Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1258
    • Best 0
    • Groups 0

    farmakopoios

    @farmakopoios

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    1258
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσ/νίκη-Αλεξ/πολη

    farmakopoios Unfollow Follow

    Latest posts made by farmakopoios

    • Χαρίζονται Παλαιά Τεύχη 4 Τροχών

      Πρόκειται για τα τεύχη με αριθμό 412-418, 420, 422-424, 426, 428, 429, 432-434, 436, 439, 444, 449-451 και 453. Καθως και το 1ο τευχος του 4auto.

      Περιοχή Τριανδρία, Θεσσαλονίκη.

      Αν κάποιος τα συλλέγει και του λείπουν ας μου στείλει ένα προσωπικό μήνυμα. Το Σάββατο μετακομίζω οπότε σήμερα και αύριο θα είναι διαθέσιμα.

      Νίκος

      posted in Μικρές Αγγελίες
      F
      farmakopoios
    • RE: Χαρίζονται Παλαιά Τεύχη 4 Τροχών

      Πρόκειται για τα τεύχη με αριθμό 412-418, 420, 422-424, 426, 428, 429, 432-434, 436, 439, 444, 449-451 και 453. Καθως και το 1ο τευχος του 4auto.

      Περιοχή Τριανδρία, Θεσσαλονίκη.

      Αν κάποιος τα συλλέγει και του λείπουν ας μου στείλει ένα προσωπικό μήνυμα. Το Σάββατο μετακομίζω οπότε σήμερα και αύριο θα είναι διαθέσιμα.

      Νίκος

      posted in Μικρές Αγγελίες
      F
      farmakopoios
    • RE: Ford Focus 2011

      Οχι, στην Αλεξ/πολη το οδηγησα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      farmakopoios
    • RE: Ford Focus 2011

      Προχθες καναμε μια βολτα με ενα φιλο απο αντιπροσωπιες και ειχα την τυχη να οδηγησω το 1,6Τ (150HP)..

      Δεν ειμαι σιγουρος για το ποια εκδοση ηταν, νομιζω πως ηταν η 'Sport' αν και λιγη σημασια εχει. Δεν ρωτησα, ο (εξυπηρετικοτατος) πωλητης δεν μου ειπε οποτε πηγαμε κατ'ευθειαν στο ζουμι.

      Εξωτερικα, περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Προσωπικα δεν με χαλαει παντως.
      Το εσωτερικο ειναι πολυ προσεγμενο σε οψη υλικων τουλαχιστον(αν ειναι ποιοτικα ή οχι δν με νοιαζει-δεν μπορω να το ξερω κιολας σε τελικη αναλυση 😉 ) Οπτικα παντως μου γεμισε το ματι περισσοτερο απο την (πανεμορφη) Giulietta στην οποια βρεθηκα λιγο νωριτερα(αλλα δυστυχως δεν ηταν διαθεσιμη για test drive) Το μονο που με χαλασε λιιιγο, ειναι το υπερβολικα(κατ'εμε) φορτωμενο με κουμπια τιμονι.

      Δεν δυσκολευτηκα να κατσω σωστα και να χωρεσω το 1,88 μου αν και ενδεχομενως να καθομουν λιγο ψηλοτερα απ οτι ηθελα.Δεν ασχοληθηκα πανω απο 20 δευτερολεπτα παντως οποτε ισως να βολευομουν ακομα καλυτερα αν το εψαχνα παραπανω.

      Ο πωλητης μου ειπε επι λεξη 'Μην το λυπηθεις καθολου. Πηγαινε το οσο μπορεις, αρκει να μην μας στειλεις σε κανα χωραφι '

      H διαδρομη δν ηταν η καλυτερη δυνατη. Γρηγορες-Μεσαιες στροφες κυριως με μονο κατι σαν S να ειναι το μοναδικο αργο κομματι της.

      Μοτερ-Κιβωτιο: Πολυ προθυμο και εχει δυναμη παντου. ΙΣΩΣ να χανει λιγο ψηλα. 0-100, ρεπριζ κτλ προσωπικα δεν με απασχολουν αλλωστε υπαρχουν τα περιοδικα γι'αυτη την δουλεια. Οσο για το κιβωτιο, αλλαγη δεν καταφερα να χασω ουτε παραπονεθηκε στις γρηγορες αλλαγες. Για την κλιμακωση δεν μπορω να κρινω, σε γενικες γραμμες δεν μου κακοφανηκε κατι. Με 6η στα 120 εδειχνε οτι καιει περιπου 5L/100km.

      Οδηγηση: Ακολουθει πιστα την τροχια που οριζεις με το τιμονι και νιωθεις το πισω μερος να συμμετεχει στο στριψιμο και να ανοιγει τοσο την τροχια οσο χρειαζεται για να μην βγαλει μουτρα. Η μουρη(λογω διαφορικου? λογω αναρτησης? λογω και των 2? δεν ξερω) παταει πολυ καλα και ακουει αμεσα στις αυξομειωσεις του γκαζιου. Αφηνεις και βαζει την μουρη μεσα χωρις δευτερη σκεψη. Πατας και βαζει την (οκ δεν εχει και 300 αλογα) δυναμη κατω χωρις υπερβολες και χαζομαρες. Δεν του αρεσουν οι διορθωσεις με το τιμονι μεσα στην στροφη παντως. Μου φανηκε τοσο ακριβες και αμεσο που οι 'τιμονιες' το μονο που καταφερναν ηταν να εχω μεταφορα βαρους σε σημεια που δεν ηθελα. Δεν ηταν εντονη ομως και δεν με τρομαξε σε καμια περιπτωση. Πληροφορηση κτλ. ΟΚ δεν νιωθεις και το μικρο πετραδακι που θα πατησουν οι μπροστινοι τροχοι. Μου εδινε να καταλαβω ομως ποτε στριβω γρηγορα και πρεπει να αφησω λιγο, ποτε στριβω αργα και εχει περισσοτερα περιθωρια και ποτε, γιατι και ποσο θα ανοιξει το πισω μερος 1-2 κλικ την τροχια του για να με κρατησει στην πορεια που του ορισα. Γενικα αντεδρασε 'ευγενικα' στην καθε καφριλα που εβαλα να κανει και με αφηνε να ξερω πως θα αντιδρασει, πριν αντιδρασει. Τα φρενα του σε αντοχη λογω διαδρομης δεν ηταν δυνατο να δω αν κουραζονται ή οχι, οταν τα χρειαστηκα σε στροφη που θυμομουν οτι ηταν πιο ανοιχτη απ'οσο ηταν, ηταν ακρως αποτελεσματικα παντως Εκει το λυπηθηκα ειναι η αληθεια γτ στην προσπαθεια να κοψω περισσοτερο το κατεβασμα 4η-3η με βρηκε στον κοφτη

      Η αναρτηση δν ειναι κουτσουρο, οδηγωντας πισω στην αντιπροσωπεια μεσα απο ενα ναρκοπεδιο απο λακουβες δεν δημιουργησε προβλημα φραπεδιασης του εγκεφαλου μου Οποτε ΚΑΙ αυτο με αρεσε.

      Για να μην παρεξηγηθω...Δεν ειμαι οδηγαρα, ουτε το παιζω οδηγαρα, ουτε ειμαι fanboy της Ford(το αναποδο ισως ). Απλα μεταφερω αυτα που εισεπραξα απο το αυτοκινητο στους ρυθμους που μπορεσα να κινηθω. Καλυτεροι οδηγοι απο εμενα ισως βρουνε διαφορετικες αντιδρασεις σε οριακοτερες καταστασεις απ αυτες που εφτασα εγω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      farmakopoios
    • RE: 2009 ING Belgian Grand Prix-Spa

      Αν και Φερραρι-φαν νομιζω οτι ο Κιμι εκει εκανε μια μικρη φουστια, καθως δεν τον απασχολει και πολυ να στριψει.. Αφηνει το μονοθεσιο να συνεχισει ευθεια και προφανως βγαινει με πολλα περισσοτερα χιλιομετρα απο τους υπολοιπους... (το οτι κανει μεγαλυτερη ακτινα στροφης δεν λεει και πολλα γιατι στην εξοδο της στροφης εχει αρκετα μεγαλυτερη ταχυτητα)

      Βαλε και την πιθανοτητα να χρησιμοποιησε λιγο το KERS οσο ηταν εκτος και να πως εφαγε 2 αμεσως αμεσως...

      posted in Formula 1
      F
      farmakopoios
    • RE: Καιγόμαστε (άλλοτε 2008, 2009)νυν 2010 .

      Ειπανε οτι βρηκανε γκαζακια στον Διονυσο σημερα..(στα καμενα)

      posted in Αντίλογος
      F
      farmakopoios
    • RE: Διάφορα ΝΕΑ - Μάιος 2009

      'It was confirmed that from 2010, refuelling during a race will be forbidden in order to save the costs of transporting refuelling equipment and increase the incentive for engine builders to improve fuel economy (to save weight).'

      Αυτο το προσεξε κανενας?

      (απο εδω ---> http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9290.html )

      posted in Formula 1
      F
      farmakopoios
    • RE: Τηλεοπτική μετάδοση F1 2013 -2014

      Ο χρήστης kouk έγραψε:
      Εντυπωσιακά καλύτερη σκηνοθεσία. Προφανές ότι ο ΑΝΤ1 επενδύει περισσότερο στο προϊόν.
      Ο Τάκης πιο χαλαρός.

      Ιδιαίτερα καλή πρώτη εντύπωση.

      +1

      Ελπιζω αυριο να μην μας σκισουν με τις διαφημισεις... (ναι ειμαι πολυ αισιοδοξος ανθρωπος )

      posted in Formula 1
      F
      farmakopoios
    • RE: FORMULA 1 ING Australian Grand Prix 2009 (1st round)

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
      ξεκαθαρο διαφημιστικο τρικ για να προσελκυσουν χορηγους , ειμαι σιγουρος οτι τρεχουν αδειοι.

      Και το σχεδον μισο δευτερολεπτο διαφορα στo Q1 και στο Q2 πως το εξηγεις?

      posted in Formula 1
      F
      farmakopoios
    • RE: FORMULA 1 ING Australian Grand Prix 2009 (1st round)

      Μπραβο τους παντως! Μακαρι και ο αγωνας αυριο να εχει το ιδιο ενδιαφερον!

      Υ.Γ. Εχει ξαναγινει κατι αντιστοιχο? Μια νεοσυστατη ομαδα να παιρνει pole-position στον πρωτο της αγωνα?

      posted in Formula 1
      F
      farmakopoios
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr