Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 157
    • Best 0
    • Groups 0

    tony-pap

    @tony-pap

    SALES-MARKETING

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    157
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Μοσχάτο

    tony-pap Unfollow Follow

    Latest posts made by tony-pap

    • RE: Service στα 30.000χλμ - Μύθος ή πραγματικότητα

      Επειδή και εγω παλαιότερα ψαχνόμουν με το θέμα κατέλειξα στο συμπέρασμα ότι η συχνή αλλαγή λαδιών κάνει καλό στον κινητήρα αλλά και στους επόμενους ιδιοκτήτες του αμαξιού μου !
      Γιατί ; Γιατί αφού κάθε 4 περίπου χρόνια αλλάζω αμάξι δεν προλαβαίνω να φτάσω το κοντέρ πάνω από 80-85.000 χλμ οπότε τα περί μακροζωίας του κινητήρα δεν με αφορούν. Βέβαια όταν αγοράζω ένα μεταχειρισμένο με πχ 25.000 χλμ θέλω και εγώ να είναι καλά συντηρημένο (και σωστά στρωμένο). Επίσης να αναφέρω ότι διαφορετικές συνθήκες είναι ακόμα και μέσα στην Αθήνα όταν μένεις βόρεια Προάστια ή παραλία και κινείσαι Εθνική, Αττική Οδό ή παραλιακή και αλλιώς πχ στου Γκύζη ή Κυψέλη με τα άπειρα σταμάτα-ξεκίνα, τις ανηφόρες και τα παρκαρίσματα σε πεζοδρόμια κλπ.
      ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ:
      Eπειδή τα λιπαντικά είναι ένα δημοφιλές θέμα σε όλα τα forums περί αυτοκινήτων καταλαβαίνετε ότι το θέμα για μερικούς έχει εξελιχθεί σε ''επιστήμη'' πχ έβαλα τα τάδε λάδια 0-40 συνθετικά λίγο ακριβά βέβαια αλλά φοβερά !!!! κλπ κλπ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ?

      ''Παν μέτρον άριστον''

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tony-pap
    • RE: Πίεση αέρα στα ελαστικά

      [quote='Braker']Σχετικά με την πίεση των ελαστικών έχω εγκαταστήσει μέσα στο αυτοκίνητο ένα συστηματάκι που αγόρασα από το e-bay με 80 eurο (μαζί με μεταφορικά) και μου δείχνει θερμοκρασία και πίεση στο κάθε ελαστικό ξεχωριστά. To σύστημα είναι ασύρματο και είναι ακριβέστατο. Περιλαμβάνει και warning σε περίπτωση υπερβολικής πτώσης της πίεσης ή υπερθέρμανσης.
      quote]

      ΝΑ ΚΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ''ΟΔΗΓΟΣ'' ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ !

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tony-pap
    • RE: Βελτιωση Φρενων

      Το 2000 είχα βάλει GREEN STUFF ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΤΡΑΒΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tony-pap
    • RE: Βελτιωση Φρενων

      Το 2000 είχα βάλει GREEN STUFF ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΤΡΑΒΩΣΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tony-pap
    • RE: Βελτιωση Φρενων

      Ο χρήστης sokos έγραψε:
      Η πιο απλή μόντα να αλλάξετε υγρά φρένων σε Dot5.1 😉
      και να τα αλλάζετε ανα χρόνο ή νωρίτερα, φτηνά ειναι, και στα δυσκολα αν έχουν ζεσταθεί αρκετά τα φρένα) δεν σας προδώσουν εύκολα..

      Δηλαδή αλλάζοντας μόνο τα υγρά με 5.1 και μαρκουίτσια έχουμε καλύτερο φρενάρισμα πχ 100-0 αντι για 52 μέτρα 50,5μ ?
      Εντάξει για καταβάσεις στην Πεντέλη μήπως όμως αργούν περισσότερο να ρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας οπότε δεν κάνουν για καθημερινή νορμάλ χρήση στην πόλη ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tony-pap
    • RE: Βελτιωση Φρενων

      CASE STUDY:
      Εχουμε λοιπόν ένα ibiza 1400 75-80 αλόγων με δίσκους/ταμπούρα ABS.
      Χρήση οικογενειακή προς γρήγορη 80% πόλη 20% εκτός.
      Για να βελτιώσω τα φρένα δηλαδή να έχω καλύτερη αίσθηση του πεντάλ και μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης απο τα 80+ χλμ τι πρέπει να κάνω με δεδομένο ότι
      α) Δεν αλλάζω ζάντες (14'')
      β) ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ
      γ) Δεν θέλω να τρέχω στα συνεργεία για μικροεπισκευές, ρυθμίσεις κλπ.

      α. Βάζω λάστιχα που στο 100-0 είναι σούπερ (ψάχνω για τεστ σε 185/60/14).
      β. Βάζω δίσκους-δαγκάνες κλπ απο το ibiza των 101 ή 115 ίππων μπροστά.
      γ. Αλλάζω μαρκουίτσια.
      δ. Βάζω ένα aftermarket σετ πχ brembo+...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tony-pap
    • RE: Βελτιωση Φρενων

      Μήπως πειράζοντας κάποιους απο τους ''κρίκους της αλυσίδας'' μπορεί αντί για καλύτερα να έχω χειροτέρα αποτελέσματα (λειτουργία ABS κλπ) ?
      Θυμάμαι παλιότερα στο punto gt που είχα ότι βάζοντας τρυπητούς -χαρακτούς tarox είχα πολύ θόρυβο στα φρεναρίσματα πάνω από 70-80 χλμ και όταν αργότερα ξαναέβαλα μαμά βρήκα την υγειά μου !!!

      Μια ερώτηση τώρα ... Βάζοντας δίσκους-τακάκια δαγκάνες από μεγαλύτερο μοντέλο πχ σε 1400αρι αυτά από το 2λιτρο αδερφάκι του δεν επιβαρύνεται παραπάνω η τρόμπα ? Και αν βελτιώσω τον εμπρός άξονα και πίσω μείνω πχ με τα ταμπούρα τότε σίγουρα θα αποκτήσω και άλλα προβλήματα έτσι ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tony-pap
    • RE: Service στα 30.000χλμ - Μύθος ή πραγματικότητα

      Υπάρχουν πράγματα που έχουν να κάνουν και με την ασφάλεια μας.
      Παράδειγμα τα υγρά φρένων που με την υγρασία χάνουν τις ιδιότητες τους και μέσα σε δύο χρόνια μπορεί να αποδίδουν το 40% των ικανοτήτων τους ή και λιγότερο!
      Μην ξεχνάμε επίσης ότι ξεραίνονται τα διάφορα ελαστικά μέρη (σωλήνες τσιμούχες κλπ) καθώς και οι ιμάντες ανεξάρτητα απο τα χλμ που κάνουμε.

      Βέβαια πολλά εξαρτώνται απο την χρήση αλλά και τις συνθήκες (πόλη, βουνό, θάλλασα, κλειστό γκαράζ κλπ) οπότε για την συντήρηση του αυτοκινήτου σίγουρα ισχύει ο κανόνας ή τόσα χλμ ή τόσα χρόνια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tony-pap
    • RE: Αμορτισέρ σε 206

      απλά στο χαμήλωμα ισχύουν σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tony-pap
    • RE: Αμορτισέρ σε 206

      Δημήτρη η απάντηση είναι ναι χωρίς χαμηλωμα και ΝΑΙ με χαμήλωμα.
      Είναι πιό άμεσο, δεν βυθίζεται τόσο στο φρενάρισμα αλλά φυσικά και λιγότερο άνετο.
      Για παράδειγμα όταν προσπερνάς νταλίκες ή έχει αέρα και νιώθεις τον αέρα να σε ταρακουνάει στα πολλά χλμ... αυτό μειώνεται!
      Οταν πάνω σε καμπή με 100+ χλμ βρείς πχ σαμαράκι, αρμό γέφυρας με τα μαμά αναπηδάς και χάνεις ελάχιστα την αρχική σου πορεία... κι αυτό βελτιώνεται. Πολύ καλύτερος έλεγχος πορείας.
      Βέβαια μην φανταστείς ότι με μια καλή ανάρτηση απέκτησες και audi S3 ετσι ??

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tony-pap
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr