-
Σήμερα είδα στον ηλεκτρ. τύπο τον τιμοκατάλογο για το νέο Mondeo:
Στο in.gr δεν το έχει με τον κινητήρα των 125ΗΡ αλλά ώς 110ΗΡ......
Στο autotriti.gr το δείχνει ώς 1,6 125ΗΡ.....
Τί να πιστέψει κανείς???
-
To autotriti.gr.
-
To προηγούμενο ambiente είχε τιμή καταλόγου 20k και χωρίς ESP.
Καλές τιμές(ιδιαίτερα στο δίλιτρο)και πολύ καλός εξοπλισμός. -
Οι τιμές ειναι εξοντωτικές για τον ανταγωνισμό και κυρίως το Passat βρήκε τον Μάστορά του
-
Καλημερα!Οδηγησα χτες στα Γιαννενα το διλιτρο τεστ ντραιβ της εδω αντιπροσωπειας.Το πηγα στην Εγνατια και σε ενα μικρο κομματι της παλιας ειδικης της Δωδωνης.Εχει πολυ καλη ποιοτητα κυλισης και ειναι ησυχο,δεν πλεει ακομη και στα 160-170 και στριβει φρεναρει αρκετα καλα αν και εχει μαλλον ελαφρυ τιμονι.Αυτο που με απογοητευσε ομως ειναι ο κινητηρας αφου επιταχυνωντας σε ενα ανηφορικο κομματι της Εγνατιας αλλαζωντας ολες τισ σχεσεις στις 6000 στροφες με το ζορι επιασε τα 150-160 ενω δεν μου φανηκε αισθητα πιο γρηγορο απο το Clio 1.4 του 01 που εχω.Ποιοτικα το εσωτερικο μου φανηκε χειροτερο απο του Vectra αν και εχω πολυ καιρο να μπω σε εκεινο οποτε ισως να μην το θυμαμαι και καλα>Γενικα σε σχεση με αυτα που διαβαζω στις δοκιμες των περιοδικων μπορω να πω οτι μαλλον απογοιτευτικα εξαιρωντας την πολυ καλη ποιοτητα κυλισης
-
Το 1,6 τι θα κάνει δλδ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το 1,6 τι θα κάνει δλδ;Θα το παιρνει η κατηφορα..
-
Μην ξεχνάτε ότι τα μοτερ απο τα Test Drive σπάνια ξεπερνάνε τα 15.000 χλμ αφου καθε 10 μηνες τα αλλαζουν, αλλα και οτι η χρήση που τους κάνουν οι πελάτες είναι ασχημη...οποτε μην περιμενετε να δειτε πραγματικά τι κάνει ο κάθε κινητηρας.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Μην ξεχνάτε ότι τα μοτερ απο τα Test Drive σπάνια ξεπερνάνε τα 15.000 χλμ αφου καθε 10 μηνες τα αλλαζουν, αλλα και οτι η χρήση που τους κάνουν οι πελάτες είναι ασχημη...οποτε μην περιμενετε να δειτε πραγματικά τι κάνει ο κάθε κινητηρας.τσ τσ τσ, δικαιολογίες....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Μην ξεχνάτε ότι τα μοτερ απο τα Test Drive σπάνια ξεπερνάνε τα 15.000 χλμ αφου καθε 10 μηνες τα αλλαζουν, αλλα και οτι η χρήση που τους κάνουν οι πελάτες είναι ασχημη...οποτε μην περιμενετε να δειτε πραγματικά τι κάνει ο κάθε κινητηρας.
τσ τσ τσ, δικαιολογίες....
Απλή φυσική είναι... Τέτοιο βάρος με 125 ίππους στα 1600... Πάντως αυτά που γράφουνε στα περιοδικά μου θυμίζουν τους διθυράμβους για το Πασάτ το 1600... Που όταν το οδηγήσεις ψάχνεις μήπως έχεις ανεβασμένο το χειρόφρενο...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Απλή φυσική είναι... Τέτοιο βάρος με 125 ίππους στα 1600... Πάντως αυτά
που γράφουνε στα περιοδικά μου θυμίζουν τους διθυράμβους για το Πασάτ
το 1600... Που όταν το οδηγήσεις ψάχνεις μήπως έχεις ανεβασμένο το
χειρόφρενο...Tο Passat 1.6 πωλείται μόνο στην Ελλάδα και στη Ζουαζιλάνδη, και μιλάμε
για ένα αυτοκίνητο 4.765 μέτραΤο ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
την έκδοση 1.6 -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
την έκδοση 1.6...και καλά κάνουν. Ποιοτικό, στιβαρό και υποκειμενικά όμορφο. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο φυσικά αλλά κινείται αξιοπρεπώς με τις κοντές του σχέσεις. Για πολλούς η μετάβαση στο 2.0 θεωρείται μεγάλο βήμα που βαραίνει την τσέπη. Να θυμόμαστε πού και πού ότι δεν είναι όλοι υψηλά αμοιβόμενοι.
Πώς να το κάνουμε, πλέον ούτε τα 200hp δε μας φτάνουν. -
Ο χρήστης stradale έγραψε:
Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
την έκδοση 1.6...και καλά κάνουν. Ποιοτικό, στιβαρό και υποκειμενικά όμορφο. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο φυσικά αλλά κινείται αξιοπρεπώς με τις κοντές του σχέσεις. Για πολλούς η μετάβαση στο 2.0 θεωρείται μεγάλο βήμα που βαραίνει την τσέπη. Να θυμόμαστε πού και πού ότι δεν είναι όλοι υψηλά αμοιβόμενοι.
Πώς να το κάνουμε, πλέον ούτε τα 200hp δε μας φτάνουν.κινειται αξιοπρεπως????
μαλλον εχουμε χασει μερικες εννοιες....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
την έκδοση 1.6...και καλά κάνουν. Ποιοτικό, στιβαρό και υποκειμενικά όμορφο. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο φυσικά αλλά κινείται αξιοπρεπώς με τις κοντές του σχέσεις. Για πολλούς η μετάβαση στο 2.0 θεωρείται μεγάλο βήμα που βαραίνει την τσέπη. Να θυμόμαστε πού και πού ότι δεν είναι όλοι υψηλά αμοιβόμενοι.
Πώς να το κάνουμε, πλέον ούτε τα 200hp δε μας φτάνουν.κινειται αξιοπρεπως????
μαλλον εχουμε χασει μερικες εννοιες....
Το 'αξιοπρεπώς' ίσως είναι κι αυτό υποκειμενικό. Αν εσύ οδηγάς συνεχώς αυτοκίνητα >150 hp, τότε προφανώς και για εσένα δεν κινείται αξιοπρεπώς. Για εμένα όμως, έχοντας υπόψη και την αναλογία βάρους/κυβικών, τα πάει μια χαρά. Και συνεχίζει να είναι κορυφαία επιλογή μαζί με το Mondeo.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
κινειται αξιοπρεπως????
μαλλον εχουμε χασει μερικες εννοιες....
για πρωτη φορα στην ζωη μου θα πρεπει να δωσω ** +1 ** στον Γλαρο...
Ουτε για πλακα στα 1,6 αυτα τα καραβια...
-
Ο χρήστης stradale έγραψε:
Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
την έκδοση 1.6...και καλά κάνουν. Ποιοτικό, στιβαρό και υποκειμενικά όμορφο. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο φυσικά αλλά κινείται αξιοπρεπώς με τις κοντές του σχέσεις. Για πολλούς η μετάβαση στο 2.0 θεωρείται μεγάλο βήμα που βαραίνει την τσέπη. Να θυμόμαστε πού και πού ότι δεν είναι όλοι υψηλά αμοιβόμενοι.
Πώς να το κάνουμε, πλέον ούτε τα 200hp δε μας φτάνουν.Αν δεν βγαίνει καποιος να μην αγοράσει το Mondeo 1600 αλλα να παρει το focus sedan 1600. Τόσο απλά!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Το ποιό περίεργο είναι ότι κάποιοι Έλληνες και Ζουαζιλανδοί αγοράζουν
την έκδοση 1.6...και καλά κάνουν. Ποιοτικό, στιβαρό και υποκειμενικά όμορφο. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο φυσικά αλλά κινείται αξιοπρεπώς με τις κοντές του σχέσεις. Για πολλούς η μετάβαση στο 2.0 θεωρείται μεγάλο βήμα που βαραίνει την τσέπη. Να θυμόμαστε πού και πού ότι δεν είναι όλοι υψηλά αμοιβόμενοι.
Πώς να το κάνουμε, πλέον ούτε τα 200hp δε μας φτάνουν.Αν δεν βγαίνει καποιος να μην αγοράσει το Mondeo 1600 αλλα να παρει το focus sedan 1600. Τόσο απλά!
+1
Βασικά όλοι αυτοί που αγοράζουν αυτά τα τεράστια αμάξια των 4.7m έχουν και θέση για να τα παρκάρουν? -
Χθες επινα καφε στη βεραντα μου και λυπηθηκα ενα τυπο με ενα mondeo το προηγουμενο που προσπαθουσε ματαιως να βρει μαρινα για το καραβι του...... στο δρομο.
Προσπαθουσε σε θεσεις που ενα < απο μικορμεσαιο χωραγε χαλαρα , αλλα που να μπει το βαπορι.Ειχε επι μια ωρα που εκανε γυρω -γυρω το τετραγωνο, μεχρι και η κορη μου (6 ετων) τον πηρε στο ψιλο περιμενοντας το γκρι αμαξι να ξαναπερασει........
-
Πάντως στο συγκριτικό των 4Τ το δίλιτρο Πασσάτ ήταν αρκετά πιο γρήγορο από το Μοντέο, ειδικά στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
Πάντως στο συγκριτικό των 4Τ το δίλιτρο Πασσάτ ήταν αρκετά πιο γρήγορο από το Μοντέο, ειδικά στις ενδιάμεσες επιταχύνσειςΤο Mondeo όμως έγραψαν πως έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και καλύτερα φρένα. Γι' αυτό στις στροφές μάλλον θα είναι καλύτερο. Παρεπιπτόντως, έκανα test drive το δύλιτρο Mondeo. Μου φάνηκε πολύ καλό και πολύ άνετο.
Ford Mondeo 2007