-
M310 ZONTES
Κανένας άποψη για την ποιότητα των πλαστικών του?
Θέλω να πάρω ένα στην εταιρεία για τις δουλειές σε κέντρο κλπ...
-
Μην κάνεις πειράματα...
Honda SH-300 (άντε 150)...
-
@antoniokon said in M310 ZONTES:
Μην κάνεις πειράματα...
Honda SH-300 (άντε 150)...
είχα μία απογοήτευση απο 300αρι sh αντουάν. για αυτο παω για αλλο.
κινητηρας...
στα 3500km
εκτος εγγυησης
αν και service ετησιο αντιπροσωπεια. -
Τι να πω...
Το είχα από το 2007 μέχρι το 2018...75.000 χλμ..σκυλί μαύρο...
Το έδωσα για να το πάρω καινούργιο...έκδοση air force...άλλα 22.000 χλμ από τότε...τίποτε πέραν του αναμενομένου...
Αφού σκέφτομαι να το δώσω και να πάω στο νέο Sh 350...
-
To ανακάλυψα ότι υπάρχει τέτοια μάρκα απ το πόστ, και διαβάζω δοκιμή. Με 14" τροχούς αξίζει να είναι τόσο δυνατό ένα σκούτερ; Εφόσον θα είναι τσ' εταιρείας, γιατί όχι ένα δοκιμασμένο Yamaha ή Honda;
(δεν ξέρω τι βγάζει η Suzuki σε σκούτερ )
Και καλό να είναι, από υποστήριξη κι ανταλλακτικά τί θα λέει σε μερικά χρόνια; Κι από κατανάλωση θα είναι μάλλον στα διπλά απ τα honda... -
Έχω την αίσθηση πως ξύνετε, για να έχει δράμα στη ζωή του.
Κατά τα άλλα η εταιρία μπορεί να είναι μια χαρά, δεν το γνωρίζω. Συνήθως αυτά τα σκούτερ έχουν μοτέρ προηγούμενης γενιάς είτε της honda είτε της yamaha. Δεν είναι καθόλου κακα και αν καταναλώνουν πιο πολύ από τα υπερσύγχρονα ιαπωνικά πιο πολύ θα μιλάμε για μια διαφορά της τάξης των 0,5-0,8 λ/100χλμ .
-
ατυχως η kawa δεν βγαζει σκουτερ - ειμαι fan οποτε κιμκο πρασινο δεν παιρνω. κλαιει η νιτζα μου, το ζιζιαρ μου και το τζιτιαρ μου με τα 300αρια που πουλανε....
και τα χοντα ειναι πολυ κινα πλεον και εχουν και αυτα αρκετα απο το παρακατω προβλημα των γιαμα.
εξαιρετικα ειναι τα γιαμα και τα σουζ.
αλλα τα σουζ ειναι μονο χοντρα και μεγαλα - ειχα ενα μπεργκμαν 650, τα αλλα ειναι κινεζιες και σημα
τα γιαμα πανακριβα και η αγαπη των γυφτων, δεν υπαρχει περιπτωση να ζησει ουτε μηνα χωρις να το φανε.
οποτε κινεζια.
περι κινητηρα, οχι, εχουν δικο τους και μαλιστα παρα πολυ δυνατο.
η καταναλωση εχει μηδενικη σημασια σε σκουτερ.... -
Η Kawa και να εβγαζε σκουτερ με την αντιπροσωπευση που εχει θα ηταν no no no.
Για αυτο που ρωτας ειναι ολοκαινουργιο απο μια εταιρια που τα δειγματα της σε μοτοσυκλετες δεν γερνανε καλα.
Sym θα κοιταζα εγω, γνωστη αξιοπιστια, (ειδικα το 300ρι μοτερ της ειναι ασπαστο ) σχετικα καλη εισαγωγικη. Kymco επισης.
Αλλα να ξερεις οτι αυτα που γλυτωνεις στην αγορα απο τα Τζαπαν τα πληρωνεις σε συντηρηση ( χρονοι σερβις, κοστος αναλωσιμων ).
Piaggio επισης δειχνει η χρυση τομη, αν και τα beverly τα αγαπανε και τα βουτανε
-
Ρε γάτε δεν έχει asr.
-
Τα παλιότερα sh 300 ήθελαν ένα πιστονακι ανά 50-60κ χλμ.
Συνάδελφος που το είχε, μου έχει πει τα καλύτερα που οδήγησε το νέο sh 150. Είπε εν τω μεταξύ ότι δεν κοπανάει σε αντίθεση με το παλιό 300 που σε ισιωνε στις λακκούβες. -
Sym Joyride 300 ABS με επίπεδο πάτωμα για μεταφορά πραγμάτων, έτοιμη σχάρα για top case, 16άρες, φουλ χώροι κάτω από την σέλα και αυτονομία πάνω από 350χλμ με ένα γέμισμα.
Αυτά.
-
@gatoz said in M310 ZONTES:
τα χοντα ειναι πολυ κινα πλεον και εχουν και αυτα αρκετα απο το παρακατω προβλημα των γιαμα.
εξαιρετικα ειναι τα γιαμα και τα σουζ.Tα sh κατασκευαζονται ιταλια
-
Το Μ310 ανοίγει νέους ορίζοντες και έχει πολύ ανώτερη νέα τεχνολογία από το Χόντα και άλλα πανάκριβα! Πχ το διπλό ψυγείο που σοφά τοποθετημένο κονταίνει το μεταξόνιο και δίνει έτσι πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά εντός πόλεως. Η κατανάλωση είναι ίδια με των "καλύτερων" άλλων σκούτερ ανάλογων κυβικών. Μην αφήνεις κάθε προκατειλημμένο "ξερόλα" άσχετο να σε κατευθύνει, ψάξε όλα τα τεστ ντράιβ ελληνικά και ξένα και θα δεις τι διαμάντι είναι, πχ:
https://www.bikeit.gr/scooter-papia-zontes/item/30221-test-zontes-m310 -
@κώστας said in M310 ZONTES:
Το Μ310 ανοίγει νέους ορίζοντες και έχει πολύ ανώτερη νέα τεχνολογία από το Χόντα και άλλα πανάκριβα! Πχ το διπλό ψυγείο που σοφά τοποθετημένο κονταίνει το μεταξόνιο και δίνει έτσι πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά εντός πόλεως. Η κατανάλωση είναι ίδια με των "καλύτερων" άλλων σκούτερ ανάλογων κυβικών. Μην αφήνεις κάθε προκατειλημμένο "ξερόλα" άσχετο να σε κατευθύνει, ψάξε όλα τα τεστ ντράιβ ελληνικά και ξένα και θα δεις τι διαμάντι είναι, πχ:
https://www.bikeit.gr/scooter-papia-zontes/item/30221-test-zontes-m310επιθετικό marketing site
-
@κώστας said in M310 ZONTES:
Το Μ310 ανοίγει νέους ορίζοντες και έχει πολύ ανώτερη νέα τεχνολογία από το Χόντα και άλλα πανάκριβα! Πχ το διπλό ψυγείο που σοφά τοποθετημένο κονταίνει το μεταξόνιο και δίνει έτσι πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά εντός πόλεως. Η κατανάλωση είναι ίδια με των "καλύτερων" άλλων σκούτερ ανάλογων κυβικών. Μην αφήνεις κάθε προκατειλημμένο "ξερόλα" άσχετο να σε κατευθύνει, ψάξε όλα τα τεστ ντράιβ ελληνικά και ξένα και θα δεις τι διαμάντι είναι, πχ:
https://www.bikeit.gr/scooter-papia-zontes/item/30221-test-zontes-m310θα σου παραθεσω τη δικια μου εμπειρια για τους κινεζους, γιατι εσυ ακυρωνεις 40 χρονια τεχνολογικη πρωτοπορια στους ιαπωνες στις μοτο αβαδιστα και αβιαστα
οδηγησα σε test ride το CFmoto 800 την ναυαρχιδα της CFmoto μια απο τις καλύτερες κινεζικες εταιρειες.
ξενέρωσα.... στο μηχανακι δε μπορουσα να βαλω ταχυτητα καλα κατι που δε συνεβαινε ουτε στα yamaha της δεκαετιας του 80(ο chrisk6 ξέρει), το μοτερ σκουγοταν λες και ετρωγε στραγαλια ενω ο ψεκασμος ηταν ΓΤΠΚ. Ετσι θα συναγωνιστεί ο Κινέζος τα καινουρια transalp και vstrom? παρολο που ειναι φτηνοτερο 3000 ευρω σε 2 χρονια αυτο θα ειναι χρεπι... ΑΝΤΙΟ ΖΩΗ... Σεβασμος στους Ιάπωνες, οι κινεζοι χρειαζονται χρονια ακομα
M310 ZONTES