-
χαιρετω το παρεακι σας,καλη χρονια σε ολους κ να ειναι καλα το ιn.gr που σας βρηκα.
ειμαι κατοχος μιας 156 16αρας(στον κινητηρα )κ φοραω τα eibach-bilstein για 50000χλμ περιπου.ευχαριστημενος.
θελω λοιπον τα φωτα σας στις εξης αποριες μου..
σκεφτομαι να αλλαξω αναρτησεις κ ακουω για ρυθμιζομενες παντου.τι μου προτεινετε?
αξιζει να δωσω 1500ευρω η να κρατησω την ιδια πορεια?εχω σκεφτει κ τα HR-KONI.
τι παραπανω θα με ωφελησουν κατι τοσο ακριβες αναρτησεις για να πω δεν βαριεσαι,αξιζουν κ θα τις βαλω.σημειωτεον οτι φοραω ηδη αντιστρεπτικες GTA.
στις σερρες για παραδειγμα το αμαξι εμπαινε τραινο κ δεν μπορω να φανταστω ποσο καλυτερα θα μπει με ενα setup ακριβοτερων αναρτησεων..
please help!! -
χαιρετω το παρεακι σας,καλη χρονια σε ολους κ να ειναι καλα το ιn.gr που σας βρηκα.
ειμαι κατοχος μιας 156 16αρας(στον κινητηρα )κ φοραω τα eibach-bilstein για 50000χλμ περιπου.ευχαριστημενος.
θελω λοιπον τα φωτα σας στις εξης αποριες μου..
σκεφτομαι να αλλαξω αναρτησεις κ ακουω για ρυθμιζομενες παντου.τι μου προτεινετε?
αξιζει να δωσω 1500ευρω η να κρατησω την ιδια πορεια?εχω σκεφτει κ τα HR-KONI.
τι παραπανω θα με ωφελησουν κατι τοσο ακριβες αναρτησεις για να πω δεν βαριεσαι,αξιζουν κ θα τις βαλω.σημειωτεον οτι φοραω ηδη αντιστρεπτικες GTA.
στις σερρες για παραδειγμα το αμαξι εμπαινε τραινο κ δεν μπορω να φανταστω ποσο καλυτερα θα μπει με ενα setup ακριβοτερων αναρτησεων..
please help!! -
χαιρετω το παρεακι σας,καλη χρονια σε ολους κ να ειναι καλα το ιn.gr που σας βρηκα.
ειμαι κατοχος μιας 156 16αρας(στον κινητηρα )κ φοραω τα eibach-bilstein για 50000χλμ περιπου.ευχαριστημενος.
θελω λοιπον τα φωτα σας στις εξης αποριες μου..
σκεφτομαι να αλλαξω αναρτησεις κ ακουω για ρυθμιζομενες παντου.τι μου προτεινετε?
αξιζει να δωσω 1500ευρω η να κρατησω την ιδια πορεια?εχω σκεφτει κ τα HR-KONI.
τι παραπανω θα με ωφελησουν κατι τοσο ακριβες αναρτησεις για να πω δεν βαριεσαι,αξιζουν κ θα τις βαλω.σημειωτεον οτι φοραω ηδη αντιστρεπτικες GTA.
στις σερρες για παραδειγμα το αμαξι εμπαινε τραινο κ δεν μπορω να φανταστω ποσο καλυτερα θα μπει με ενα setup ακριβοτερων αναρτησεων..
please help!! -
Καλώς ήρθες
Ρίξε μια ματιά σε αυτά τα 2 θέματα .......
Οτι άλλο θες ..http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... start=2175
-
Eφοσον εισαι ευχαριστημενος με το προηγουμενο setup μεινε σε αυτο, αλλα κανε και καμια βολτα πριν, με μια ρυθμιζομενη να καταλαβεις τις διαφορες.
