Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 18
    • Best 0
    • Groups 0

    microchip

    @microchip

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    18
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΑΘΗΝΑ

    microchip Unfollow Follow

    Latest posts made by microchip

    • RE: Megane

      Κι εγώ πιστεύω πως με δίσκους πίσω θα ήταν τέλεια!! Ξέρεις αν μπορώ να βάλω τώρα ή να μεγαλώσω τη διάμετρο στους μπροστινούς;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      microchip
    • RE: Megane

      Μάλλον θα πάω στην αντιπροσωπεία όταν βρω χρόνο. Να ρωτήσω και κάτι άλλο... Από την εμπειρία που έχω από άλλα αυτοκίνητα φίλων που έχω οδηγήσει για λίγο χρονικό διάστημα, για παράδειγμα μια alfa 146 1.6, έναGolf 1.4 και ένα Focus 1.6 έχω παρατηρήσει ότι το Megane 1.4 που έχω μοντέλο 2001 χάνει λίγο σε φρένα σε σχέση με τα άλλα. Σε απόσταση φρεναρίσματος αλλά και σε αίσθηση. Ήξερα ότι η Renault είχε κάποια μικροπροβληματάκια με τα φρένα, αλλά πίστευα πως θα τα είχε διορθώσει με τη χρήση του Α.B.S. και του AFU που χρησημοποιεί στο Megane αλλά και στα άλλα μοντέλα της. Έχει κανείς γνώμη επί του θέματος; Το έχουν παρατηρήσει και άλλοι η είναι η ιδέα μου;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      microchip
    • RE: Πρόβλημα με Renault Megane

      Φίλε magan εμένα τελικά ήταν ο πολλαπλασιαστής. Είχε καεί αφού έκαψε ένα μπουζί πρώτα. 95 ευρώ χωρίς φ.π.α. Λες τελικά τα megane να παρουσιάζουν πρόβλημα εκεί; Ένα 19 που είχα πριν δεν είχε παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα με πολλαπλασιαστή. Πάντως μάγκες πρώτη φορά που σήκωσα το megane σε ράμπα και είδα τη βάση της μηχανής από κάτω δε μου φάνηκε και πολύ γερή. Βασικά η μηχανή στηρίζεται σε εκείνη τη βάση μόνο. Έχει και 2 στηρίγματα που φαίνονται όταν ανοίγεις το καπώ από πάνω αλλά αυτά πιο πολύ στηρίγματα είναι παρά βάσεις μηχανής. Τη βασική δουλειά την κάνει η κάτω βάση. Και εκεί στηρίζονται και τα ημιαξόνια απ' ότι είδα.
      Τέλος πάντων. Η Renault ξέρει καλύτερα από εμένα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      microchip
    • RE: Πρόβλημα με Renault Megane

      Φίλε clioV6 το κουμπί που λες στο κλείδωμα στο αυτόματο είναι πολύ καλό. Αν και πρέπει να σου πω πως το είχα βρει από την αρχή στο manual. Εκείνο που δεν μπορούσα με τίποτα να βρω είναι το ραδιοcd. Πολύ δύσκολο μου φαίνεται αν και με βοήθησες αρκετά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      microchip
    • RE: Megane

      Ευχαριστώ πολύ μάγκες μου. Εγώ είπα πως δεν μπορούσα να βρω πως μπαίνουν οι μνήμες και όχι ότι δεν παίζει το CD. Τώρα κάπου έχω χάσει το manual και δεν μπορώ να το βρω.και έχει πολλά το ραδιοcd μέσα.Καλά καλά δεν ξέρω πως να αλλάζω από FM σε AM που λέει ο λόγος. Και επίσης κάτι κουμπάκια πάνω στο τηλεχειρηστήριο στο τιμόνι ούτε που έχω καταλάβει τι είναι. Ξέρει κανείς να μου πει;Μια βοήθεια ρε παιδια!!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      microchip
    • RE: Πρόβλημα με Renault Megane

      Έχω ένα Renault Megane μοντέλο 2001 και ντρέπομαι να πω ότι ακόμα δεν έχω ασχοληθεί όσο πρέπει το το ραδιοCD. Έτσι θα ήθελα να ρωτήσω, όποιος ξέρει να μου πει, με ποιό τρόπο μπαίνουν οι μνήμες στο ραδιόφωνο και τι είναι όλα αυτά τα κουμπάκια στο τηλεχειριστήριο, εκτός βέβαια από τη ροδέλα και την ένταση του ήχου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      microchip
    • RE: Megane

      Έχω ένα Renault Megane μοντέλο 2001 και ντρέπομαι να πω ότι ακόμα δεν έχω ασχοληθεί όσο πρέπει το το ραδιοCD. Έτσι θα ήθελα να ρωτήσω, όποιος ξέρει να μου πει, με ποιό τρόπο μπαίνουν οι μνήμες στο ραδιόφωνο και τι είναι όλα αυτά τα κουμπάκια στο τηλεχειριστήριο, εκτός βέβαια από τη ροδέλα και την ένταση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      microchip
    • RE: AIR-condition

      Κανονικά απ' όσο ξέρω ο κλιματισμός και το aircondition για μεγαλύτερη απόδοση πρέπει στην αρχή μόνο, για 3-4 λεπτά, να δουλεύουν στην ανακύκλωση και μετά με την εισαγωγή νέου αέρα. Έτσι μεγλώνει και ο χρόνος ζωής του aircondition.
      Σαν πολλά μου φαίνονται τα 3-4 άλογα για τα φώτα μόνο.
      Οτιδήποτε δουλεύει στο αυτοκίνητο με ρεύμα καταναλώνει ισχύ. Δηλαδή βενζίνη. Αλλά όχι και τόσο.
      Πάντως το επόμενο Renault μου θα έχει clima και όχι aircondition. Πολύ καλύτερα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      microchip
    • RE: Ιμάντας χρονισμού OPEL Astra

      Όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν μικροπροβληματάκια. Δεν είναι λόγος για 4 μπουζοκαλώδια και μια κρεμαγιέρα να αλλάζεις αυτοκίνητο Το θέμα είναι να μην έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα από το εργοστάσιο. Δηλαδή κάτι να τρίζει, κάτι να μην κουμπώνει καλά, το τιμόνι να μην είναι στην ευθεία. Τότε πολύ δύσκολα διρθώνεται.Μπορεί και ποτέ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      microchip
    • RE: Ανάλυση τεχνικών θεμάτων από συντάκτες των 4Τ.

      Πολλές φορές στο παρελθόν αλλά και τώρα οι 4Τ έχουν ασχοληθεί με τεχνικά θέματα με μεγάλη επιτυχία. Θυμάμαι το Ν. Δήμου, το Στρατισσίνο, τον Κ. Καββαθά, τον Πάνο Φιλλιπακόπουλο αλλά και τον L.J.K. Setright να αναλύουν τεχνικά θέματα. Το θέμα όμως είναι να δεχτούν να γράψουν σε αυτό το forum (εμένα προσωπικά μου φαίνεται δύσκολο) για διάφορα θέματα και μετά να αρχίσουμε να κάνουμε τις ψηφοφορίες όπως προτείνει ο φίλος qvala Πάντως η ιδέα μου αρέσει πολύ και θα ήθελα να πραγματοποιηθεί.
      Υ.Γ. Πολλά από αυτά τα θέματα μπορούμε να τα βρούμε στο αρχείο των 4Τ, αν και τα τεύχη από το '91 και πριν δεν είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      microchip
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr