Χρειάζονται τα τεχνικά θέματα στους 4Τ.Είμαι υπέρ, αν και υπάρχουν πολλοί αναγνώστες που δεν ενδιαφέρονται για 'βίδες και μπουλόνια' όπως λέει και ο Κ.Κ.
Latest posts made by nionios
-
RE: Ανάλυση τεχνικών θεμάτων από συντάκτες των 4Τ.
-
RE: Περι Ferrari, Mercedes κλπ
Για το 'κόλλημα' που έχουν τα αγγλικά περιοδικά εναντίον των Ferrari και των ιταλικών αυτοκινήτων δε λέτε τίποτα;
Διάβασα στην προηγούμενη σελίδα ότι η Ελλάδα είναι φιλοφεραρική.Καμία αντίρρηση αν και εδώ στο forum έχω εκπλαγεί από το αντιφεραρικό κλίμα που επικρατεί.Βέβαια η Ferrari έχει οπαδούς σε όλο τον κόσμο και όχι μόνο στην Ελλάδα,είναι ίσως η ομάδα με τους πιο πολλούς οπαδούς σε όλα τα αθλήματα (για την F1 δεν το συζητάμε).Αλλά στο χώρο των αυτοκινήτων οι Έλληνες είναι και πολύ γερμανόφιλοι και ειδικά μερσεντεδόφιλοι. -
RE: ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ
Φίλε migf1 και εγώ είμαι πάνω απ'όλα λάτρης των μηχανοκίνητων σπορ και έπειτα οπαδός της Ferrari.Μάλιστα συμπαθώ τα ράλυ λίγο περισσότερο από την F1.Και βέβαια μπορεί να χαίρομαι με την κυριαρχία της Ferrari τα τελευταία χρόνια,είναι όμως πολύ προτιμότερο να υπάρχει γερός ανταγωνισμός μεταξύ των ομάδων αλλά και των πιλότων γιατί τότε πραγματικά χαιρόμαστε τους αγώνες.
Με ότι είπα σε προηγούμενα μηνύματα δεν ήθελα να υποτιμήσω ούτε τις ομάδες ούτε βέβαια τους οπαδούς τους.ΥΓ. Για την ιστορία θέλω να αναφέρω ότι το ναζιστικό καθεστώς υπήρχε χρόνια πριν ξεκινήσει ο Β' παγκόσμιος πόλεμος και ότι και το εργοστάσιο της Ferrari βομβαρδίστηκε κατά τη διάρκεια του πολέμου.
-
RE: ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ
Βλέπω ότι ξεκινήσαμε με αντιπράθεση Ferrari-McLaren και το πήγαμε σε αντιπαράθεση Ιταλίας-Γερμανίας.Καταρχήν εσείς είστε οπαδοί της McLaren και όχι της Mercedes αν κατάλαβα σωστά.Ναι παραδέχομαι ότι η Mercedes φτιάχνει πολύ καλά αυτοκίνητα και ότι τεχνολογικά είναι πολύ δυνατή ωστόσο δεν ξέρω αν φτιάχνει και τα καλύτερα αυτοκίνητα.Ναι σίγουρα το όνομα Mercedes είναι πολύ 'βαρύ' και με ιστορία αλλά δε μπορώ να καταλάβω αυτή την ελληνική μανία και εμμονή με το όνομα Mercedes και τη γερμανική τεχνολογία γενικότερα.Θα έλεγα ότι εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί -συγγνώμη για την έκφραση- γερμανόκαυλοι οι οποίοι θεωρούν οτιδήποτε γερμανικό ως τέλειο έιτε είναι μια απλή καρφίτσα είτε κάποιο μηχάνημα.Εντάξει ρε παιδιά και οι Ιταλοί έχουν φτιάξει τεχνολογικά προηγμένα αυτοκίνητα όπως και οι Γάλλοι και οι Γιαπωνέζοι.Η κορυφαία τεχνολογία της ENZO δηλαδή δε σημαίνει τίποτα για σας;Οι μεγάλες επιτυχίες των Ιταλών στους αγώνες (LANCIA,ALFA ROMEO) αλλά και των Γάλλων πως έγιναν;Τα απόλυτα ρεκόρ ταχύτητας της Mercedes που λες πάντως έγιναν με τη βοήθεια(οικονομική και τεχνολογική) του ναζιστικού καθεστώτος το οποίο χρησιμοποίησε τους αγώνες και τη Mercedes για να ανεβάσει το πρεστίζ της ναζιστικής τότε Γερμανίας.
Πάντως θέλω οι οπαδοί της McLaren να ξέρουν ότι δεν έχω τίποτα με την ομάδα τους και πολλοί περισσότερο με τους ίδιους και ότι η συζήτηση που κάνουμε εδώ είναι κατάθεση προσωπικών απόψεων.Δεν έχω καμία πρόθεση και όρεξη να φτάσω αυτή τη συζήτηση μακριά.
-
RE: ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Το δικό μου 'δεν μας νοιάζει' η ιστορία της Φεράρι' ήταν απάντηση στο δικό σου 'δεν μας νοιάζει η συγκριτική της αναποτελεσματικότητα'. Ήταν εξαρχής επισημασμένο από το 'με τη δική σου λογική'.Πέρα απο αυτό, αν θέλεις να μιλήσουμε για ιστορία ομάδων σε οποιαδήποτε και σε όλες τις μορφές αγώνων, από τα τέλη του 19ου αιώνα όπου οι Γάλλοι ανακάλυψαν το αυτοκίνητο (Πεζό), τα πνευματικά ελαστικά (Μισλέν) & διοργάνωσαν το πρώτο GP, οι Γερμανοί ανακάλυψαν τον πετρελαιοκινητηρα (Νταίμλερ), κατασκεύασαν το πρώτο πραγματικό σπορ αυτοκίνητο (Μερσέντες), το πρώτο επαναστατικά αεροδυναμικό αμάξωμα σε σχήμα σταγόνας (Μπενζ), τον πρώτο 8κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα (Μερσέντες), έσπαγαν τα απόλυτα ρεκόρ ταχύτητας σε απόσταση 1 μιλίου το ένα πίσω από το άλλο (Μπενζ) -όλα αυτά και πολλά ακόμα μισό αιώνα και βάλε πριν καν υπάρξει η Φεράρι- μέχρι και τις μέρες μας, πολύ ευχαρίστως!
...και οι Ιταλοί κατασκευάζουν το καλύτερο αυτοκίνητο παραγωγής (ENZO) στον κόσμο.
-
RE: ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ
Για παράδειγμα, τόσο η ΜακΛάρεν όσο και η Ουίλιαμς (με πρώτη νομίζω την Ουίλιαμς), αναλογικά με τα χρόνια συμμετοχής τους είναι αποτελεσματικότερες από τη Φεράρι.
Πιο πιθανό είναι να πάψει να υφίσταται η Φεράρι χωρίς τη Φ1, παρά η Φ1 χωρίς τη Φεράρι.
Ορίστε άλλη μια πραγματικότητα, που αν μη τι άλλο, αποτελει τροφή προς σκέψη: πόσους τίτλους έχουν κατακτήσει οι Χάλμε, Στιούαρτ, Κλαρκ, Μπράμπαμ, Γκρ.Χιλ, Ριντ, Φιτιπάλντι, Χαντ, Μάριο Αντρέτι, Τζόουνς, Ρόζμπεργκ, Πικέ, Σένα, Προστ, Μάνσελ, Ντ.Χιλ, Ζ.Βιλνεβ, και Χάκινεν με Φεράρι?
Η απάντηση είναι 'κανέναν' και μιλάμε για τους 18 από τους 26 (νομίζω) συνολικά πρωταθλητές στην ιστορία της Φ1.
Οπότε θεωρώ πως τα σχόλιά σου είναι ολίγον ισοπεδωτικά!
Σίγουρα αναλογικά οι McLaren,Williams είναι αποτελεσματικότερες από τη Ferrari.Αυτό όμως λίγο με ενδιαφέρει γιατί έγινα οπαδός της Scuderia μέσα στα πέτρινα της χρόνια.Βέβαια όταν και αυτές συμπληρώσουν πάνω από μισό αιώνα ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗΣ παρουσίας στο χώρο της F1 τότε θα πρέπει να μιλήσουμε καλύτερα για 'αποτελεσματικότητα'.
Τα 'ισοπεδωτικά σχόλια' που λες -για το αν υπάρχει F1 χωρίς τη Ferrari-τα έχει κάνει σε ανύποπτη στιγμή ο ίδιος ο Ron Dennis.Βέβαια η ιστορία της Ferrari δεν είναι συνδεδεμένη μόνο με την F1.Η ιστορία της έχει χτιστεί μέσα και από άλλους αγώνες πίστας όπως οι αγώνες αντοχής,όπου η Scuderia έχει σημειώσει ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες απότι στην F1 αλλά και σε άλλες κατηγορίες αγώνων γιατί μια γνήσια αγωνιστική ομάδα πρέπει να συμμετέχει παντού. -
RE: ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ
Ο χρήστης opterios έγραψε:
File nionio, an pisteueis oti to na uposthrizei kaneis th McLaren einai san na uposthrizei mia aproswph etaireia, enw me th Ferrari einai diaforetika, tote nomizw pws zeis se la8os epoxh...!H 'romantikh F1' opws les, den ufistatai pleon, kai OLES oi omades, mazi kai h Ferrari, kanoun apla...th douleia tous, xwris to meraki tou Brabham, tou Bruce McLaren, tou Colin Chapman, tou Tyrell (klp klp)...
H Ferrari, an akoma katafernei na krata kapoio diaforetiko xrwma, einai logw TWN OPADWN ths kai tou tropou me ton opoio oi idioi panughrizoun. H idia h Ferrari omws, apedei3e oti dia8etei ton idio...romantismo me mia etairia pou ftiaxnei 'hlektrikes suskeues', dinontas ston MS th nikh sthn Austria. Prose3e, de sou lew an ekane kala h oxi, alla sigoura de skeftotan romantika o Todt otan edine th diatagh, alla oute kai oi odhgoi ths otan thn ektelousan...!
Δε θα διαφωνήσω με αυτά που λες σε γενικές γραμμές.Απλώς θεωρώ ότι δεν είναι το ίδιο μια ομάδα που βρίσκεται στο χώρο από το ξεκίνημα της F1(και είναι η μοναδική) με όλες τις άλλες που συμμετέχουν πολύ λιγότερα χρόνια.Η SCUDERIA δεν έχει λείψει καμία χρονιά και σχεδόν από κανέναν αγώνα.Ο κ. Καββαθάς αναφέρει σε κάποιο του άρθρο ότι θυμάται τα κόκκινα μονοθέσια να βρίσκονται στη γραμμή της εκκίνησης σχεδόν σε κάθε αγώνα είτε με βροχές,με χιόνια...Ακόμα και οι σημερινοί αντίπαλοι της SCUDERIA παραδέχονται ότι Formula 1 χωρίς Ferrari υφίσταται.
-
RE: ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ?
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Καί εγώ διάβασα χτές,οτι το νέο Α3 έχει cx 0.32,καί ότι είναι καλύτερος απο τό προηγούμενο μοντέλο.
Τον ίδιο αεροδυναμικό συντελεστή,έχει το Καντετάκι μου,πού σχεδιάστικε το 1985.Και μετά αναρωτιόμαστε, γιατί τα καινούργια αμάξια καίνε την ίδια ή περισσότερη βενζίνη με αυτά των καρμπιρατέρ. Συνεπικουρούμενου του βάρους ασφαλώς.
Αεροδυναμική και κατανάλωση έχουν σχέση μόνο για μεγάλες ταχύτητες (περίπου από 100KMH και πάνω),άρα η αεροδυναμική ευθύνεται ελάχιστα ως καθόλου για την κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας.
-
RE: Ποιο ηταν το καλυτερο αυτοκινητο Gr.B?
Ο χρήστης Arioloman έγραψε:
ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΤΟΙΒΟΝΕΝ ΤΟ 1986 ΕΚΑΝΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΤΑΣΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΓΡΑΝ-ΠΡΙ !
ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΧΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Φ-1 ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ !!!Πολύ σωστά,αλλά και όχι μόνο αυτό.Ο Τοιβόνεν στην Κορσική είχε προσπεράσει κάποιο 205Τ16(δεν θυμάμαι οδηγό) μέσα στην ειδική ΣΤΑ ΙΣΙΑ!!!Αυτό το αυτοκίνητο έκρυβε 'τρελή' τεχνολογία μέσα του και υπήρχε και το ακόμα πιο εξελιγμένο project evolution II το οποίο όμως δεν ήρθε στην επιφάνεια λόγω του γνωστού τραγικού γεγονότος.
-
RE: ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ
Η αιτιολογία μου είναι ότι την εποχή που η F1 ήταν ρομαντική και πιο αγνή από ότι είναι τώρα,οι ομάδες αυτές που αποκάλεσα 'απρόσωπες' δεν είχαν καν οπαδούς.Μπορεί τα πάντα να έχουν διαβρωθεί (και αυτό ισχύει και για τη FERRARI),όμως εγώ λατρεύω ακόμα αυτή την ομάδα μόνο και μόνο για το όνομα που κουβαλάει.Το να είσαι οπαδός π.χ. της McLaren είναι για μένα σα να είσαι οπαδός μιας εταιρείας που φτιάχνει π.χ. απλώς ηλεκτρικές συσκευές.Αυτό θεώρησα ως αστείο και δεν έθιξα κανένα πρόσωπο,όπως έκανε ο Hakk λες και του βρίσαμε κανένα συγγενή.
Ακόμα θέλω να προσθέσω ότι δεν έχω δει να γίνονται πανηγύρια από οπαδούς για καμία άλλη ομάδα,ούτε να έχουν γιγαντιαίες σημαίες και να τις προσκυνούν.Στο Maranello όλα έχουν σχέση με τη θρυλική ομάδα,από τα ονόματα των δρόμων μέχρι και τα εστιατόρια και είναι γνωστό το έθιμο με τον ντόπιο παπά που βαράει τις καμπάνες όταν κερδίζει η SCUDERIA.Κάποτε στα πετρινα χρόνια της ομάδας (τέλη δεκαετίας 80) είχε επισκεφθεί ο Πάπας τις εγκαταστάσεις στο Maranello για να ευλογήσει την ομάδα.
Όλα αυτά μπορεί για κάποιους να είναι 'γραφικά',δίνουν όμως ένα ξεχωριστό χαρακτήρα.Έχετε δει αυτά να γίνονται σε άλλες ομάδες;Προσωπικά σέβομαι και τις άλλες ομάδες για την προσφορά τους στην τεχνολογία,αλλά απο εκεί και πέρα δεν μπορούν να δώσουν κάποιο χρώμα στην F1.