Ναι . Αυτό θα πω στον επόμενο αγοραστή.....
Latest posts made by kchristus
-
RE: Ακαμψία αμαξώματος. Πώς την καταλαβαίνουμε?
Aλλιμονο αν οι εταιρειες κατασκεύαζαν τα οχήματά τους μόνο μέσω μοντελοποιήσεων στο ansys ή οποιουδήποτε άλλου προγράμματος.
Βέβαια το Ansys σαν πρόγραμμα καλύπτει εξομοιώσεις μηχανικής φυσικής (ακουστική πιεζοηλεκτρικά φαινόμενα) και αν δεί καποιος τα demo του έχει ενα που δείχνει ενα κινητό τηλεφωνο να αποχωρίζεται την μπαταρία του όταν πέφτει στο έδαφος. Μόνο που δεν παύουν να ειναι εξομοιώσεις και κοστίζουν λιγότερο σε πρωτο στάδιο από ένα μοντέλο σε φυσική κλίμακα. Επίσης να μην ξεχνάμε και οτι το αυτοκίνητο ειναι ένα βιομηχανικό προιόν και ακόμα 2 αυτοκίνητα από την ίδια γραμμή παραγωγής μπορεί να διαφέρουν κατάτι στην ακαμψία -
RE: VW FORUM
Ειμαι πρωην κατοχος GolfI 75', GolfII84, Golf III 95 και νυν Golf V 2.0 FSi.
Στο καινουριο λοιπον παρατηρησα οτι αν ακουμπισω απλα τον συμπλεκτη κατι χτυπαει. Επισης φαινεται οτι δεν εχει μονταριστει καλα το εμπρος αριστερο φτερο (ασυμμετρα κενα στους αρμους) και τελος σε λακουβες τριζει ο μεγαλος αεραγωγος πανω απο το ραδιοcd. Εχει παρατηρήσει κατι παρομοιο καποιος αλλος Golfακιας? Α σε ταχυτητες γυρω στα 120 ακουγονται αεροδυναμικοι θορυβοι. -
RE: Ατέλειες Νέου Golf V
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
....και μου λενε μετα παρε ενα Γερμανικο που δεν τριζει αλλα δεν στριβει.
Προτειμω τελικα ενα Ιταλικο που ξερεις οτι θα τριζει αλλα παντα θα στριβει....σε σχεση με το Γερμανικο που τελικα τριζει κιολλας. Κατσε να δουμε αν τα Golf ξεπερασαν και τα προβληματα ηλεκτρικων παραθυρων που ειχαν στην προηγουμενη γενια αλλα και με τα πλαστικα τους που δεν ετριζαν αλλα ξεφλουδιζαν!Τελικα μαλλον θα φταινε τα ανακυκλωμενα υλικα που χρησιμοποιουν.....
Ναι αν σκεφτεις οτι οι λαμαρινες (και ισως οχι μονο) του φτιαχνονται στην ιταλια ισως να φταιει κατι τετοιο. Παντως ολα τα Golf που ειχα (Ι 75' ,ΙΙ 84', ΙΙΙ 92') εστριβαν μια χαρα οπως και το σημερινο φυσικα
Έχω οδηγήσει Ι (το 1000αρι), ΙΙ (το Gti 1,8 16V), το ΙΙΙ (1,6, VR6). Κανένα μα κανένα δεν στρίβει 'σωστά' για εμένα, συγκρινόμενο με τα σημεία αναφοράς της εποχής του. Άτσαλη υποστροφή, άτσαλη υπερστροφή και φρένα που δεν βοηθούν ιδιαίτερα στη γρήγορη οδήγηση. Σημεία αναφοράς για εμένα ήταν η Άλφασουντ, η πρώτη 33, το ΖΧ και το 306.
Θα συμφωνισω μαζι σου μονο για τα φρενα.
-
RE: Ατέλειες Νέου Golf V
Ο χρήστης felleas έγραψε:
....και μου λενε μετα παρε ενα Γερμανικο που δεν τριζει αλλα δεν στριβει.
Προτειμω τελικα ενα Ιταλικο που ξερεις οτι θα τριζει αλλα παντα θα στριβει....σε σχεση με το Γερμανικο που τελικα τριζει κιολλας. Κατσε να δουμε αν τα Golf ξεπερασαν και τα προβληματα ηλεκτρικων παραθυρων που ειχαν στην προηγουμενη γενια αλλα και με τα πλαστικα τους που δεν ετριζαν αλλα ξεφλουδιζαν!Τελικα μαλλον θα φταινε τα ανακυκλωμενα υλικα που χρησιμοποιουν.....
Ναι αν σκεφτεις οτι οι λαμαρινες (και ισως οχι μονο) του φτιαχνονται στην ιταλια ισως να φταιει κατι τετοιο. Παντως ολα τα Golf που ειχα (Ι 75' ,ΙΙ 84', ΙΙΙ 92') εστριβαν μια χαρα οπως και το σημερινο φυσικα
-
RE: Ατέλειες Νέου Golf V
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Φιλε μου, επειδη εχει η κοπελα μου το συγκεκριμενο αυτοκινητο, μου ειπε χτες οτι ακριβως το ιδιο (για τους αρμους της δεξιας πορτας) παρατηρησε και ο πατερας της. Σημερα θα πηγαινε στο συνεργειο. Αν μαθω κατι θα σου πω.Αν θες ρωτησε την κοπέλα σου αν τριζει το συστημα αεραγωγων που βρισκεται πανω απο το κασετόφωνο οταν πεφτει το αμαξι σε λακουβα.
-
RE: Ατέλειες Νέου Golf V
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Στην αντιπροσωπεία πήγες να τους το δείξεις?? Καλά και εσύ με το παχύμετρο τους μετράς τους αρμούς???Οταν στη μια περιπτωση χωραει το δακτυλο και στην αλλη οχι δεν χρειαζεται παχυμετρο. Απλως καλο ματι . Το θεμα ειναι αν υπαρχει γενικα το φαινομενο γιατι δεν υπαρχει και πολυς χρονος για αντιπροσωπειες.
-
Ατέλειες Νέου Golf V
Ειμαι κατοχος ενος Golf 2.0Fsi απο τον Οκτώβρη. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι τόσο στο μπροστινό τμήμα (καπώ φτερά) οσο και μεταξυ πισω πορτας και πισω κολωνων υπάρχει διαφορά στο ευρος του αρμου? Συγκεκριμενα οι αρμοι στα αριστερα ειναι μεγαλυτεροι κατα 1με 2 χιλιοστα περιπου σε σχεση με την δεξια πλευρά. Θα ηθελα να μαθω εάν παρατηρούνται αντιστοιχες ατελειες και σε αλλα Golf V.
-
RE: Ατέλειες Νέου Golf V
Ειμαι κατοχος ενος Golf 2.0Fsi απο τον Οκτώβρη. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι τόσο στο μπροστινό τμήμα (καπώ φτερά) οσο και μεταξυ πισω πορτας και πισω κολωνων υπάρχει διαφορά στο ευρος του αρμου? Συγκεκριμενα οι αρμοι στα αριστερα ειναι μεγαλυτεροι κατα 1με 2 χιλιοστα περιπου σε σχεση με την δεξια πλευρά. Θα ηθελα να μαθω εάν παρατηρούνται αντιστοιχες ατελειες και σε αλλα Golf V.