα. -
Εγώ ένα πράγμα έχω να πώ στο θέμα περί τριγμών. Για να δείς αν τρίζει το αυτοκίνητο σου πρέπει να μπείς σε ενα αυτοκίνητο που τρίζει λιγότερο!
Σε όλα τα πράγματα ισχύει αυτό στην ζωή, έτσι και στο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Εγώ ένα πράγμα έχω να πώ στο θέμα περί τριγμών. Για να δείς αν τρίζει το αυτοκίνητο σου πρέπει να μπείς σε ενα αυτοκίνητο που τρίζει λιγότερο!Σε όλα τα πράγματα ισχύει αυτό στην ζωή, έτσι και στο αυτοκίνητο.
......;
Γιατί κουφός είσαι/είμαι και δεν μπορώ να καταλάβω/ουμε εάν τρίζει...;
Εάν τρίζει, θα τρίζει . _
-
Η αλήθεια είναι ότι μικρό ατέλειες συγχωρούνται όταν πρόκειται για αυτοκίνητο που πωλείται στην βάση από άποψη τιμής της κάθε κατηγορίας. ‘Όταν όμως πρόκειται για κάποιο που κατέχει την κορυφή από άποψη τιμής πάντα της κατηγορίας του και έχει σαν σημαία ο κατασκευαστής του την ποιότητα και αξιοπιστία τότε τα κριτήρια είναι ποιο αυστηρά και φυσικό είναι. Τελικά όλοι οι κατασκευαστές κύρους ή «κύρους» περνάνε κρίση αξιοπιστίας τελικά. Για κανένα δεν υπάρχει πια ασυλία.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εγώ ένα πράγμα έχω να πώ στο θέμα περί τριγμών. Για να δείς αν τρίζει το αυτοκίνητο σου πρέπει να μπείς σε ενα αυτοκίνητο που τρίζει λιγότερο!
Σε όλα τα πράγματα ισχύει αυτό στην ζωή, έτσι και στο αυτοκίνητο.
......;
Γιατί κουφός είσαι/είμαι και δεν μπορώ να καταλάβω/ουμε εάν τρίζει...;
Εάν τρίζει, θα τρίζει . _
Εάν τρίζει, τρίζει άλλα άλλο να βρίσκεσαι σε ένα εσωτερικό golf, astra, a3, με πλήρη ηχομόνωση απο εξωτερικούς θορύβους και άλλο σε brava, που για να ακούσεις θόρυβο πρέπει να ξεπεράσεις τον θόρυβο απο δρόμο, αέρα, αναρτήσεις κλπ
-
Σωστός
-
εμένα πάντως η corolla 2004 μοντέλο τρίζει ενώ η 147 επίσης 2004 δεν τρίζει (πάντα )Πέρα απο την πλακα το ερίεργο με την 147 είναι οτι μπορεί να τρίξει την μια μέρα και μετα να μην ξανατρίξει για κανα μήνα χωρίς κάποιον συγκεκριμένο λόγο...
-
Συνήθως όταν κάνει πολύ κρύο αρχίζουν και αποσυντονίζονται τα πλαστικά και παράγουν τριγμούς. Όταν ζεσταίνει λίγο ο καιρός σταματάνε.
-
Μια αιτία τριγμών στα πλαστικά είναι η σκόνη που μπαίνει ανέμεσά τους και κολλάει στις ενώσεις!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Μια αιτία τριγμών στα πλαστικά είναι η σκόνη που μπαίνει ανέμεσά τους και κολλάει στις ενώσεις! -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Συνήθως όταν κάνει πολύ κρύο αρχίζουν και αποσυντονίζονται τα πλαστικά και παράγουν τριγμούς. Όταν ζεσταίνει λίγο ο καιρός σταματάνε.Σωστά αυτό το εχω προσέξει και εγώ και μάλλον εκεί οφείλεται και η τυχαία παραγωγή τριγμών κατα διαστήματα
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Συνήθως όταν κάνει πολύ κρύο αρχίζουν και αποσυντονίζονται τα πλαστικά και παράγουν τριγμούς. Όταν ζεσταίνει λίγο ο καιρός σταματάνε.Προφανώς συμβαίνει και αυτό, αν και αυτό τον 'αποσυντονισμό' δεν μπορώ να τον καταλάβω, συμβαίνει όμως και το εξής:
Με τη ζέστη λόγω διαστολής κάποιες επιφάνειες που δεν ακουμπούσαν μεταξύ τους αρχίζουν να εφάπτονται και αυτή η επαφή μπορεί να αποτελεί αιτία τριγμών.
Οπότε και με ζέστη και με κρύο οι τριγμοί υπάρχουν πάντα. Απλά έχουν διαφορετικές πηγές στην κάθε περίπτωση. -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Συνήθως όταν κάνει πολύ κρύο αρχίζουν και αποσυντονίζονται τα πλαστικά και παράγουν τριγμούς. Όταν ζεσταίνει λίγο ο καιρός σταματάνε.΄
Σωστός!!!
Όπως λέμε με ένα φίλο μου, που επίσης έχει γαλλικό, 'κάνει κρύο και βγήκαν τα φαντάσματα' !!! -
Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
Στους άτυχους βάλε και εμένα με 1 5άρι Golf (1.6 trendline) ....το 'τιμημένο' με μαμα ζαντες-αμορτισερ και τρίζει από τα 7.000χλμ.Και το δίλημμα είναι:
- ...εμπιστεύεσαι τα 'γατόνια' ενός εξουσιοδοτημένου VW να σου λύσουν το ταμπλό και να προσπαθήσουν να 'σωπάσουν' τον μικρό πλην ενοχλητικότατο τριγμο (ειδικά όταν στην δίνει και δεν θες να ακούς μουσική)
- ...ή try to live with it και να μην πάρω το ρίσκο να το κάνουν χειρότερο (στο vwclub 1 παληκάρι πηγε για τριγμό και βγήκε κουρεμένος ...τώρα τρίζουν και άλλα σημεία όπως το ντουλαπάκι κλπ)
Δοξάζω τον ύψιστο γιατί με τόσα που ακούω νιώθω πολύ τυχερός που ακόμα τουλάχιστον (φτου φτου) δεν έχει χτυπήσει κάνας αισθητήρας λ, κάνα παράθυρο κλπ κλπ. Μια μέρα μόνο που μου έβγαλε ένδειξη καμμένου λαμπτήρα (όντως δεν άναβε) ...και μετά από 5 ώρες ξαφνικά πήρε πάλι τα ίσια του καί η λάμπα και η ένδειξη.
Όπως έλεγε και ο παππούς μου ....πάρε 1 τουότα (όχι Toyota) να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο. Ήθελα εξελιγμένη ανάρτηση πίσω, ροπή απο χαμηλά και να στρίβει ουδέτερα. Σε αυτό τουλάχιστον δεν έχω παράπονο. Πήρα περισσότερα απο ότι περίμενα ....αλλά αυτό το τρίξιμο ρε παιδί μου.....
μετά από μακρόχρονη απουσία είπα να ρίξω μια ματιά και είδα την συγκεκριμένη δημοσίευση
επειδή σήμερα έκλεισα αισίως 21,000 με το Golf V 1.6..έχω να κάνω τον ακόλουθο απολογισμό
το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετώπισα ως τώρα ήταν με το ντουί των πίσω φώτων..το έχω αναφέρει ξανά αλλά επειδή ο φίλος μας εδώ το παρατήρησε το ξαναγράφω..εμένα όταν τα φώτα ήταν αναμμένα και επιχειρούσα να βγάλω φλάς δεξιά, άναβε η λυχνία για καμμένο λαμπτήρα..όντως δεν λειτουργούσε το πίσω δεξί φλας..το επόμενο πρωί το φλας λειτουργούσε κανονικά..το φαινόμενο δεν ήταν σπάνιο τελικά όπως έμα8α..αλλάχθηκε το ελαττωματικό ντουί και προληπτικά και το αντίστοιχο των φώτων αριστερά..έκτοτε έκανα 15,000 χιλόμετρα χωρίς πρόβλημα
επομένως φίλε με το πρόβλημα, μην το αφήσεις..άλλαξέ τα στην εγγύηση, γνωρίζουν το θέμα
για τους τριγμούς..αυτό που εγώ έχω παρατηρήσει είναι ο θόρυβος που προέρχεται από την επένδυση της πόρτας σε εγκάρσιες ανωμαλίες..πέραν αυτού τίποτε σπουδαίο..και φυσικά έχει δίκο ο φίλος που επισημαίνει ότι είναι διαφορετικό να βρίσκεσαι σε ένα πολύ καλά ηχομονωμένο εσωτερικό από ότι σε ένα θορυβώδες αυτοκίνητο..το να φτάσες να ακούς έναν τριγμό από το πλαίσιο του ηχοσυστήματος πχ σημαίνεi πως το εσωτερικό είναι ιδιάιτερα ήσυχο..και αυτό ισχύει για το Golf
αυτοκίνητο χωρίς τριγμούς απλά δεν υπάρχει εκτός αν είναι σμιλεμένο ολόκληρο σε έναν όγκο γρανίτη..από την στιγμή που αποτελείται από επιμέρους εξαρτήματα οι τριγμοί είναι σε ένα βαθμό φυσιολογικοί...αυτό ισχύει και στα πιό ακριβά οχήματα
φίλος με BMW 520 παραπονιέται για τριγμούς .τα ίδια λέει και άλλος με RAV..σε Mercedes M οι πόρτες τρίζουν έντονα, γενικά όλοι κάπως ακούνε κάτι..
