Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:
Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.
Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.
Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.
Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':
Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.
*τα bold δικά μου
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?