Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 261
    • Best 0
    • Groups 0

    ekvus

    @ekvus

    SoftWare Engineer

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    261
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθηνα

    ekvus Unfollow Follow

    Latest posts made by ekvus

    • RE: Alfa 147 forum

      Ο χρήστης medos έγραψε:

      επισης με τον μεταβλητο. Ποσο κοστιζει η αλλαγη? Εχω κανει 55,000χλμ και φοβαμαι οτι στο σερβις των 60,000 θα μου πιασουνε τον κωλο.

      Για τον μεταβλητο υπαρχουν 2 επιλογες α) επισκευη (που στοιχιζει ελαχιστα ευρω) με το κιτ επισκευης. Αν δεν το πας σε κλεφτη πρωτα θα στο επισκευασει και β) η αντικατασταση η οποια στοιχιζει πολλα 180-200 νομιζω αν και αυτο παιζει με το ποσο κλεφτης ειναι αυτος που θα το φτιαξει!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      ekvus
    • RE: Alfa 147 forum

      Ο χρήστης mousatos έγραψε:
      15 ευρώ για μερικούς είναι μισό μεροκάματο...

      No comments!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      ekvus
    • RE: αναρτηση 156?

      Ο χρήστης kyan έγραψε:

      Γιατι και ελατηρια?

      Τα eibach είναι 3 πόντους χαμηλότερα (αισθητική ;)) και έχουν προοδευτικό σπείρωμα, οπότε θεώρησα ότι θα είναι πιο άνετα από τα 'μαμά' σε μικροανωμαλίες, το οποίο όντως ισχύει, όπως και στη Σουντ.

      Ποια η διαφορα απο Κονι αμορτισερ και μαμα ελατηρια?

      Δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω αν και θα ήθελα.

      Οποτε μπορω να το δοκιμασω αρχικα (να μας λυθει και η απορια)
      Υποθετω οτι μπορω μετα να αλλαξω μονο τα ελατηρια μετα! (οποτε μια συγκριση μεταξυ των δυο αυτοκινητων θα ειναι χρησιμη)

      Να υπολογισω περι 700 ευρωπουλα μονο αμορτισερ?

      Ποσα χιλιομετρα ειχες?

      Το αμαξι χαμηλωσε? η μουρη μηπως βρισκει περισσοτερο κατω τωρα?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      ekvus
    • RE: Alfa 147 forum

      Ο χρήστης felleas έγραψε:
      Σωστος ο Droemmen αν και εφοσον ειναι συνθετικα και συμπληρωνεις κιολλας κρατανε ανετα 10-15 χ.χλμ

      Κι εγω βεβαια γινομαι υπερβολικος και τα αλλαζω καθε 7-8 αλλα μαλλον ζημια στην τσεπη μου κανω.

      Φιλτρο λαδιου καθε ποτε αλλαζετε?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      ekvus
    • RE: αναρτηση 156?

      Ο χρήστης kyan έγραψε:
      Ωχ-ωχ-ωχ! Άλλος ένας πόλεμος εν τη γεννέσει του!

      Επί του θέματος, εγώ έβαλα κίτρινα Koni+Eibach στην 147 πριν 2 εβδομάδες και τώρα που 'έκατσαν' μπορώ να πω πως είμαι πολύ ευχαριστημένος. Η ανάρτηση είναι άνετη όσο και η μαμά, ίσως και πιο άνετη ακόμα αλλά δίνει πολύ καλό κράτημα παρά τα σχεδόν τελειωμένα (αλλά πολύ καλά) ελαστικά. Έχω οδηγήσει και 147 με ανάρτηση B+G και μπορώ να πω πως προτιμώ τη δικιά μου, γιατί αν η B+G σου δίνει π.χ. 5% μεγαλύτερη ταχύτητα σε μια στροφή (που δεν είμαι και σίγουρος) είναι 15% λιγότερο άνετη και 60% ακριβότερη.

      Στο τεύχος Ιανουαρίου των 4Τ υπάρχει μια πολύ καλή συνέντευξη στο ένθετο που καταρρίπτει πολλούς μύθους για τις 'coilover' αναρτήσεις. Διαβάστε το, αξίζει τον κόπο.

      Τελικα δεν ξαναβαλες τα μαμισια (θυμαμαι καποτε που το συζηταγαμε μου ελεγες οτι θα εβαζες παλι μαμα). Ποσο πηγε? Γιατι και ελατηρια? Ποια η διαφορα απο Κονι αμορτισερ και μαμα ελατηρια? Στο Alfisti Team?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      ekvus
    • RE: Alfa 147 forum

      Ο χρήστης sakiss έγραψε:
      O τιμος μου ειπε οτι με τα racing καθε 1000χιλ συμπληρωνει ενω ενα παλικαρι που βαζει 20κ δεν του καινε σταγονα!

      Απο εμπειρια τα racing για καποιο λογο καιγονται γρηγορα. Μετα απο 9000 χλμ (με μικτη χρηση-αρκετη πολη, αρκετη επαρχια με αρκετα ανοιγματα πανω απο τις 5500 στρ) η σταθμη εχει φτασει σχεδον στον πατο!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      ekvus
    • RE: πόσα km για αλλαγή αμορτησερ?

      Ο χρήστης ioannism έγραψε:
      Tώρα που έπιασαν τα κρύα παρατήρησα κάτι ανησυχητικό. Όταν ξεκινάω και είναι κρύο το αυτοκίνητο ακούγεται ένα γερό τρίξιμο από την ανάρτηση. Μόλις διανύσω κάποια km και ζεσταθεί ο ήχος εξαφανίζεται. Ακούγεται ακόμα και όταν βγάνω από το γκαράζ και με χαμηλή ταχύτητα κατεβαίνω από το πεζοδρόμιο τη στιγμή της συμπίεσης. Ακούω γνώμες.

      Ειναι πιθανον αυτο να οφειλεται στα silentblock. Αν εχουν ξεραθει τωρα με την υγρασια ακουγεται αυτο το τριξιμο. Αν δεν ενταθει το προβλημα μην ανησυχεις αλλιως ....

      Εγω εχω 50000 χλμ και τα εχω ζορισει αρκετα (δεν ειναι δυνατον να εχεις 147 και να μην παιζεις εκτος αν εισαι γυναικα (το ξερω οτι θα τα ακουσω τωρα αλλα βλεπω πολλες 147 στα χερια του 'ασθενους' φιλου και ειμαι σιγουρος οτι για πολλες απο αυτες η εννοια οδηγικη απολαυση ειναι μεθοδος περιποιησης προσωπου )) και με το που κρυωσε ο καιρος που και που ακου καποια 'γκουπ' απο την αναρτηση. Νομιζω οτι πλησιαζει η ωρα για αλλαγη!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      ekvus
    • RE: Alfa 147 forum

      Ο χρήστης xaris78 έγραψε:
      Νομίζω η πρώτη γενιά φορούσε 6 ηχεία, άρα ψάχνουμε μετά το 2002;;

      Ξεκάρφωτο, το σηματάκι της ασφάλειας που το έχετε κολήσει;; Δε μου κάνει καρδιά να το κολήσω στο εμπρός τζάμι και το πίσω δεξιά έχει ελλειπτικό σχήμα (νομίζω θα το χαλάει εμφανισιακά )...

      Πισω αριστερα/δεξια μια χαρα ειναι, τοσο πολυ μου αρεσει που εχω να το αλλαξω δυο χρονια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      ekvus
    • RE: Alfa 147 forum

      Ναι, η πρωτη εγινε τελειως κομματια, η μηχανη εφυγε απο το αμαξωμα. Απ'ότι καταλαβα οι τυποι προσπαθησαν να τις απογειωσουν Υπαρχει μεγαλη βλακεια στον κοσμο που δυστυχως ειναι και εγκληματικη!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      ekvus
    • RE: Alfa 147 forum

      Δυστυχως παιδια προβληματα κυριως υγειας (τα οποια δυστυχως δεν εχουν περασει ακομα) και ο απολυτος πανικος στην δουλεια. Ακομα και την αλφιτσα εχω παραμελησει (ενα μηνα εμεινε ακινητη) και μου κραταει μουτρα τωρα!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      ekvus
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr