Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
K
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 10
  • Best 0
  • Groups 0

kchristus

@kchristus

0
Reputation
1
Profile views
10
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Feb 8, 2005, 11:57 PM Last Online Feb 8, 2005, 11:57 PM

kchristus Unfollow Follow

Latest posts made by kchristus

  • RE: VW FORUM

    Ναι . Αυτό θα πω στον επόμενο αγοραστή.....

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    K
    kchristus
    Mar 15, 2005, 8:50 PM
  • RE: Ακαμψία αμαξώματος. Πώς την καταλαβαίνουμε?

    Aλλιμονο αν οι εταιρειες κατασκεύαζαν τα οχήματά τους μόνο μέσω μοντελοποιήσεων στο ansys ή οποιουδήποτε άλλου προγράμματος.
    Βέβαια το Ansys σαν πρόγραμμα καλύπτει εξομοιώσεις μηχανικής φυσικής (ακουστική πιεζοηλεκτρικά φαινόμενα) και αν δεί καποιος τα demo του έχει ενα που δείχνει ενα κινητό τηλεφωνο να αποχωρίζεται την μπαταρία του όταν πέφτει στο έδαφος. Μόνο που δεν παύουν να ειναι εξομοιώσεις και κοστίζουν λιγότερο σε πρωτο στάδιο από ένα μοντέλο σε φυσική κλίμακα. Επίσης να μην ξεχνάμε και οτι το αυτοκίνητο ειναι ένα βιομηχανικό προιόν και ακόμα 2 αυτοκίνητα από την ίδια γραμμή παραγωγής μπορεί να διαφέρουν κατάτι στην ακαμψία

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    K
    kchristus
    Mar 7, 2005, 2:44 PM
  • RE: Ατέλειες Νέου Golf V

    Σωστός

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    K
    kchristus
    Feb 20, 2005, 4:36 PM
  • RE: VW FORUM

    Ειμαι πρωην κατοχος GolfI 75', GolfII84, Golf III 95 και νυν Golf V 2.0 FSi.
    Στο καινουριο λοιπον παρατηρησα οτι αν ακουμπισω απλα τον συμπλεκτη κατι χτυπαει. Επισης φαινεται οτι δεν εχει μονταριστει καλα το εμπρος αριστερο φτερο (ασυμμετρα κενα στους αρμους) και τελος σε λακουβες τριζει ο μεγαλος αεραγωγος πανω απο το ραδιοcd. Εχει παρατηρήσει κατι παρομοιο καποιος αλλος Golfακιας? Α σε ταχυτητες γυρω στα 120 ακουγονται αεροδυναμικοι θορυβοι.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    K
    kchristus
    Feb 14, 2005, 4:41 PM
  • RE: Ατέλειες Νέου Golf V

    Ο χρήστης kpsig έγραψε:

    ....και μου λενε μετα παρε ενα Γερμανικο που δεν τριζει αλλα δεν στριβει.
    Προτειμω τελικα ενα Ιταλικο που ξερεις οτι θα τριζει αλλα παντα θα στριβει....σε σχεση με το Γερμανικο που τελικα τριζει κιολλας. Κατσε να δουμε αν τα Golf ξεπερασαν και τα προβληματα ηλεκτρικων παραθυρων που ειχαν στην προηγουμενη γενια αλλα και με τα πλαστικα τους που δεν ετριζαν αλλα ξεφλουδιζαν!

    Τελικα μαλλον θα φταινε τα ανακυκλωμενα υλικα που χρησιμοποιουν.....

    Ναι αν σκεφτεις οτι οι λαμαρινες (και ισως οχι μονο) του φτιαχνονται στην ιταλια ισως να φταιει κατι τετοιο. Παντως ολα τα Golf που ειχα (Ι 75' ,ΙΙ 84', ΙΙΙ 92') εστριβαν μια χαρα οπως και το σημερινο φυσικα

    Έχω οδηγήσει Ι (το 1000αρι), ΙΙ (το Gti 1,8 16V), το ΙΙΙ (1,6, VR6). Κανένα μα κανένα δεν στρίβει 'σωστά' για εμένα, συγκρινόμενο με τα σημεία αναφοράς της εποχής του. Άτσαλη υποστροφή, άτσαλη υπερστροφή και φρένα που δεν βοηθούν ιδιαίτερα στη γρήγορη οδήγηση. Σημεία αναφοράς για εμένα ήταν η Άλφασουντ, η πρώτη 33, το ΖΧ και το 306.

    Θα συμφωνισω μαζι σου μονο για τα φρενα.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    K
    kchristus
    Feb 14, 2005, 9:27 AM
  • RE: Ατέλειες Νέου Golf V

    Ο χρήστης felleas έγραψε:
    ....και μου λενε μετα παρε ενα Γερμανικο που δεν τριζει αλλα δεν στριβει.
    Προτειμω τελικα ενα Ιταλικο που ξερεις οτι θα τριζει αλλα παντα θα στριβει....σε σχεση με το Γερμανικο που τελικα τριζει κιολλας. Κατσε να δουμε αν τα Golf ξεπερασαν και τα προβληματα ηλεκτρικων παραθυρων που ειχαν στην προηγουμενη γενια αλλα και με τα πλαστικα τους που δεν ετριζαν αλλα ξεφλουδιζαν!

    Τελικα μαλλον θα φταινε τα ανακυκλωμενα υλικα που χρησιμοποιουν.....

    Ναι αν σκεφτεις οτι οι λαμαρινες (και ισως οχι μονο) του φτιαχνονται στην ιταλια ισως να φταιει κατι τετοιο. Παντως ολα τα Golf που ειχα (Ι 75' ,ΙΙ 84', ΙΙΙ 92') εστριβαν μια χαρα οπως και το σημερινο φυσικα

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    K
    kchristus
    Feb 12, 2005, 2:18 PM
  • RE: Ατέλειες Νέου Golf V

    Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
    Φιλε μου, επειδη εχει η κοπελα μου το συγκεκριμενο αυτοκινητο, μου ειπε χτες οτι ακριβως το ιδιο (για τους αρμους της δεξιας πορτας) παρατηρησε και ο πατερας της. Σημερα θα πηγαινε στο συνεργειο. Αν μαθω κατι θα σου πω.

    Αν θες ρωτησε την κοπέλα σου αν τριζει το συστημα αεραγωγων που βρισκεται πανω απο το κασετόφωνο οταν πεφτει το αμαξι σε λακουβα.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    K
    kchristus
    Feb 12, 2005, 10:08 AM
  • RE: Ατέλειες Νέου Golf V

    Ο χρήστης msamaro έγραψε:
    Στην αντιπροσωπεία πήγες να τους το δείξεις?? Καλά και εσύ με το παχύμετρο τους μετράς τους αρμούς???

    Οταν στη μια περιπτωση χωραει το δακτυλο και στην αλλη οχι δεν χρειαζεται παχυμετρο. Απλως καλο ματι . Το θεμα ειναι αν υπαρχει γενικα το φαινομενο γιατι δεν υπαρχει και πολυς χρονος για αντιπροσωπειες.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    K
    kchristus
    Feb 10, 2005, 5:02 PM
  • Ατέλειες Νέου Golf V

    Ειμαι κατοχος ενος Golf 2.0Fsi απο τον Οκτώβρη. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι τόσο στο μπροστινό τμήμα (καπώ φτερά) οσο και μεταξυ πισω πορτας και πισω κολωνων υπάρχει διαφορά στο ευρος του αρμου? Συγκεκριμενα οι αρμοι στα αριστερα ειναι μεγαλυτεροι κατα 1με 2 χιλιοστα περιπου σε σχεση με την δεξια πλευρά. Θα ηθελα να μαθω εάν παρατηρούνται αντιστοιχες ατελειες και σε αλλα Golf V.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    K
    kchristus
    Feb 9, 2005, 12:20 AM
  • RE: Ατέλειες Νέου Golf V

    Ειμαι κατοχος ενος Golf 2.0Fsi απο τον Οκτώβρη. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι τόσο στο μπροστινό τμήμα (καπώ φτερά) οσο και μεταξυ πισω πορτας και πισω κολωνων υπάρχει διαφορά στο ευρος του αρμου? Συγκεκριμενα οι αρμοι στα αριστερα ειναι μεγαλυτεροι κατα 1με 2 χιλιοστα περιπου σε σχεση με την δεξια πλευρά. Θα ηθελα να μαθω εάν παρατηρούνται αντιστοιχες ατελειες και σε αλλα Golf V.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    K
    kchristus
    Feb 9, 2005, 12:20 AM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr