Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    10 υπέροχα αμάξια που δεν πήγαν στις ΗΠΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 10 υπέροχα αμάξια που δεν πήγαν στις ΗΠΑ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    19
    100
    226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης agisd έγραψε:
      Z06 kai CTS-V stous 400+ ippous apo 5.7lt. Mageia....

      Agis η σελίδα σέρνεται με το VIDEO (!!!!!) στην υπογραφή σου...
      Υπάρχει όριο 16 kb κι εσύ έβαλες video..?

      Σε παρακαλώ...βγάλτο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Προς το παρόν αφαίρεσα την υπογραφή από το συγκεκριμένο post.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:

          Z06 kai CTS-V stous 400+ ippous apo 5.7lt. Mageia....

          Agis η σελίδα σέρνεται με το VIDEO (!!!!!) στην υπογραφή σου...
          Υπάρχει όριο 16 kb κι εσύ έβαλες video..?

          Σε παρακαλώ...βγάλτο!

          Ena animated GIF einai.

          H selida sto diko mou PC den exei problima. Fysika exw Cable modem alla auto yparxei xronia tora. Pou na fantastw oti 8a exete arges syndeseis 6 xronia apo tin e3aplwsi tou ftinou high speed internet!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Ο χρήστης agisd έγραψε:
            Ena animated GIF einai.

            H selida sto diko mou PC den exei problima. Fysika exw Cable modem alla auto yparxei xronia tora. Pou na fantastw oti 8a exete arges syndeseis 6 xronia apo tin e3aplwsi tou ftinou high speed internet!

            Ενα animated GIF μεγέθους 1ΜΒ! Ακόμα και εγώ που έχω σύνδεση 512kbps μου δημιουργούσε πρόβλημα, γιατί συνήθως είναι σχεδόν όλο το bandwidth πιασμένο με άλλα downloads

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitrios2004 last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:

              Ena animated GIF einai.

              H selida sto diko mou PC den exei problima. Fysika exw Cable modem alla auto yparxei xronia tora. Pou na fantastw oti 8a exete arges syndeseis 6 xronia apo tin e3aplwsi tou ftinou high speed internet!

              Ενα animated GIF μεγέθους 1ΜΒ! Ακόμα και εγώ που έχω σύνδεση 512kbps μου δημιουργούσε πρόβλημα, γιατί συνήθως είναι σχεδόν όλο το bandwidth πιασμένο με άλλα downloads

              Μα πόσα νόμιμα downloads κάνεις και εσύ ;

              Προσωπικά ποτέ δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Μάλιστα και εγώ σε κάποια threads έβαζα φωτογραφίες μεγάλες και μου κάναν παρατήρηση , επομένος δεν έβαλα ξανά μεγάλη photo. Είναι δύσκολο να σκεφτείς πιο είναι το υποφερτό όριο για κάποιον με dialup σύνδεση.

              Πάντως αφού υπάρχουν τόσα προβλήματα, νομίζω είναι ευθύνη του forum και όχι των χρηστών και για αυτό θα έπρεπε το forum να παρέχει σε όλους τους εν Ελλάδι χρήστες δωρεάν DSL/Cable σύνδεση για να κάνει τη ζωή μας εδώ που έχουμε γρήγορο Internet ευκολότερη Όσοι χρήστες συμφωνούνε με την πρόταση μου , ας διαμαρτυρηθούνε επίσημα στο forum

              (ok πότε θα με πετάξει τώρα έξω ο moderator? )

              Φιλικά,
              Δημήτρης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alfasud last edited by

                Βγαλτε εμενα εξω απο την διαμαρτυρια........
                Μολις μας εκανε αναβαθμιση η εταιρια στα 10Μb!
                Εννοειται σπιτι, εδω στην δουλεια εχω μονο 512!
                Χαιρετησματα
                Σπυρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Μην κρίνετε από το τι έχετε εσείς και μην κάνετε τους άλλους να αισθάνονται μειονεκτικά.

                  Πάντως αφού υπάρχουν τόσα προβλήματα, νομίζω είναι ευθύνη του forum και όχι των χρηστών και για αυτό θα έπρεπε το forum να παρέχει σε όλους τους εν Ελλάδι χρήστες δωρεάν DSL/Cable σύνδεση για να κάνει τη ζωή μας εδώ που έχουμε γρήγορο Internet ευκολότερη Όσοι χρήστες συμφωνούνε με την πρόταση μου , ας διαμαρτυρηθούνε επίσημα στο forum

                  Υπάρχει όριο 16kb στην υπογραφή...στους κανονισμούς!
                  Για να γράφεις εδώ σημαίνει ότι τους αποδέχτηκες!

                  H selida sto diko mou PC den exei problima. Fysika exw Cable modem alla auto yparxei xronia tora. Pou na fantastw oti 8a exete arges syndeseis 6 xronia apo tin e3aplwsi tou ftinou high speed internet!

                  Δεν ήξερες δεν ρώταγες..?
                  Δυστυχώς είπαμε δεν είναι όλα ρόδινα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    quatropower last edited by

                    Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

                    Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

                    Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

                    Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
                    Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)

                    Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.

                    Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
                    Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)

                    Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
                    To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hp

                    Tα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.

                    Mερικά τυχαία παραδείγματα..

                    Chrysler 2.7 lt 200hp
                    ΒΜW 2.5 lt 184 hp
                    VW Passat 2.8 lt 190hp
                    Audi 3.0lt 220 hp
                    Mercedes 3.2 lt 215 hp

                    Φυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.

                    Φιλικα
                    Δημήτρης

                    Ω ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
                    Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.

                    Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω

                    Porsche 2,7-->228hp

                    Φιλικα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitrios2004 last edited by

                      Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:

                      Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

                      Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

                      Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
                      Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)

                      Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.

                      Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
                      Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)

                      Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
                      To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hp

                      Tα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.

                      Mερικά τυχαία παραδείγματα..

                      Chrysler 2.7 lt 200hp
                      ΒΜW 2.5 lt 184 hp
                      VW Passat 2.8 lt 190hp
                      Audi 3.0lt 220 hp
                      Mercedes 3.2 lt 215 hp

                      Φυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.

                      Φιλικα
                      Δημήτρης

                      Ω ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
                      Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.

                      Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω

                      Porsche 2,7-->228hp

                      Φιλικα

                      Πιστεύω οτι αν κάνεις σύγκριση κινητήρων που κυκλοφορούν εδώ πρέπει να βλέπεις πώς είναι σχεδιασμένοι για εδώ, λόγο των emission tests. Η ΒΜW όπως και όλα τα αυτοκίνητα είναι προσαρμοσμένα σε πιό αυστηρoυς νόμους, επομένως είναι λάθος νομίζω να συγκρίνουμε τον 2.5lt που κυκλοφορεί στη Europe με έναν 2.5lt που κυκλοφορεί εδώ. Πρέπει να δούμε και τους 2 αντίστοιχους που κυκλοφορούν εδώ.

                      Πάντως στο site της BMW στη UK βλέπω για την 325 192hp ενώ εδώ είναι 184hp, αλλά 0-60mph εδώ είναι 7.1 (8.1) sec και στη UK 0-62mph 7.3 (8.4)!!! Τώρα πως γίνεται δεν ξέρω

                      To Ford Taurus SHO το 1989 είχε 220hp απο 3lt.

                      Οι Αμερικάνικοι κινητήρες είναι ιδιαίτερα καλοί σε V8, αλλά το ποιός 3lt ξεπερνα τα 250hp δεν μου λέει και πολλά Ούτε κανένας τυπικός Ευρωπαικός τα ξεπερνάει. Και εδώ γενικά δεν συμπαθούμε τους πιεσμένους κινητήρες. Απλά βάζουμε V8 Είναι άλλη φιλοσοφία

                      H Porsche Boxter 2.7lt εδώ είναι 225hp, αλλά δεν θεωρώ τυπικό των κινητήρα της Porsche.

                      Καλό όμως είναι να δείς και τη ροπή των κινητήρων, όχι μόνο το hp

                      Με εκτίμηση,
                      Δημήτρης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        184 HP SAE = 192 PS DIN.

                        einai akribws o idios kinitiras

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitrios2004 last edited by

                          Ο χρήστης agisd έγραψε:
                          184 HP SAE = 192 PS DIN.

                          einai akribws o idios kinitiras

                          Δεν νομίζω οτι είναι ίδιος ακριβώς κινητήρας. Μάλλον κινητήρας ίδιος είναι, απλά το σωστό είναι να πούμε οτι είναι προσαρμοσμένος διαφορετικά.

                          BMW 325 (USA)

                          Nominal output/rpm 184/6000 hp
                          Max. torque/rpm 175/3500 lb-ft = 237.268140958 N.m

                          BMW 325 (UK)

                          Max output (kW/bhp/rpm) 141/192/6,000
                          Max torque (Nm/rpm) 245/3,500

                          Τα 184 HP SAE = 186.608 HP DIN και όχι 192 ΗP DIN.

                          (1 HP SAE = 1.0142 HP DIN/JIS )

                          http://home.flash.net/~lorint/lorin/convert.htm

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            titsataki last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                            Μην κρίνετε από το τι έχετε εσείς και μην κάνετε τους άλλους να αισθάνονται μειονεκτικά.

                            Πάντως αφού υπάρχουν τόσα προβλήματα, νομίζω είναι ευθύνη του forum και όχι των χρηστών και για αυτό θα έπρεπε το forum να παρέχει σε όλους τους εν Ελλάδι χρήστες δωρεάν DSL/Cable σύνδεση για να κάνει τη ζωή μας εδώ που έχουμε γρήγορο Internet ευκολότερη Όσοι χρήστες συμφωνούνε με την πρόταση μου , ας διαμαρτυρηθούνε επίσημα στο forum

                            Υπάρχει όριο 16kb στην υπογραφή...στους κανονισμούς!
                            Για να γράφεις εδώ σημαίνει ότι τους αποδέχτηκες!

                            H selida sto diko mou PC den exei problima. Fysika exw Cable modem alla auto yparxei xronia tora. Pou na fantastw oti 8a exete arges syndeseis 6 xronia apo tin e3aplwsi tou ftinou high speed internet!

                            Δεν ήξερες δεν ρώταγες..?
                            Δυστυχώς είπαμε δεν είναι όλα ρόδινα...

                            Και φυσικα θα δουμε και ολους τους αλλους που εχουν κατι την υπογραφη τους μεγαλυτερη απο 16kb να εχουν την υπογραφη τους να σβησθει απο τους moderatos; Βλεπω πολλα ατομα να εχουν φωτογραφιες/διαφημησεις απο κλαμπ κτλ στην υπογραφη τους. Δεν φαινονται να ενοχλουν τοσο πολυ.

                            Αυτο το φορουμ ειναι το μονο που τσινανε τοσο πολυ για της φωτογραφιες και το χωρο στο σκ ληρο δισκο που ειναι παφτηνος. Αν θελουμε να εχουμε φορουμ πρεπει να υπαρχει και η καταληλη υποδομη.

                            Και μιλαμε τα αλλα φορουμ ειναι ιδιοκτησια ατομων που τα κανουν ολα με δωραιες απο μελη οχι ιδιοκτησια Επιχειρησεων.

                            Νικος

                            PS: Επισης αυτο το φορουμ ειναι το μονο που εχουμε αυτοδιαχειριζομενους moderators που την πεφτουν στα αλλα μελη. Γιαυτο εχουμε τους moderators που εχουν δεχθει την θεση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Γνώμη σου...

                              Εάν δεν θες υπάρχουν και άλλα φόρουμ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                titsataki last edited by

                                Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:

                                Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

                                Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

                                Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
                                Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)

                                Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.

                                Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
                                Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)

                                Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
                                To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hp

                                Tα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.

                                Mερικά τυχαία παραδείγματα..

                                Chrysler 2.7 lt 200hp
                                ΒΜW 2.5 lt 184 hp
                                VW Passat 2.8 lt 190hp
                                Audi 3.0lt 220 hp
                                Mercedes 3.2 lt 215 hp

                                Φυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.

                                Φιλικα
                                Δημήτρης

                                Ω ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
                                Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.

                                Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω

                                Porsche 2,7-->228hp

                                Φιλικα

                                H Βoxter S εχει ακομα πιο πολλα 258.

                                Αλλα φυσικα δεν ειναι του στυλ καθημερινο οικογενειακο αυτοκινητο.

                                Το Chrysler 300M εκανε 255 αλογα.

                                Στις ΗΠΑ το αλλαζουν σε οχτακυλιδρους οταν θελουν πιο πολλα. Η τιμη δεν ειναι πολυ διαφορετικη και η καταναλωση ειναι ελαχιστα πιο μεγαλη.

                                Νικος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  titsataki last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  Γνώμη σου...

                                  Εάν δεν θες υπάρχουν και άλλα φόρουμ...

                                  Ακριβως. Αυτο ισχυει και για εσενα επισης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Κάτσε ρε φίλε θα ζητήσουμε κ συγνώμη επειδή κάποιος είχε 1 **mb **υπογραφή-βίντεο..? :ο
                                    Αυτές τις συνδέσεις έχουμε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      ayto me tous autodiorizomenous moderators mou exei kanei kai mena entypwsi se auto to forum!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrios2004 last edited by

                                        Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                                        Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

                                        Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

                                        Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
                                        Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)

                                        Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.

                                        Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
                                        Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)

                                        Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
                                        To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hp

                                        Tα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.

                                        Mερικά τυχαία παραδείγματα..

                                        Chrysler 2.7 lt 200hp
                                        ΒΜW 2.5 lt 184 hp
                                        VW Passat 2.8 lt 190hp
                                        Audi 3.0lt 220 hp
                                        Mercedes 3.2 lt 215 hp

                                        Φυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.

                                        Φιλικα
                                        Δημήτρης

                                        Ω ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
                                        Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.

                                        Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω

                                        Porsche 2,7-->228hp

                                        Φιλικα

                                        H Βoxter S εχει ακομα πιο πολλα 258.

                                        Αλλα φυσικα δεν ειναι του στυλ καθημερινο οικογενειακο αυτοκινητο.

                                        Το Chrysler 300M εκανε 255 αλογα.

                                        Στις ΗΠΑ το αλλαζουν σε οχτακυλιδρους οταν θελουν πιο πολλα. Η τιμη δεν ειναι πολυ διαφορετικη και η καταναλωση ειναι ελαχιστα πιο μεγαλη.

                                        Νικος

                                        Nαι αλλά η Boxter S είναι 3.2 lt kai όχι 2.7 όπως η απλή Ακόμα καλύτερα
                                        είναι η Carrera Η 4S είναι 3.6 lt με 320 hp

                                        Συμφωνώ και εγώ με τη λογική οτι άν θέλουμε περισσότερη δύναμη να βάζουμε V8. Δεν υπάρχει λόγος να πιέζεις τον κινητήρα.

                                        Φιλικά,
                                        Δημήτρης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          titsataki last edited by

                                          Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

                                          Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

                                          Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

                                          Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
                                          Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)

                                          Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.

                                          Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
                                          Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)

                                          Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
                                          To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hp

                                          Tα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.

                                          Mερικά τυχαία παραδείγματα..

                                          Chrysler 2.7 lt 200hp
                                          ΒΜW 2.5 lt 184 hp
                                          VW Passat 2.8 lt 190hp
                                          Audi 3.0lt 220 hp
                                          Mercedes 3.2 lt 215 hp

                                          Φυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.

                                          Φιλικα
                                          Δημήτρης

                                          Ω ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
                                          Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.

                                          Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω

                                          Porsche 2,7-->228hp

                                          Φιλικα

                                          H Βoxter S εχει ακομα πιο πολλα 258.

                                          Αλλα φυσικα δεν ειναι του στυλ καθημερινο οικογενειακο αυτοκινητο.

                                          Το Chrysler 300M εκανε 255 αλογα.

                                          Στις ΗΠΑ το αλλαζουν σε οχτακυλιδρους οταν θελουν πιο πολλα. Η τιμη δεν ειναι πολυ διαφορετικη και η καταναλωση ειναι ελαχιστα πιο μεγαλη.

                                          Νικος

                                          Nαι αλλά η Boxter S είναι 3.2 lt kai όχι 2.7 όπως η απλή Ακόμα καλύτερα
                                          είναι η Carrera Η 4S είναι 3.6 lt με 320 hp

                                          Συμφωνώ και εγώ με τη λογική οτι άν θέλουμε περισσότερη δύναμη να βάζουμε V8. Δεν υπάρχει λόγος να πιέζεις τον κινητήρα.

                                          Φιλικά,
                                          Δημήτρης

                                          Εχεις δικιο δεν το προσεξα. Τελικα αυτη η S θελει 500cc για να βγαλει 30 αλογα

                                          Μπα ολες αυτα τα αυτοκινητα ειναι 3 -3,5 λιτρα. Βεβαια κανενα δεν ειναι το τι θα λεγαμε καθημερινο αυτοκινητο ουτε Ελλαδα ουτε ΗΠΑ.

                                          Νικος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            quatropower last edited by

                                            Παιδια εγω δεν αμφιβαλω οτι εχετε διαφορετικη φιλοσοφια στους κινητηρες , απλα παρατηρω οτι οι κινητηρες στο αμερικα βγαζουν λιγοτερα αλογα απο τα ευρωπαικα οταν μιλαμε για ιδια κυβικα . Επισης δεν νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα πιεσμενοι αφου απο αξιοπιστια ειναι μια χαρα.

                                            Nαι αλλά η Boxter S είναι 3.2 lt kai όχι 2.7 όπως η απλή Ακόμα καλύτερα
                                            είναι η Carrera Η 4S είναι 3.6 lt με 320 hp

                                            Και να μην αναφερουμε και τα ιταλακια οπου εκει χανεται η μπαλα

                                            Στην αμερικη δουλευουν πιο χαμηλες στροφες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • D
                                              dimitrios2004 last edited by

                                              Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
                                              Παιδια εγω δεν αμφιβαλω οτι εχετε διαφορετικη φιλοσοφια στους κινητηρες , απλα παρατηρω οτι οι κινητηρες στο αμερικα βγαζουν λιγοτερα αλογα απο τα ευρωπαικα οταν μιλαμε για ιδια κυβικα . Επισης δεν νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα πιεσμενοι αφου απο αξιοπιστια ειναι μια χαρα.

                                              Nαι αλλά η Boxter S είναι 3.2 lt kai όχι 2.7 όπως η απλή Ακόμα καλύτερα
                                              είναι η Carrera Η 4S είναι 3.6 lt με 320 hp

                                              Και να μην αναφερουμε και τα ιταλακια οπου εκει χανεται η μπαλα

                                              Στην αμερικη δουλευουν πιο χαμηλες στροφες

                                              Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου οτι αυτό που λές ισχύει σε μικρούς κινητήρες, αφου για πολλούς λόγους εκεί επενδύει η Ευρώπη. Αλλά η φιλοσοφία εδώ είναι οτι γίνεται επένδηση σε μεγαλύτερους κινητήρες και κατα βάση νομίζω V8. Σε αυτούς τους κινητήρες προσωπικά νομίζω οτι η Αμερική τα πάει πολύ καλύτερα απο την Ευρώπη, η οποία έχει ελάχιστους V8 να δείξει και όσους έχει είναι σε τρείς φορές μεγαλύτερη τιμή πολλές φορές. 😉

                                              Όσο για την αξιοπιστία σε μεγάλους κινητήρες δυστηχώς έχω ακούσει για περισσότερα προβλήματα απο τους Ευρωπαικούς, αλλά μήν βασιστείς στην θέση μου αυτή , γιατί δεν έχω κάποια νούμερα να την τεκμιριώσω. Είναι άποψη που απλά έχω ακούσει πολλές φορές απο αρκετά άτομα. Πάντως με μικρούς κινητήρες αν δεν κάνω λάθος τους πιό αξιόπιστους τους έχουν οι Ιάπωνες (λέγοντας μικρούς εννοώ όχι V6, όχι κατανάγκη μικροι σε δύναμη) που έχουν και αρκετά πιεσμένους κινητήρες και αυτό σε επαληθεύει φυσικά οτι πιεσμένος κινητήρας δεν σημαίνει κατ'ανάγκη αναξιόπιστος.

                                              Πάντως και οι Ευρωπαικοί κινητήρες V6-V8 λειτουργούν σε χαμηλές στροφές.

                                              Για Ιταλικούς κινητήρες να αναφέρω οτι οδηγούσα για λίγο καιρό Ferrari και το αυτοκίνητο μετά τα 18,500 μίλια (τα οποία δεν έγιναν με εμένα οδηγό ) εμφάνησε πολύ σημαντικό πρόβλημα στον κινητήρα και τρανσμισσιον Είναι αρκετά συνηθισμένο οι Ferrari να έχουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και ειδικά με τους κινητήρες τους.

                                              Με ειλικρινή εκτίμηση,
                                              Δημήτρης

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 5 / 5
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr