-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Z06 kai CTS-V stous 400+ ippous apo 5.7lt. Mageia....Agis η σελίδα σέρνεται με το VIDEO (!!!!!) στην υπογραφή σου...
Υπάρχει όριο 16 kb κι εσύ έβαλες video..?Σε παρακαλώ...βγάλτο!
-
Προς το παρόν αφαίρεσα την υπογραφή από το συγκεκριμένο post.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Z06 kai CTS-V stous 400+ ippous apo 5.7lt. Mageia....
Agis η σελίδα σέρνεται με το VIDEO (!!!!!) στην υπογραφή σου...
Υπάρχει όριο 16 kb κι εσύ έβαλες video..?Σε παρακαλώ...βγάλτο!
Ena animated GIF einai.
H selida sto diko mou PC den exei problima. Fysika exw Cable modem alla auto yparxei xronia tora. Pou na fantastw oti 8a exete arges syndeseis 6 xronia apo tin e3aplwsi tou ftinou high speed internet!
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ena animated GIF einai.H selida sto diko mou PC den exei problima. Fysika exw Cable modem alla auto yparxei xronia tora. Pou na fantastw oti 8a exete arges syndeseis 6 xronia apo tin e3aplwsi tou ftinou high speed internet!
Ενα animated GIF μεγέθους 1ΜΒ! Ακόμα και εγώ που έχω σύνδεση 512kbps μου δημιουργούσε πρόβλημα, γιατί συνήθως είναι σχεδόν όλο το bandwidth πιασμένο με άλλα downloads
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ena animated GIF einai.
H selida sto diko mou PC den exei problima. Fysika exw Cable modem alla auto yparxei xronia tora. Pou na fantastw oti 8a exete arges syndeseis 6 xronia apo tin e3aplwsi tou ftinou high speed internet!
Ενα animated GIF μεγέθους 1ΜΒ! Ακόμα και εγώ που έχω σύνδεση 512kbps μου δημιουργούσε πρόβλημα, γιατί συνήθως είναι σχεδόν όλο το bandwidth πιασμένο με άλλα downloads
Μα πόσα νόμιμα downloads κάνεις και εσύ ;
Προσωπικά ποτέ δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Μάλιστα και εγώ σε κάποια threads έβαζα φωτογραφίες μεγάλες και μου κάναν παρατήρηση , επομένος δεν έβαλα ξανά μεγάλη photo. Είναι δύσκολο να σκεφτείς πιο είναι το υποφερτό όριο για κάποιον με dialup σύνδεση.
Πάντως αφού υπάρχουν τόσα προβλήματα, νομίζω είναι ευθύνη του forum και όχι των χρηστών και για αυτό θα έπρεπε το forum να παρέχει σε όλους τους εν Ελλάδι χρήστες δωρεάν DSL/Cable σύνδεση για να κάνει τη ζωή μας εδώ που έχουμε γρήγορο Internet ευκολότερη Όσοι χρήστες συμφωνούνε με την πρόταση μου , ας διαμαρτυρηθούνε επίσημα στο forum
(ok πότε θα με πετάξει τώρα έξω ο moderator? )
Φιλικά,
Δημήτρης -
Βγαλτε εμενα εξω απο την διαμαρτυρια........
Μολις μας εκανε αναβαθμιση η εταιρια στα 10Μb!
Εννοειται σπιτι, εδω στην δουλεια εχω μονο 512!
Χαιρετησματα
Σπυρος -
Μην κρίνετε από το τι έχετε εσείς και μην κάνετε τους άλλους να αισθάνονται μειονεκτικά.
Πάντως αφού υπάρχουν τόσα προβλήματα, νομίζω είναι ευθύνη του forum και όχι των χρηστών και για αυτό θα έπρεπε το forum να παρέχει σε όλους τους εν Ελλάδι χρήστες δωρεάν DSL/Cable σύνδεση για να κάνει τη ζωή μας εδώ που έχουμε γρήγορο Internet ευκολότερη Όσοι χρήστες συμφωνούνε με την πρόταση μου , ας διαμαρτυρηθούνε επίσημα στο forum
Υπάρχει όριο 16kb στην υπογραφή...στους κανονισμούς!
Για να γράφεις εδώ σημαίνει ότι τους αποδέχτηκες!H selida sto diko mou PC den exei problima. Fysika exw Cable modem alla auto yparxei xronia tora. Pou na fantastw oti 8a exete arges syndeseis 6 xronia apo tin e3aplwsi tou ftinou high speed internet!
Δεν ήξερες δεν ρώταγες..?
Δυστυχώς είπαμε δεν είναι όλα ρόδινα... -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.
Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.
Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hpTα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.
Mερικά τυχαία παραδείγματα..
Chrysler 2.7 lt 200hp
ΒΜW 2.5 lt 184 hp
VW Passat 2.8 lt 190hp
Audi 3.0lt 220 hp
Mercedes 3.2 lt 215 hpΦυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.
Φιλικα
ΔημήτρηςΩ ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω
Porsche 2,7-->228hp
Φιλικα
-
Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.
Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.
Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hpTα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.
Mερικά τυχαία παραδείγματα..
Chrysler 2.7 lt 200hp
ΒΜW 2.5 lt 184 hp
VW Passat 2.8 lt 190hp
Audi 3.0lt 220 hp
Mercedes 3.2 lt 215 hpΦυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.
Φιλικα
ΔημήτρηςΩ ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω
Porsche 2,7-->228hp
Φιλικα
Πιστεύω οτι αν κάνεις σύγκριση κινητήρων που κυκλοφορούν εδώ πρέπει να βλέπεις πώς είναι σχεδιασμένοι για εδώ, λόγο των emission tests. Η ΒΜW όπως και όλα τα αυτοκίνητα είναι προσαρμοσμένα σε πιό αυστηρoυς νόμους, επομένως είναι λάθος νομίζω να συγκρίνουμε τον 2.5lt που κυκλοφορεί στη Europe με έναν 2.5lt που κυκλοφορεί εδώ. Πρέπει να δούμε και τους 2 αντίστοιχους που κυκλοφορούν εδώ.
Πάντως στο site της BMW στη UK βλέπω για την 325 192hp ενώ εδώ είναι 184hp, αλλά 0-60mph εδώ είναι 7.1 (8.1) sec και στη UK 0-62mph 7.3 (8.4)!!! Τώρα πως γίνεται δεν ξέρω
To Ford Taurus SHO το 1989 είχε 220hp απο 3lt.
Οι Αμερικάνικοι κινητήρες είναι ιδιαίτερα καλοί σε V8, αλλά το ποιός 3lt ξεπερνα τα 250hp δεν μου λέει και πολλά Ούτε κανένας τυπικός Ευρωπαικός τα ξεπερνάει. Και εδώ γενικά δεν συμπαθούμε τους πιεσμένους κινητήρες. Απλά βάζουμε V8 Είναι άλλη φιλοσοφία
H Porsche Boxter 2.7lt εδώ είναι 225hp, αλλά δεν θεωρώ τυπικό των κινητήρα της Porsche.
Καλό όμως είναι να δείς και τη ροπή των κινητήρων, όχι μόνο το hp
Με εκτίμηση,
Δημήτρης -
184 HP SAE = 192 PS DIN.
einai akribws o idios kinitiras
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
184 HP SAE = 192 PS DIN.einai akribws o idios kinitiras
Δεν νομίζω οτι είναι ίδιος ακριβώς κινητήρας. Μάλλον κινητήρας ίδιος είναι, απλά το σωστό είναι να πούμε οτι είναι προσαρμοσμένος διαφορετικά.
BMW 325 (USA)
Nominal output/rpm 184/6000 hp
Max. torque/rpm 175/3500 lb-ft = 237.268140958 N.mBMW 325 (UK)
Max output (kW/bhp/rpm) 141/192/6,000
Max torque (Nm/rpm) 245/3,500Τα 184 HP SAE = 186.608 HP DIN και όχι 192 ΗP DIN.
(1 HP SAE = 1.0142 HP DIN/JIS )
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μην κρίνετε από το τι έχετε εσείς και μην κάνετε τους άλλους να αισθάνονται μειονεκτικά.Πάντως αφού υπάρχουν τόσα προβλήματα, νομίζω είναι ευθύνη του forum και όχι των χρηστών και για αυτό θα έπρεπε το forum να παρέχει σε όλους τους εν Ελλάδι χρήστες δωρεάν DSL/Cable σύνδεση για να κάνει τη ζωή μας εδώ που έχουμε γρήγορο Internet ευκολότερη Όσοι χρήστες συμφωνούνε με την πρόταση μου , ας διαμαρτυρηθούνε επίσημα στο forum
Υπάρχει όριο 16kb στην υπογραφή...στους κανονισμούς!
Για να γράφεις εδώ σημαίνει ότι τους αποδέχτηκες!H selida sto diko mou PC den exei problima. Fysika exw Cable modem alla auto yparxei xronia tora. Pou na fantastw oti 8a exete arges syndeseis 6 xronia apo tin e3aplwsi tou ftinou high speed internet!
Δεν ήξερες δεν ρώταγες..?
Δυστυχώς είπαμε δεν είναι όλα ρόδινα...Και φυσικα θα δουμε και ολους τους αλλους που εχουν κατι την υπογραφη τους μεγαλυτερη απο 16kb να εχουν την υπογραφη τους να σβησθει απο τους moderatos; Βλεπω πολλα ατομα να εχουν φωτογραφιες/διαφημησεις απο κλαμπ κτλ στην υπογραφη τους. Δεν φαινονται να ενοχλουν τοσο πολυ.
Αυτο το φορουμ ειναι το μονο που τσινανε τοσο πολυ για της φωτογραφιες και το χωρο στο σκ ληρο δισκο που ειναι παφτηνος. Αν θελουμε να εχουμε φορουμ πρεπει να υπαρχει και η καταληλη υποδομη.
Και μιλαμε τα αλλα φορουμ ειναι ιδιοκτησια ατομων που τα κανουν ολα με δωραιες απο μελη οχι ιδιοκτησια Επιχειρησεων.
Νικος
PS: Επισης αυτο το φορουμ ειναι το μονο που εχουμε αυτοδιαχειριζομενους moderators που την πεφτουν στα αλλα μελη. Γιαυτο εχουμε τους moderators που εχουν δεχθει την θεση.
-
Γνώμη σου...
Εάν δεν θες υπάρχουν και άλλα φόρουμ...
-
Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.
Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.
Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hpTα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.
Mερικά τυχαία παραδείγματα..
Chrysler 2.7 lt 200hp
ΒΜW 2.5 lt 184 hp
VW Passat 2.8 lt 190hp
Audi 3.0lt 220 hp
Mercedes 3.2 lt 215 hpΦυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.
Φιλικα
ΔημήτρηςΩ ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω
Porsche 2,7-->228hp
Φιλικα
H Βoxter S εχει ακομα πιο πολλα 258.
Αλλα φυσικα δεν ειναι του στυλ καθημερινο οικογενειακο αυτοκινητο.
Το Chrysler 300M εκανε 255 αλογα.
Στις ΗΠΑ το αλλαζουν σε οχτακυλιδρους οταν θελουν πιο πολλα. Η τιμη δεν ειναι πολυ διαφορετικη και η καταναλωση ειναι ελαχιστα πιο μεγαλη.
Νικος
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γνώμη σου...Εάν δεν θες υπάρχουν και άλλα φόρουμ...
