-
Όσον αφορά στους 'μάγκες', 'οδηγάρες' κλπ που αναίτια κολλάνε στους 5 πόντους από πίσω σου, αποτρέποντάς σε από οποιαδήποτε πιθανή περίπτωση να φρενάρεις- κι επειδή μου ' χει συμβεί πολλές φορές το φαινόμενο- αυτό που εφαρμόζω είναι άφημα του γκαζιού ώστε να ελαττώσω σημαντικά ταχύτητα, κεφάλι έξω και πολύ, μα πάρα πολύ βρίσιμο, ασταμάτητα.Αν ο άλλος είναι στόκος και δεν καταλαβαίνει σε τι κίνδυνο βάζει τον εαυτό του, τον μπροστινό του, και όσους ενδεχομένως εμπλακούν σε καραμπόλα, πρέπει με κάποιο τρόπο να συνετιστεί.Δεν μιλάω φυσικά για εθνική οδό, όπου είμαι πιο αργός από την πλειοψηφία των αυτοκινήτων, οπότε εννοείται πως κινούμαι σε μεσαία/δεξιά λωρίδα
-
Το σκεφτόμουν από μια άλλη πλευρά το συγκεκριμένο θέμα (ίσως γελάσουν μερικοί, δεν πειράζει!) - το αυτοκίνητο έτσι όπως υφίσταται με τη σημερινή του μορφή είναι μια μηχανή που παίρνει καύσιμα και παράγει (εκτός από έργο) ...θερμότητα! Βάλτε ότι οι περισσότεροι οδηγούμε με το A/C αναμένο τώρα το καλοκαίρι για να έχουμε δροσιά μέσα διώχνοντας τη ζέστη μας έξω (στους άλλους!), ότι η θερμότητα από τα καυσαέρια χειροτερεύει την κατάσταση (σε αντίθεση με το χειμώνα, θα μπορούσε να πει κανείς, που 'βοηθάει'!) - ε, άν προσθέσουμε και τη συνεχόμενη χρήση των φρένων λόγω κακής οδηγικής παιδείας, τσαμπουκαλίδικης οδήγησης ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, που μετατρέπουν κινητική ενέργεια σε θερμότητα προκειμένου να επιβραδύνουμε, καταλαβαίνουμε (εκτός από τη φθορά του αυτοκινήτου μας) τι 'χρήσιμες' που είναι οι συνεχόμενες διακυμάνσεις στην ταχύτητά μας - ειδικά μέσα στην πόλη.
Άν ή όταν περάσουμε σε 'ηλεκτρική αυτοκίνηση', με οχήματα που θα φορτίζουν τις ενεργειακές κυψέλες τους κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ώστε να μην πάει χαμένη τόση ενέργεια, τουλάχιστον από αυτή την (ας την πούμε οικολογική!) οπτική γωνία θα αλλάξουν λίγο τα πράγματα. Μέχρι τότε...
-
Εγω παντως ειμαι της αποψης οτι αν καποιος παει αργα (χρησιμοποιωντας πολυ φρενο κλπ) δεν πρεπει να τον κατηγορειτε...δικαιωμα του ειναι, εφοσον δεν υπαρχει κατωτατο οριο ταχυτητας και μπορειτε να το σκεφτειτε και ως εξης : Μαγκια του που αναγνωριζει οτι δεν ειναι τοσο ικανος να κινηθει γρηγορα και δεν το κανει με κινδυνο να προκαλεσει ατυχημα.
Αποκει και περα αυτο που θεωρω αδιανοητο ειναι οταν υπαρχει η παραπανω συμπεριφορα σε λεωφορο και στην αριστερη λωριδα...εκει καποιος πρεπει να τους μαθει οτι 'Αφου ρε χριστιανε θες να πας μπουσουλοντας, πηγαινε, κανενα προβλημα, αλλα γιατι μας κλεινεις την αριστερη λωριδα και μας αναγκαζεις να παρανομησουμε προσπερνωντας σε απο δεξια?????'
Η χειριστη περιπτωση βεβαια ειναι η εξης : Γυναικα οδηγος στην αριστερη λωριδα που μιλαει στο κινητο και παει με 40κμ/ω .....εκει πραγματικα μου ερχεται να την τρακαρω απο πισω μηπως επιταχυνει...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Εγω παντως ειμαι της αποψης οτι αν καποιος παει αργα (χρησιμοποιωντας πολυ φρενο κλπ) δεν πρεπει να τον κατηγορειτε...δικαιωμα του ειναι, εφοσον δεν υπαρχει κατωτατο οριο ταχυτητας και μπορειτε να το σκεφτειτε και ως εξης : Μαγκια του που αναγνωριζει οτι δεν ειναι τοσο ικανος να κινηθει γρηγορα και δεν το κανει με κινδυνο να προκαλεσει ατυχημα.Αποκει και περα αυτο που θεωρω αδιανοητο ειναι οταν υπαρχει η παραπανω συμπεριφορα σε λεωφορο και στην αριστερη λωριδα...εκει καποιος πρεπει να τους μαθει οτι 'Αφου ρε χριστιανε θες να πας μπουσουλοντας, πηγαινε, κανενα προβλημα, αλλα γιατι μας κλεινεις την αριστερη λωριδα και μας αναγκαζεις να παρανομησουμε προσπερνωντας σε απο δεξια?????'
Η χειριστη περιπτωση βεβαια ειναι η εξης : Γυναικα οδηγος στην αριστερη λωριδα που μιλαει στο κινητο και παει με 40κμ/ω .....εκει πραγματικα μου ερχεται να την τρακαρω απο πισω μηπως επιταχυνει...
Οταν υπαρχει εντονη κινηση οι μεγαλες ταχυτητες πολυ πανω απο το μεσο ορο της ταχυτητας των περισοτερων οχηματων δεν ειναι ικανοτητα αλλα ρισκο
Αυτοι που νομιζουν οτι εχουν την ικανοτητα να κινουνται με τετοιες ταχητητες εχουν και την εντυπωση οτι η αριστερη λωριδα φτιαχτηκε αποκλειστικα γι αυτους
Η δικαιολογημενη περιπτωση να πιεσεις καποιον που κινειτε στην αριστερη λωριδα ειναι μονο οταν η ταχυτητα του (για καποια δευτερολεπτα τουλαχιστον) ειναι μικροτερη απο την ταχυτητα που εχουν τα αυτοκινητα στη δεξια λωριδα η οταν ο δρομος μπροστα του στην δεξια λωριδα ειναι αδειος για αρκετα μεγαλη αποσταση
Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις τα κοληματα στους προφυλαχτηρες το σινιαλο με τα φωτα οι κορνες κτλ ειναι απαραδεκτα και αδικαιολογητα -
Η αριστερή λωρίδα στην ΕΟ δεν ειναι παρα μόνο για προσπέραση,οπότε ορθώς διαμαρτύρονται με κάθε μέσο όσοι θέλουν να προσπεράσουν.
Τωρα για την πόλη δεν είναι το ίδιο ακριβώς αλλά παραπλήσιο. -
Ειναι δικαιωμα του καθενος να οδηγαει οπως θελει και να παταει οσο φρενο θελει αν αυτος το κρινει αναγκαιο , και απο την τη στιγμη που δεν παραβαινει τον ΚΟΚ δεν μπορειτε να του πειτε τιποτα-ειδικα σε επαρχιακη οδο που μπορει να μη ξερει το δρομο.ΔΕν μπορειτε να απαιτειτε απ ολους να οδηγουν με τα δικα σας προτυπα.Εγω απλα τραβαω μια προσπεραση και τελος
-
Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
Ειναι δικαιωμα του καθενος να οδηγαει οπως θελει και να παταει οσο φρενο θελει αν αυτος το κρινει αναγκαιο , και απο την τη στιγμη που δεν παραβαινει τον ΚΟΚ δεν μπορειτε να του πειτε τιποτα-ειδικα σε επαρχιακη οδο που μπορει να μη ξερει το δρομο.ΔΕν μπορειτε να απαιτειτε απ ολους να οδηγουν με τα δικα σας προτυπα.Εγω απλα τραβαω μια προσπεραση και τελοςΠολυ σωστο ,αλλα κανενας δεν ειναι μονος του στον δρομο.Κυκλοφορουν και αλλοι οδηγοι και πρεπει να υπαρχει αλληλοσεβασμος.Επειδη δεν ξερεις τον δρομο δεν σημαινει οτι μπλοκαρεις ολους του αλλους.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Η αριστερή λωρίδα στην ΕΟ δεν ειναι παρα μόνο για προσπέραση,οπότε ορθώς διαμαρτύρονται με κάθε μέσο όσοι θέλουν να προσπεράσουν.Σύμφωνα με τον ΚΟΚ η αριστερή είναι μόνο για προσπέραση όταν ο δρόμος είναι από 3 λωρίδες και επάνω. Πόσες ΕΟ έχουν 3 λωρίδες στην Ελλάδα;
-
Εχουμε σε πολλά σημεία 3 λωρίδες!Αλλά ακόμα και σε δρόμο με 2 δεν καταλαβαίνω με ποια λογική πρέπει ο καθένας να κανει τα δικά του και να πήζει τον δρόμο.
Στην πόλη τα ίδια και χειρότερα,ολοι στην αριστερή λωρίδα,μούτζα έτοιμη για σερβίρισμα αν μας πει κανεις τιποτα,και η δεξιά λωρίδα άδεια. -
O KOK όμως δεν μας συμβουλέυει να κινούμαστε στο δεξιά λωρίδα; Σε πολλούς δρόμους (π.χ. Είσοδος 1 Λάρισας) δεν υπάρχει πινακίδα 'οδηγείτε δεξιά'; Γιατί στην Περιφερειακή Θεσ/νίκης, να με προσπερνάει στο τούνελ νταλίκα με 5 χμ. παραπάνω από αριστερά και μετά να προκαλείται φρενάρισμα πανικού κατά το οποίο να βλέπω από αριστερά αυτούς που την ακολουθούσαν (μια Άλφα 33, μια Καρίνα και ένα Πεζώ 309) να κάνουν ελιγμό αποφυγής πάνω μου;
Αφού το ξέρετε, πείτε το...
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΑΣ!
-
Ο χρήστης starletoubas έγραψε:
¼óïí áöïñÜ óôïõò 'ìÜãêåò', 'ïäçãÜñåò' êëð ðïõ áíáßôéá êïëëÜíå óôïõò 5 ðüíôïõò áðü ðßóù óïõ, áðïôñÝðïíôÜò óå áðü ïðïéáäÞðïôå ðéèáíÞ ðåñßðôùóç íá öñåíÜñåéò- êé åðåéäÞ ìïõ ' ÷åé óõìâåß ðïëëÝò öïñÝò ôï öáéíüìåíï- áõôü ðïõ åöáñìüæù åßíáé Üöçìá ôïõ ãêáæéïý þóôå íá åëáôôþóù óçìáíôéêÜ ôá÷ýôçôá, êåöÜëé Ýîù êáé ðïëý, ìá ðÜñá ðïëý âñßóéìï, áóôáìÜôçôá.Áí ï Üëëïò åßíáé óôüêïò êáé äåí êáôáëáâáßíåé óå ôé êßíäõíï âÜæåé ôïí åáõôü ôïõ, ôïí ìðñïóôéíü ôïõ, êáé üóïõò åíäå÷ïìÝíùò åìðëáêïýí óå êáñáìðüëá, ðñÝðåé ìå êÜðïéï ôñüðï íá óõíåôéóôåß.Äåí ìéëÜù öõóéêÜ ãéá åèíéêÞ ïäü, üðïõ åßìáé ðéï áñãüò áðü ôçí ðëåéïøçößá ôùí áõôïêéíÞôùí, ïðüôå åííïåßôáé ðùò êéíïýìáé óå ìåóáßá/äåîéÜ ëùñßäáÕðÜñ÷åé êáé ôï 'öñåíÜñéóìá ôïõ áôæáìÞ' öñåíÜñåéò ðïëý ðñßí áðï åêåß ðïõ ðñÝðåé,, áöÞíåéò öñÝíï ,,êáé ìåôÜ áðï ëßãï îáíáðáôÜò .Óôï åðüìåíï öáíÜñé 10 ìÝôñá áðüóôáóç Åôóé ãéá íá ìçí ôáëáéðùñåßò êá ôï íåõñéêü óïõ óýóôçìá .
õ.ãÁí îÝñåéò êáé ôïí äñüìï êáé Ý÷åé êáìéá êáëÞ ëáêïýâá ôïí áöÞíåéò íá óå áêïëïõèÞóåé ìÝ÷ñé åêåß ,Ýíáò áðüôïìïò äéêüò óïõ åëéãìüò êáé Üóôïíå íá êëáßåé æÜíôåò
Ôï öñÝíï åßíáé áðáñáßôçôï Ý÷ïíôáò õðïëïãßóåé óùóôÜ ôçí áðüóôáóç ðïõ ÷ñåéÜæåôáé .
Ïäçãþ üðïõ ìïõ åðéôñÝðåé ï äñüìïò êáé ðñïóáñìüæù ôçí ôá÷ýôçôá ìå áðïôÝëåóìá íá ìçí ÷ñåéÜæïìáé êáé ôüóï ðïëý ôï öñÝíï .*Åíßïôå ôï äéðëï/ôñéðëïðáôÜù ãéá ðñïåéäïðïéçóç óôïõò ðßóù óå ðåñßðôùóç áíÜãêçò .ÐéÜíåé êáé õðÜñ÷åé óåâáóìüò ìåôÜ ðñïò ôïí ìéêñü êïõâÜ ðïõ øéëïóåñíüôáí .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ειναι δικαιωμα του καθενος να οδηγαει οπως θελει και να παταει οσο φρενο θελει αν αυτος το κρινει αναγκαιο , και απο την τη στιγμη που δεν παραβαινει τον ΚΟΚ δεν μπορειτε να του πειτε τιποτα-ειδικα σε επαρχιακη οδο που μπορει να μη ξερει το δρομο.ΔΕν μπορειτε να απαιτειτε απ ολους να οδηγουν με τα δικα σας προτυπα.Εγω απλα τραβαω μια προσπεραση και τελος
Πολυ σωστο ,αλλα κανενας δεν ειναι μονος του στον δρομο.Κυκλοφορουν και αλλοι οδηγοι και πρεπει να υπαρχει αλληλοσεβασμος.Επειδη δεν ξερεις τον δρομο δεν σημαινει οτι μπλοκαρεις ολους του αλλους.
Ακριβως:ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ
Σεβομαστε τον απειρο και τον βοηθαμε.Ο καλός οδηγος ειναι αυτος που θα προσεξει και θα βοηθησει και οχι ο ασχετος γιατι απλα ΔΕΝ μπορει.
Πιστευω πως αυτος που εκνευριζεται απο 'αργους' δεν ειναι ακομα καλος και ωριμος οδηγος.Δηλαδη αν πηγαιναν ολοι μαλια χωρις να ξερουν αν τρεχουν θα χαιροσασταν?Συγκρουομενα θα παιζαμε στους δρομους!Αν βεβαια ο ασχετος κανει βλακεια και ζηταει και τα ρεστα τοτε κοπανιστε τον!
-
Σεβασμός σημαίνει επίσης ότι αν πηγαίνω αργά (είτε γιατί δεν μπορώ πιο γρήγορα είτε γιατί δεν θέλω) και έχω σχηματίσει ουρά από πίσω μου, κάνω στην άκρη, αφήνω τους άλλους χρήστες του δρόμου να περάσουν και συνεχίζω.
όποιος το δεί αυτό να γίνεται, ας ειδοποιήσει ... -
Έχω δει να το κάνει οδηγός φορτηγού σε στενό ανηφορικό επαρχιακό δρόμο. Όλοι οι οδηγοί τον ευχαριστούσαν μόλις περνούσαν δίπλα από το σταματημένο φορτηγό.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Έχω δει να το κάνει οδηγός φορτηγού σε στενό ανηφορικό επαρχιακό δρόμο. Όλοι οι οδηγοί τον ευχαριστούσαν μόλις περνούσαν δίπλα από το σταματημένο φορτηγό.Για πήγαινε μια βόλτα από Νέα Μάκρη προς Διόνυσο ΣΚ απόγευμα και θα τα δείς όλα .... Ακόμα και στην κατηφόρα δημιουργείαται πρόβλημα, γιατί κάποιοι ηλίθιοι θεωρούν ότι είναι δικαιωμά τους να ρολάρουνε με το πόδι στο φρένο Και αν κορνάρεις περνώντας, σε βρίζουνε κιόλας ...
Έχω πετύχει επίσης ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ, πριν από καμμιά 10αριά χρόνια, Κυριακή μεσημέρι να πηγαίνει προς Π. Ράφτη σέρνοντας τεράστιο σκάφος .... Και φυσικά πήγαινε με 15 (το εννοώ). Η ουρά είχε φτάσει μέχρι τον Σταυρό...
Είχα κάνει τρισήμιση ώρες....Αυτά περι σεβασμού ....
Ας μάθουν κάποιοι ότι δεν μπορούν να κινούνται στους δημόσιους δρόμους όπως γουστάρουν, αλλά όπως πρέπει, ώστε να μην ενοχλούν τους υπόλοιπους, και μετά να ζητάνε τον σεβασμό.
Μέχρι τότε, μπορεί και να σπρώξω κάποιον σε κανα χαντάκι ...Και κάτι ακόμα.
Πριν από δυο-τρια χρόνια, είχα διαβάσει για απόφαση αγγλικού δικαστηρίου, που είχε αναγνωρίσει σοβαρά ελαφρυντικά σε οδηγό που προσπερνώντας έναν βραδυπορούντα, είχε εμπλακεί σε μετωπική με αποτέλεσμα τον θάνατο τρίτων. Και το καλύτερο, είχε καταδικάσει και τον ηλίθιο, με την δικαιολογία ότι λόγω της υπερβολικής βραδύτητας του, δημιούργησε το ατύχημα, αφού ο άλλος οδηγός είχε ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙ να προσπεράσει .... -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Σεβασμός σημαίνει επίσης ότι αν πηγαίνω αργά (είτε γιατί δεν μπορώ πιο γρήγορα είτε γιατί δεν θέλω) και έχω σχηματίσει ουρά από πίσω μου, κάνω στην άκρη, αφήνω τους άλλους χρήστες του δρόμου να περάσουν και συνεχίζω.
όποιος το δεί αυτό να γίνεται, ας ειδοποιήσει ...Ή πατάω το φρένο ΚΑΙ στην ευθεία για να διευκολύνω αυτούς που θέλουν κινηθούν γρηγορότερα
Ποσο πατάτε το φρένο;