-
Στην αρχή αναρωτιόμουνα σε πια θεματική ενότητα να το γράψω, πιστεύω ότι εδώ είναι καλύτερα, γιατί την επισκεπτόμαστε όσοι ενδιαφερόμαστε για τα τεχνικά θέματα και όχι μόνο για το Βολάν.
Πέρα από τη μείωση των άρθρων με τεχνικά θέματα έχουμε πολλές επιγραμματικές αναφορές σε νέες τεχνολογίες, όπως π.χ. τους πιεζοηλεκτρικούς εκχυτήρες (10σηρές), dynamic drive από την BMW στην νέα πεντάρα (χάθηκε μέσα στο άρθρο της γνωριμίας) κ.λ.π.
Κατανοώντας την έλλειψη χώρου στο περιοδικό θα ήθελα να προτείνω την αναλυτικότερη αναφορά σε νέες ή και παλιότερες τεχνολογικές λύσεις από τους συντάκτες του περιοδικού μας, έτσι ώστε να ενημερωνόμαστε περισσότερο για αυτές.
Πιστεύω ότι θα ενδιέφερε πολλούς από εμάς να έχουμε σχεδιαγράμματα, φωτογραφίες και λεπτομερείς αναλύσεις ώστε να εμπλουτίζουμε τις θεωρητικές μας γνώσεις.
Περιμένω τις απόψεις σας, ώστε αν υπάρχει θετική ανταπόκριση να δελεάσουμε το περιοδικό μας να το εφαρμόσει.
-
Στην αρχή αναρωτιόμουνα σε πια θεματική ενότητα να το γράψω, πιστεύω ότι εδώ είναι καλύτερα, γιατί την επισκεπτόμαστε όσοι ενδιαφερόμαστε για τα τεχνικά θέματα και όχι μόνο για το Βολάν.
Πέρα από τη μείωση των άρθρων με τεχνικά θέματα έχουμε πολλές επιγραμματικές αναφορές σε νέες τεχνολογίες, όπως π.χ. τους πιεζοηλεκτρικούς εκχυτήρες (10σηρές), dynamic drive από την BMW στην νέα πεντάρα (χάθηκε μέσα στο άρθρο της γνωριμίας) κ.λ.π.
Κατανοώντας την έλλειψη χώρου στο περιοδικό θα ήθελα να προτείνω την αναλυτικότερη αναφορά σε νέες ή και παλιότερες τεχνολογικές λύσεις από τους συντάκτες του περιοδικού μας, έτσι ώστε να ενημερωνόμαστε περισσότερο για αυτές.
Πιστεύω ότι θα ενδιέφερε πολλούς από εμάς να έχουμε σχεδιαγράμματα, φωτογραφίες και λεπτομερείς αναλύσεις ώστε να εμπλουτίζουμε τις θεωρητικές μας γνώσεις.
Περιμένω τις απόψεις σας, ώστε αν υπάρχει θετική ανταπόκριση να δελεάσουμε το περιοδικό μας να το εφαρμόσει.
-
Στην αρχή αναρωτιόμουνα σε πια θεματική ενότητα να το γράψω, πιστεύω ότι εδώ είναι καλύτερα, γιατί την επισκεπτόμαστε όσοι ενδιαφερόμαστε για τα τεχνικά θέματα και όχι μόνο για το Βολάν.
Πέρα από τη μείωση των άρθρων με τεχνικά θέματα έχουμε πολλές επιγραμματικές αναφορές σε νέες τεχνολογίες, όπως π.χ. τους πιεζοηλεκτρικούς εκχυτήρες (10σηρές), dynamic drive από την BMW στην νέα πεντάρα (χάθηκε μέσα στο άρθρο της γνωριμίας) κ.λ.π.
Κατανοώντας την έλλειψη χώρου στο περιοδικό θα ήθελα να προτείνω την αναλυτικότερη αναφορά σε νέες ή και παλιότερες τεχνολογικές λύσεις από τους συντάκτες του περιοδικού μας, έτσι ώστε να ενημερωνόμαστε περισσότερο για αυτές.
Πιστεύω ότι θα ενδιέφερε πολλούς από εμάς να έχουμε σχεδιαγράμματα, φωτογραφίες και λεπτομερείς αναλύσεις ώστε να εμπλουτίζουμε τις θεωρητικές μας γνώσεις.
Περιμένω τις απόψεις σας, ώστε αν υπάρχει θετική ανταπόκριση να δελεάσουμε το περιοδικό μας να το εφαρμόσει.
-
Αναφέρεσαι στη στήλη 'ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ' στις πρώτες σελίδες; Πιστεύω πως πρέπει να γίνει μεγαλύτερη, κατά την άποψή μου τουλάχιστον μία περιεκτική σελίδα. Το μέγεθος της μιας σελίδας το συμπεραίνω από την εμπειρία τεχνικών άρθρων του περιοδικού με αντίστοιχο μέγεθος, όπου πέρα από την ιδέα της νέας τεχνολογίας έχουν περιγράψει και τις βασικές αρχές λειτουργίας, με τα υπέρ-κατά, γραφήματα, σχεδιαγράμματα κλπ.
-
Μιας και αναφέραμε για τους 4Τ... Κρίμα. Γίνεται κάποια προσπάθεια, ειδικά στα θέματα τεχνογνωσίας, αλλά το υπόλοιπο περιοδικό...
Χλωμό, πολύ χλωμό...
-
Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι εννοώ οι αναλύσεις των θεμάτων να γίνονται εδώ στο Forum από τους συντάκτες του περιοδικού, ώστε να τις διαβάζει όποιος το επιθυμεί. Θα μπορούσε ο καθένας να τα αντιγράφει και να φτιάξει με τον καιρό μια μίνι ηλεκτρονική τεχνική εγκυκλοπαίδεια που θα την ανατρέχει όποτε θέλει να ενημερωθεί για κάτι.
-
Χρειάζονται τα τεχνικά θέματα στους 4Τ.Είμαι υπέρ, αν και υπάρχουν πολλοί αναγνώστες που δεν ενδιαφέρονται για 'βίδες και μπουλόνια' όπως λέει και ο Κ.Κ.
-
Αν προτείναμε με ψηφοφορία κάθε δίμηνο π.χ., ένα τεχνικό θέμα για ανάλυση ;
Ή μήπως παραπάει; -
Πολλές φορές στο παρελθόν αλλά και τώρα οι 4Τ έχουν ασχοληθεί με τεχνικά θέματα με μεγάλη επιτυχία. Θυμάμαι το Ν. Δήμου, το Στρατισσίνο, τον Κ. Καββαθά, τον Πάνο Φιλλιπακόπουλο αλλά και τον L.J.K. Setright να αναλύουν τεχνικά θέματα. Το θέμα όμως είναι να δεχτούν να γράψουν σε αυτό το forum (εμένα προσωπικά μου φαίνεται δύσκολο) για διάφορα θέματα και μετά να αρχίσουμε να κάνουμε τις ψηφοφορίες όπως προτείνει ο φίλος qvala Πάντως η ιδέα μου αρέσει πολύ και θα ήθελα να πραγματοποιηθεί.
Υ.Γ. Πολλά από αυτά τα θέματα μπορούμε να τα βρούμε στο αρχείο των 4Τ, αν και τα τεύχη από το '91 και πριν δεν είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο. -
Όσο καλά καταρτισμένος και να είσαι σε τεχνικά θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο είναι τόσο μεγάλη η εξέλιξη κυρίως στην εφαρμογή των ηλεκτρονικών στο αυτοκίνητο που πραγματικά εγώ έχω χάσει το μπούσουλα. Βοηθούν βέβαια στο αλαλούμ όλες αυτές οι συντομεύσεις των ηλεκτρονικών συστημάτων που δεν έχουν ούτε κοινή ονομασία από όλες τις εταιρίες, ούτε αντίστοιχα Ελληνικά ονόματα.
-
Πιστέυω αυτό παιδία είναι δύσκολα πραγματοποιήσιμο. Αν και δυστυχώς ιδιαίτερα ενδιαφέρον....
Ο χώρος που χρειάζεται για την ανάλυση (σωστή) ενός τεχνικού θέματος πιστέυω πως είναι πολύ μεγάλος για τις σελίδες ενός φόρουμ. Απο την άλλη δεν ξέρω και κατά πόσο μεγάλο είναι το κοινό για ένα τέτοιο αντικείμενο.
Πιστέυω πως το περιοδικό δεν θα ήθελε να αρχίσουν οι αναλύσεις σε τέτοια θέματα ακόμα και για εμπορικού λόγους.Εχείς ρίξει καμιά ματιά στο R&D ? Αν σε ενδιαφέρουν αυτά τα θέματα είανι ακρετά αξιόλογο.
-
Δεν είναι ανάγκη να γίνονται μακροσκελείς αναλύσεις αν αυτό θεωρείται δύσκολο. Θα μπορούσαν να μας διαφωτίζουν τουλάχιστον για τεχνικά θέματα που αναφέρονται κατά καιρούς και λόγω έλλειψης ατόμων με ειδικές γνώσεις να μένουν στον αέρα χωρίς κανείς να μας τα εξηγεί. Θα αναφέρω το παράδειγμα άλλου θέματος που έχει τελματώσει «Λεωφορειακές ανησυχίες». Δεν νομίζω ότι και αυτό είναι τόσο δύσκολο.
-
Απ'ότι είδα στο περιοδικό υπάρχει αγγελία για Μηχανολόγους Μηχανικούς που θα αναλάβουν τις βελτιώσεις και τα τεχνικά θέματα. Οπότε ας περιμένουμε γιατί οι διαδικασίες δρομολογήθηκαν (πριν καν ανοίξει το θέμα) απ'ότι φαίνεται.
-
Στο καινούριο τεύχος, αυτό με ενδιαφέρει .....
-
Ο χρήστης babis έγραψε:
Απ'ότι είδα στο περιοδικό υπάρχει αγγελία για Μηχανολόγους Μηχανικούς που θα αναλάβουν τις βελτιώσεις και τα τεχνικά θέματα. Οπότε ας περιμένουμε γιατί οι διαδικασίες δρομολογήθηκαν (πριν καν ανοίξει το θέμα) απ'ότι φαίνεται.Καί θα είναι καί 'παιδί' τού φόρουμ μας!!!
-
Επί της ευκαιρίας θα ζητούσα παρακαλούσα αυτόν που θα αναλάβει τα τεχνικά θέματα να χρησιμοποιεί ονοματολογία Ελληνική για τα διάφορα ηλεκτρονικά μέσα που υπάρχουν στα νέα αυτοκίνητα και να βάζει σε παρένθεση τις συντομεύσεις που χρησιμοποιεί ο κάθε κατασκευαστής, π.χ. σύστημα ενίσχυσης φρένων (BAS) ώστε να ξέρουμε τι διαβάζουμε. Αν αυτό δεν είναι εφικτό να αναφέρει σε παρένθεση τι είναι το κάθε σύστημα μαζί με την συντομογραφία του την πρώτη φορά που θα το αναφέρει στο άρθρο του π.χ. {Σαν στάνταρ εξοπλισμός τοποθετείται το BAS (σύστημα ενίσχυσης φρένων)μόνο στο δίλιτρο ........................Το BAS προσφέρει σημαντικά οφέλη κυρίως όταν ...........................}
-
Στο νέο τεύχος των 4Τ και στο test της Alfa JTS για άλλη μια φορά απογοητεύτηκα για τον τρόπο που αντιμετωπίζονται από τους 'νέους' συντάκτες των 4Τ κάποια τεχνικά θέματα. Ασάφειες και γενικόλογα σε μια προσπάθεια συνεχούς επιβεβαίωσης ότι όλα γίνονται στο πόδι.
Σύγνωμη προκαταβολικά για το αυστηρό ύφος αλλά κάτι πρέπει να αλλάξει και μάλλον γρήγορα.
Είναι προτιμώτερο κάποιος να παραδέχεται την άγνοια του και (γιατί όχι) να αποσύρεται από τη διαπραγμάτευση ενός θέματος παρά να γενικολογεί και δυστυχώς να εκτίθεται. Το ιδανικότερο βέβαια είναι η αναζήτηση πληροφοριών, η έρευνα πριν τη συγγραφή κάποιου κειμένου αλλά Αύγουστο μήνα στα μπάνια του λαού, πολλές απαιτήσεις δεν ταιριάζουν.
Ίδωμεν το χειμώνα σε πλήρη φόρμα και άπαντες εν δράσει. -
Δεν υπάρχει ΄μέλλον εγώ πιστεύω
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Στο νέο τεύχος των 4Τ και στο test της Alfa JTS για άλλη μια φορά απογοητεύτηκα για τον τρόπο που αντιμετωπίζονται από τους 'νέους' συντάκτες των 4Τ κάποια τεχνικά θέματα. Ασάφειες και γενικόλογα σε μια προσπάθεια συνεχούς επιβεβαίωσης ότι όλα γίνονται στο πόδι.
