Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Mondeo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Mondeo 2007
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 16 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    319
    740
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Σήμερα είδα στον ηλεκτρ. τύπο τον τιμοκατάλογο για το νέο Mondeo:

      Στο in.gr δεν το έχει με τον κινητήρα των 125ΗΡ αλλά ώς 110ΗΡ......

      in.gr

      Στο autotriti.gr το δείχνει ώς 1,6 125ΗΡ.....

      autotriti.gr

      Τί να πιστέψει κανείς???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        To autotriti.gr.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          athanasios last edited by

          To προηγούμενο ambiente είχε τιμή καταλόγου 20k και χωρίς ESP.
          Καλές τιμές(ιδιαίτερα στο δίλιτρο)και πολύ καλός εξοπλισμός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nick last edited by

            Οι τιμές ειναι εξοντωτικές για τον ανταγωνισμό και κυρίως το Passat βρήκε τον Μάστορά του

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ioannina27 last edited by

              Καλημερα!Οδηγησα χτες στα Γιαννενα το διλιτρο τεστ ντραιβ της εδω αντιπροσωπειας.Το πηγα στην Εγνατια και σε ενα μικρο κομματι της παλιας ειδικης της Δωδωνης.Εχει πολυ καλη ποιοτητα κυλισης και ειναι ησυχο,δεν πλεει ακομη και στα 160-170 και στριβει φρεναρει αρκετα καλα αν και εχει μαλλον ελαφρυ τιμονι.Αυτο που με απογοητευσε ομως ειναι ο κινητηρας αφου επιταχυνωντας σε ενα ανηφορικο κομματι της Εγνατιας αλλαζωντας ολες τισ σχεσεις στις 6000 στροφες με το ζορι επιασε τα 150-160 ενω δεν μου φανηκε αισθητα πιο γρηγορο απο το Clio 1.4 του 01 που εχω.Ποιοτικα το εσωτερικο μου φανηκε χειροτερο απο του Vectra αν και εχω πολυ καιρο να μπω σε εκεινο οποτε ισως να μην το θυμαμαι και καλα>Γενικα σε σχεση με αυτα που διαβαζω στις δοκιμες των περιοδικων μπορω να πω οτι μαλλον απογοιτευτικα εξαιρωντας την πολυ καλη ποιοτητα κυλισης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Το 1,6 τι θα κάνει δλδ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  farmakopoios last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Το 1,6 τι θα κάνει δλδ;

                  Θα το παιρνει η κατηφορα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ratanplan last edited by

                    Μην ξεχνάτε ότι τα μοτερ απο τα Test Drive σπάνια ξεπερνάνε τα 15.000 χλμ αφου καθε 10 μηνες τα αλλαζουν, αλλα και οτι η χρήση που τους κάνουν οι πελάτες είναι ασχημη...οποτε μην περιμενετε να δειτε πραγματικά τι κάνει ο κάθε κινητηρας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      puntolord last edited by

                      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                      Μην ξεχνάτε ότι τα μοτερ απο τα Test Drive σπάνια ξεπερνάνε τα 15.000 χλμ αφου καθε 10 μηνες τα αλλαζουν, αλλα και οτι η χρήση που τους κάνουν οι πελάτες είναι ασχημη...οποτε μην περιμενετε να δειτε πραγματικά τι κάνει ο κάθε κινητηρας.

                      τσ τσ τσ, δικαιολογίες....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kpsig moderator last edited by

                        Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                        Μην ξεχνάτε ότι τα μοτερ απο τα Test Drive σπάνια ξεπερνάνε τα 15.000 χλμ αφου καθε 10 μηνες τα αλλαζουν, αλλα και οτι η χρήση που τους κάνουν οι πελάτες είναι ασχημη...οποτε μην περιμενετε να δειτε πραγματικά τι κάνει ο κάθε κινητηρας.

                        τσ τσ τσ, δικαιολογίες....

                        Απλή φυσική είναι... Τέτοιο βάρος με 125 ίππους στα 1600... Πάντως αυτά που γράφουνε στα περιοδικά μου θυμίζουν τους διθυράμβους για το Πασάτ το 1600... Που όταν το οδηγήσεις ψάχνεις μήπως έχεις ανεβασμένο το χειρόφρενο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zardoz last edited by

                          Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                          Απλή φυσική είναι... Τέτοιο βάρος με 125 ίππους στα 1600... Πάντως αυτά
                          που γράφουνε στα περιοδικά μου θυμίζουν τους διθυράμβους για το Πασάτ
                          το 1600... Που όταν το οδηγήσεις ψάχνεις μήπως έχεις ανεβασμένο το
                          χειρόφρενο...

                          Tο Passat 1.6 πωλείται μόνο στην Ελλάδα και στη Ζουαζιλάνδη, και μιλάμε
                          για ένα αυτοκίνητο 4.765 μέτρα

                          Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
                          την έκδοση 1.6

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stradale last edited by

                            Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                            Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
                            την έκδοση 1.6

                            ...και καλά κάνουν. Ποιοτικό, στιβαρό και υποκειμενικά όμορφο. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο φυσικά αλλά κινείται αξιοπρεπώς με τις κοντές του σχέσεις. Για πολλούς η μετάβαση στο 2.0 θεωρείται μεγάλο βήμα που βαραίνει την τσέπη. Να θυμόμαστε πού και πού ότι δεν είναι όλοι υψηλά αμοιβόμενοι.
                            Πώς να το κάνουμε, πλέον ούτε τα 200hp δε μας φτάνουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              Ο χρήστης stradale έγραψε:

                              Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
                              την έκδοση 1.6

                              ...και καλά κάνουν. Ποιοτικό, στιβαρό και υποκειμενικά όμορφο. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο φυσικά αλλά κινείται αξιοπρεπώς με τις κοντές του σχέσεις. Για πολλούς η μετάβαση στο 2.0 θεωρείται μεγάλο βήμα που βαραίνει την τσέπη. Να θυμόμαστε πού και πού ότι δεν είναι όλοι υψηλά αμοιβόμενοι.
                              Πώς να το κάνουμε, πλέον ούτε τα 200hp δε μας φτάνουν.

                              κινειται αξιοπρεπως????

                              μαλλον εχουμε χασει μερικες εννοιες....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stradale last edited by

                                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
                                την έκδοση 1.6

                                ...και καλά κάνουν. Ποιοτικό, στιβαρό και υποκειμενικά όμορφο. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο φυσικά αλλά κινείται αξιοπρεπώς με τις κοντές του σχέσεις. Για πολλούς η μετάβαση στο 2.0 θεωρείται μεγάλο βήμα που βαραίνει την τσέπη. Να θυμόμαστε πού και πού ότι δεν είναι όλοι υψηλά αμοιβόμενοι.
                                Πώς να το κάνουμε, πλέον ούτε τα 200hp δε μας φτάνουν.

                                κινειται αξιοπρεπως????

                                μαλλον εχουμε χασει μερικες εννοιες....

                                Το 'αξιοπρεπώς' ίσως είναι κι αυτό υποκειμενικό. Αν εσύ οδηγάς συνεχώς αυτοκίνητα >150 hp, τότε προφανώς και για εσένα δεν κινείται αξιοπρεπώς. Για εμένα όμως, έχοντας υπόψη και την αναλογία βάρους/κυβικών, τα πάει μια χαρά. Και συνεχίζει να είναι κορυφαία επιλογή μαζί με το Mondeo.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                  κινειται αξιοπρεπως????

                                  μαλλον εχουμε χασει μερικες εννοιες....

                                  για πρωτη φορα στην ζωη μου θα πρεπει να δωσω ** +1 ** στον Γλαρο...

                                  Ουτε για πλακα στα 1,6 αυτα τα καραβια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ratanplan last edited by

                                    Ο χρήστης stradale έγραψε:

                                    Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
                                    την έκδοση 1.6

                                    ...και καλά κάνουν. Ποιοτικό, στιβαρό και υποκειμενικά όμορφο. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο φυσικά αλλά κινείται αξιοπρεπώς με τις κοντές του σχέσεις. Για πολλούς η μετάβαση στο 2.0 θεωρείται μεγάλο βήμα που βαραίνει την τσέπη. Να θυμόμαστε πού και πού ότι δεν είναι όλοι υψηλά αμοιβόμενοι.
                                    Πώς να το κάνουμε, πλέον ούτε τα 200hp δε μας φτάνουν.

                                    Αν δεν βγαίνει καποιος να μην αγοράσει το Mondeo 1600 αλλα να παρει το focus sedan 1600. Τόσο απλά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                      Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
                                      την έκδοση 1.6

                                      ...και καλά κάνουν. Ποιοτικό, στιβαρό και υποκειμενικά όμορφο. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο φυσικά αλλά κινείται αξιοπρεπώς με τις κοντές του σχέσεις. Για πολλούς η μετάβαση στο 2.0 θεωρείται μεγάλο βήμα που βαραίνει την τσέπη. Να θυμόμαστε πού και πού ότι δεν είναι όλοι υψηλά αμοιβόμενοι.
                                      Πώς να το κάνουμε, πλέον ούτε τα 200hp δε μας φτάνουν.

                                      Αν δεν βγαίνει καποιος να μην αγοράσει το Mondeo 1600 αλλα να παρει το focus sedan 1600. Τόσο απλά!

                                      +1
                                      Βασικά όλοι αυτοί που αγοράζουν αυτά τα τεράστια αμάξια των 4.7m έχουν και θέση για να τα παρκάρουν?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gfon last edited by

                                        Χθες επινα καφε στη βεραντα μου και λυπηθηκα ενα τυπο με ενα mondeo το προηγουμενο που προσπαθουσε ματαιως να βρει μαρινα για το καραβι του...... στο δρομο.
                                        Προσπαθουσε σε θεσεις που ενα < απο μικορμεσαιο χωραγε χαλαρα , αλλα που να μπει το βαπορι.

                                        Ειχε επι μια ωρα που εκανε γυρω -γυρω το τετραγωνο, μεχρι και η κορη μου (6 ετων) τον πηρε στο ψιλο περιμενοντας το γκρι αμαξι να ξαναπερασει........

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          grig82 last edited by

                                          Πάντως στο συγκριτικό των 4Τ το δίλιτρο Πασσάτ ήταν αρκετά πιο γρήγορο από το Μοντέο, ειδικά στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aggelosf last edited by

                                            Ο χρήστης grig82 έγραψε:
                                            Πάντως στο συγκριτικό των 4Τ το δίλιτρο Πασσάτ ήταν αρκετά πιο γρήγορο από το Μοντέο, ειδικά στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις

                                            Το Mondeo όμως έγραψαν πως έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και καλύτερα φρένα. Γι' αυτό στις στροφές μάλλον θα είναι καλύτερο. Παρεπιπτόντως, έκανα test drive το δύλιτρο Mondeo. Μου φάνηκε πολύ καλό και πολύ άνετο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 16 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr