-
Επειδή οι εισαγωγικές εταιρείες πληρώνουνε καλά για τις διαφημίσεις στα περιοδικά αυτοκινήτων,ίσως οι δημόσιες σχέσεις να μην επιτρέπουν στους αρθογράφους να εκφράσουν τη γνώμη τους.ίσως,δηλαδή,να διαβάζουμε τη γνώμη των ίδιων των εταιρειών.Πώς εξηγείται,άλλωστε,το γεγονός πως περιοδικά,όπως οι 4Τ,βρίσκουν κάθε αμάξι που δοκιμάζουν καλό,τίμιο,φιλότιμο και λοιπά;
-
Επειδή οι εισαγωγικές εταιρείες πληρώνουνε καλά για τις διαφημίσεις στα περιοδικά αυτοκινήτων,ίσως οι δημόσιες σχέσεις να μην επιτρέπουν στους αρθογράφους να εκφράσουν τη γνώμη τους.ίσως,δηλαδή,να διαβάζουμε τη γνώμη των ίδιων των εταιρειών.Πώς εξηγείται,άλλωστε,το γεγονός πως περιοδικά,όπως οι 4Τ,βρίσκουν κάθε αμάξι που δοκιμάζουν καλό,τίμιο,φιλότιμο και λοιπά;
-
Επειδή οι εισαγωγικές εταιρείες πληρώνουνε καλά για τις διαφημίσεις στα περιοδικά αυτοκινήτων,ίσως οι δημόσιες σχέσεις να μην επιτρέπουν στους αρθογράφους να εκφράσουν τη γνώμη τους.ίσως,δηλαδή,να διαβάζουμε τη γνώμη των ίδιων των εταιρειών.Πώς εξηγείται,άλλωστε,το γεγονός πως περιοδικά,όπως οι 4Τ,βρίσκουν κάθε αμάξι που δοκιμάζουν καλό,τίμιο,φιλότιμο και λοιπά;
-
Χμμμ... Το 'μαλάκωμα' των δοκιμών είχε επικριθεί στο παρελθόν ακριβώς εδώ μέσα και είχαμε ενοχληθεί γιατί οι δοκιμές ήταν μάλλον άχρωμες, χωρίς άποψη και δεν μας επέτρεπαν να αντλήσουμε σαφή συμπεράσματα.
Τώρα νομίζω ότι η κατάσταση διορθώνεται και οι 4 Τροχοί επιστρέφουν στο παλιό, γνώριμο ύφος δοκιμών για το οποίο τους αγαπήσαμε. Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πολλοί από τους σημερινούς δοκιμαστές ίσως διαφέρουν από τους παλιούς ως προς τη νοοτροπία.
Επίσης, κάτι άλλο που δυσκολεύει τα πράγματα είναι η ομοιομορφία των σημερινών αυτοκινήτων και το γεγονός ότι πλέον δεν υπάρχει πραγματικά κακό αυτοκίνητο. Υπάρχουν μέτρια αυτοκίνητα, σίγουρα (που, όμως, απέχουν μακράν των αντίστοιχων 'μετρίων' της προηγούμενης δεκαετίας - ένα σημερινό μέτριο κάνει ένα μέτριο δεκαετίας ή δεκαπενταετίας να δείχνει σαράβαλο), υπάρχουν ένα σωρό καλά και τίμια αυτοκίνητα (βοηθά και ο λυσσαλέος ανταγωνισμός, ιδίως στα σουπερμίνι και στα μικρομεσαία, όπου γίνεται μια ανηλεής σφαγή), τα οποία σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό θα ικανοποιήσουν, χωρίς να χρειαστεί ο οδηγός/χρήστης τους να κάνει τρομερές παραχωρήσεις σε ζωτικά θέματα (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), ενώ πάντα υπάρχουν τα λίγα εξαιρετικά αυτοκίνητα...
Πάντως, απέχουμε πάρα πολύ από το να πούμε ότι 'διαβάζουμε δελτία Τύπου των κατασκευαστών/εισαγωγέων'. Και, για τις δημόσιες σχέσεις... Τον Καββαθά φαντάζομαι τον ξέρεις. Του είπε κάποτε ο αντιπρόσωπος της Mercedes να του δώσει μια 'πριγκηπέσσα' για δοκιμή, αρκεί η δοκιμή να είναι ευνοϊκή κι ο Καββαθάς να μην πω καλύτερα πού ακριβώς του είπε να τη βάλει την 'πριγκηπέσσα' του.
Αν, όμως, όπως λες, είναι έτσι τα πράγματα με τους 4Τ, τότε τι να πούμε για τα περιοδικά 'βελτιώσεων', τα περισσότερα από τα οποία είναι σε τραγικά χαμηλό επίπεδο;
-
Κανένας τέλειος σίγουρα, αλλά αν παρακολουθείς ένα έντυπο χρόνια και βλέπεις ότι κατά καιρούς έχει χτυπήσει οχήματα που είναι πραγματικά ατελή ή και επικίνδυνα, τότε του έχεις εμπιστοσύνη.
Αυτό δεν σημαίνει ότι τρως αμάσητο ότι σου δώσει, αλλά ότι πάντα κρατώντας κριτική στάση σε αυτά που γράφει έχεις μια αφετηρία για να βρεις μια άκρη.
Επειδή αναφέρθηκες στους 4 Τροχούς θα σου πω ότι σε σχέση με άλλα έντυπα του χώρου είναι σαφώς ποιο αντικειμενικό. Εξάλλου το περιοδικό δεν είναι απρόσωπο, η δημιουργία εμπιστοσύνης δεν είναι άσχετη με τα πρόσωπα που συμμετέχουν σε αυτό.
Πάντως τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την συμβίωση με ένα αυτοκίνητο που διαμορφώνει και προσωπική γνώμη. -
Θα μιλησω για ολα τα περιοδικα. Τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν και υπερ και κατα.Τα περιοδικα αυτο που κανουν τον τελευταιο καιρο ειναι να τα επισημαινουν αποφευγοντας ομως την αμεση αντιπαραθεση μεταξυ των αυτοκινητων για να μεινουν ολοι ευχαριστημενοι.Ο αντιπροσωπος που παραχωρει το αμαξι οσο να ναι εχει καποια εξουσια: Παρτο αλλα μη το θαψεις κιολας.
Παντως ο 'ψαγμενος' αναγνωστης που εχει διαβασει αρκετα περιοδικα και ξερει τι του γινεται απο αμαξια καταλαβαινει ποτε γραφονται αληθειες και ποτε ανακριβειες για να ωραιοποιηθουν καποια πραγματα πολλες φορες και με τη θεληση του δημοσιογραφου που αφηνει καποιους υπενηγμους και υπονοουμενα.Σιγουρα ομως ειναι εκνευριστικο να μη μιλαει κανενας καθαρα αφου εχουμε φτασει στο σημειο να διαβαζουμε συγκριτικα τεστ για αμαξια που ενδιαφερομαστε και στο τελος να μην ξερουμε ποιος ειναι ο νικητης .Αποκτουμε κιαλες αποριες αντι να λυσουμε!Απιστευτο -
ÊÜèå áõôïêßíçôï åßíáé ôßìéï êáé êáëü üôáí ôï êñßíåéò ãéá áõôÜ ðïõ ðñïóöÝñåé êáé êïóôßæåé üðùò êáé ãéá ôïõò óêïðïýò ðïõ ó÷åäéÜóôçêå íá êáëýøåé .
Ç íùèñüôçôá ôùí 4ÔÑ ðéóôåýù üôé åßíáé êáé áðüññïéá ôùí áõôïêéíÞôùí ðïõ ó÷åäéÜæïíôáé ìå êýñéï óêïðü ôçí ìåôáêßíçóç êáé ìåôáöïñéêÞ éêáíüôçôá êáé ü÷é ôçíïäçãéêÞ éêáíïðïéÞóç .
Óßãïõñá êÜðïéá ðåñéïäéêÜ ìåñïëçðôïýí êáé ìðïñåßò íá ôï êáôáëÜâåéò üôáí ðÜñåéò ìåñéêÜ áðï áõôÜ êáé äéáâÜóåéò äïêéìÞ ôïõ ßäéïõ áõôïêéíÞôïõ .Åêåß áðï ðåñéïäéêü óå ðåñéïäéêü õðÜñ÷ïõí ôñåëÝò áðïêëßóåéò áëëÜ êáé ôñïìåñÝò óõãêëßóåéò üôáí ôï áõôïêßíçôï åßíáé ðñáãìáôéêÜ êáëü ð.÷ Ìïndeo ,156 ê.á -
Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
Óéãïõñá ïìùò åéíáé åêíåõñéóôéêï íá ìç ìéëáåé êáíåíáò êáèáñá áöïõ å÷ïõìå öôáóåé óôï óçìåéï íá äéáâáæïõìå óõãêñéôéêá ôåóô ãéá áìáîéá ðïõ åíäéáöåñïìáóôå êáé óôï ôåëïò íá ìçí îåñïõìå ðïéïò åéíáé ï íéêçôçò .Áðïêôïõìå êéáëåò áðïñéåò áíôé íá ëõóïõìå!ÁðéóôåõôïÅãù ðñïóùðéêÜ áðïñþ ãéáôß âãáßíïõí ìåñéêÜ áõôïêßíçôá
-
Καλα τα περιοδικα παιδια αλλα η δικη μου αποψη μετραει!
Κι αυτο κανενα μαρκετιγκ αντιπροσωπειας δεν θα το αλλαξει.. -
αυτό που πιστεύω πως είναι το σημαντικότερο σε μια δοκιμή αυτοκινήτου είναι πέρα απο την γνώμη του αρθογράφου που καλώς υπάρχει να σου δίνει μια πλήρη και κατατοπιστική περιγραφή της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου και της συμβίωσης μαζί του.
Οι 4Τ ακόμα και στα 'αμφίρροπα' και 'φλού' συγκριτικά τεστ σου δίνουν μια πολύ καλή εικόνα του κάθε αυτοκινήτου και ο καθένας μπορεί να σχηματίσει γνώμη ανάλογα τις απαιτήσεις και τα γούστα του.
Οι δοκιμές αυτοκινήτων έχουν μετατραπεί απο πολλά έντυπα ελληνικά και μή σε 'ψυχαγωγικό λιβελογράφημα' πράγμα που εμένα με κουράζει αφόρητα και πιστεύω πως απευθήνονται σε άτομα που θέλουν να βλέπουν την μάρκα-ομάδα τους να κερδίζει ή να διαβάζουν ιστορίες με νούφαρα.
Παρεπιπτόντως είναι λογικό τις περισσότερες φορέσ να μην υπάρχει νικητής στα συγκριτικά τεστ μιας και κάθε αυτοκίνητο συνήθως υπερτερεί σε κάποιους τομείς και υστερεί σε άλλους έναντι των αντιπάλων του.
Γενικά οι 4Τ πιστεύω είναι απο τα κορυφαία περιοδικά στον κόσμο, παλαιότερα διάβαζα το αγγλικό Car και το εκτιμούσα πολύ σαν έντυπο μεχρι που εδω και 1-2 χρόνια το γύρισε σε εντελώς lifestyle στύλ και απεμπόλισε οτιδήποτε άξιζε προς χάρη της 'ψυχαγωγικής' μπουρδολογίας που μαστίζει τα περισσότερα έντυπα.
Καταλαβαίνω πως υπάρχει ένα κοινό πολύ μεγάλο που διαβάζοντας την δοκιμή πχ μιας Porsche θέλει να διαβάσει έναν ορυμαγδό απο επίθετα (απίστευτο , το καλύτερο κλπ) ηλίθιες παρομοιώσεις (τα στροφιλίκια είναι βούτηρο στο ψωμί του μλπα μπλα..) και ας μήν έχει στο τέλος της ανάγνωσης την παραμικρή ιδέα για το πως περίπου είναι το αυτοκίνητο, δυστηχώς το στύλ αυτό δεν είναι του γούστου μου και πιστεύω ούτε του επιπέδου μου.
ελπίζω να μην κούρασα
-
[quote]Καταλαβαίνω πως υπάρχει ένα κοινό πολύ μεγάλο που διαβάζοντας την δοκιμή πχ μιας Porsche θέλει να διαβάσει έναν ορυμαγδό απο επίθετα (απίστευτο , το καλύτερο κλπ) ηλίθιες παρομοιώσεις (τα στροφιλίκια είναι βούτηρο στο ψωμί του μλπα μπλα..) και ας μήν έχει στο τέλος της ανάγνωσης την παραμικρή ιδέα για το πως περίπου είναι το αυτοκίνητο[/quote]
Αυτου του τυπου τα περιοδικα ειναι παντελως αχρηστα
-
[list:1hxux8ka]Aκομα και τα περιοδικα αυτοκινητου που θεωρουνται 'εξειδικευμενα', λαμβανοντας την παραμετρο της αντικειμενικοτητας(οχι σε ολα τα περιοδικα βεβαια, αλλα αυτο ειναι αλλο ζητημα!), εχουν την δικη τους φιλοσοφια θετοντας τα δικα τους κριτηρια για την αξιολογηση ενος αυτοκινητου.Τα κριτηρια αυτα ισως αντικακτοπτριζουν το μεγαλυτερο ποσοστο αναγνωστων, εγω παντως δεν τα δινω βαση σε καμια περιπτωση απο οπου κι αν προερχεται αυτο.Ο λογος φυσικα οπως ειπα, τα 'κριτηρια αξιολογησης'!![/list:u:1hxux8ka][list:1hxux8ka]Αγοραζω 2 περιοδικα αυτοκινητου καθε μηνα θεωρωντας τα, τα καλυτερα του ειδους για την φιλοσοφια της δομης σε γενικο επιπεδο εκτος απ τα τεστ.Ο λογος της επιλογης των 2 ειναι οτι εκει που υστερει το ενα υπεπρτερει το αλλο και το αντιστροφο![/list:u:1hxux8ka]
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
...Καταλαβαίνω πως υπάρχει ένα κοινό πολύ μεγάλο που διαβάζοντας την δοκιμή πχ μιας Porsche θέλει να διαβάσει έναν ορυμαγδό απο επίθετα (απίστευτο , το καλύτερο κλπ) ηλίθιες παρομοιώσεις (τα στροφιλίκια είναι βούτηρο στο ψωμί του μλπα μπλα..) και ας μήν έχει στο τέλος της ανάγνωσης την παραμικρή ιδέα για το πως περίπου είναι το αυτοκίνητο, δυστηχώς το στύλ αυτό δεν είναι του γούστου μου και πιστεύω ούτε του επιπέδου μου.ελπίζω να μην κούρασα
Όχι ένα πολύ μεγάλο κοινό, αλλά το σύνολο του αναγνωστικού κοινού αυτό ζητάει. Άλλωστε ο συντάκτης που οδηγεί π.χ. μια Ferrari Enzo, 360 Modena ή μια Porsche 911, δε θα μπορούσε σε καμμιά περίπτωση να αναφερθεί στην καλής ποιότητας ταπετσαρία των καθισμάτων ή στο αν γυρίζει στο Φιοράνο ή σε όποια άλλη πίστα σε 1:11 ή σε 1:12. Εμείς που διαβάζουμε συστηματικά περιοδικά αυτοκινήτου δεν το κάνουμε γιατί αγοράζουμε αυτοκίνητο κάθε μήνα, αλλά γιατί περιμένουμε αυτά τα άρθρα. Είναι προτέρημα για το συντάκτη να μπορεί να σου μεταφέρει τις εντυπώσεις του κατά τη γνωριμία του με το αυτοκίνητο όποιες και αν είναι αυτές, αρκεί βέβαια να μη φθάνει σε επιτηδευμένες αλλά και επανειλλημένες υπερβολές. Ο οποιοσδήποτε 'γραφιάς' μπορεί να γράψει με ποιητικό ύφος για κάποιο αυτοκίνητο, αλλά δεν μπορεί να 'κρυφτεί' σε περίπτωση που εσκεμμένα υπερβάλλει. Και εδώ βρίσκεται η μεγάλη διαφορά μεταξύ των 4Τροχών και των 'υπολοίπων'.
-
Για εμένα το καλύτερο αυτοκινητιστικό περιοδικό που έχω διαβάσει ποτέ είναι το παλιό Performance Car. Η καλύτερη γλώσσα -σκληρή, καυστική και με χιούμορ- και οι καλύτερες φωτογραφίες. Σήμερα μου αρέσει το EVO το αγγλικό -το ελληνικό έχει κακές μεταφράσεις και πολλά συντακτικά λάθη- και από εκεί και πέρα το χάος.
Οι 4Τ χάσαν το μπαλάκι όταν έφυγαν σημαντικά στελέχη λόγω διαφόρων προβλημάτων και το κενό τους δεν καλύφτηκε ποτέ.
Από αντικειμενικότητα τώρα.... Είναι προφανέστατο ότι έχει χαθεί στο βωμό των καλών σχέσεων με τους διαφημιστές.
Για παράδειγμα, διαβάσατε σε κανένα περιοδικό για τους τριγμούς της Κορόλλα?
Τα λάδια που καίνε αρκετά μοντέλα VW?
Τον κάκιστο ποιοτικό έλεγχο της Alfa Romeo?
Τα σπασμένα κιβώτια των πάλαι ποτέ Κλειώ S?
Τις σαπίλες των παλαιότερων Μιτσουμπίσι?
Tα πολλά προβλήματα στις πρώτες γενιές 1.8T της VW?
ΚΑι πάρα πολλά άλλα. Θα μπορούσα να αναφέρω πολύ συγκεκριμένα παραδείγματα εξάλλου. -
πλέον δεν δαγκώνει κανένα περιοδικό.Αλλά μήπως αυτό γίνεται,επειδή οι δοκιμαστές ήταν οι ίδιοι και πριν από 10-15-20 χρόνια,οπότε βλέπουν σαφώς καλύτερα αυτοκίνητα σήμερα σε σχέση με του τότε.Π.χ.ένα μικρομεσαίο τουτού το 1990 ήταν σπάνιο να έχει κλιματισμό,καλό ηχοσύστημα κλπ.Μη γελάτε γιατί ακόμα και αυτά τα στοιχεία εξοπλισμού επιδρούν στον ανθρώπινο παράγοντα, όπως και η εργονομία και άλλα πολλά.....
-
Νομίζω ότι όλη η συζήτηση είναι ανούσια...
Γιατί προσηλωνόμαστε στα τεστ νέων μοντέλων από τα περιοδικά; Γιατί δηλαδή βλέπουμε τα περιοδικά σαν οδηγούς αγοράς; Αυτός είναι ο προορισμός τους;
Πιστεύω ότι, αν κάποιος ενδιαφέρεται για ένα αυτοκίνητο, θα είναι ανόητος να βασιστεί στη γνώμη ενός περιοδικού. Ας πάρει 5-6 διαφορετικά, και ξενόγλωσσα αν έχει τη δυνατότητα, ας ρωτήσει και 2-3 ανθρώπους, ας κάνει και μερικά test-drive και -τελικά- ας αναπτύξει τη δική του άποψη.
Κατά τα λοιπά, συμφωνώ με όσους υποστήριξαν ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα είναι 'good enough' και είναι δύσκολο να βρεις κάτι ιδιαίτερο να πεις...
-
Και όχι μόνο αυτά που έχετε αναφέρει ήδη παιδιά, αλλά η επιλογή του αυτοκινήτου νομίζω είναι πλέον (ή πρέπει να είναι) περισσότερο υποκειμενική παρά αντικειμενική. Ειδικά σήμερα που δεν υπάρχει κακό αυτοκίνητο. Εννοώ ότι, μπορεί στα... χαρτιά το τάδε αυτοκίνητο να εμφανίζεται καλύτερο, αλλά να μπεις μέσα στο δείνα αυτοκίνητο και να αισθανθείς με τη μια σαν στο σπίτι σου.
Έπειτα, υπάρχει και το 'πρόβλημα' της (μη) ταύτισης κριτηρίων/εμπειρίας του δοκιμαστή και του τελικού καταναλώτή. Εννοώ ότι, αν π.χ. ο δοκιμαστής έχει οδηγήσει/δοκιμάσει την αφρόκρεμα της αυτοκίνησης, πιθανότατα βλέπει με εντελώς διαφορετική οπτική γωνία ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, συγκριτικά π.χ. με ένα μέσο καταναλωτή που έχει οδηγήσει 2-3 'γήινα' αυτοκίνητα. Και πάει λέγοντας.
Οπότε, συμφωνώ με όσους έγραψαν (πάνω-κάτω): 'διαβάστε 2-3 περιοδικά, ψάξτε άλλα 2-3 sites, κάντε και 2-3 test drives, αλλά τελικά εμπιστευτείτε το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ σας ένστικτο όταν πάτε να αγοράσετε καινούριο αυτοκίνητο'.
-
Οπότε, συμφωνώ με όσους έγραψαν (πάνω-κάτω): 'διαβάστε 2-3 περιοδικά, ψάξτε άλλα 2-3 sites, κάντε και 2-3 test drives, αλλά τελικά εμπιστευτείτε το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ σας ένστικτο όταν πάτε να αγοράσετε καινούριο αυτοκίνητο'.
Aυτο εννοειται!
Γιατι στην τελικη εσυ θα το οδηγεις!
εμπιστεύεστε τα περιοδικά αυτοκινήτων;