-
ευχαριστω παιδια πηρα μια γευση αν κ στο GTC που εκανα την ιδια ερωτηση δεν πηρα απαντηση.με ρυθμιζομενες μονο με eibach coilover σ ενα golf εχω κανει βολτα αλλα η αλφα εμπαινε καλυτερα παλι.ακομα κ μια 147 με koni k HR ελατηρια κ παλι καλυτερα εμπαινε.σιγουρα οι ρυθμιζομενες ειναι καλυτερες απο οτι καταλαβαινω αλλα εδω στα ιωαννινα δεν εχουν φορεθει και πολυ.ευχαριστω παντως.
-
Στο να ''μπαινει'' καλυτερα ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο θεμα αναρτησης.
Περισσοτερο σημαντικη ειναι η γεωμετρια του
Γιαυτο κιολλας πολλες Αlfa μπαινουν και με ''μαμα'' αναρτηση καλυτερα απο αναρτησωμενα Vtec και Golf -
Ο χρήστης visconti έγραψε:
ευχαριστω παιδια πηρα μια γευση αν κ στο GTC που εκανα την ιδια ερωτηση δεν πηρα απαντηση.με ρυθμιζομενες μονο με eibach coilover σ ενα golf εχω κανει βολτα αλλα η αλφα εμπαινε καλυτερα παλι.ακομα κ μια 147 με koni k HR ελατηρια κ παλι καλυτερα εμπαινε.σιγουρα οι ρυθμιζομενες ειναι καλυτερες απο οτι καταλαβαινω αλλα εδω στα ιωαννινα δεν εχουν φορεθει και πολυ.ευχαριστω παντως.Πάλι καλά για Γκολφ!
Συνήθως εκεί που η Άλφα 'μπαίνει', το Γκολφ βγαίνει... -
Ωχ-ωχ-ωχ! Άλλος ένας πόλεμος εν τη γεννέσει του!
Επί του θέματος, εγώ έβαλα κίτρινα Koni+Eibach στην 147 πριν 2 εβδομάδες και τώρα που 'έκατσαν' μπορώ να πω πως είμαι πολύ ευχαριστημένος. Η ανάρτηση είναι άνετη όσο και η μαμά, ίσως και πιο άνετη ακόμα αλλά δίνει πολύ καλό κράτημα παρά τα σχεδόν τελειωμένα (αλλά πολύ καλά) ελαστικά. Έχω οδηγήσει και 147 με ανάρτηση B+G και μπορώ να πω πως προτιμώ τη δικιά μου, γιατί αν η B+G σου δίνει π.χ. 5% μεγαλύτερη ταχύτητα σε μια στροφή (που δεν είμαι και σίγουρος) είναι 15% λιγότερο άνετη και 60% ακριβότερη.
Στο τεύχος Ιανουαρίου των 4Τ υπάρχει μια πολύ καλή συνέντευξη στο ένθετο που καταρρίπτει πολλούς μύθους για τις 'coilover' αναρτήσεις. Διαβάστε το, αξίζει τον κόπο.
-
Έχω καθίσει στο πίσω κάθισμα 156 με bilstein sprint, eibach και 17άρες ζάντες. Από τις πιο οδυνηρές εμπειρίες μου. Χάλια ήταν!!! Καταχτυπήθηκα όσο ποτέ άλλοτε... Το σίγουρο είναι ότι θα κρατούσε πολύ καλά. Το κακό ήταν ότι η άνεση ήταν μια άγνωστη έννοια για αυτό το αυτοκίνητο. Μέχρι και στον εθνικό δρόμο ήταν απαράδεκτο.
Πάντως αφού είσαι ευχαριστημένος, μην χαλάσεις άδικα χρήματα. Και σίγουρα μην πας πάνω από 3 πόντους σε χαμήλωμα. Κατα γενική ομολογία είναι πλέον τελείως αχρείαστο και κερδίζεις μόνο σε εμφάνιση. Άνεση και κράτημα μειώνονται σημαντικά. Καλή επιλογή... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έχω καθίσει στο πίσω κάθισμα 156 με bilstein sprint, eibach και 17άρες ζάντες. Από τις πιο οδυνηρές εμπειρίες μου. Χάλια ήταν!!! Καταχτυπήθηκα όσο ποτέ άλλοτε... Το σίγουρο είναι ότι θα κρατούσε πολύ καλά. Το κακό ήταν ότι η άνεση ήταν μια άγνωστη έννοια για αυτό το αυτοκίνητο. Μέχρι και στον εθνικό δρόμο ήταν απαράδεκτο.Πολυ λογικό μου φαίνεται, όντως πρέπει να ήταν κακή εμπειρία...
Στην Ελλάδα η Σπορτ κιτ ήδη δεν ήταν ό,τι πιο άνετο, πίσω λογικά πρέπει να ήταν κάποιος οριακά στο να αναθεματίσει! Οπότε με ακόμα σκληρότερα, και με 17ρηδες, λογικά χαμηλοπρόφιλους τροχούς (που πριν το φέις λιφτ δεν έβγαιναν σε ΚΑΜΙΑ έκδοση του αυτοκινήτου, και ακόμα και οι 205/55/16 ήταν τόσο μεγαλοι που δεν έπαιρναν αλυσίδες!!!) πρέπει να ήταν δράμα...Και όσο για το κράτημα που λες δεν είμαι και τόσο σίγουρος αν θα ήταν οντως καλύτερο από την εργοστασιακή σπορ αναρτηση...
-
Φιλε μου προσπαθησε να μην κουτσουρεψεις την 156 σου αν σκοπευεις να αλλαξεις αναρτησεις , το αυτοκινητο αυτο εκτος απο την κορυφαια γεωμετρια του (χαρακτηριστηκε ως το κορυφαιο στον κοσμο προσθιοκινητο αυτοκινητο )εχει αρκετα λεπτοφτιαγμενο συστημα αναρτησης οχι οτι ειναι ευθραυστο αλλα ειναι φτιαγμενο για αμεση αποκριση στο δρομο που σε συνδυασμο με το πολυ γρηγορο τιμονι της εχεις διαπιστωσει πιστευω οτι η alfa δεν κανει ευκολα λαθη τουλαχιστον οσον αφορα το πατημα του αυτοκ. στο δρομο σηκωσε το αμαξι σου και ριξε μια ματια στο δεσιμο του απο κατω δεν ειναι τυχαια ολα αυτα.γνωμη μου εαν θα αλλαξεις αναρτησεις προπαντως μην χρησιμοποιησεις ελατ χαμηλωματος και οχι σκληρες αναρτησεις θα χασεις αυτο που πληρωσες και να ξερεις αλλαζοντας αναρτησεις αλλαζει η γεωμετρια συνεπως και η εργ. κατανομη βαρους του αυτοκ.με επιπτωσεις απο φρενα μεχρι... δυσκολο αυτοκ διαλεξες παντως. δεν του βαζεις πατεριτσες να ξεμπερδευεις !!!!!!!
-
glou 75, αν αναφέρεσαι σε μένα, αυτοί ακριβώς ήταν οι λόγοι που με ώθησαν να την αγοράσω (Σπορτβάγκον όμως, μιας και μεταφέρω και συχνά και πολλά και σαν πιο σπάνια την προτιμώ και αισθητικά)
Την πήρα με σπορτ κιτ ανάρτηση, ήθελα να την φρεσκάρω (μεταχειρισμένη με 75.000 χμ) και έμπλεξα με έναν ακατανόμαστο στην Ελλάδα (για πιο φτηνά εργατικά σκεφτόμουν ο ΜΜΜΜΜΜΜΜ) και κατέληξα με νορμάλ (αναρτήσεις και ελατήρια...) από σεντάν...
Επιστρέφοντας Ελβετία το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ξαναγοράσω αμορτισέρ - ελατήρια σπορτ κιτ του κουτιού για την Σπορτβαγκον μου και να αρχίσω να ξαναχαίρομαι οδήγηση.
Το μόνο πράγμα πάνω στο αμάξι μου που ΔΕΝ είναι εργοστασιακό είναι το στερεοφωνικό και οι πινακίδες, και δεν σκοπεύω να αλλάξω ΤΙΠΟΤΕ!!! Δύσκολο (έως αδύνατο) να 'ανακαλύψει κάποιος τον τροχό' σε αυτό το αμάξι.
-
λεω μηπως ειμαστε πιο εξυπνοι εμεις απο τους δημιουργους, εφευρετες, διπλωματουχους μηχανικους της alfa geia soy file
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ωχ-ωχ-ωχ! Άλλος ένας πόλεμος εν τη γεννέσει του!Επί του θέματος, εγώ έβαλα κίτρινα Koni+Eibach στην 147 πριν 2 εβδομάδες και τώρα που 'έκατσαν' μπορώ να πω πως είμαι πολύ ευχαριστημένος. Η ανάρτηση είναι άνετη όσο και η μαμά, ίσως και πιο άνετη ακόμα αλλά δίνει πολύ καλό κράτημα παρά τα σχεδόν τελειωμένα (αλλά πολύ καλά) ελαστικά. Έχω οδηγήσει και 147 με ανάρτηση B+G και μπορώ να πω πως προτιμώ τη δικιά μου, γιατί αν η B+G σου δίνει π.χ. 5% μεγαλύτερη ταχύτητα σε μια στροφή (που δεν είμαι και σίγουρος) είναι 15% λιγότερο άνετη και 60% ακριβότερη.
Στο τεύχος Ιανουαρίου των 4Τ υπάρχει μια πολύ καλή συνέντευξη στο ένθετο που καταρρίπτει πολλούς μύθους για τις 'coilover' αναρτήσεις. Διαβάστε το, αξίζει τον κόπο.
Τελικα δεν ξαναβαλες τα μαμισια (θυμαμαι καποτε που το συζηταγαμε μου ελεγες οτι θα εβαζες παλι μαμα). Ποσο πηγε? Γιατι και ελατηρια? Ποια η διαφορα απο Κονι αμορτισερ και μαμα ελατηρια? Στο Alfisti Team?
-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
Τελικα δεν ξαναβαλες τα μαμισια (θυμαμαι καποτε που το συζηταγαμε μου ελεγες οτι θα εβαζες παλι μαμα).Όχι, είπα να πειραματιστώ λίγο, εκ του ασφαλούς βέβαια αφού ο συγκεκριμένος συνδυασμός είναι αρκετά δοκιμασμένος και στη Σουντ.
Ποσο πηγε?
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Γιατι και ελατηρια?
Τα eibach είναι 3 πόντους χαμηλότερα (αισθητική ;)) και έχουν προοδευτικό σπείρωμα, οπότε θεώρησα ότι θα είναι πιο άνετα από τα 'μαμά' σε μικροανωμαλίες, το οποίο όντως ισχύει, όπως και στη Σουντ.
Ποια η διαφορα απο Κονι αμορτισερ και μαμα ελατηρια?
Δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω αν και θα ήθελα.
Οποτε μπορω να το δοκιμασω αρχικα (να μας λυθει και η απορια)
Υποθετω οτι μπορω μετα να αλλαξω μονο τα ελατηρια μετα! (οποτε μια συγκριση μεταξυ των δυο αυτοκινητων θα ειναι χρησιμη)Να υπολογισω περι 700 ευρωπουλα μονο αμορτισερ?
Ποσα χιλιομετρα ειχες?
Το αμαξι χαμηλωσε? η μουρη μηπως βρισκει περισσοτερο κατω τωρα?
-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
Οποτε μπορω να το δοκιμασω αρχικα (να μας λυθει και η απορια) Υποθετω οτι μπορω μετα να αλλαξω μονο τα ελατηρια μετα! (οποτε μια συγκριση μεταξυ των δυο αυτοκινητων θα ειναι χρησιμη)Ναι αλλά θα αναγκαστείς να πληρώσεις δύο φορές εργασία.
Να υπολογισω περι 700 ευρωπουλα μονο αμορτισερ?
Αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στα
αναρτηση 156?