Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Q
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 145
    • Best 0
    • Groups 0

    quatropower

    @quatropower

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    145
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ATHENS

    quatropower Unfollow Follow

    Latest posts made by quatropower

    • RE: Εμπειρία απο Test Drive μεταξύ Volvo S60R,BMW 330 και Μ3

      Εσεις στο αμερικα ειστε αδιωρθοτοι!Ποτε θα βαλετε μυαλο?ε?
      Εχετε συνηθησει στη χαμηλη ροπη και δεν λετε να ξεκολησετε!
      Φυσικα το βολβο σας εδωσε την εντυπωση πως ειναι πιο γρηγορο αφου το μ3 μετα τις 4500-5000 στροφες αρχιζει και ξεσπαει (και δυναμη και ηχητικα).Δεν ειναι αμερικαν καρ που στις 4000 τα χει δοσει ολα.

      Καποια μερα θυμηστε μας να σας κανουμε σεμιναριο στροφαρισματος

      Δεν λεω οτι λες ψεματα στην περιγραφη σου, αλλα τα κριτηρια σου δεν ειναι αντικειμενικα
      Ειναι σαν να σας δοσαν μια λαχταριστη τουρτα και σεις γλυψατε μονο τη σαντυγη(εχω οδηγησει μ3)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      quatropower
    • RE: Σκουπες και παρενεργειες...

      Aυτη η σκουπα -αν και πολυ ομορφη- σαν ροηκοτητα δεν μου πολυγεμιζει το ματι.Απ το εργοστασιακο βεβαια πρεπει να ναι πιο καλη.
      Παρολα αυτα εγω θα σου ελεγα να πειραματιστεις και να τη δοκιμασεις, δεν ξερεις καμια φορα μπορει να δεσει ωραια το γλυκο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      quatropower
    • RE: Βάρος Ελαστικών

      Ο χρήστης glf έγραψε:
      επειδή και γω την ψάχνω τη δουλειά στο βάρος τροχού και ελαστικών, να κάποιες γρήγορες μετρήσεις για 106. Τα συμπεράσματα δικά σας.
      Α και το άζωτο κάνει πιο ελαφρύ ένα τροχό...

      Τα rs71 ειναι σλικ ετσι?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      quatropower
    • RE: Ξεχασμένο κάτω στάντ κατά την κίνηση.Επικίνδυνο?

      Με παπι διχρονο μια φορα που πηγαμε να ξεκινησουμε γρηγορα με ενα φιλο μου εγειρε αριστερα και ο πισω τροχος ξαφνικα πεταχτηκε στον αερα και ξαναπεσε πιο δεξια.Ευτηχως τη γλιτωσαμε και δεν πεσαμε παρα τριχα.
      Ειχε ξεχασει το σταντ

      posted in Μοτοσικλέτα
      Q
      quatropower
    • RE: Παρκαδόροι νυχτερινων κεντρων

      Λοιπον στο audi αυτο το κλειδακι το πλαστικο ειναι κανονικο , απλα ειναι μικρο για να τοχεις καπου μαζι σου σε περιπτωση αναγκης (αν χασεις το κανονικο).Αυτα στο manual. Εκανα και 1,5 km χωρις προβλημα με αυτο το κλειδι. Δν ξερω αν ισχυει σε ολα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Q
      quatropower
    • RE: 10 υπέροχα αμάξια που δεν πήγαν στις ΗΠΑ

      Παιδια εγω δεν αμφιβαλω οτι εχετε διαφορετικη φιλοσοφια στους κινητηρες , απλα παρατηρω οτι οι κινητηρες στο αμερικα βγαζουν λιγοτερα αλογα απο τα ευρωπαικα οταν μιλαμε για ιδια κυβικα . Επισης δεν νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα πιεσμενοι αφου απο αξιοπιστια ειναι μια χαρα.

      Nαι αλλά η Boxter S είναι 3.2 lt kai όχι 2.7 όπως η απλή Ακόμα καλύτερα
      είναι η Carrera Η 4S είναι 3.6 lt με 320 hp

      Και να μην αναφερουμε και τα ιταλακια οπου εκει χανεται η μπαλα

      Στην αμερικη δουλευουν πιο χαμηλες στροφες

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Q
      quatropower
    • RE: 10 υπέροχα αμάξια που δεν πήγαν στις ΗΠΑ

      Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

      Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

      Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

      Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
      Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)

      Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.

      Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
      Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)

      Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
      To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hp

      Tα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.

      Mερικά τυχαία παραδείγματα..

      Chrysler 2.7 lt 200hp
      ΒΜW 2.5 lt 184 hp
      VW Passat 2.8 lt 190hp
      Audi 3.0lt 220 hp
      Mercedes 3.2 lt 215 hp

      Φυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.

      Φιλικα
      Δημήτρης

      Ω ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
      Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.

      Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω

      Porsche 2,7-->228hp

      Φιλικα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Q
      quatropower
    • RE: Παρκαδόροι νυχτερινων κεντρων

      Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

      Eπρεπε να υπήρχε μια λειτουργία safe-mode ειδικά για τέτοιες καταστάσεις, πχ να μην επιτρέπει πάνω απο 20χαω, να μην ανοίγουνε πορτ-μπαγκαζ ντουλαπάκια κλπ

      Σε πάρα πολλά αυτοκίνητα υπάρχει ειδικό κλειδί για το σκοπό αυτό....δεν πηγαίνει παρα 1-2 μίλια το πολύ με μικρή ταχύτητα. Είναι για το σκοπό αυτό. Νόμιζα τα περισσότερα αυτοκίνητα πλεον το έχουν!

      πρώτη φορά το ακούω αυτό!

      Τουλάχιστον στα ακριβά αυτοκίνητα και στην Ελλάδα δεν μπορεί να μην έχουν valet key!
      Με το κλειδί αυτό δεν ανοίγoυν τα ντουλαπάκια.
      Συνήθως το αμάξι δεν μπορεί να κινηθεί παρα για μικρή απόσταση.
      To κλειδί αυτό ξεχωρίζει απο τα υπόλλοιπα. Πολλές φορές είναι όλο το κλειδί πλαστικό ακόμα και το κομμάτι που μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο.

      Άν κάποιος έχει Mercedes, BMW άς μας πει άν του έδωσαν αντίστοιχο κλειδί. Αν μή τι άλλο λογικά σε αυτά τα αυτοκίνητα θα δίνουν.

      Δημήτρης

      Αντε ρε!ενα τετοιο ειχαν δωσει στο ΑUDI του θειου μου, και ελεγα τι ειναι αυτη η μ.. ,θα το ψαξω και θα σας πω

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Q
      quatropower
    • RE: Ποσο πατάτε το φρένο;

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Ειναι δικαιωμα του καθενος να οδηγαει οπως θελει και να παταει οσο φρενο θελει αν αυτος το κρινει αναγκαιο , και απο την τη στιγμη που δεν παραβαινει τον ΚΟΚ δεν μπορειτε να του πειτε τιποτα-ειδικα σε επαρχιακη οδο που μπορει να μη ξερει το δρομο.ΔΕν μπορειτε να απαιτειτε απ ολους να οδηγουν με τα δικα σας προτυπα.Εγω απλα τραβαω μια προσπεραση και τελος

      Πολυ σωστο ,αλλα κανενας δεν ειναι μονος του στον δρομο.Κυκλοφορουν και αλλοι οδηγοι και πρεπει να υπαρχει αλληλοσεβασμος.Επειδη δεν ξερεις τον δρομο δεν σημαινει οτι μπλοκαρεις ολους του αλλους.

      Ακριβως:ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ
      Σεβομαστε τον απειρο και τον βοηθαμε.Ο καλός οδηγος ειναι αυτος που θα προσεξει και θα βοηθησει και οχι ο ασχετος γιατι απλα ΔΕΝ μπορει.
      Πιστευω πως αυτος που εκνευριζεται απο 'αργους' δεν ειναι ακομα καλος και ωριμος οδηγος.Δηλαδη αν πηγαιναν ολοι μαλια χωρις να ξερουν αν τρεχουν θα χαιροσασταν?Συγκρουομενα θα παιζαμε στους δρομους!

      Αν βεβαια ο ασχετος κανει βλακεια και ζηταει και τα ρεστα τοτε κοπανιστε τον!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Q
      quatropower
    • RE: Παρκαδόροι νυχτερινων κεντρων

      οπότε προσέχετε που αφήνετε τα κλειδιά σας και σε καμία περίπτωση μην τα δίνετε σε παρκαδόρους! Ας σας πουν που να το παρκάρετε και κάντε το μόνος σας.

      Επισης σε περιπτωση που αναγκαστουμε να το αφησουμε ποτε δεν αφηνουμε και το κλειδακι του συναγερμου.Δινουμε παντα σκετο το κλειδι

      Κατι αλλο που πρεπει να προσεχετε ειναι να μη χασετε το καρτελακι του αμαξιου σας μεσα στο μαγαζι γιατι μπορει να το παρει αλλος.Μου ετυχε σε μενα αλλα δεν το πηραν ευτυχως γιατι ημουν με ενα χρεπι
      (ποτε δεν δινω το καλο σε παρκαδορο)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Q
      quatropower
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr