Ο χρήστης meco έγραψε:
γιατι το 307 δεν το συζητας?Δεν ειναι γρηγορα σαν τα αλλα?118 αλογα εχει!
Ναι γρήγορο είναι, αλλά γιατί να πάρεις γαλλικό αυτοκίνητο χωρίς ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά??
Αν είναι να πάρεις πίσω ημιάκαμπτο άξονα πάρε Corolla ή Golf.
Πολύ καλύτερα αμφότερα, από το 307 (τα περιοδικά στα test, το βγάζουν καλύτερο λόγω χώρων και κόστους).
Συνοψίζω!
Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι χώροι και είσαι διατεθειμένος να αντιμετωπίσεις τα ψιλοπροβληματάκια που θα παρουσιάσει (αν παρουσιάσει) η 147 πάρε 147!
Διαφορετικά Corolla. H Toyota σου βάζει αν θες και ελατήρια χαμηλώματος 3 πόντων και οι κλίσεις (σχεδόν) εξαφανίζονται...
Βέβαια η οδική συμπεριφορά παραμένει υποδυέστερη της 147 αλλά αν δεν οδηγείς στο όριο, δεν σε νοιάζει...
Αν θες ένα κουτί να μετακινήσαι με ασφάλεια και άνεση πάρε 307. Πιστεύω πάντως ότι και σε αυτό το ρόλο η Corolla είναι καλύτερη.
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω (και μάλιστα εντόνως ).
Το 307 είναι αδιάφορο συγκρινόμενο με το 306 και όχι βέβαια με την Corolla (αντίστοιχα για όποιον θυμάται, όταν βγήκε η 147 θεωρήθηκε οδικά αδιάφορη σε σχέση με την 145). Η Corolla είναι απλώς πιο αξιόπιστη και με καλύτερα πλαστικά, τίποτε περισσότερο. Έχει αστείο τιμόνι (βουτυράκι), αψυχολόγητα φρένα (υπερευαίσθητο ABS), περισσότερο αδιάφορη συμπεριφορά, μικρότερους χώρους, ξεπερασμένο σχήμα και είναι μακράν ακριβότερη με μικρότερο πακέτο εξοπλισμού. Δε συζητώ βέβαια αν το Golf είναι καλύτερο από το 307, γιατί απλούστατα... δεν είναι. Άρα τα 'κουτιά' της ασφάλειας είναι περισσότερο η Corolla και το Golf, παρά το 307 (αν και αποτελεί το 'φάντασμα' του 306).
Τώρα σε ότι αφορά την 147, είναι -κακά τα ψέμματα- ειδική λύση. Είναι μεν σαφέστατα πιο ενδιαφέρον οδηγικά από τα άλλα δύο, αλλά και ακριβή αποδεικνύεται και μικρούς (έως ελάχιστους) χώρους έχει και από θέμα αξιοπιστίας ακόμη δεν έχει πείσει. Για το συνειδητοποιημένο όμως αγοραστή αποτελεί μονόδρομο στα 1600 κυβικά (όχι βέβαια η έκδοση με τα 105 άλογα...)