-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Επιβεβαιώθηκε το νέο σύστημα για τον πρωταθλητή με τις περισσότερες νίκες για το 2010.
... να το ξανα-ματα-επανα- γράψω ( άλλη μια φορά ).
Πως θα μετρούσαν την νικη του Μπουτόν στην Μαλαισία με το νέοι συστημα ????
Θα τη μετρούσαν μισή. Απλό είναι.
Στους κατασκευαστές τι θα ισχύει;
Αυτά που ισχύουν και φέτος.
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
Στους κατασκευαστές τι θα ισχύει;
Αυτά που ισχύουν και φέτος.
Η δίνει και παίρνει εκεί πέρα στη ΦΙΑ, άλλα για τους οδηγούς και άλλα για τους κατασκευαστές , και μετα μιλάνε για πρωτάθλημα δυο ταχυτήτων .
-
Το πιο αστείο είναι οι υπόλοιπες θέσεις στους οδηγούς πλην της πρώτης θα κρίνονται με βάση το τρέχον βαθμολογικό σύστημα δηλαδή εκεί δεν θα μετράνε οι νίκες.
-
Η ερώτηση του 1 εκατομμυρίου είναι γιατί τα δέχονται αυτά οι ομάδες?
Αυτοί είναι οι πρωταγωνιστές και όχι ο μαθουσάλας και ο μαζόχας ! -
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
Το πιο αστείο είναι οι υπόλοιπες θέσεις στους οδηγούς πλην της πρώτης θα κρίνονται με βάση το τρέχον βαθμολογικό σύστημα δηλαδή εκεί δεν θα μετράνε οι νίκες.πλάκα μας κάνουν , και καλά έτσι θα γίνουν ποιο ανταγωνιστική η οδηγεί, ε;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Η ερώτηση του 1 εκατομμυρίου είναι γιατί τα δέχονται αυτά οι ομάδες?
Αυτοί είναι οι πρωταγωνιστές και όχι ο μαθουσάλας και ο μαζόχας !Απλά, γιατί τους βολεύει και τους συμφέρει!
(Καιρός είναι, πιά, να θυμάται ο κόσμος ποιός 'κατασκευαστής' πήρε το πρωτάθλημα και όχι ποιός οδηγός!). -
Παιδια εξηγηστε μου λιγο αυτο με τις ελευθεριες του budget cup, γιατι ενταξει ολα αυτα αλλα αμα δεν μου μεινει φραγκο για μετα τον Μαρτιο(λογικα μεχρι τοτε θα φτασουν τα 50 μυρια για σχεδιασμο και εξελιξη-του κωλου)πως θα κανω απεριοριστες δοκιμες σε συραγγες,πιστες κτλ κατα την διαρκεια της χρονιας,εκτος και αν τα μελλοντικα μονοθεσια ειναι φτιαγμενα απο ακακυκλωμενο πλαστικο και κουτακια coca cola και ειναι υπευθυνοι για την εξελιξη τους σπουδαστες του Texerani imperial college.
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Παιδια εξηγηστε μου λιγο αυτο με τις ελευθεριες του budget cup, γιατι ενταξει ολα αυτα αλλα αμα δεν μου μεινει φραγκο για μετα τον Μαρτιο(λογικα μεχρι τοτε θα φτασουν τα 50 μυρια για σχεδιασμο και εξελιξη-του κωλου)πως θα κανω απεριοριστες δοκιμες σε συραγγες,πιστες κτλ κατα την διαρκεια της χρονιας,εκτος και αν τα μελλοντικα μονοθεσια ειναι φτιαγμενα απο ακακυκλωμενο πλαστικο και κουτακια coca cola και ειναι υπευθυνοι για την εξελιξη τους σπουδαστες του Texerani imperial college.Λέω να προσλάβω οδηγό τον Ντάριο
πως θα μου φτάσουνε τα λεφτά μετά?????? Ρωτήστε και τον Τσιπ Γκανάσι πως τα φέρνει βόλτα! -
Νεκρός βρέθηκε ο γιός του Μάξ Μόσλεϊ
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_06/05/2009_278341 -
'It was confirmed that from 2010, refuelling during a race will be forbidden in order to save the costs of transporting refuelling equipment and increase the incentive for engine builders to improve fuel economy (to save weight).'
Αυτο το προσεξε κανενας?
(απο εδω ---> http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9290.html )
-
Ε σε λιγο θα μας πουν οτι θα απογορευτουν για λογους κοστους τα αεροκλειδα και θα χρησιμοποιουνται μηχανικα κλειδια . Δεν εξηγειται αλλιως, καποιος αλλος ειναι ο σκοπος που φερνουν αυτες τις ηλιθιες προτασεις και μας το παιζουν οτι τις φερνουν και καλα λογω κρισης.
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
'It was confirmed that from 2010, refuelling during a race will be forbidden in order to save the costs of transporting refuelling equipment and increase the incentive for engine builders to improve fuel economy (to save weight).'Αυτο το προσεξε κανενας?
(απο εδω ---> http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9290.html )
... αυτό αλλάζει και τα quals
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
... αυτό αλλάζει και τα qualsΚαι αυτό είναι το μόνο ευχάριστο.
Έχω σιχαθεί τα δοκιμαστικά με καύσιμα. Μια ιδέα που δεν πρόσφερε τίποτα και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν εγκαταλήφθηκε τόσα χρόνια.
Επιτέλους να δούμε και πάλι αυθεντικά δοκιμαστικά.
Ο ταχύτηρoς σε ένα γύρο πρέπει να είναι στην pole. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
... αυτό αλλάζει και τα quals
Και αυτό είναι το μόνο ευχάριστο.
Έχω σιχαθεί τα δοκιμαστικά με καύσιμα. Μια ιδέα που δεν πρόσφερε τίποτα και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν εγκαταλήφθηκε τόσα χρόνια.
Επιτέλους να δούμε και πάλι αυθεντικά δοκιμαστικά.
Ο ταχύτηρoς σε ένα γύρο πρέπει να είναι στην pole.Ναι... ναι.... τι κρίμα που κάποιοι δεν το έβλεπαν έτσι τα τελευταία 5 έτη. Και δη ένας από αυτούς γνωστός Team-Manager και 'λάτρης' του σπορτ κατά τα άλλα.....
-
Δηλαδή τέρμα οι ανεφοδιασμοί;;
Αν ναι
Επιτέλους να βλέπουμε αγώνα...
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Δηλαδή τέρμα οι ανεφοδιασμοί;;Αν ναι
Επιτέλους να βλέπουμε αγώνα...
στα πιτ θα μπαίνουν όμως για αλλαγή ελαστικών. Μην χαίρεσαι...
-
Ας μπαίνουν, δε πειράζει...Χίλιες φορές καλύτερα δίχως ανεφοδιασμούς...Περίπλοκες συναρτήσεις βάρους, λίτρων και καταναλωσης για έναν τηλεθεατή που ενδεχομένως καταλαβαίνει τα πάντα, απ την άλλη ίσως να βλέπει την Toro Rosso πρώτη και να απορεί...
-
Δεν είμαι κατά απλά σου λέω ότι τα πιτ-στοπ δεν καταργούνται. Ούτε οι στρατηγικές με τα λάστιχα βεβαίως...
-
http://www.boston.com/bigpicture/2009/0 ... et_dr.html
Τα βρήκα και τα μοιράζομαι μαζί σας ελπίζω να τα απολαύσετε
Αποκλειστικά για το φόρουμ με πολύ εκτίμηση -
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
http://www.boston.com/bigpicture/2009/05/2009_formula_one_season_wet_dr.htmlΤα βρήκα και τα μοιράζομαι μαζί σας ελπίζω να τα απολαύσετε
Αποκλειστικά για το φόρουμ με πολύ εκτίμησηΠολυ ωραιες! Και ολο το site ειναι φανταστικο.
Διάφορα ΝΕΑ - Μάιος 2009