Ακριβως. Αυτο ισχυει και για εσενα επισης
-
Κάτσε ρε φίλε θα ζητήσουμε κ συγνώμη επειδή κάποιος είχε 1 **mb **υπογραφή-βίντεο..? :ο
Αυτές τις συνδέσεις έχουμε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο... -
ayto me tous autodiorizomenous moderators mou exei kanei kai mena entypwsi se auto to forum!
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.
Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.
Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hpTα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.
Mερικά τυχαία παραδείγματα..
Chrysler 2.7 lt 200hp
ΒΜW 2.5 lt 184 hp
VW Passat 2.8 lt 190hp
Audi 3.0lt 220 hp
Mercedes 3.2 lt 215 hpΦυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.
Φιλικα
ΔημήτρηςΩ ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω
Porsche 2,7-->228hp
Φιλικα
H Βoxter S εχει ακομα πιο πολλα 258.
Αλλα φυσικα δεν ειναι του στυλ καθημερινο οικογενειακο αυτοκινητο.
Το Chrysler 300M εκανε 255 αλογα.
Στις ΗΠΑ το αλλαζουν σε οχτακυλιδρους οταν θελουν πιο πολλα. Η τιμη δεν ειναι πολυ διαφορετικη και η καταναλωση ειναι ελαχιστα πιο μεγαλη.
Νικος
Nαι αλλά η Boxter S είναι 3.2 lt kai όχι 2.7 όπως η απλή Ακόμα καλύτερα
είναι η Carrera Η 4S είναι 3.6 lt με 320 hpΣυμφωνώ και εγώ με τη λογική οτι άν θέλουμε περισσότερη δύναμη να βάζουμε V8. Δεν υπάρχει λόγος να πιέζεις τον κινητήρα.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.
Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.
Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hpTα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.
Mερικά τυχαία παραδείγματα..
Chrysler 2.7 lt 200hp
ΒΜW 2.5 lt 184 hp
VW Passat 2.8 lt 190hp
Audi 3.0lt 220 hp
Mercedes 3.2 lt 215 hpΦυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.
Φιλικα
ΔημήτρηςΩ ναι. Μπερδεψα το 3,0 με το 3,2 του ΑUDI
Η 2,5 BMW εδω ειναι 192hp.Υπαρχει καποιος κινητηρας αμερικανικος γυρω στα 3,0 -3,2 που να περνα τα 250hp?δε νομιζω
Porsche 2,7-->228hp
Φιλικα
H Βoxter S εχει ακομα πιο πολλα 258.
Αλλα φυσικα δεν ειναι του στυλ καθημερινο οικογενειακο αυτοκινητο.
Το Chrysler 300M εκανε 255 αλογα.
Στις ΗΠΑ το αλλαζουν σε οχτακυλιδρους οταν θελουν πιο πολλα. Η τιμη δεν ειναι πολυ διαφορετικη και η καταναλωση ειναι ελαχιστα πιο μεγαλη.
Νικος
Nαι αλλά η Boxter S είναι 3.2 lt kai όχι 2.7 όπως η απλή Ακόμα καλύτερα
είναι η Carrera Η 4S είναι 3.6 lt με 320 hpΣυμφωνώ και εγώ με τη λογική οτι άν θέλουμε περισσότερη δύναμη να βάζουμε V8. Δεν υπάρχει λόγος να πιέζεις τον κινητήρα.
Φιλικά,
ΔημήτρηςΕχεις δικιο δεν το προσεξα. Τελικα αυτη η S θελει 500cc για να βγαλει 30 αλογα
Μπα ολες αυτα τα αυτοκινητα ειναι 3 -3,5 λιτρα. Βεβαια κανενα δεν ειναι το τι θα λεγαμε καθημερινο αυτοκινητο ουτε Ελλαδα ουτε ΗΠΑ.
Νικος
-
Παιδια εγω δεν αμφιβαλω οτι εχετε διαφορετικη φιλοσοφια στους κινητηρες , απλα παρατηρω οτι οι κινητηρες στο αμερικα βγαζουν λιγοτερα αλογα απο τα ευρωπαικα οταν μιλαμε για ιδια κυβικα . Επισης δεν νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα πιεσμενοι αφου απο αξιοπιστια ειναι μια χαρα.
Nαι αλλά η Boxter S είναι 3.2 lt kai όχι 2.7 όπως η απλή Ακόμα καλύτερα
είναι η Carrera Η 4S είναι 3.6 lt με 320 hpΚαι να μην αναφερουμε και τα ιταλακια οπου εκει χανεται η μπαλα
Στην αμερικη δουλευουν πιο χαμηλες στροφες
-
Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
Παιδια εγω δεν αμφιβαλω οτι εχετε διαφορετικη φιλοσοφια στους κινητηρες , απλα παρατηρω οτι οι κινητηρες στο αμερικα βγαζουν λιγοτερα αλογα απο τα ευρωπαικα οταν μιλαμε για ιδια κυβικα . Επισης δεν νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα πιεσμενοι αφου απο αξιοπιστια ειναι μια χαρα.Nαι αλλά η Boxter S είναι 3.2 lt kai όχι 2.7 όπως η απλή Ακόμα καλύτερα
είναι η Carrera Η 4S είναι 3.6 lt με 320 hpΚαι να μην αναφερουμε και τα ιταλακια οπου εκει χανεται η μπαλα
Στην αμερικη δουλευουν πιο χαμηλες στροφες
Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου οτι αυτό που λές ισχύει σε μικρούς κινητήρες, αφου για πολλούς λόγους εκεί επενδύει η Ευρώπη. Αλλά η φιλοσοφία εδώ είναι οτι γίνεται επένδηση σε μεγαλύτερους κινητήρες και κατα βάση νομίζω V8. Σε αυτούς τους κινητήρες προσωπικά νομίζω οτι η Αμερική τα πάει πολύ καλύτερα απο την Ευρώπη, η οποία έχει ελάχιστους V8 να δείξει και όσους έχει είναι σε τρείς φορές μεγαλύτερη τιμή πολλές φορές.
Όσο για την αξιοπιστία σε μεγάλους κινητήρες δυστηχώς έχω ακούσει για περισσότερα προβλήματα απο τους Ευρωπαικούς, αλλά μήν βασιστείς στην θέση μου αυτή , γιατί δεν έχω κάποια νούμερα να την τεκμιριώσω. Είναι άποψη που απλά έχω ακούσει πολλές φορές απο αρκετά άτομα. Πάντως με μικρούς κινητήρες αν δεν κάνω λάθος τους πιό αξιόπιστους τους έχουν οι Ιάπωνες (λέγοντας μικρούς εννοώ όχι V6, όχι κατανάγκη μικροι σε δύναμη) που έχουν και αρκετά πιεσμένους κινητήρες και αυτό σε επαληθεύει φυσικά οτι πιεσμένος κινητήρας δεν σημαίνει κατ'ανάγκη αναξιόπιστος.
Πάντως και οι Ευρωπαικοί κινητήρες V6-V8 λειτουργούν σε χαμηλές στροφές.
Για Ιταλικούς κινητήρες να αναφέρω οτι οδηγούσα για λίγο καιρό Ferrari και το αυτοκίνητο μετά τα 18,500 μίλια (τα οποία δεν έγιναν με εμένα οδηγό ) εμφάνησε πολύ σημαντικό πρόβλημα στον κινητήρα και τρανσμισσιον Είναι αρκετά συνηθισμένο οι Ferrari να έχουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και ειδικά με τους κινητήρες τους.
Με ειλικρινή εκτίμηση,
Δημήτρης
10 υπέροχα αμάξια που δεν πήγαν στις ΗΠΑ