Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    10
    892
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      Jone last edited by

      Γεια σας, έχω ένα Renault Mégane μοντέλο 1999 πεντάθυρο hatchback με κινητήρα 1.4i 16V 98hp χειροκίνητο πεντατάχυτο. Σκέφτομαι να βάλω f4r 2.0 καθαρά για λόγους απόδοσης στα ταξίδια ( κάθε δύο μήνες πρέπει να κάνω περίπου 600 χιλιόμετρα μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο ) και παρόλο που το 1.4 μοτέρ είναι ακόμα πολύ καλό και αξιόπιστο, θέλω κάτι λίγο πιο δυνατό. Το θέμα είναι ότι δεν έχω ξανακούσει ποτέ τέτοιου είδους μετατροπή στην Ελλάδα και δεν ξέρω που να απευθυνθώ. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο θα είμαι νόμιμος, γιατί πιθανώς να απαγορεύεται αυτός ο υπερκυβισμός. Ακούω απόψεις και γνώμες.

      fanis75 W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Για τη μετατροπή ψάχνεις στα αντίστοιχα φόρα για να πάρεις πληροφορίες.
        Για τη νομιμότητα σαφώς και είσαι παράνομος και θα πρέπει να βρεις τρόπο για να περνάς και ΚΤΕΟ.

        J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          Jone @panos2171 last edited by

          @panos2171 said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:

          Για τη μετατροπή ψάχνεις στα αντίστοιχα φόρα για να πάρεις πληροφορίες.
          Για τη νομιμότητα σαφώς και είσαι παράνομος και θα πρέπει να βρεις τρόπο για να περνάς και ΚΤΕΟ.

          Εάν γίνει η μετατροπή θα την δηλώσω και θα πληρώνω την κατάλληλη ασφάλεια και τα κατάλληλα τέλη κυκλοφορίας ( κάπου στα 600€ ). Όμως δεν ξέρω εάν είναι γενικότερα αποδεκτή αυτή η αλλαγή σε θέμα νόμου και δεν υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορήσω με αδήλωτο μοτέρ στο αυτοκίνητο.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @Jone last edited by

            @jone said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:

            Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο θα είμαι νόμιμος, γιατί πιθανώς να απαγορεύεται αυτός ο υπερκυβισμός. Ακούω απόψεις και γνώμες.

            Είναι νόμιμο να βάλεις κινητήρα που φόραγε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο. Απο όσο είδα, ο συγκεκριμένος κινητήρας έμπαινε εργοστασιακά σε αυτό το megane, οπότε μπορείς να το κάνεις νόμιμα.
            Όμως θα σου κοστίσει πάρα πολλά χρήματα, αφού θες: κινητήρα, ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, φρένα, αναρτήσεις, κιβώτιο, ζάντες, κλπ. και το πιθανότερο είναι οτι δεν θα σε συμφέρει. Και αυτό εφόσον τα βρείς ολα αυτά (δηλαδή βρεις τροπέτο) μεταχειρισμένα. Επίσης, θα πρέπει να βρείς μηχανικό που να ξέρει να το κάνει.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • W
              wantone @Jone last edited by

              @jone said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:

              Γεια σας, έχω ένα Renault Mégane μοντέλο 1999 πεντάθυρο hatchback με κινητήρα 1.4i 16V 98hp χειροκίνητο πεντατάχυτο. Σκέφτομαι να βάλω f4r 2.0 καθαρά για λόγους απόδοσης στα ταξίδια ( κάθε δύο μήνες πρέπει να κάνω περίπου 600 χιλιόμετρα μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο ) και παρόλο που το 1.4 μοτέρ είναι ακόμα πολύ καλό και αξιόπιστο, θέλω κάτι λίγο πιο δυνατό. Το θέμα είναι ότι δεν έχω ξανακούσει ποτέ τέτοιου είδους μετατροπή στην Ελλάδα και δεν ξέρω που να απευθυνθώ. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο θα είμαι νόμιμος, γιατί πιθανώς να απαγορεύεται αυτός ο υπερκυβισμός. Ακούω απόψεις και γνώμες.

              νομιζω οτι μπορεις να βαλεις μονο 20% παραπανω σε κυβικα αλλα ψαχτο να δεις πως ειναι ακριβως ο νομος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • georgemit
                georgemit last edited by

                Άλλαξε αυτοκίνητο, πάρε κάτι πιο δυνατό και πιο καινούριο. Θα μπλέξεις με τη μετατροπή που σκέφτεσαι να κάνεις και θα στοιχίσει πολλά.

                i30 160 N line!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • O
                  otso last edited by

                  Οτι λεει ο φανης , μην κανεις καμμια βλακεια , αυτα τα εκαναν οι πιτσιρικαδες στον καιρο του κρουζερ .
                  Αν σαρεσει τοσο πολυ σαν αυτοκινητο και εβγαινε με αυτο το μοτερ , παρτο σαν μεταχειρο και πουλα το δικο σου .
                  Οτι και να χρειαστει το μεταχειρο θα ειναι κλασμα μπροστα σαυτα που θα ξοδεψεις στην μετατροπη .
                  Επισης με 2000 και το σασι θα ειχε διαφορετικο ραψιμο απο το ιδιο σασι με 1400 .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • antonakis
                    antonakis last edited by

                    @jone said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:

                    Το θέμα είναι ότι δεν έχω ξανακούσει ποτέ τέτοιου είδους μετατροπή στην Ελλάδα και δεν ξέρω που να απευθυνθώ.

                    Μια αναζήτηση για δίλιτρα Megane εκείνης της εποχής, θα σου λύσει την απορία.

                    Αν το δίλιτρο μοτέρ δεν κουμπώνει στις υφιστάμενες φύσες, θα χρειαστεί και συμμετοχή ηλεκτρολόγου και μηχανικού.
                    Με το κόστος εργατικών/ανταλλακτικών/περιφερειακών να είναι μάλλον σεβαστό, για ένα αυτοκίνητο που κοστολογείται τώρα στο car ~2.000€, δεν θα ασχολιούμουν, εκτός αν το έκανα για συναισθηματικούς λόγους.

                    Πάντως διαπιστώνω ότι πλέον υπάρχουν αρκετά δίλιτρα σεντάν (και μάρκες κύρους) 15ετίας στο car με κάτω από 10.000€

                    Moments before detonation...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      driver-m @Jone last edited by

                      @jone said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:

                      @panos2171 said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:

                      Για τη μετατροπή ψάχνεις στα αντίστοιχα φόρα για να πάρεις πληροφορίες.
                      Για τη νομιμότητα σαφώς και είσαι παράνομος και θα πρέπει να βρεις τρόπο για να περνάς και ΚΤΕΟ.

                      Εάν γίνει η μετατροπή θα την δηλώσω και θα πληρώνω την κατάλληλη ασφάλεια και τα κατάλληλα τέλη κυκλοφορίας ( κάπου στα 600€ ). Όμως δεν ξέρω εάν είναι γενικότερα αποδεκτή αυτή η αλλαγή σε θέμα νόμου και δεν υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορήσω με αδήλωτο μοτέρ στο αυτοκίνητο.

                      Oπως σωστα ειπωθηκε, μεχρι 20% αυξηση (ή μειωση) κυβισμου μπορεις να κανεις και με κινητηρα που φορουσε εργοστασιακα το μοντελο. Πρεπει να πληρουνται και οι δυο προυποθεσεις. Αρα νομιμα δεν μπορεις να κανεις κατι.
                      Επισης, τα λεφτα που θα δωσεις για ολη την μετατροπη (για κινητηρα, σασμαν, εγκεφαλο που ειναι τα βασικα, αν και κανονικα θες και αλλα φρενα κλπ) ειναι εντελως ασυμφορα και δεν ξερεις καν αν θα δουλεψει και σωστα. Χωρια τα τελη κυκλοφοριας που ειναι αστεια για ενα τοσο παλιο αμαξι της "σειρας".

                      Με λιγα λογια ουτε νομιμος θα εισαι ουτε αξιζει να κανεις κατι τετοιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Oτι ειπανε οι απο πανω. Και εκτος αυτων να ξερεις θα καιει και παραπανω κανα 2 λιτρα/100

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr