Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    a418tq

    @a418tq

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    a418tq Unfollow Follow

    Latest posts made by a418tq

    • RE: ΑΛΙΕΥΜΑ ΑΠΟ SITE ΕΛΛΗΝΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ

      Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:

      Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.

      Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.

      Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.

      Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':

      Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
      Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.

      *τα bold δικά μου

      ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a418tq
    • ΑΛΙΕΥΜΑ ΑΠΟ SITE ΕΛΛΗΝΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ

      Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:

      Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.

      Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.

      Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.

      Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':

      Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
      Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.

      *τα bold δικά μου

      ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a418tq
    • RE: ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡ ?

      Το ποιό πιθανό ειναι οτι οι διαφορές θα ειναι μικρότερες τον χειμώνα.
      Η υψηλές θερμοκρασίες ειναι που κάνουν την ECU να επιλέγει μικρότερες τιμές προπορείας για αποφυγή της προανάφλεξης.
      Ετσι τώρα το καλοκαίρι με την 100αρα μπορείς να εχεις αρκετές μοίρες προπορείας κέρδος και ετσι και απόδοση.
      Σε αντίθεση με τον χειμώνα που κανονικά η ECU επιλέγει εναν απο τους ποιό advanced χάρτες και ετσι εχεις μικρότερα περιθόρια κέρδους.
      Μην ξεχνάμε οτι η 100αρα δεν εχει μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση, απλώς περισσότερα πρόσθετα που εμποδίζουν την προανάφλεξη

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a418tq
    • RE: ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡ ?

      Σύμφωνώ αλλα ειναι αλήθεια.
      Αυτό συμβάινει για τί ο συγκεκριμένος χάρτης του αβανς που εχω τώρα ειναι λίγο 'τραβηγμένος' για τις συνθήκες (ζέστη) και το setup (πίεση τουρμπο) και ετσι με την 98αρα χάνω ισχύ λόγω του ignition retard που επιφέρει το knock sensing system.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a418tq
    • RE: ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡ ?

      Πέραν της αίσθησης οτι το αυτοκίνητο πηγαίνει καλύτερα, μερικές μετρήσεις που εκανα με την νέα βενζίνη και το AP22 επιταχυνσιόμετρο το επιβεβαιώνουν.

      http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?p=4959#4959

      Οντως σε εμένα προσφέρει (12-13 αλογα).

      ΥΓ. Sorry για το Χ-post
      ΥΓ2. Δεν ετυχε να κάνω μετρήσεις με την shell99+ - θα κάνω ισως μελλοντικά, αλλα νομίζω οτι θα εχει το ιδιο αποτέλεσμα με την BP100.
      Τουλάχιστο σε αίσθηση ειναι το ίδιο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      a418tq
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr