Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Service στα 30.000χλμ - Μύθος ή πραγματικότητα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Service στα 30.000χλμ - Μύθος ή πραγματικότητα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    30
    55
    1581
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cgp last edited by

      Έχω αγοράσει το Astra 1.6 πριν 15 μήνες και έχω κάνει 14000 χλμ.
      Η αντιπροσωπεία και ο κατασκευαστής το πρώτο service και τα λάδια
      πρέπει να αλλαχθούν στα 2 χρόνια ή 30000 (όποιο συμπληρωθεί πρώτο).
      Ομως ο κατασκευαστής έχει και ένα μετρητή για το πόσα χλμ απομένουν μέχρι το επόμενο service που έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από τα άλλα και μετράει τις ώρες λειτουργίας του κινητήρα.
      Στο δικό μου δείχνει ακόμα 5000 (+ 14000 που έχω κάνει ) πάνε περίπατο τα 2 χρόνια και τα 30000

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Ρώτα στην αντιπροσωπεία σου αν θα πρέπει να κάνεις το σέρβις νωρίτερα εφόσον στο πει η ηλεκτρονική ένδειξη (μάλλον θα πρέπει).
        Με τα χιλιόμετρά σου θα πρέπει να σου βγει η ένδειξη σέρβις 3 μήνες πριν τα 2 χρόνια. Μικρό το κακό δηλαδή αλλά απέχεις πράγματι πολύ από το άλλο όριο των 30.000χλμ.

        Σε τί συνθήκες οδηγείς το αυτοκίνητο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cgp last edited by

          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
          Ρώτα στην αντιπροσωπεία σου αν θα πρέπει να κάνεις το σέρβις νωρίτερα εφόσον στο πει η ηλεκτρονική ένδειξη (μάλλον θα πρέπει).
          Με τα χιλιόμετρά σου θα πρέπει να σου βγει η ένδειξη σέρβις 3 μήνες πριν τα 2 χρόνια. Μικρό το κακό δηλαδή αλλά απέχεις πράγματι πολύ από το άλλο όριο των 30.000χλμ.

          Σε τί συνθήκες οδηγείς το αυτοκίνητο?

          Αδιαφορώ για την αντιπροσωπεία όταν η opel λέει να έλεγχω τον μετρητή.
          Οδηγώ 80% στο κέντρο της Αθήνας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            michaliss last edited by

            Ο χρήστης cgp έγραψε:
            Οδηγώ 80% στο κέντρο της Αθήνας.

            Όταν οδηγείς σε κίνηση τότε μειώνονται αρκετά τα διαστήματα service. Π.χ. με οδήγηση στο κέντρο σε Skoda με μεταβλητά διαστήματα service μπορεί να σου ζητήσει στα 15.000 km αντί στα 30.000.
            Επομένως τα ~19.000 που λες πως σου δείχνει είναι κάτι αναμενόμενο. Τα 30.000 θα τα έφτανες αν ταξίδευες συχνά σε ανοικτούς δρόμους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Ο χρήστης cgp έγραψε:

              Ρώτα στην αντιπροσωπεία σου αν θα πρέπει να κάνεις το σέρβις νωρίτερα εφόσον στο πει η ηλεκτρονική ένδειξη (μάλλον θα πρέπει).
              Με τα χιλιόμετρά σου θα πρέπει να σου βγει η ένδειξη σέρβις 3 μήνες πριν τα 2 χρόνια. Μικρό το κακό δηλαδή αλλά απέχεις πράγματι πολύ από το άλλο όριο των 30.000χλμ.

              Σε τί συνθήκες οδηγείς το αυτοκίνητο?

              Αδιαφορώ για την αντιπροσωπεία όταν η opel λέει να έλεγχω τον μετρητή.
              Οδηγώ 80% στο κέντρο της Αθήνας.

              Σύμφωνοι, αλλά η Opel δίνει 2 χρόνια εγγύηση. Τα υπόλοιπα 4 τα δίνει η ελληνική αντιπροσωπεία, επομένως αν κάνεις του κεφαλιού σου μπορεί να αρνηθεί την επισκευή όσων μερών καλύπτονται από αυτή. Πάντως μη διανοηθείς να μείνεις με τα ίδια λάδια πέραν της διετίας, θα τον φας τον κινητήρα.
              Επίσης, όπως σωστά γράφει ο MichalisS, η κίνηση στην πόλη επιβαρύνει τον κινητήρα πάρα πολύ. Λογικά θα το έχεις σκίσει το αμαξάκι στο σταμάτα-ξεκίνα. Εμένα με 16.000 χλμ σε 19 μήνες μου δίνει υπόλοιπο κάπου 8.000 χλμ. και καλά κάνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mak last edited by

                Πάντως τα μεγάλα διαστήματα των σέρβις και της αλλαγής λαδιών είναι όντως λίγο σχετικά. Φίλος με VW Polo 1,4(2004) του έχουν πει απο την αντιπροσωπία να αλλάζει λάδια κάθε 15000km και σέρβις κάθε 30000km(η ανάλογα με την ενδεικτική λυχνία). Άλλαξε λάδια στα 15000km έχοντας συμπληρώσει στο καιρό που διένυσε αυτά τα χιλιόμετρα κοντα στα 2-3λτ λάδι καθώς το αμάξι έκαιγε λίγο λαδάκι. Τώρα στα 21000km του άναψε η ένδειξη για το σέρβις. Ο οδηγός του είναι πολύ ήρεμος και το πάει στο 'ρελαντί'. Νομίζω πάντως πως είναι φυσιολογικό καθώς το αμάξι έχει γράψει το 90% των χιλιομέτρων στην αθήνα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  puntolord last edited by

                  Καλημέρα.

                  Αγόρασα ένα Nissan Almera 1.5 πριν από 10 μήνες και έχω κάνει έως τώρα 10.350 χλμ.

                  Την ημέρα της αγοράς του αυτ/του ο υπεύθυνος του σέρβις της Nissan Θεοχαράκης στη Θες/νίκη μου ανέφερε επί λέξει «Αλλαγές λαδιών κάθε 7.500 χλμ εάν βάλουμε συνθετικό λάδι ή 5.000χλμ εάν βάλουμε απλό και γενικό σέρβις στις 15.000 χλμ».

                  Ξεφυλλίζοντας το βιβλίο του κατασκευαστή το ίδιο απόγευμα διάβασα ότι τα διαστήματα των σέρβις του αυτ/του είναι 15.000 χλμ για αλλαγή λαδιών και 30.000 χλμ για γενικό σέρβις. Αναρωτήθηκα λοιπόν μήπως έκανε κάποιο λάθος ο υπεύθυνος του σέρβις της Nissan και του τηλεφώνησα για επιβεβαίωση αναφέροντας του φυσικά και τα γραφόμενα στο βιβλίο του κατασκευαστή. Η απάντηση που έλαβα ήταν ξανά «Αλλαγές λαδιών κάθε 7.500 χλμ. εάν βάλουμε συνθετικό λάδι ή 5.000χλμ εάν βάλουμε απλό και γενικό σέρβις στις 15.000 χλμ για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα λόγω δύσκολων συνθηκών στην Ελλάδα, γι’ αυτό και υποδιπλασιάζονται τα διαστήματα των αλλαγών λαδιού και γενικού σέρβις ».

                  Στην 1η αλλαγή λαδιών λοιπόν στα 7.500χλμ - αφού ζήτησα να χρησιμοποιήσουν συνθετικό λάδι - παρατηρώ τον τύπο λαδιού που θα έβαζαν στον κινητήρα και βλέπω ότι είναι ημισυνθετικό 15W40 μάρκας Nissan.

                  Εφυσυχάζομαι μόνο από το γεγονός ότι το αμάξι έχει 3 χρόνια ή 100.000χλμ εγγύηση και ακολουθώ τις συστάσεις του εξουσιοδοτημένου συνεργείου την Nissan όσον αφορά τα διαστήματα του σέρβις…..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Φυσικά με ημισυνθετικό (και όχι συνθετικό που λένε) είναι κάπως λογικά τα 7500, αν και θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 10.000.
                    Πόσο τα χρεώνουν; Μέχρι 30 ευρώ με το φίλτρο λαδιού είναι ας πούμε καλά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Τελικά όλες οι αντιπροσωπείες τα ίδια λένε ε;

                      αχ αυτές οι δύσκολες ελληνικές συνθήκες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        puntolord last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                        Φυσικά με ημισυνθετικό (και όχι συνθετικό που λένε) είναι κάπως λογικά τα 7500, αν και θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 10.000.
                        Πόσο τα χρεώνουν; Μέχρι 30 ευρώ με το φίλτρο λαδιού είναι ας πούμε καλά.

                        Απόλυτα ικανοποιημένος από το κόστος φίλε manosk......ΜΟΝΟ [b][color=red]16,5

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Τζάμπα. Καλά, τί λάδι βάζουν; Πες 5-6 ευρώ το φίλτρο και η εργασία, πες να παίρνει 4 λίτρα, 2,5 ευρώ το λίτρο το πουλάνε; Ούτε παρθένο ελαιόλαδο να ήταν!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            puntolord last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                            Τζάμπα. Καλά, τί λάδι βάζουν; Πες 5-6 ευρώ το φίλτρο και η εργασία, πες να παίρνει 4 λίτρα, 2,5 ευρώ το λίτρο το πουλάνε; Ούτε παρθένο ελαιόλαδο να ήταν!

                            Δέν ξέρω τί λάδι είναι, γράφει Nissan απ'έξω το κουτί, Semi-Synthetic 15W40.

                            ΥΓ: Άν είναι εξίσου φθηνό και το γενικό σέρβις των 15.000χλμ τότε ΔΕΝ νομίζω να αλλάξω μάρκα ξανά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mousatos last edited by

                              Παίρνει 2,7 λίτρα και γενικά τα 15W40 είναι πάμφθηνα και ικανοποιητικά έως τους -10 C , 7.500 χλμ.
                              Από τη στιγμή που το manual αναφέρει service κάθε 30.000 χλμ προσωπικά δε βλέπω άλλο λόγο για service στα 15.000 από το να έχουν ήσυχο και το δικό τους κεφάλι-πορτοφόλι κατά τη διάρκεια της εγγύησης και όχι μόνο.
                              Τα λεφτά που γλυτώνει στα λάδια θα τα πάρουν στο πολλαπλάσιο από το επιπλέον service κάθε 15.000 .
                              Ειδάλλως να βγάλουν άλλο manual για την Ελλάδα εξηγώντας και τους λόγους που το κάνουν. Δηλ. στη Βόρεια Ευρώπη που οι θερμοκρασίες το χειμώνα φτάνουν τους -20 C αποτελούν ιδανικές συνθήκες; Θα μας τρελλάνουν; Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει, ούτε Σουηδία είμαστε ,ούτε Σαουδική Αραβία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tony-pap last edited by

                                Επειδή και εγω παλαιότερα ψαχνόμουν με το θέμα κατέλειξα στο συμπέρασμα ότι η συχνή αλλαγή λαδιών κάνει καλό στον κινητήρα αλλά και στους επόμενους ιδιοκτήτες του αμαξιού μου !
                                Γιατί ; Γιατί αφού κάθε 4 περίπου χρόνια αλλάζω αμάξι δεν προλαβαίνω να φτάσω το κοντέρ πάνω από 80-85.000 χλμ οπότε τα περί μακροζωίας του κινητήρα δεν με αφορούν. Βέβαια όταν αγοράζω ένα μεταχειρισμένο με πχ 25.000 χλμ θέλω και εγώ να είναι καλά συντηρημένο (και σωστά στρωμένο). Επίσης να αναφέρω ότι διαφορετικές συνθήκες είναι ακόμα και μέσα στην Αθήνα όταν μένεις βόρεια Προάστια ή παραλία και κινείσαι Εθνική, Αττική Οδό ή παραλιακή και αλλιώς πχ στου Γκύζη ή Κυψέλη με τα άπειρα σταμάτα-ξεκίνα, τις ανηφόρες και τα παρκαρίσματα σε πεζοδρόμια κλπ.
                                ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ:
                                Eπειδή τα λιπαντικά είναι ένα δημοφιλές θέμα σε όλα τα forums περί αυτοκινήτων καταλαβαίνετε ότι το θέμα για μερικούς έχει εξελιχθεί σε ''επιστήμη'' πχ έβαλα τα τάδε λάδια 0-40 συνθετικά λίγο ακριβά βέβαια αλλά φοβερά !!!! κλπ κλπ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ?

                                ''Παν μέτρον άριστον''

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Η ομαλή λειτουργία του κινητήρα εξασφαλίζει καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, λιγότερες βλάβες. Δεν είναι υπερβολή να πληρώσει κάποιος μερικά ευρώ το χρόνο για να έχει τα παραπάνω (μερικά όχι πολλά ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:

                                    ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ:
                                    Eπειδή τα λιπαντικά είναι ένα δημοφιλές θέμα σε όλα τα forums περί αυτοκινήτων καταλαβαίνετε ότι το θέμα για μερικούς έχει εξελιχθεί σε ''επιστήμη'' πχ έβαλα τα τάδε λάδια 0-40 συνθετικά λίγο ακριβά βέβαια αλλά φοβερά !!!! κλπ κλπ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ?

                                    ''Παν μέτρον άριστον''

                                    http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 27&start=0
                                    Δες εδώ για περισσότερα περι λαδιών. Υπάρχουν και παλιότερα θέματα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 3 / 3
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr