Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αυτό είναι άλλη συζήτηση. Που ξεκινάει με λάθος παραδοχές. Πρώτον υποθέτεις ότι όλοι οι κάτοχοι μερσέντες, είναι φοροφυγάδες. Δεύτερον, ακόμα και να είναι, έχουν πληρώσει εντελώς ηλίθια τέλος ταξινόμισης( έναν αντίθετο με την ΕΕ φόρο, για την ύπαρξη του οποίου πληρώνει μεγάλο πρόστιμο η χώρα) πολλαπλάσιο ενός μικρού αυτοκινήτου. Το ΤΤ δεν είναι ευθέως ανάλογο με την αξία του αυτοκινήτου. Δεν είναι δηλ 19% σαν το ΦΠΑ, ώστε να επιβαρύνεται περισσότερο το ακριβό αγαθό ΔΙΚΑΙΑ.
Ο τόπος διαμονής είναι εντελώς άσχετο. Κάποιος που έχει κολλήσει σε μποτιλιάρισμα, είναι το θύμα, καθώς το κράτος δεν του έχει δώσει τις κατάλληλες υποδομές για να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητου που του υπερφορολόγησε στην αγορά και τη χρήση. Από την άλλη αυτό που ζητάς συμβαίνει ορθά όσον αφορά τη μόλυνση. Αλλά ένας που βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα μπορεί να κάψει 10 λίτρα για να κάνει 5 χλμ μέσα στην πόλη. Ενώ με τα 10λίτρα μπορείς να ταξιδέψεις πάνω από 100χλμ σε επαρχιακή οδό.
Εγω δεν ειπα οτι ολοι οσοι εχουν αγορασει ακριβο αυτοκινητο φοροδιαφευγουν,εσυ ειπες οτι ολοι οσοι εχουν αγορασει ακριβο αυτοκινητο εχουν φορολογηθει για τα χρηματα με τα οποια το αγορασαν.Αλλα δεν ειναι αυτο το σημαντικο.Σημασια εχει αυτο που λες μετα.Συμφωνω με το να μπει ο φορος στην βενζινη ωστε να πληρωνει καποιος αναλογα με το που και πως κανει τα χιλιομετρα και με τι τροπο οδηγησης και οχι να μπει ενα μηχανακι που απλα θα μετραει χιλιομετρα γιατι αυτο θα ειναι αδικο για αυτον που πρεπει να τα κανει και οδηγει οικολογικα ενα οικονομικο αυτοκινητο και θα ευνοει αυτον που κατεβαζει το Q7 για καφε στην Τσιμισκη απο την Καλαμαρια.Και κατι ακομη,λες να παρει λεωφορειο οποιος δεν μπορει.Αν μενει Αθηνα Θεσσαλονικη που εχουν δημοσια ΜΜΜ συμφωνω.Αν ομως μενει επαρχια και πρεπει να παει η ζει σε ενα χωριο που εχει λεωφορειο 1 φορα την εβδομαδα(και υπαρχουν και τετοια χωρια ) τι πρεπει να κανει?Το αυτοκινητο ξερεις δεν ειναι για ολους πολυτελεια,για καποιους αποτελει αναγκη γιατι πραγματικα δεν υπαρχουν εναλλακτικες.