Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.
Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)
Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.
Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)
Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hp
Tα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.
Mερικά τυχαία παραδείγματα..
Chrysler 2.7 lt 200hp
ΒΜW 2.5 lt 184 hp
VW Passat 2.8 lt 190hp
Audi 3.0lt 220 hp
Mercedes 3.2 lt 215 hp
Φυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.
Φιλικα
Δημήτρης
Ω ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.
Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω
Porsche 2,7-->228hp
Φιλικα