Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 78
    • Best 0
    • Groups 0

    ioannina27

    @ioannina27

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    78
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ioannina27 Unfollow Follow

    Latest posts made by ioannina27

    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
      Αυτό είναι άλλη συζήτηση. Που ξεκινάει με λάθος παραδοχές. Πρώτον υποθέτεις ότι όλοι οι κάτοχοι μερσέντες, είναι φοροφυγάδες. Δεύτερον, ακόμα και να είναι, έχουν πληρώσει εντελώς ηλίθια τέλος ταξινόμισης( έναν αντίθετο με την ΕΕ φόρο, για την ύπαρξη του οποίου πληρώνει μεγάλο πρόστιμο η χώρα) πολλαπλάσιο ενός μικρού αυτοκινήτου. Το ΤΤ δεν είναι ευθέως ανάλογο με την αξία του αυτοκινήτου. Δεν είναι δηλ 19% σαν το ΦΠΑ, ώστε να επιβαρύνεται περισσότερο το ακριβό αγαθό ΔΙΚΑΙΑ.
      Ο τόπος διαμονής είναι εντελώς άσχετο. Κάποιος που έχει κολλήσει σε μποτιλιάρισμα, είναι το θύμα, καθώς το κράτος δεν του έχει δώσει τις κατάλληλες υποδομές για να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητου που του υπερφορολόγησε στην αγορά και τη χρήση. Από την άλλη αυτό που ζητάς συμβαίνει ορθά όσον αφορά τη μόλυνση. Αλλά ένας που βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα μπορεί να κάψει 10 λίτρα για να κάνει 5 χλμ μέσα στην πόλη. Ενώ με τα 10λίτρα μπορείς να ταξιδέψεις πάνω από 100χλμ σε επαρχιακή οδό.

      Εγω δεν ειπα οτι ολοι οσοι εχουν αγορασει ακριβο αυτοκινητο φοροδιαφευγουν,εσυ ειπες οτι ολοι οσοι εχουν αγορασει ακριβο αυτοκινητο εχουν φορολογηθει για τα χρηματα με τα οποια το αγορασαν.Αλλα δεν ειναι αυτο το σημαντικο.Σημασια εχει αυτο που λες μετα.Συμφωνω με το να μπει ο φορος στην βενζινη ωστε να πληρωνει καποιος αναλογα με το που και πως κανει τα χιλιομετρα και με τι τροπο οδηγησης και οχι να μπει ενα μηχανακι που απλα θα μετραει χιλιομετρα γιατι αυτο θα ειναι αδικο για αυτον που πρεπει να τα κανει και οδηγει οικολογικα ενα οικονομικο αυτοκινητο και θα ευνοει αυτον που κατεβαζει το Q7 για καφε στην Τσιμισκη απο την Καλαμαρια.Και κατι ακομη,λες να παρει λεωφορειο οποιος δεν μπορει.Αν μενει Αθηνα Θεσσαλονικη που εχουν δημοσια ΜΜΜ συμφωνω.Αν ομως μενει επαρχια και πρεπει να παει η ζει σε ενα χωριο που εχει λεωφορειο 1 φορα την εβδομαδα(και υπαρχουν και τετοια χωρια ) τι πρεπει να κανει?Το αυτοκινητο ξερεις δεν ειναι για ολους πολυτελεια,για καποιους αποτελει αναγκη γιατι πραγματικα δεν υπαρχουν εναλλακτικες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ioannina27
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
      Αυτό δε λέει κάτι. Τι θα πει 'αναγκαστικά';; Ας πάρει λεωφορείο. Πρέπει επιτέλους να φορολογηθεί η χρήση.
      Κάνει 200χλμ ο 'δασκαλάκος'; Άρα χρησιμοποιεί το δρόμο-μολύνει το περιβάλλον περισσότερο από τον mercedesάκια που πίνει την καφεδιά του στη Γλυφάδα. Λογικό να πληρώσει παραπάνω για τη ΧΡΗΣΗ του αυτοκινήτου του.
      Στο φινάλε το μερσεντέ, πλήρωσε πολύ υψηλότερο τέλος ταξινόμισης, από ότι ο δασκαλάκος. Άρα αναλογικά έχει πληρώσει περισσότερο για την αξία του αυτοκινήτου του. Που αγόρασε με χρήματα που έχουν ήδη φορολογηθεί.

      Ειμαι σιγουρος οτι ολες οι Μερσεντες στην Ελλαδα ειναι αγορασμενες με χρηματα που εχουν ηδη φορολογηθει γιατι ως γνωστων κανεις σε αυτη την χωρα δεν φοροδιαφευγει.Αν ειναι παντως να μπουν τελη κυκλοφοριας στη χρηση να μπουν αναλογα και με την περιοχη,γιατι πρεπι καποιος που το κινει στο χωριο του πχ και δεν ενοχλει κανεναν,να πληρωνει τα ιδια με καποιον που δημιουργει μποτιλιαρισμα στο κεντρο της Αθηνας?Δεν μολυνει περισσοτερο για καθε χιλιομετρο ενα μποτιλιαρισμενο αυτοκινητο απο οτι ενα που κινειται σε ανοιχτο δρομο?Δεν πρεπει να λαμαβανονται υποψιν και οι παραγομενοι ρυποι ανα χιλιομετρο?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ioannina27
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
      '...ανοιχτό το ενδεχόμενο να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, ακόμα και ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει ένα αυτοκίνητο ... '

      Και το πρώτο που σκέφτηκα είναι ... να δούμε ένα Grand Cherokee για την πόλη -στο πνεύμα της οικολογίας- να πληρώνει τα ίδια με ένα 20ετές χιλιάρι Alto που κάνει συχνά ταξίδια Αθήνα Πάτρα!

      Επιτελους θα δικαιωθουν ολα αυτα τα μελη του φορουμ που εχουν την mercedes τους μονο για να πανε για καφε στη Γλυφαδα.Τωρα για τον δασκαλακο πχ που μενει Γιαννενα και ειναι αποσπασμενος στην Πυρσογιαννη και κανει 200χλμ καθε μερα πηγαινε ελα,εχει ο θεος...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ioannina27
    • RE: Opel Astra 2009

      Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:

      Και για να πικάρουμε και τους Vagelides, πέρασα μετά έξω από μια αντιπροσωπία VW. Απλά το golf, τουλάχιστον εμφανισιακά, δεν μετράει. Είναι κουβαδάκι.

      Που να δεις και τα σέρβις...

      Τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια δεν θα το γνωρίσω το service τους.

      Παντως μην αγχωνεσαι για το ποσο ασχημο ειναι το Γκολφ,ετσι και αλιιως για τα επομενα χρονια εσυ μονο τον χοντρο πισινο του θα βλεπεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ioannina27
    • RE: MITSUBISHI EVO X TEST

      Συναδελφε και συντοπιτη ευχομαι πολλα και καλα αγωνιστικα χιλιομετρα με το νεο εργαλειο,φαινεται πολυ εντυπωσιακο και πιστευω οτι θα διαπρεψεις!Α,και επειδη χρωστας βολτα απο το EVO6 καποια στιγμη που θα βρεθουμε παλι εκει στα μερη που φυλας τα εργαλεια σου,ελπιζω να με εντυπωσιασεις!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ioannina27
    • RE: Peugeot 206+ vs Renault Clio Campus

      Για μενα?Ξεκαθαρα το Hyundai I20.Ειναι πιο συγχρονο αμαξι τοσο απλα.Μονο αν το ντατσια εχει 2000 χιλιαρικα λιγοτερο θα το σκεφτομουν.Αλλα νομιζω οτι το καλυτερο ειναι να κανεις μια βολτα απο αντιπροσωπειες,να παρεις τιμες και να τα οδηγησεις,και να διαλεξεις αυτο που αρεσει σε εσενα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ioannina27
    • RE: Peugeot 206+ vs Renault Clio Campus

      Λοιπον στα λεφτα που ρωτας εγω θα σου προτεινα το Hyundai i20.Το οδηγησα σε τεστ ντραιβ και ειναι πολυ καλο,καλο τραβηγμα,καλο τιμονι και λεβιες ταχυτητων και ανετη αναρτηση.Και η τιμη για την βασικη εκδοση η οποια εχει 6 αεροσακους,abs,προβολεις ομιχλης,ηχοσυστημα,air condition και ηλεκτρικα παραθυρα ερχεται αν θυμαμαι καλα γυρω στα 10500 με 11.000 ,με το κλειδι στο χερι. Παντως επειδη εχω το Clio II θα σου πω οτι ειναι πολυ καλο αμαξι στο δρομο,στριβει πολυ ωραια,αν και εχει λιγο παιχνιδιαρικη ουρα,ειναι ανετο,και το 1.4 που εχω εγω εχει και καλες επιδοσεις χωρις να ρουφαει βενζινη,βγαζει βεβαια κατι χαζο προβληματα στα ηλεκτρικα αλλα το μοτερ ειναι πολυ ανθεκτικο και δεν εχει τσιμπησει ποτε ουτε σταγονα λαδι και 8 χρονια τωρα δεν με εχει αφησει ποτε.Α και εχει και πολυ καλη παθητικη ασφαλεια την οποια εχω τεσταρει 2 φορες χωρις να ανοιξει ρουθουνι .Παντως σοβαρα εγω θα εβλεπα το Ι20 γιατι ειναι το πιο καινουριο μοντελο ενω ειναι και ενα μεγεθος πανω σε σχεση με ολα οσα αναφερθηκαν(πλην ισως του Ντατσια).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ioannina27
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
      Δεν βρίσκω και φατσούλα με χειροκροτήματα.

      Πως είστε σίγουροι ορισμένοι για τα κίνητρα μας είναι απορίας άξιο!!!
      Αν δηλαδή μπει η κλίμακα ανάλογα με την εκπομπή CO2 θα είναι καλύτερα; Δεν θα ψάχνουν όλοι να πάρουν λιγότερο 'ρυπογόνο' αμάξι;
      Μιλάμε ή όχι για ένα δίκαιο τρόπο καταβολής και κλιμάκωσης των τελών; Πόσο εφικτά να εφαρμοστούν και να μείνουν αδιάβλητα είναι όλα αυτά με τα χιλιόμετρα την εκπομπή καυσαερίων βάση κάρτας καυσαερίων, ποσότητας καυσίμων που καταναλώνουμε κλπ κλπ;
      Δεν πιστεύω ότι θα τρέξουν όλοι να πάρουν ότι ποιο ανεμικό έχει η αγορά. Αυτά έχουν περάσει πια. Η κυρά Ελένη που παίρνει το Golf με τα 75 αλόγατα πάλι αυτό θα πάρει ασχέτως υπολογισμού των τελών με κυβικά καυσαέρια ή ίππους.

      Τα περι κινητρων δεν αφορουν εσενα,και συγνωμη για την παρανοηση,αναφερομαι σε αλλους που εχουν δηλωσει τι αμαξι εχουν και φαινεται ξεκαθαρα η προσπαθεια τους να 'καψουν' ολους τους αλλους η εστω να απαλλαξουν το αμαξι τους.Αν δεχτουμε τα οτι τα τελη αφορουν το κοστος χρησης των οδων και την συντηρηση τους αλλα και την περιβαλλοντικη επιβαρυνση ας μπουνε με βαση εκπομπες ρυπων και βαρος,με μεριμνα ωστε να μην επιβαρυνονται υπερβολικα τα παλια ,μικρα και φθηνα αυτοκινητα που εχουν οι μεροκαματιαρηδες.Απο εκει και περα,οσοι κανουν πολλα χιλιομετρα επιβαρυνονται με βαση τον φορο στην βενζινη αλλα και τα κατα τοπους διοδια οποτε για μενα ειναι ατοπο να επιβαρυνεται υπερβολικα αυτος που χρησιμοποιει το αυτοκινητο για να βγαλει το μεροκαματο,και να επιβραβεται αυτος που το χρισιμοποιει για να παει μονο για καφε η για να παει στα μπουζουκια το σαββατοβραδο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ioannina27
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
      Τέλη βάση των χιλιομέτρων άκυρο γιατί πληρώνουμε φόρους στα καύσιμα.
      Τέλη βάση της αξίας αγοράς του αυτοκινήτου επίσης άκυρο γιατί επίσης φορολογούμαστε κατά την αγορά του. Επίσης ότι του βάλουμε έξτρα έχει επιβάρυνση ΦΠΑ.

      Υπάρχει η άποψη ότι αν θέλουμε να κάνουμε πολιτική με περιβαλλοντικές ευαισθησίες πρέπει να 'κυνηγάμε' κάποιο ρύπο. Τότε βάση και της μόδας της εποχής βγάζουμε το ζουμί από το CO2. Κατάλογο δεν θα παραθέσω καθότι απλά θα ήταν προσωπική και ατεκμηρίωτη προσέγγιση.

      Αν όμως θέλουμε να είμαστε δίκαιοι το σωστό θα ήταν βάση της ιπποδύναμης. Πριμοδοτώντας εμμέσως και περιβαλλοντικά οφέλη. Ακόμα καλύτερο θα ήταν να υπολογίζονται κατατάσσοντας τα, συνάμα και σε κατηγορίες μεγέθους. Δηλαδή ένα μικρό αμάξι να πληρώνει λιγότερα αν έχει την ίδια ιπποδύναμη με ένα μεσαίο ή μεγαλύτερο.

      Ενταξει ρε παιδια,βαλτε τα με βαση την ιπποδυναμη ,ωστε να ξαναγυρισουμε στη δεκαετια του 80,να εχουμε μεσαιες καροτσες με 60 αλογα,και τα προσπερασματα να γινονται σε λεπτα,οχι σε δευτερολεπτα.Η να αγοραζουν ολοι τις βασικες εκδοσεις και με το που θα εκτελωνιζονται να αρχιζουν να πετανε επανω τουρμπινες και μεγαλυτερα μοτερ αδηλωτα.Και για να μην νομιζετε οτι το λεω απο ιδιον οφελος,το αμαξι μου 120 αλογακια εχει.Παντως ειναι αστειο που οι περισσοτεροι, αναλογα με το τι αμαξι εχουν οι ιδιοι,ψαχνουν να βρουν μια φορμουλα,βαση της οποιας, θα πληρωνουν ολοι οι αλλοι εκτος απο τους ιδιους

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ioannina27
    • RE: Classic Citroen Forum

      Καλησπερα,ο διευθυντης μου πουλαει ενα Citroen 2cv Charleston του '89 με 77.000χλμ απο πρωτο χερι.Το οδηγει κυριως η γυναικα του.Μου ειπε οτι θελει πανω κατω γυρω στα 2000e.Δεν ξερω αν ειναι λογικη η παραλογη η τιμη,οποις ενδιαφερεται παντως ας μου στειλει πμ.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      I
      ioannina27
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr