-
Το ποιό πιθανό ειναι οτι οι διαφορές θα ειναι μικρότερες τον χειμώνα.
Η υψηλές θερμοκρασίες ειναι που κάνουν την ECU να επιλέγει μικρότερες τιμές προπορείας για αποφυγή της προανάφλεξης.
Ετσι τώρα το καλοκαίρι με την 100αρα μπορείς να εχεις αρκετές μοίρες προπορείας κέρδος και ετσι και απόδοση.
Σε αντίθεση με τον χειμώνα που κανονικά η ECU επιλέγει εναν απο τους ποιό advanced χάρτες και ετσι εχεις μικρότερα περιθόρια κέρδους.
Μην ξεχνάμε οτι η 100αρα δεν εχει μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση, απλώς περισσότερα πρόσθετα που εμποδίζουν την προανάφλεξη -
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
Ρε παιδιά δεν ξέρω αν είναι και ψυχολογικό αλλά εγώ είδα διαφορά με την Ultimate. Δεν το έχω μετρήσει αλλά απο τότε που την χρησιμοποιώ έχω την εντύπωση ότι το αμάξι τραβάει καλύτερα και γεμίζει πιό γρήγορα στις ψηλές στροφές.
Το αμάξι είναι ενα 307 SW 1.6 και πραγματικά η διαφορά μου φαίνεται σημαντική (αν λάβει κανείς υπόψη ότι ο κινητήρας είναι οριακός για το αμάξι).Σημειωτέον δέ ότι δοκίμασα και την v-power racing για 2-3 ρεζερβουάρ παλιά αλλά δεν κατάλαβα διαφορά.
Εχοντας τον ίδιο κινητήρα αλλά σε 206 θα συμφωνήσω μαζί σου
προσθέτοντας ότι η διαφορά είναι αισθητή απο τις χαμηλές στροφές
και ότι ξαναβάζοντας 95αρα ενιωσα την 'όποια' χειροτέρευση μαζί με
κάποιο τρέμουλο στο ρελαντί που είχε εξαφανισθεί. -
Μιας και εχουμε το ιδιο μοτερ(εχω 307 1,6) σας παρακαλω μου λετε πως πατε και απο πειρακια γιατι με τις αλλες 'καλες' εμενα αξακολουθουσε να χτυπαει.
-
Μήπως μήπως με τις βενζίνες πέφτουμε ολίγον σαν βλάκες στη
παγίδα των εταιριών διακίνησης.Συγνώμη αλλά η ιστορία κέρδισα 10~12 άλογα από τη βενζίνη
θυμίζει ολίγον το νερό του Καματερού. Εκτός και αν το κύσιμο
έχει άλλη θερμοδυναμική απόδοση δεν νομίζω ότι επειδή από τα
95 RON πέρασα στα 100 RON θα δω τέτοιες διαφορές. Βέβαια
αν η απλή αμόλυβδη έχει 92 ή 90 RON τότε με τα 100 RON
ίσως να δω 5 ~10% διαφορά (ανάλογα με το πόσο ευαίσθητος
είναι ο κινητήρας).Τώρα βλέπω ότι οι τιμές των λεγομένων ειδικών καυσίμων είναι
από 10 ως και 12 λεπτά πιο ακριβές από την απλή αμόλυβδη χωρίς
να έχουμε αύξηση του ειδικού τέλους. Αν αφαιρέσουμε το σταθερό
κέρδος του Δημοσίου (18% ΦΠΑ) μήπως αυτά τα 10 λεπτά (δηλαδή
34 δραχμές) είναι λεφτά που πετάμε στις τσέπες των εταιριών
διακίνησης εμπορίας και παραγωγής υγρών καυσίμων ως χάνοι
και αμερικανάκια χειρίστου είδους (κοίνως ΤΑΜ ΤΑΜ ΤΑΜ)???Μήπως οι εταιρίες στο μπάχαλο που λέγεται Ελλαδιστάν πουλούν
σκάρτη βενζίνα ώστε να δημιουργήσουν χώρο και κοινό για να
πουλήσουν τις δήθεν καλές super-dooper βενζίνες τους???Μήπως κάποιοι στο Υ.Ε. αντί να ελέγχουν τι βάζουμε στα ρεζερβουάρ
απλά ελέγχουν αν το τούβλο που τους αφησε ο ταδε 'Κύριος' είναι
απο 100Ευρώ ή 500Ευρώ????Μήπως τελικά πρέπει να απαιτήσουμε καλή βενζίνη 95 RON κατ'ελάχιστον
(δηλαδή 96.5 ~ 97 μέση τιμή όπως μου εκμηστηρεύτηκε φίλος Χημικός
Μηχανικός) και οι λεγόμενες SuperPlus ας μείνουν μόνον για πολύ ει-
δικά οχήματα (όπως Μ3, Ferrari κλπ.)???και τέλος
Γιατί αυτές οι ειδικές βενζίνες στον Ελβετό στοιχίζουν 5 σεντ (ελβετικά
οπότε μάλλον 3 λεπτά του Ευρώ) παραπάνω και σε εμάς 12 λεπτά???Ποιος καρπούται τη διαφορά????
Πάντως εμείς πληρώνουμε ως Ιθαγενείς και έχουμε και το θράσος
να μας θεωρούμε και έξυπνους.... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Γιατί αυτές οι ειδικές βενζίνες στον Ελβετό στοιχίζουν 5 σεντ (ελβετικά οπότε μάλλον 3 λεπτά του Ευρώ) παραπάνω και σε εμάς 12 λεπτά??? Ποιος καρπούται τη διαφορά?Μήπως το κράτος γιατί φορολογεί περισσότερο τις ενυσχυμένες από την απλή αμόλυβδη;
-
Μήπως τελικά πρέπει να απαιτήσουμε καλή βενζίνη 95 RON κατ'ελάχιστον
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ
Συμφωνα με τα γραφόμενα κάποιων σε άλλα forum (για τα οποία δεν
μπορούμε να γνωρίζουμε εαν είναι αληθή) φετινές μετρήσεις
έδειξαν την απλή αμόλυβδη BP, SHELL, EKO, ΕΛΙΝ, AVIN απο 93 εως
95 RON ενω οι superplus 96-97 RON και την racing 98,5-99Βέβαια
αν η απλή αμόλυβδη έχει 92 ή 90 RON τότε με τα 100 RON
ίσως να δω 5 ~10% διαφορά (ανάλογα με το πόσο ευαίσθητος
είναι ο κινητήρας).Η διαφορά ιπποδύναμης λόγω καυσίμου υπάρχει οπωσδήποτε και έχει μετρηθεί και σε δυναμόμετρα.Τώρα εαν ο κινητήρας ειναι turbo ή ατμοσφαιρικός, 900 ή 2000 κυβικά και έχει συμπίεση 9,5 ή 11 ανάλογες
είναι και οι απαιτήσεις του σε ποιότητα καυσίμου ...Το αν αξίζει κανείς να πληρώσει την μεγάλη διαφορά τιμής .........είδωμεν.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μήπως μήπως με τις βενζίνες πέφτουμε ολίγον σαν βλάκες στη
παγίδα των εταιριών διακίνησης.........Μήπως τελικά πρέπει να απαιτήσουμε καλή βενζίνη 95 RON κατ'ελάχιστον
(δηλαδή 96.5 ~ 97 μέση τιμή όπως μου εκμηστηρεύτηκε φίλος Χημικός
Μηχανικός) και οι λεγόμενες SuperPlus ας μείνουν μόνον για πολύ ει-
δικά οχήματα (όπως Μ3, Ferrari κλπ.)???Συμπληρώνοντας θα ήθελα να αναφέρω ότι η βενζίνη 95 RON σε όλη την Ευρώπη ονομάζεται Eurosuper 95 RON και δεν είναι απλή. Η ιστορία με την ποιότητα των καυσίμων είναι ακριβώς η ίδια όπως με το πετρέλαιο κίνησης πριν μερικά χρόνια (πιθανόν και σήμερα). Φίλοι από τη Γερμανία με πολύ προσεγμένα αυτοκίνητα turbodiesel δεν ερχονταν ποτέ με τα αυτοκίνητα τους στην Ελλάδα.
Επίσης η μη συμβατότητα μεταξύ των προσθέτων που χρησιμοποιούν οι διάφορες εταιρίες δημιουργεί τεράστια προβλήματα στα συστήματα τροφοδοσίας και είναι κάτι που χρήζει άμεσης έρευνας.
Η διασφάλιση της ποιότητας μεταφοράς-αποθήκευσης μεταξύ διυλιστηρίου και πρατηρίου αν καθιερωθεί (95 RON στο διυλιστήριο-95 RON στο ρεζερβουάρ), (ορισμένα πρατήρια ήδη φέρουν πιστοποίηση κατά ISO για αυτές τις υπηρεσίες) θα περιορίσει δραστικά την ανάγκη για 'εξωτικά' καύσιμα. -
στο τελευταιο τευχος οι 4Τ κανουν ενα 'συγκριτικο' μεταξυ των 2 'σουπερ' καυσιμων που κυκλοφορουν στην Ελλαδα και της 'απλης' βενζινης.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στο τελευταιο τευχος οι 4Τ κανουν ενα 'συγκριτικο' μεταξυ των 2 'σουπερ' καυσιμων που κυκλοφορουν στην Ελλαδα και της 'απλης' βενζινης.Ενδιαφέρον τέστ,με τα αποτελέσματα του οποίου συμφωνώ και το συμπέρασμα φυσικά είναι οτι η Racing 99 της Shell είναι ασύμφορη απο κάθε άποψη τώρα που υπάρχει η ΒΡ 100!
-
Μπορεί κανείς εν τάχει να μας πει πια ήταν τα συμπεράσματα
του εν λόγω αρθρου των 4Τ ? -
Εν πολλή-πολλή συντομία:
Αν θέλετε να βάζετε ακριβή βενζίνη βάλτε BP που είναι φθηνότερη. -
Παράπανω απόδοση μετρήθηκε ?
-
Υπήρξε διαφορά γύρω στους 3 ίππους σε ένα ΙΒΙΖΑ 101 ίππων υπέρ των ΒΡ100 και Racing (παρόλο που οι τελευταίες δυναμομετρήθηκαν με 40 βαθμούς Κελσίου) και πάνω απο 10 ίππους στον Turbo κινητήρα 225 ίππων του Seat Leon.
Στις μεσαίες στροφές στον ατμοσφαιρικό κινητήρα υπήρξε υπεροχή της 95RON έναντι των 99+ και 100!
Πάντως το συμπέρασμα είναι οτι υπάρχει βελτίωση αρκεί η χαρτογράφηση του κινητήρα να του επιτρέπει να λειτουργεί σε συνθήκες που με μια 95RON θα δημιουργούνταν προανάφλεξη... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Στις μεσαίες στροφές στον ατμοσφαιρικό κινητήρα υπήρξε υπεροχή της 95RON έναντι των 99+ και 100!
Πάντως το συμπέρασμα είναι οτι υπάρχει βελτίωση αρκεί η χαρτογράφηση του κινητήρα να του επιτρέπει να λειτουργεί σε συνθήκες που με μια 95RON θα δημιουργούνταν προανάφλεξη...Η υπεροχή της 95 RON στις μεσαίες στροφές και το παραπάνω συμπέρασμα είναι γεγονότα αντιφατικά.
Το άρθρο των 4 Τροχών, για τις 'καλές' βενζίνες περισσότερο με διαφημιστικό σποτ παρά με τεχνικό άρθρο μου θύμισε. Για κάποιον που λόγω αντικειμένου εργασίας γνωρίζει μερικά πράγματα δε με έπεισε ότι έγινε δουλειά, πέρα από την ανάγνωση του ενημερωτικού φυλλαδίου της εταιρίας. -
Συμφωνώ παιδιά ότι είναι πολύ αντιφατικό να λειτουργεί καλύτερα στις μεσαίες με 95 RON.
Γιατί εκ'των πραγματών συνεπάγεται ότι περισσότερα οκτάνια σημαίνει και αύξηση του αβάνς (προπορείας), άρα και βελτίωση ροπής του κινητήρα.
Με 95αρα δεν μπορείς να αυξήσεις το αβάνς στα επίπεδα που θα λειτουργούσε ο κινητήρας με 100αρα γιατί θα βαρέσουν πειράκια...Πάντως στο δικό μου (Leon 1.6 16v) υπάρχει εμφανής βελτίωση με χρήση 100άρας. Πρώτα έβαζα 98. Η κατανάλωση όμως είναι η ίδια ή αν μειώθηκε, η μείωση είναι απειροέλαχιστη.
Όταν λέω βελτίωση μιλάω και για ρεπρίζ και για τελικές..... -
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Στις μεσαίες στροφές στον ατμοσφαιρικό κινητήρα υπήρξε υπεροχή της 95RON έναντι των 99+ και 100!
Πάντως το συμπέρασμα είναι οτι υπάρχει βελτίωση αρκεί η χαρτογράφηση του κινητήρα να του επιτρέπει να λειτουργεί σε συνθήκες που με μια 95RON θα δημιουργούνταν προανάφλεξη...Η υπεροχή της 95 RON στις μεσαίες στροφές και το παραπάνω συμπέρασμα είναι γεγονότα αντιφατικά.
Το άρθρο των 4 Τροχών, για τις 'καλές' βενζίνες περισσότερο με διαφημιστικό σποτ παρά με τεχνικό άρθρο μου θύμισε. Για κάποιον που λόγω αντικειμένου εργασίας γνωρίζει μερικά πράγματα δε με έπεισε ότι έγινε δουλειά, πέρα από την ανάγνωση του ενημερωτικού φυλλαδίου της εταιρίας.Για κάποιον , λοιπόν , πού , όπως λέει , λόγω αντικειμένου εργασίας ,
γνωρίζει , δέν θα ήταν καλύτερο να διαφωτίσει και τα υπόλοιπα μέλη
του forum , με ΑΠΤΑ (χειροπιαστά) ΣΤΟΙΧΕΙΑ , έτσι απλά !Γιατί , εντάξει , μπορεί το άρθρο για τις 'υπέρ'βενζίνες να είναι '...ανάγνωση του ενημερωτικού φυλλαδίου της εταιρίας.'
ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ (?) ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ !Με διάθεση γιά διάλογο,
Αποστόλης. -
Αποστόλη τη γνώμη του είπε ο άνθρωπος. Τι πάει να πει 'χειροπιαστά στοιχεία'???
ένας άνθρωπος που γνωρίζει μπορεί να κρίνει! Αυτό έλειπε π.χ. ένας επαγγελματίας ηλεκτρονικός να μην καταλαβαίνει αν η δοκιμή ενός παλμογράφου έχει γίνει σε πάγκο και όχι με ανάγνωση του 'πάντα κατοτοπιστικότατου' φυλλαδίου.
Δηλαδή τι ΄πρέπει να κάνει? Να πάρει τον παλμογράφο σπίτι του για να εκφέρει άποψη και να δικαιούται να κρίνει?Και εδώ που τα λέμε,αρκετά από τα τεχνικά τεστ περιοδικών, όχι μόνο των 4Τ, είναι επιεικώς, αστεία. Η ποιότητα των γραφομένων έχει πέσει ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ σχεδόν παντού, σε ύφος, ποιότητα, τεκμηρίωση και λόγο.
Δοκιμή σημαίνει παίρνω πολλές μετρήσεις, σε ομάδες ίδιων συνθηκών, κάνω γραφικές παραστάσεις και δοκιμάζω νορμάλ αμάξια και 'πειραγμένα' και αν είναι δυνατόν, από ΔΙΑΦΟΡΕΣ μάρκες. -
Θα το προχωρούσα και παραπέρα αυτό που σωστά λες φίλε Αποστόλη. Όχι μόνο επιχειρήματα αλλά και κάποια τεχνικά στοιχεία για να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας και να γνωρίζουμε τελικά τι βάζει το πιστόλι της μάνικας στο αυτοκίνητο μας.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Αποστόλη τη γνώμη του είπε ο άνθρωπος. Τι πάει να πει 'χειροπιαστά στοιχεία'???
ένας άνθρωπος που γνωρίζει μπορεί να κρίνει! Αυτό έλειπε π.χ. ένας επαγγελματίας ηλεκτρονικός να μην καταλαβαίνει αν η δοκιμή ενός παλμογράφου έχει γίνει σε πάγκο και όχι με ανάγνωση του 'πάντα κατοτοπιστικότατου' φυλλαδίου.
Δηλαδή τι ΄πρέπει να κάνει? Να πάρει τον παλμογράφο σπίτι του για να εκφέρει άποψη και να δικαιούται να κρίνει?Και εδώ που τα λέμε,αρκετά από τα τεχνικά τεστ περιοδικών, όχι μόνο των 4Τ, είναι επιεικώς, αστεία. Η ποιότητα των γραφομένων έχει πέσει ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ σχεδόν παντού, σε ύφος, ποιότητα, τεκμηρίωση και λόγο.
Δοκιμή σημαίνει παίρνω πολλές μετρήσεις, σε ομάδες ίδιων συνθηκών, κάνω γραφικές παραστάσεις και δοκιμάζω νορμάλ αμάξια και 'πειραγμένα' και αν είναι δυνατόν, από ΔΙΑΦΟΡΕΣ μάρκες.Μπορεί βλέποντας τις μετρήσεις από μια δοκιμή αυτοκινήτου να έχεις την αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά (π.χ. όλες οι μετρήσεις επιτάχυνσης είναι 0,1 δευτερόλεπτο κάτω από αυτές που δίνει ο κατασκευαστής, για να φαινόμαστε και πιο χεράδες άσχετα αν οι μετρήσεις μας έγιναν σε 40 βαθμούς υπό σκιάν και με φορτωμένο αμάξι), αλλά το καταθέτεις ως αίσθηση. Όταν αναφέρεις ότι λόγω δουλειάς ή ειδικών γνώσεων κάποιο λάκκο έχει η φάβα, πρέπει να το στηρίξεις με επιχειρήματα και κατάθεση των γνώσεων που σου δίνουν τη δυνατότητα να έχεις εμπεριστατωμένη και τέλος κινά αποδεκτή άποψη. Πολύ θα με ενδιέφερε να ακούσω τι τον κάνει επιφυλακτικό και για ποιο λόγο.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Αποστόλη τη γνώμη του είπε ο άνθρωπος. Τι πάει να πει 'χειροπιαστά στοιχεία'???
ένας άνθρωπος που γνωρίζει μπορεί να κρίνει! Αυτό έλειπε π.χ. ένας επαγγελματίας ηλεκτρονικός να μην καταλαβαίνει αν η δοκιμή ενός παλμογράφου έχει γίνει σε πάγκο και όχι με ανάγνωση του 'πάντα κατοτοπιστικότατου' φυλλαδίου.
Δηλαδή τι ΄πρέπει να κάνει? Να πάρει τον παλμογράφο σπίτι του για να εκφέρει άποψη και να δικαιούται να κρίνει?Και εδώ που τα λέμε,αρκετά από τα τεχνικά τεστ περιοδικών, όχι μόνο των 4Τ, είναι επιεικώς, αστεία. Η ποιότητα των γραφομένων έχει πέσει ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ σχεδόν παντού, σε ύφος, ποιότητα, τεκμηρίωση και λόγο.
Δοκιμή σημαίνει παίρνω πολλές μετρήσεις, σε ομάδες ίδιων συνθηκών, κάνω γραφικές παραστάσεις και δοκιμάζω νορμάλ αμάξια και 'πειραγμένα' και αν είναι δυνατόν, από ΔΙΑΦΟΡΕΣ μάρκες.Συγνώμη , μάλλον δέν κατάλαβες το νόημα της δημοσίευσής μου !
Ο servmx , έγραψε '...Για κάποιον που λόγω αντικειμένου εργασίας γνωρίζει μερικά πράγματα δε με έπεισε ότι έγινε δουλειά, πέρα από την ανάγνωση του ενημερωτικού φυλλαδίου της εταιρίας. ...' .
Του ζήτησα , λοιπόν , ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ !
Τί πιό φυσιολογικό ????Γιά τα περί παλμογράφου , δύσληπτα , μάλλον είχε διακοπή γραμμής η ημιτονοειδής !!!
Γιά τα περί περιοδικών , ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ !!!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ TOPIC !Αποστόλης.
ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡ ?