-
Μόλις οι Κινέζοι είπαν ότι θα φέρουν στην Ευρώπη φτηνά σχετικά αυτοκίνητα..... τσουπ εμφανίζεται και ΤΟ προσιτό VW που θα κοστολογείται κάτω από 25000€....Κοίταξε κάτι συμπτώσεις....
Η αγορά καθαρά βενζινοκινητου μου μοιάζει μάλλον άστοχη αυτήν την περιοδο. Φοβάμαι ότι η ΕΕ θα πιέσει, δεν θα κατευθύνει απλά τους αγοραστες οχημάτων να απομακρύνθουν από τα ορυκτά καύσιμα.. γενικά.... Βιάζονται αρκετά. Γιατί;
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/vw-id-2all-ilektriko-25-000e/
-
Ένα πρωτότυπο βλέπω.. ξέρεις πόσα κυκλοφορούν διεθνώς από μικρούς - μεγάλους; Εκατοντάδες αυτήν τη στιγμή.
Όταν μπορώ να το πάρω και ξέρεις με πόσα, στείλε μου pm..
-
@dublin Δεν είμαι υπέρ γρήγορων αλλαγών. Όμως γιατί να αργήσουν; Εδώ έβγαλαν την φακλανα το ID BUZZ... Ή αυτονομία είναι άλλο θέμα βέβαια..
-
Βάλτε το στα μελλοντικά μοντέλα, γιατί μέχρι να βγει μακάρι να μαστε εδώ να τα λέμε χωρίς να έχουμε μπλοκάρει ο ένας τον άλλο.
-
@christostsp said in Νέο VW ID2......:
@dublin Δεν είμαι υπέρ γρήγορων αλλαγών. Όμως γιατί να αργήσουν; Εδώ έβγαλαν την φακλανα το ID BUZZ... Ή αυτονομία είναι άλλο θέμα βέβαια..
Μιλάνε για 2025, 2 χρονακια μετά. Δεν το λες και λίγο σε αυτήν τη συγκυρία!
Μία εισβολή στην Taiwan ή κατάληψη του Κιέβου από τη Ρωσία και το 2025 οι τυχεροί θα έχουν μουλάρια και άλογα! Μην δούμε καμία κόκκινη σημαία στην Κω και στη Ρόδο δεν ξέρω..και δεν εννοώ του δαφνοστεφανωμένου έφηβου, που ξέρουμε ότι είναι φουλ τα νησιά μας!
Το ότι θα βγεί το 25 επίσης δεν σημαίνει σίγουρα ότι θα είναι σε μία έκθεση δίπλα σας..το Dacia Spring όσο το έχεις δει εσύ, άλλο τόσο το έχουμε δει και εμείς! To 2021 πούλησε 28.000 αυτοκίνητα, απλά όχι στην Ελλάδα!
Σε αυτήν την οικονομία και την συγκυρία, υπάρχει σοβαρή περίπτωση να κυκλοφορήσει ευρέως Ελλάδα ακόμη και 2 χρονια μετά απόφαση άλλες αγορές.. τεσπα, κάτι που δεν είναι άμεσα παραδοτέο για μένα δεν υπάρχει.. δηλαδή να περιμένω 4-5-6 μήνες να παρουσιαστεί σε αντιπροσωπείες και test drive να περιμένω, 2-3 χρόνια για κάτι που ο ανταγωνισμός προσφέρει ήδη;;!!
Γιατί να μην κοιτάξω ένα C4 ή 208 αν θέλω μικρότερο; Επειδή σε 3 χρονακια ΘΑ κάνει 25.000;! Παίρνω μεγαλύτερο και ομορφότερο ΚΑΙ suv που είναι προτιμότερο (για μένα, το 67% των Ελλήνων που τα προτιμά, και παγκοσμίως) Jeep Avenger με 27.500 ΤΩΡΑ.
-
@dublin
Δεν κάνω διαφήμιση του ID 2, ούτε της VW. Ούτε είμαι θαυμαστής της.
Πάρε ότι θες, προτίμησε οποιοδήποτε ηλεκτροκινητo έχει ήδη μπει σε παραγωγή.. πχ το 208, το Corsa κλπ ή αυτό που έρχεται, πχ το Αvenger... Οποιοδήποτε ηλεκτρικό, μπαταριοκινητο....Το νόημα του ποστ δεν είναι για το εάν πρόκειται να προτιμήσει κάποιος το ID2, έναντι του SUV (πιο αστειος όρος ίσως δεν έχει υπάρξει στην ιστορία της αυτοκίνησης, τι σημαίνει sport utility vehicle;;) AVENGER. Αλλά πως παρουσιάζεται ένα μικρό σχετικα όχημα το οποίο υπολογιζουν και ανακοινώνουν ότι θα πωλείται κάτω από 25000, δλδ φθηνότερα και από το Spring με σημερινές τιμές.
Την τάση περιγράφω. Ότι προχωρούν γρήγορα. Και ότι κάποιος που θέλει να πάρει αυτοκίνητο αμεσα μπερδεύεται. Τι να επιλέξει...;; Να πάρει βενζίνη, ακομα και mhev, όταν μεθαύριο θα χαρακτηρίζεται σαν "βρώμικο" αυτοκίνητο...;;
Γιατί νιώθω ότι προς τα εκεί το πάει η ΕΕ... Γοργά μάλιστα. Το 2030 το γκρουπ VAG σκοπεύει να μην έχει ούτε ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα, δλδ ούτε καν PHEV. -
@dublin said in Νέο VW ID2......:
Αυτό τώρα θεωρείται ηλεκτρικός αντικαταστάτης του Polo ή του Golf?Η κάτι ενδιάμεσο?
Αν και είχε ακουστεί ότι τα εν λόγω μοντέλα θα συνεχίσουν ως ηλεκτρικά ως ID.Polo και ID.Golf...
Ποιός ξέρει... -
@dublin
Παίρνω μεγαλύτερο και ομορφότερο ΚΑΙ suv που είναι προτιμότερο (για μένα, το 67% των Ελλήνων που τα προτιμά, και παγκοσμίως) Jeep Avenger με 27.500 ΤΩΡΑ.Σε θέλω σε διαφήμιση του Avenger στην tv, πλαισιωμένος με καλιγραμμα μοντελα, να λες ακριβώς την ατάκα αυτή.
Στέλνω τώρα mail στα κεντρικά του ομίλου να προωθήσω την ιδέα -
Ναι τη θέση του πόλο θα πάρει. Πάντως μίλησα με δύο τρεις σήμερα που έχουν θέση πάρκινγκ δική τους, και μόλις άκουσαν για τα χαρακτηριστικά του όλοι είπαν ότι σε αυτήν την τιμή θα το αγόραζαν.
Πάντως δείτε μια λεπτομέρεια. Το concept car που παρουσίασαν στους δημοσιογράφους είχε το ταμπλό του σημερινού polo! Όχι αυτού που δείχνουν οι φωτογραφίες.
Δηλαδή, η ολη παρουσίαση ήταν κάπως επιπόλαιη. Σαν να βιαζόταν να μας παρουσιάσει το μοντέλο.
-
Aκριβως, η τιμή κάνει δελεαστικο το μελλοντικό ID. 2, φυσικά για όσους έχουν που να το σταθμεύσουν και να το φορτισουν.
Όπως και το Avenger και το Spring... οι τιμές αφήνουν περιθώρια πωλήσεων σε κατόχους με χαμηλότερα εισοδηματα, αρκεί να έχουν χώρο στάθμευσης.... -
Κάτω από 25Κ είναι εξαιρετικά καλή τιμή. Η παγίδα ποια είναι;
-
@lap Βιαζονταν γιατί βλέπουν ότι υπάρχει ανταγωνισμος και δεν έχουν πολλοί 50000 για να πάρουν την φακλανα το ID. Buzz (μα είναι όνομα αυτό;)
-
Ίσως η αντίστοιχη παρουσίαση της ford να τους πίεσε.
-
Το vag φτιάχνει εργοστάσιο στην Ισπανία για τα ID. Που θα φτιάχνει και τις μπαταρίες. 10δις € επένδυση. Δεν το διαβάσατε?
Θέλει 2-3 χρόνια για να ολοκληρωθεί και να ξεκινήσει η παραγωγή. Που θα το φτιάξουν να το πουλήσουν?
