-
@lap said in Hyundai Kona 2023:
Ωραίο είναι ρε σεις το Niro. Σαν γάργαρο Νιρό
Αν μπορούσε να το κάνει και test drive κάποιος, μπορεί να το αγοράζαμε κιόλας.
-
@fotonios said in Hyundai Kona 2023:
Παιδιά μετά από σκέψη και αφού το ξαναείδα από κοντά, αποφάσισα ότι δεν αξίζει τόσα λεφτά για τόση πλαστικουρα. Κακή ποιότητα τα υλικά. Ειδικά αν κάτσει κάποιος πίσω θα αντικρίσει στα καθίσματα των μπροστινων ένα ατελείωτο πλαστικό μέχρι κάτω και ένα δυχτακι για θήκη το οποίο δείχνει πραγματικά φθηνό. Να δώσεις ρε φίλε 35+ χιλιάδες ευρώ αλλά τουλάχιστον να πάρεις κάτι που θα νιώθεις και την ποιότητα. Μάλλον πάω για Qashqai.
Συμφωνω με αυτα που λες για την πλαστικουρα, αλλα φιλε επειδη το εχω οδηγησει το Qashqai, στην Αθηνα καιει σα τρελλο δεν υπαρχει, καταναλωση μου εβγαλε 11 και γενικα μεση κατω απο 8 δεν θα δεις με τιποτα.
Για εμενα το Qashqai αξιζει μονο σε e-power, οτιδηποτε αλλο ειναι βενζινο-ποτης.
Το Qashqai N connecta xtronic και το Hyundai Nline Full Hybrid εχουν την ιδια τιμη, αλλα αν μπεις στο εσωτερικο τους η διαφορα σε ποιοτητα ειναι χαωδης -
@diriras said in Hyundai Kona 2023:
@fotonios said in Hyundai Kona 2023:
Παιδιά μετά από σκέψη και αφού το ξαναείδα από κοντά, αποφάσισα ότι δεν αξίζει τόσα λεφτά για τόση πλαστικουρα. Κακή ποιότητα τα υλικά. Ειδικά αν κάτσει κάποιος πίσω θα αντικρίσει στα καθίσματα των μπροστινων ένα ατελείωτο πλαστικό μέχρι κάτω και ένα δυχτακι για θήκη το οποίο δείχνει πραγματικά φθηνό. Να δώσεις ρε φίλε 35+ χιλιάδες ευρώ αλλά τουλάχιστον να πάρεις κάτι που θα νιώθεις και την ποιότητα. Μάλλον πάω για Qashqai.
Συμφωνω με αυτα που λες για την πλαστικουρα, αλλα φιλε επειδη το εχω οδηγησει το Qashqai, στην Αθηνα καιει σα τρελλο δεν υπαρχει, καταναλωση μου εβγαλε 11 και γενικα μεση κατω απο 8 δεν θα δεις με τιποτα.
Για εμενα το Qashqai αξιζει μονο σε e-power, οτιδηποτε αλλο ειναι βενζινο-ποτης.
Το Qashqai N connecta xtronic και το Hyundai Nline Full Hybrid εχουν την ιδια τιμη, αλλα αν μπεις στο εσωτερικο τους η διαφορα σε ποιοτητα ειναι χαωδηςΠοιο είναι πιο ποιοτικό εσωτερικά;
-
Χαώδης ποιοτικά το QQ; Μόνο σε εμένα φάνηκε σαν κακής ποιότητας δερμάτινη; Το Kona έχει αχυρενια γεμίσματα στο κάθισμα, σκληρά πλαστικά αλλά και το QQ, αν και καλύτερο του Kona, της σειράς μου φάνηκε...
-
@pbitos said in Hyundai Kona 2023:
@diriras said in Hyundai Kona 2023:
@fotonios said in Hyundai Kona 2023:
Παιδιά μετά από σκέψη και αφού το ξαναείδα από κοντά, αποφάσισα ότι δεν αξίζει τόσα λεφτά για τόση πλαστικουρα. Κακή ποιότητα τα υλικά. Ειδικά αν κάτσει κάποιος πίσω θα αντικρίσει στα καθίσματα των μπροστινων ένα ατελείωτο πλαστικό μέχρι κάτω και ένα δυχτακι για θήκη το οποίο δείχνει πραγματικά φθηνό. Να δώσεις ρε φίλε 35+ χιλιάδες ευρώ αλλά τουλάχιστον να πάρεις κάτι που θα νιώθεις και την ποιότητα. Μάλλον πάω για Qashqai.
Συμφωνω με αυτα που λες για την πλαστικουρα, αλλα φιλε επειδη το εχω οδηγησει το Qashqai, στην Αθηνα καιει σα τρελλο δεν υπαρχει, καταναλωση μου εβγαλε 11 και γενικα μεση κατω απο 8 δεν θα δεις με τιποτα.
Για εμενα το Qashqai αξιζει μονο σε e-power, οτιδηποτε αλλο ειναι βενζινο-ποτης.
Το Qashqai N connecta xtronic και το Hyundai Nline Full Hybrid εχουν την ιδια τιμη, αλλα αν μπεις στο εσωτερικο τους η διαφορα σε ποιοτητα ειναι χαωδηςΠοιο είναι πιο ποιοτικό εσωτερικά;
Το QQ φυσικά
-
@jamesd said in Hyundai Kona 2023:
Χαώδης ποιοτικά το QQ; Μόνο σε εμένα φάνηκε σαν κακής ποιότητας δερμάτινη; Το Kona έχει αχυρενια γεμίσματα στο κάθισμα, σκληρά πλαστικά αλλά και το QQ, αν και καλύτερο του Kona, της σειράς μου φάνηκε...
Ναι εγω μιλουσα συγκριτικα, στο QQ εχω μπει στην N-Connecta εκδοση και ημουν αρκετα ικανοποιημενος, και σαν ποιοτητα εσωτερικα και σαν οδηγηση-πατημα στο δρομο.
Τωρα για να μην το αδικησω στο καινουργιο Κονα δεν εχω μπει αλλα με τοσα που εχω διαβασει 1 μηνα τωρα πιστευω εχω μια καλη εντυπωση πως θα μου φανει εσωτερικά.
Το ΚΙΑ ΝΙΡΟ για παραδειγμα, εκδοση Platinum χωρις φυσικα να το οδηγησω ημουν αρκετα ικανοποιημενος απο την ποιοτητα του εσωτερικου του, οχι ομως και απο την τιμη του.
-
-
@diriras said in Hyundai Kona 2023:
Συμφωνω με αυτα που λες για την πλαστικουρα, αλλα φιλε επειδη το εχω οδηγησει το Qashqai, στην Αθηνα καιει σα τρελλο δεν υπαρχει, καταναλωση μου εβγαλε 11 και γενικα μεση κατω απο 8 δεν θα δεις με τιποτα.
Στη δική μου περίπτωση, ως κάτοικος Θεσσαλονίκης, κινούμαι κυρίως σε δρόμο εκτός πόλης. Αυτή θα είναι η χρήση του καθώς και για πιο άνετα ταξίδια. Η αλήθεια είναι οτι περιμένω να δω πως θα πάει το θέμα της κατανάλωσης όταν μου έρθει.
-
@nasosto said in Hyundai Kona 2023:
Φαίνεται πως κάτι κάνουν καλά οι Κορεάτες.
https://www.autoexpress.co.uk/hyundai/kona/360543/car-year-2023-hyundai-kona
Αν λαβεις υπόψη ότι παίρνει βραβείο ένα αυτοκίνητο που δεν έχει αξιολογηθεί ακόμα από το euroncap, ναι κάτι πολύ καλά κάνουν όντως…ή κάτι δεν κάνει καλά ο τύπος και οι δημοσιογράφοι
-
Επειδή αναφέρθηκε το Νίρο για το εσωτερικό του σε σχέση με το κονα η διαφορά είναι μεγάλη υπέρ του Νίρο στην απτή ποιότητα. Για την ακρίβεια δεν συγκρίνονται.
Το Νίρο είναι πιο ποιοτικό και από το σπορτατζ. -
Δυο ερωτήσεις για την υβριδική έκδοση, αν έχετε εμπειρία από το προηγούμενο kona, ή αντίστοιχο kia κτλ.
-
Ο ηλεκτροκινητήρας βοηθάει καθολου με ροπή σε μεγαλύτερη ταχύτητα, πχ σε κάποια προσπέραση στην εθνική;
-
Η τελική είναι 165. Λόγω βάρους και το ότι είναι 105 άλογα (ο βενζινοκινητήρας), συγκριτικά με τα 198 της έκδοσης 1.6Τ, παίζει να ζορίζεται από τα 140-150 ας πούμε;
-
-
@pbitos said in Hyundai Kona 2023:
Δυο ερωτήσεις για την υβριδική έκδοση, αν έχετε εμπειρία από το προηγούμενο kona, ή αντίστοιχο kia κτλ.
-
Ο ηλεκτροκινητήρας βοηθάει καθολου με ροπή σε μεγαλύτερη ταχύτητα, πχ σε κάποια προσπέραση στην εθνική;
-
Η τελική είναι 165. Λόγω βάρους και το ότι είναι 105 άλογα (ο βενζινοκινητήρας), συγκριτικά με τα 198 της έκδοσης 1.6Τ, παίζει να ζορίζεται από τα 140-150 ας πούμε;
Δεν έχω κανένα Kona όποτε δεν απαντάω ευθέως εκ των πραγμάτων, αλλά καλύτερα imho να βλεπεις τους αριθμούς. Συγκρίνοντας τις επιδόσεις του Kona με εκείνες ενός mainstream (Peugeot 2008), οι επιδόσεις του Kona ούτε φωτιά βάζουν ούτε όμως προβληματίζουν. Παραθέτω link και βάλε στη θέση του 2008 ότι θέλεις/γνωρίζεις για να συγκρίνεις:
https://zeperfs.com/en/match11040-7818.htm -
-
@jamesd said in Hyundai Kona 2023:
@pbitos said in Hyundai Kona 2023:
Δυο ερωτήσεις για την υβριδική έκδοση, αν έχετε εμπειρία από το προηγούμενο kona, ή αντίστοιχο kia κτλ.
-
Ο ηλεκτροκινητήρας βοηθάει καθολου με ροπή σε μεγαλύτερη ταχύτητα, πχ σε κάποια προσπέραση στην εθνική;
-
Η τελική είναι 165. Λόγω βάρους και το ότι είναι 105 άλογα (ο βενζινοκινητήρας), συγκριτικά με τα 198 της έκδοσης 1.6Τ, παίζει να ζορίζεται από τα 140-150 ας πούμε;
Δεν έχω κανένα Kona όποτε δεν απαντάω ευθέως εκ των πραγμάτων, αλλά καλύτερα imho να βλεπεις τους αριθμούς. Συγκρίνοντας τις επιδόσεις του Kona με εκείνες ενός mainstream (Peugeot 2008), οι επιδόσεις του Kona ούτε φωτιά βάζουν ούτε όμως προβληματίζουν. Παραθέτω link και βάλε στη θέση του 2008 ότι θέλεις/γνωρίζεις για να συγκρίνεις:
https://zeperfs.com/en/match11040-7818.htmΕίναι λογικό που αναφέρει max real speed 160-200 ενώ ο κατασκευαστής δίνει 165;
-
-
Αν το ρίξεις από ουρανοξύστη τα πιάνει.
-
@pbitos said in Hyundai Kona 2023:
@jamesd said in Hyundai Kona 2023:
@pbitos said in Hyundai Kona 2023:
Δυο ερωτήσεις για την υβριδική έκδοση, αν έχετε εμπειρία από το προηγούμενο kona, ή αντίστοιχο kia κτλ.
-
Ο ηλεκτροκινητήρας βοηθάει καθολου με ροπή σε μεγαλύτερη ταχύτητα, πχ σε κάποια προσπέραση στην εθνική;
-
Η τελική είναι 165. Λόγω βάρους και το ότι είναι 105 άλογα (ο βενζινοκινητήρας), συγκριτικά με τα 198 της έκδοσης 1.6Τ, παίζει να ζορίζεται από τα 140-150 ας πούμε;
Δεν έχω κανένα Kona όποτε δεν απαντάω ευθέως εκ των πραγμάτων, αλλά καλύτερα imho να βλεπεις τους αριθμούς. Συγκρίνοντας τις επιδόσεις του Kona με εκείνες ενός mainstream (Peugeot 2008), οι επιδόσεις του Kona ούτε φωτιά βάζουν ούτε όμως προβληματίζουν. Παραθέτω link και βάλε στη θέση του 2008 ότι θέλεις/γνωρίζεις για να συγκρίνεις:
https://zeperfs.com/en/match11040-7818.htmΕίναι λογικό που αναφέρει max real speed 160-200 ενώ ο κατασκευαστής δίνει 165;
Όσο λογικό είναι να δίνει ο κατασκευαστής 11,2 seconds για 0-100 σε όλα τα trims.
-
-
Συγνώμη, αλλά τελική 165 είναι deal breaker.
Όπως είναι και τα 180 ενός άλλου που έχει 408 άλογα
Ξεκαρδίζεται ο κόσμος. -
@bassstarlet said in Hyundai Kona 2023:
Συγνώμη, αλλά τελική 165 είναι deal breaker.
Όπως είναι και τα 180 ενός άλλου που έχει 408 άλογα
Ξεκαρδίζεται ο κόσμος.Ισχύει. Όταν τελικιαζει στα 165 σημαίνει ότι από τα 140 θα αρχίσει να ζοριζεται... Δλδ μια ταχύτητα που δεν μπορείς να την πιάνεις με το στανιο...
-
Μήπως περιορίζεται ηλεκτρονικά;
-
αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι υπαρχουν και ανωτερες εκδοσεις στο εξωτερικο οπως η N LINE S και η ultimate που ειναι πολυ καλυτερες σε εξοπλισμο με τα ιδια λεφτα με αυτες της ελλαδος.Οκ εχουν παει 30% πανω οι τιμες των αμαξιων αλλα οχι να μας πουλανε και οτι περισσευει.Νομιχω οτι το c-hr ακομα και απο βασικο εξοπλισμο θα ναι και καλυτερο απο το κονα n line και καλυτερο κινητηρα (1,8) και πιο φτηνο
-
Η χιουνται είναι γνωστό ότι ανέκαθεν έφερνε πετσοκομενες εκδόσεις τα ίδια και η κια. Στην προσπάθεια να μείνουν "φθηνές" όπως τις ξέραμε.
Πλέον βέβαια με αυξήσεις και αυτοί 30% την τελευταία 3ετια ούτε φθηνοί είναι αλλά τους έμεινε η συνήθεια του πετσοκοματος.
Η fordποιηση συνεχίζεται παντού στο δρόμο που χάραξε το φοκους ( το πιο πετσοκομενο αμάξι με την ταυτόχρονη αύξηση τιμής της τελευταίας 3 ετιας).
Hyundai Kona 2023