στα παραπάνω οχήματα έχω ταξιδέψει και ομολογώ έχουν δίκο...θυμάμαι όμως πως πριν από πολλάααααααααα χρόνια όταν ταξιδεύαμε με το Austin Metro του δεύτερου δεν είμαστε σε θέση να ακούσουμε ούτε τις ίδιες μας τις φωνές και τότε κανείς δεν παραπονιόταν
δεν λέω πως τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι κουδουνίστρες..αλλά οι τριγμοί ως ένα σημείο είναι για κάθε όχημα φυσιολογικοί ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου, την προηγούμενη χρήση του οχήματος, τη θερμοκρασία και άλλα πολλά
-
Μαζί με όσους έγραψαν πιο πριν τα καλύτερα για toyota θα ήθελα να προσθέσω και ένα ακόμη γιαπωνέζο sunny '91 ~170.000 χιλ. ελάχιστοι τριγμοί όχι απο πλαστικά αλλά από αναρτήσεις-σασί σε παγωνιά.
Ελπίζω ο αντικαταστάτης του (μάλλον νεο focus) να καταφέρει τα μισά απο το nissan και σε τριγμούς αλλα κυρίως σε μηχανικές βλάβες. -
Παιδια το θεμα τριγμοι ειναι πολυ σχετικο. Χρησιμοποιουσα μεχρι πριν παρω το Corolla το Golf 3 Που ειχα και το συγκρινα σε θεμα τριγμων με αυτοκινητα ξαδερφων μου κτλ που ηταν πιο παλια και οτι ελεγα ειχα αθορυβο αυτοκινητο. Επειτα ξαδερφος μου πηρε το Primera και ενω παραπονιοταν για τριγμους (οι οποιοι ηθελαν πολυ ευαισθητο αυτι για να ακουστουν) παρολ'αυτα καταλαβα οτι το Golf μου ετριζε αφου βρηκα ενα πιο αθορυβο. Τωρα που πηρα το Corolla που δεν τριζει καθολου (και που μπηκα στο Primera μετα facelift) ακουω καλυτερα τους τριγμους που μου ελεγε ο ξαδερφος μου για το Primera που πριν καιρο ισα που τους ακουγα. Θελω να πω οχι οτι βελτιωνεται η ακοη μου αλλα οτι ειναι τελικα πολυ σχετικο το θεμα και απλως συγκρινεις με τα υπολοιπα και δεν ψαχνεις το απολυτα αθορυβο. Εξαλλου ριξε μια ματια που κινησε! Δεν κινησε στον αερα αλλα σε... καροδρομους!
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Παιδια το θεμα τριγμοι ειναι πολυ σχετικο. Χρησιμοποιουσα μεχρι πριν παρω το Corolla το Golf 3 Που ειχα και το συγκρινα σε θεμα τριγμων με αυτοκινητα ξαδερφων μου κτλ που ηταν πιο παλια και οτι ελεγα ειχα αθορυβο αυτοκινητο. Επειτα ξαδερφος μου πηρε το Primera και ενω παραπονιοταν για τριγμους (οι οποιοι ηθελαν πολυ ευαισθητο αυτι για να ακουστουν) παρολ'αυτα καταλαβα οτι το Golf μου ετριζε αφου βρηκα ενα πιο αθορυβο. Τωρα που πηρα το Corolla που δεν τριζει καθολου (και που μπηκα στο Primera μετα facelift) ακουω καλυτερα τους τριγμους που μου ελεγε ο ξαδερφος μου για το Primera που πριν καιρο ισα που τους ακουγα. Θελω να πω οχι οτι βελτιωνεται η ακοη μου αλλα οτι ειναι τελικα πολυ σχετικο το θεμα και απλως συγκρινεις με τα υπολοιπα και δεν ψαχνεις το απολυτα αθορυβο. Εξαλλου ριξε μια ματια που κινησε! Δεν κινησε στον αερα αλλα σε... καροδρομους!Καλοοοοό
Ατέλειες Νέου Golf V