Προφανώς η πσρουσίαση έγινε για να εντυπωσιάσουν και να τραβήξουν λεφτά από την ΕΕ και το χρηματιστήριο για την επένδυση. Που θα τα βρουν τα φράγκα γισ να βγάλουν ηλεκτρικό με τόσο χαμηλή τιμή? Αν τα βάλουν από την τσέπη τους δεν θα τα βγάλουν ποτέ. Επιχείρηση είναι.
Και προφανώς δεν βιάζονται μέχρι να εξασφαλίσουν την οικονομική βιωσιμότητα του project.
Στα μεγάλα και ακριβά ηλεκτρικά που έχουν μεγάλα περιθώρια κέρδους, προχωράνε μόνοι τους και τα βγάζουν στην αγορά.
Αυτά που κάνει η Stellantis με τις μεικτές πλατφόρμες είναι τσαπατσουλοδουλειές. Ότι πιάσει και σ' όποιον πουλήσει. Αν δε σοβαρευτεί να κάνει τις απαραίτητες επενδύσεις μπροστά της θα το βρει. -
Κανένα μπαταριοκίνητο δεν είναι ανάγκη να αγοράσει κανείς. Επιλογές υπάρχουν σε όλα τα καύσιμα ανάλογα με τα γούστα και τον τρόπο χρήσης. Μπορεί κάλλιστα να πάρει θερμικό και να το κρατήσει για 15 χρόνια, και σε καμία περίπτωση δεν είναι άστοχη αγορά. Μην πέφτουμε δλδ στις παγίδες τύπου "ή ηλεκτρικό πλέον ή τίποτα" που θέλουν οι Αντουανέτες της αυτοκίνησης στην ΕΕ. Το ποσοστό των ηλεκτρικών ακόμα επι των πωλήσεων είναι αστείο παρόλο το χυδαίο σπρώξιμο. Τι θα κάνουν δλδ ακόμα; Θα μας απειλούν να πάρουμε ηλεκτρικό; Θα πάνε τη βενζίνη 5 ευρώ το λίτρο;
Εγώ προσωπικά χέστηκα αν η ΕΕ θεωρεί τη βενζίνη "βρώμικη" και δεν τη γουστάρουν, να κουνήσουν το δάχτυλο αλλού. Δεν έχω ενοχικά σύνδρομα με το περιβάλλον προσωπικά. Η πλειοψηφία του κόσμου στην Ελλάδα κυκλοφορεί με σαπάκια από 15 εως και 35 ετών και συζητάμε για ηλεκτρικά; Aσ΄τους να προχωρούν όσο γρήγορα θέλουν, δε μπορούν με τη βία να βγάλουν εκτός νόμου την κίνηση με ΚΕΚ γιατί θα βρούν ΟΛΟΙ σε όλες τις χώρες τεράστιο κοινό απέναντί τους.
-
Για πολλά χρόνια θα υπάρχουν και οι δύο τύποι κίνησης. Το θέμα είναι ότι θα γίνονται σταδιακά ασύμφορα τα θερμικά μέσω διαφόρων επιβαρύνσεων ενώ ταυτόχρονα η τεχνολογία των ev θα καλπάζει ιδιαίτερα στον τομέα που πάσχουν. Δηλαδή στον γρήγορο ανεφοδιασμό τους.
Όσο για τις απαγορεύσεις, και τώρα πλέον δεν μπορεί να χτιστεί σπίτι με λέβητα πετρελαίου. Απαγορεύεται. Είναι πλέον εκτός νόμου για τα νεόδμητα σπίτια. Δεν έγινε κανένας ξεσηκωμός, ούτε ξεσηκώθηκαν ορδές φιλων της κλασικής ντιζελοθερμανσης που αρέσκονται στο άκουσμα του καυστήρα όταν δουλεύει, διότι πολύ απλά μαζί με την απαγόρευση το πετρέλαιο θέρμανσης έγινε και ασύμφορο.
Για αυτό αφήστε τις φαντασιώσεις σας. Δείτε το παρελθόν για να προβλέψετε το μέλλον.
Όσο για την τεχνολογία των μπαταριών, αν αφιερώσει κάνεις λίγα λεπτά να αναζητήσει πηγές από επιστημονικές δημοσιεύσεις και διαβάσει τις εξελίξεις θα δει πολλές δυνατότητες, που δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι μπορούν να υπάρξουν.
Όσο για το αν "γουστάρουν" τα υγρά καύσιμα, η απάντηση είναι μάλλον όχι. Διότι η Ευρώπη δεν έχει υγρά καύσιμα αλλά επίσης διότι για να τα προμηθευτεί επιβαρύνεται το ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών των μέλλων κρατών, ενώ επίσης και η ρύπανση στις πόλεις είναι ο νούμερο ένα κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, σύμφωνα με τον ΠΟΥ, ο οποίος πέρα από το ηθικού του θέματος, γονατίζει τα δημόσια ταμεία με τις χρόνιες παθήσεις που προκαλεί στον άνθρωπο.Γενικότερα τα πάντα αλλάζουν και όσοι δεν αλλάξουν απλά θα μείνουν τελευταίοι.
-
@lap said in Νέο VW ID2......:
Για πολλά χρόνια θα υπάρχουν και οι δύο τύποι κίνησης. Το θέμα είναι ότι θα γίνονται σταδιακά ασύμφορα τα θερμικά μέσω διαφόρων επιβαρύνσεων ενώ ταυτόχρονα η τεχνολογία των ev θα καλπάζει ιδιαίτερα στον τομέα που πάσχουν. Δηλαδή στον γρήγορο ανεφοδιασμό τους.
Αυτό έχει 2 αναγνώσεις. Τα ηλεκτρικά δεν θα είναι πάντα φτηνά στην χρήση. Μην κρίνεις με τα σημερινά δεδομένα.
-
@elteo
@lap
Συμφωνώ και με τις τις απόψεις σας. Σίγουρα δεν γίνονται όλα αυτά για το περιβαλλον ή μόνο για αυτό. Η ΕΕ προσπαθει να απεξαρτηθεί από την αγορά υγρών καυσίμων από κάποιες χώρες.
Και βέβαια είναι πιθανό να αυξηθει το κόστος χρήσης για αυτούς που έχουν αυτοκίνητο με θερμικο κινητήρα. Όπως και για αυτούς που θα έχουν ηλεκτρικό-μπαταριοκινητο, ίσως, αν όχι σίγουρα, θα δούμε χρεώσεις "ρεύματος κίνησης" στους φορτιστές. Θεωρώ ότι μάταιοπονουν όσοι νομίζουν ότι η ηλεκτροκινηση θα είναι επ απειρον φτηνή.... Από που θα προέλθουν μελλοντικά τα χαμένα έσοδα από την φορολογία των υγρών καυσίμων κίνησης όταν (οπότε γίνει) υπάρξει μείωση εσόδων στο κράτος; Ισως μιλάμε μακριά για την Ελλάδα, που πιθανόν θα πληρώνει φόρο για ρύπους λογω συντήρησης παλαιού στόλου αυτοκινήτων, αλλά οι υπόλοιποι θα προχωρούν γοργά.
Η ΕΕ έχει δείξει ότι δεν έχει τέτοιους ενδοιασμούς. -
@christostsp said in Νέο VW ID2......:
Η ΕΕ έχει δείξει ότι δεν έχει τέτοιους ενδοιασμούς.
Το αντίθετο έχει δείξει. Οτι αφορά λήψη αποφάσεων είναι ότι χειρότερο. Δες μόνο την διαχείρηση της κρίσης του Φ.Α. και κλάψε ελεύθερα.
-
Έτσι η ΕΕ στρέφεται ΚΑΙ σε εναλλακτικες μορφές ενέργειας, και βέβαια εκεί το πιθανότερο είναι να γίνει αυτό το σχέδιο ταυτόχρονα πεδίο αισχροκερδειας από κάποιους.
Η αυτοκίνηση είναι ένα πεδίο που δεν θα μείνει ανέγγιχτο, η Ελλάδα δυστυχώς δεν θα μπορει εύκολα να αλλάξει στολο αυτοκινήτων, αν θα συνεχίσει έτσι με το να έχει χαμηλά εισοδήματα, ανεργία, υψηλό κόστος ζωής κλπ
Νέο VW ID2......