Σύγνωμη προκαταβολικά για το αυστηρό ύφος αλλά κάτι πρέπει να αλλάξει και μάλλον γρήγορα.
Είναι προτιμώτερο κάποιος να παραδέχεται την άγνοια του και (γιατί όχι) να αποσύρεται από τη διαπραγμάτευση ενός θέματος παρά να γενικολογεί και δυστυχώς να εκτίθεται. Το ιδανικότερο βέβαια είναι η αναζήτηση πληροφοριών, η έρευνα πριν τη συγγραφή κάποιου κειμένου αλλά Αύγουστο μήνα στα μπάνια του λαού, πολλές απαιτήσεις δεν ταιριάζουν.
Ίδωμεν το χειμώνα σε πλήρη φόρμα και άπαντες εν δράσει.Αγαπητέ Γιάννη,
σαν νέος συντάκτης του περιοδικού και υπεύθηνος για το θέμα 'Καλομαθημένοι Κινητήρες?' οφείλω να τοποθετηθώ ώστε να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Κατ'αρχάς ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις αφού όπως και αν αυτές εκφράζονται πάντα βοηθούν. Τώρα όσο αφορά το θέμα γενικολογίας απλά θα σας επισημάνω κάποιες σκέψεις μου. Το θέμα γιατί η JTS τελικά δεν βγάζει τους ίππους που πρέπει μάλλον θα μπορούσε να είναι αντικείμενο διδακτορικής διατριβής με ότι συνεπάγεται αυτό σε εύρος και λεπτομέρεια. Είναι εύκολο ίσως να γράψει κανείς ένα άρθρο που θα το καταλάβουν 100 αναγνώστες και ο ίδιος, όμως είναι δικαίωμα των υπολοίπων 59.900 να μπορέσουν μέσα από ένα μονοσέλιδο να πάρουν την ουσία. Το άρθρο δεν γράφτηκε στο πόδι, όπως δεν γράφεται τίποτα στο πόδι στους 4τροχούς. Είναι ένα άρθρο που για να στηθεί μόνο χρειάστηκαν περίπου 4 ώρες στο δυναμόμετρο και αμέτρητες ώρες διάβασμα και αλληλογραφίας με αρμόδιους ώστε να μπορέσει να βγεί μια σελίδα κείμενο. Όσο αφορά το θέμα άγνοιας θα σας παρακαλούσα να μου υποδείξετε το σημείο ή τα σημεία με τα οποία διαφωνείτε και να τα συζητήσουμε. -
Συμφωνώ μαζί σου, για τα περί ελπίδας!
Προσπέρνα όμως...Και με την ευκαιρία...
Μην βρίζετε, απορίπτετε, ειρωνεύεστε εκ του ασφαλούς. Κάθεστε μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο και αρχίζετε.
Ετσι κάνουμε διάλογο? Ετσι μπορεί να ακόύσει κάποιος τις απόψεις σας...?
Ετσι σίγουρα δεν υπάρχει ελπίδα καμιά.
και βέβαια αν πραγματικά σας ενδιέφερε να βελτιωθούν πράγματα δεν θα κάνατε κριτική για την κριτική και δεν θα γράφατε μόνο στο φόρουμ. Θα αξιοποιούσατε τους διαλόγους του περιοδικού ώστε πραγματικά να ταρακουνείστε-προβληματείστε-αγχώστε και ότι άλλο δημιουργικό.
Πάιδες αν δεν αλλάξτε ύφος και στιλ (ορισμένοι έχετε μπόλικο από δαύτο), δεν ταιριάζετε σε αυτό το φόρουμ...
Οποιος προσβάλλει οποιονδήποτε δεν είναι δεν μπορεί να είναι αναγνώστης μας οπότε δεν υπάρχει λόγος να συμμετέχει και στο Φόρουμ του περιοδικού που πάντως δεν φτιάχτηκε για να βρίζετε χωρίς να έχετε πρόταση...Στρατης Χατζηπαναγιώτου
Ανάλυση τεχνικών θεμάτων από συντάκτες των 4Τ.