-
Γεια σας, έχω ένα Renault Mégane μοντέλο 1999 πεντάθυρο hatchback με κινητήρα 1.4i 16V 98hp χειροκίνητο πεντατάχυτο. Σκέφτομαι να βάλω f4r 2.0 καθαρά για λόγους απόδοσης στα ταξίδια ( κάθε δύο μήνες πρέπει να κάνω περίπου 600 χιλιόμετρα μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο ) και παρόλο που το 1.4 μοτέρ είναι ακόμα πολύ καλό και αξιόπιστο, θέλω κάτι λίγο πιο δυνατό. Το θέμα είναι ότι δεν έχω ξανακούσει ποτέ τέτοιου είδους μετατροπή στην Ελλάδα και δεν ξέρω που να απευθυνθώ. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο θα είμαι νόμιμος, γιατί πιθανώς να απαγορεύεται αυτός ο υπερκυβισμός. Ακούω απόψεις και γνώμες.
-
Για τη μετατροπή ψάχνεις στα αντίστοιχα φόρα για να πάρεις πληροφορίες.
Για τη νομιμότητα σαφώς και είσαι παράνομος και θα πρέπει να βρεις τρόπο για να περνάς και ΚΤΕΟ. -
@panos2171 said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:
Για τη μετατροπή ψάχνεις στα αντίστοιχα φόρα για να πάρεις πληροφορίες.
Για τη νομιμότητα σαφώς και είσαι παράνομος και θα πρέπει να βρεις τρόπο για να περνάς και ΚΤΕΟ.Εάν γίνει η μετατροπή θα την δηλώσω και θα πληρώνω την κατάλληλη ασφάλεια και τα κατάλληλα τέλη κυκλοφορίας ( κάπου στα 600€ ). Όμως δεν ξέρω εάν είναι γενικότερα αποδεκτή αυτή η αλλαγή σε θέμα νόμου και δεν υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορήσω με αδήλωτο μοτέρ στο αυτοκίνητο.
-
@jone said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:
Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο θα είμαι νόμιμος, γιατί πιθανώς να απαγορεύεται αυτός ο υπερκυβισμός. Ακούω απόψεις και γνώμες.
Είναι νόμιμο να βάλεις κινητήρα που φόραγε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο. Απο όσο είδα, ο συγκεκριμένος κινητήρας έμπαινε εργοστασιακά σε αυτό το megane, οπότε μπορείς να το κάνεις νόμιμα.
Όμως θα σου κοστίσει πάρα πολλά χρήματα, αφού θες: κινητήρα, ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, φρένα, αναρτήσεις, κιβώτιο, ζάντες, κλπ. και το πιθανότερο είναι οτι δεν θα σε συμφέρει. Και αυτό εφόσον τα βρείς ολα αυτά (δηλαδή βρεις τροπέτο) μεταχειρισμένα. Επίσης, θα πρέπει να βρείς μηχανικό που να ξέρει να το κάνει. -
@jone said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:
Γεια σας, έχω ένα Renault Mégane μοντέλο 1999 πεντάθυρο hatchback με κινητήρα 1.4i 16V 98hp χειροκίνητο πεντατάχυτο. Σκέφτομαι να βάλω f4r 2.0 καθαρά για λόγους απόδοσης στα ταξίδια ( κάθε δύο μήνες πρέπει να κάνω περίπου 600 χιλιόμετρα μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο ) και παρόλο που το 1.4 μοτέρ είναι ακόμα πολύ καλό και αξιόπιστο, θέλω κάτι λίγο πιο δυνατό. Το θέμα είναι ότι δεν έχω ξανακούσει ποτέ τέτοιου είδους μετατροπή στην Ελλάδα και δεν ξέρω που να απευθυνθώ. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο θα είμαι νόμιμος, γιατί πιθανώς να απαγορεύεται αυτός ο υπερκυβισμός. Ακούω απόψεις και γνώμες.
νομιζω οτι μπορεις να βαλεις μονο 20% παραπανω σε κυβικα αλλα ψαχτο να δεις πως ειναι ακριβως ο νομος.
-
Άλλαξε αυτοκίνητο, πάρε κάτι πιο δυνατό και πιο καινούριο. Θα μπλέξεις με τη μετατροπή που σκέφτεσαι να κάνεις και θα στοιχίσει πολλά.
-
Οτι λεει ο φανης , μην κανεις καμμια βλακεια , αυτα τα εκαναν οι πιτσιρικαδες στον καιρο του κρουζερ .
Αν σαρεσει τοσο πολυ σαν αυτοκινητο και εβγαινε με αυτο το μοτερ , παρτο σαν μεταχειρο και πουλα το δικο σου .
Οτι και να χρειαστει το μεταχειρο θα ειναι κλασμα μπροστα σαυτα που θα ξοδεψεις στην μετατροπη .
Επισης με 2000 και το σασι θα ειχε διαφορετικο ραψιμο απο το ιδιο σασι με 1400 . -
@jone said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:
Το θέμα είναι ότι δεν έχω ξανακούσει ποτέ τέτοιου είδους μετατροπή στην Ελλάδα και δεν ξέρω που να απευθυνθώ.
Μια αναζήτηση για δίλιτρα Megane εκείνης της εποχής, θα σου λύσει την απορία.
Αν το δίλιτρο μοτέρ δεν κουμπώνει στις υφιστάμενες φύσες, θα χρειαστεί και συμμετοχή ηλεκτρολόγου και μηχανικού.
Με το κόστος εργατικών/ανταλλακτικών/περιφερειακών να είναι μάλλον σεβαστό, για ένα αυτοκίνητο που κοστολογείται τώρα στο car ~2.000€, δεν θα ασχολιούμουν, εκτός αν το έκανα για συναισθηματικούς λόγους.Πάντως διαπιστώνω ότι πλέον υπάρχουν αρκετά δίλιτρα σεντάν (και μάρκες κύρους) 15ετίας στο car με κάτω από 10.000€
-
@jone said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:
@panos2171 said in Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός:
Για τη μετατροπή ψάχνεις στα αντίστοιχα φόρα για να πάρεις πληροφορίες.
Για τη νομιμότητα σαφώς και είσαι παράνομος και θα πρέπει να βρεις τρόπο για να περνάς και ΚΤΕΟ.Εάν γίνει η μετατροπή θα την δηλώσω και θα πληρώνω την κατάλληλη ασφάλεια και τα κατάλληλα τέλη κυκλοφορίας ( κάπου στα 600€ ). Όμως δεν ξέρω εάν είναι γενικότερα αποδεκτή αυτή η αλλαγή σε θέμα νόμου και δεν υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορήσω με αδήλωτο μοτέρ στο αυτοκίνητο.
Oπως σωστα ειπωθηκε, μεχρι 20% αυξηση (ή μειωση) κυβισμου μπορεις να κανεις και με κινητηρα που φορουσε εργοστασιακα το μοντελο. Πρεπει να πληρουνται και οι δυο προυποθεσεις. Αρα νομιμα δεν μπορεις να κανεις κατι.
Επισης, τα λεφτα που θα δωσεις για ολη την μετατροπη (για κινητηρα, σασμαν, εγκεφαλο που ειναι τα βασικα, αν και κανονικα θες και αλλα φρενα κλπ) ειναι εντελως ασυμφορα και δεν ξερεις καν αν θα δουλεψει και σωστα. Χωρια τα τελη κυκλοφοριας που ειναι αστεια για ενα τοσο παλιο αμαξι της "σειρας".Με λιγα λογια ουτε νομιμος θα εισαι ουτε αξιζει να κανεις κατι τετοιο.
-
Oτι ειπανε οι απο πανω. Και εκτος αυτων να ξερεις θα καιει και παραπανω κανα 2 λιτρα/100
Αλλαγή κινητήρα - υπερκυβισμός