Προχθες καναμε μια βολτα με ενα φιλο απο αντιπροσωπιες και ειχα την τυχη να οδηγησω το 1,6Τ (150HP)..
Δεν ειμαι σιγουρος για το ποια εκδοση ηταν, νομιζω πως ηταν η 'Sport' αν και λιγη σημασια εχει. Δεν ρωτησα, ο (εξυπηρετικοτατος) πωλητης δεν μου ειπε οποτε πηγαμε κατ'ευθειαν στο ζουμι.
Εξωτερικα, περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Προσωπικα δεν με χαλαει παντως.
Το εσωτερικο ειναι πολυ προσεγμενο σε οψη υλικων τουλαχιστον(αν ειναι ποιοτικα ή οχι δν με νοιαζει-δεν μπορω να το ξερω κιολας σε τελικη αναλυση ) Οπτικα παντως μου γεμισε το ματι περισσοτερο απο την (πανεμορφη) Giulietta στην οποια βρεθηκα λιγο νωριτερα(αλλα δυστυχως δεν ηταν διαθεσιμη για test drive) Το μονο που με χαλασε λιιιγο, ειναι το υπερβολικα(κατ'εμε) φορτωμενο με κουμπια τιμονι.
Δεν δυσκολευτηκα να κατσω σωστα και να χωρεσω το 1,88 μου αν και ενδεχομενως να καθομουν λιγο ψηλοτερα απ οτι ηθελα.Δεν ασχοληθηκα πανω απο 20 δευτερολεπτα παντως οποτε ισως να βολευομουν ακομα καλυτερα αν το εψαχνα παραπανω.
Ο πωλητης μου ειπε επι λεξη 'Μην το λυπηθεις καθολου. Πηγαινε το οσο μπορεις, αρκει να μην μας στειλεις σε κανα χωραφι '
H διαδρομη δν ηταν η καλυτερη δυνατη. Γρηγορες-Μεσαιες στροφες κυριως με μονο κατι σαν S να ειναι το μοναδικο αργο κομματι της.
Μοτερ-Κιβωτιο: Πολυ προθυμο και εχει δυναμη παντου. ΙΣΩΣ να χανει λιγο ψηλα. 0-100, ρεπριζ κτλ προσωπικα δεν με απασχολουν αλλωστε υπαρχουν τα περιοδικα γι'αυτη την δουλεια. Οσο για το κιβωτιο, αλλαγη δεν καταφερα να χασω ουτε παραπονεθηκε στις γρηγορες αλλαγες. Για την κλιμακωση δεν μπορω να κρινω, σε γενικες γραμμες δεν μου κακοφανηκε κατι. Με 6η στα 120 εδειχνε οτι καιει περιπου 5L/100km.
Οδηγηση: Ακολουθει πιστα την τροχια που οριζεις με το τιμονι και νιωθεις το πισω μερος να συμμετεχει στο στριψιμο και να ανοιγει τοσο την τροχια οσο χρειαζεται για να μην βγαλει μουτρα. Η μουρη(λογω διαφορικου? λογω αναρτησης? λογω και των 2? δεν ξερω) παταει πολυ καλα και ακουει αμεσα στις αυξομειωσεις του γκαζιου. Αφηνεις και βαζει την μουρη μεσα χωρις δευτερη σκεψη. Πατας και βαζει την (οκ δεν εχει και 300 αλογα) δυναμη κατω χωρις υπερβολες και χαζομαρες. Δεν του αρεσουν οι διορθωσεις με το τιμονι μεσα στην στροφη παντως. Μου φανηκε τοσο ακριβες και αμεσο που οι 'τιμονιες' το μονο που καταφερναν ηταν να εχω μεταφορα βαρους σε σημεια που δεν ηθελα. Δεν ηταν εντονη ομως και δεν με τρομαξε σε καμια περιπτωση. Πληροφορηση κτλ. ΟΚ δεν νιωθεις και το μικρο πετραδακι που θα πατησουν οι μπροστινοι τροχοι. Μου εδινε να καταλαβω ομως ποτε στριβω γρηγορα και πρεπει να αφησω λιγο, ποτε στριβω αργα και εχει περισσοτερα περιθωρια και ποτε, γιατι και ποσο θα ανοιξει το πισω μερος 1-2 κλικ την τροχια του για να με κρατησει στην πορεια που του ορισα. Γενικα αντεδρασε 'ευγενικα' στην καθε καφριλα που εβαλα να κανει και με αφηνε να ξερω πως θα αντιδρασει, πριν αντιδρασει. Τα φρενα του σε αντοχη λογω διαδρομης δεν ηταν δυνατο να δω αν κουραζονται ή οχι, οταν τα χρειαστηκα σε στροφη που θυμομουν οτι ηταν πιο ανοιχτη απ'οσο ηταν, ηταν ακρως αποτελεσματικα παντως Εκει το λυπηθηκα ειναι η αληθεια γτ στην προσπαθεια να κοψω περισσοτερο το κατεβασμα 4η-3η με βρηκε στον κοφτη
Η αναρτηση δν ειναι κουτσουρο, οδηγωντας πισω στην αντιπροσωπεια μεσα απο ενα ναρκοπεδιο απο λακουβες δεν δημιουργησε προβλημα φραπεδιασης του εγκεφαλου μου Οποτε ΚΑΙ αυτο με αρεσε.
Για να μην παρεξηγηθω...Δεν ειμαι οδηγαρα, ουτε το παιζω οδηγαρα, ουτε ειμαι fanboy της Ford(το αναποδο ισως ). Απλα μεταφερω αυτα που εισεπραξα απο το αυτοκινητο στους ρυθμους που μπορεσα να κινηθω. Καλυτεροι οδηγοι απο εμενα ισως βρουνε διαφορετικες αντιδρασεις σε οριακοτερες καταστασεις απ αυτες που εφτασα εγω