Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 221
    • Best 7
    • Groups 0

    stradale

    @stradale

    21
    Reputation
    5
    Profile views
    221
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stradale Unfollow Follow

    Best posts made by stradale

    • RE: TESLA FORUM

      Έκανα τις προάλλες test drive ένα Model 3 Highland RWD και δεν μπορώ να φανταστώ πως το επόμενό μου αυτοκίνητο (όποτε γίνει αυτό) ΔΕ θα είναι ηλεκτρικό.
      Η αίσθηση είναι μοναδική. Πολύ άνετο, αθόρυβο (δε μου έλειψε καθόλου ο θόρυβος συμβατικού κινητήρα) και ταχύτατο σαν βέλος.
      Αν τα 8.000€ ισχύουν και τα παίρνεις πραγματικά λόγω επιδότησης, η τιμή είναι ε-ξαι-ρε-τι-κή. Βγαίνει δλδ στα 34.000€. Με αυτά τα χρήματα σήμερα, δεν ξέρω τί καλύτερο παίρνεις.
      Επειδή κοιτάζω για νέο αυτοκίνητο, έχω δει από κοντά κι έχω πάρει προσφορές. Απαλάσσομαι από τέλη ταξινόμησης λόγω τριτεκνίας, επομένως οι παρακάτω τιμές είναι χωρίς τέλη ταξινόμησης.
      Skoda Octavia 2.0 TDI: 32.500€ με κάποια έξτρα
      Toyota Corolla Cross 2.0 Lounge: 36.000€

      Με το Tesla που έκανα test drive στα 34κ (εφόσον ισχύει η επιδότηση), δεν αντέχω να κοιτάζω τίποτε άλλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Οδήγησε το highland και μετά θα ψαχνεσαι να κανεις παραγγελία!
      Οι παραδοσιακοί κατασκευαστες μας κοροιδευουν!
      Αν μπορεις να αντέξεις τα ντεσου της ηλεκτροκίνησης τότε δεν εχεις αλλη επιλογή!

      Αυτό ακριβώς. Από τότε που το οδήγησα, κάθε μα κάθε βράδυ το βλέπω στον ύπνο μου.
      Προτιμώ να κρατήσω το αυτοκίνητο που έχω μια ζωή, παρά να το δώσω για κάτι άλλο πέραν από αυτό το Tesla.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @delorean said in TESLA FORUM:

      @stradale Έχεις στα υπόψη το Μ3 όντας τρίτεκνος; Σε καλύπτει από άποψη πρακτικότητας; Σε ρωτώ γιατί είμαι στην ίδια θέση και εξετάζω σοβαρά το ενδεχόμενο ηλεκτρικού και δη Tesla απλά θεωρώ το ΜΥ καταλληλότερο για 5μελή οικογένεια.

      Ναι, έτσι είναι. Το MY το είδα κι από κοντά. Δε χωνεύεται για μένα, δε μου αρέσει. Ούτε και περιμένω να αλλάξει στο facelift που έρχεται. Να δώσω τόσα λεφτά για ένα αμάξι που δε μου αρέσει, δε θα το κάνω ποτέ.
      Αυτή τη στιγμή έχω ένα A5 Sportback και ένα Ford Fiesta. Και στα 2 έχω καταφέρει να βάλω 3 καθίσματα. Επομένως θα το έκανα και σε ένα Model 3.
      Ξαναλέω το MY είναι ιδανικότερο για οικογένεια αλλά όχι για τη δική μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      Ναι παιδιά, έχω parking κλειστό και βάζω κι εύκολα και wallbox. Τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως είναι περίπου 12.000-14.000. Σε εθνική δεν ανεβάζω πάνω από 120-130 ούτως ή άλλως. Το βασικό μου ταξίδι (6-7 φορές το χρόνο) είναι στο εξοχικό μου στη Β. Εύβοια, περίπου 160χλμ. Εκεί υπάρχει ένα θεματάκι με τους φορτιστές το οποίο ψάχνω να δω πώς θα λύσω.
      Θέλω να ψάξω λίγο καλύτερα τις διαφορές RWD με Long Range και κατά πόσο θα άξιζαν τα παραπάνω 8.000€. Διαβάζω και για τις LFP μπαταρίες του RWD. Αν έχει κάποιος άποψη ευχαρίστως να τις ακούσω.

      Τι διαφορες εχεις εντωπισει?

      Οι διαφορές:

      • Έξτρα αυτονομία (όχι κάτι φοβερό).
      • Διαβάζω ότι τις LFP του RWD τις φορτίζεις απροβλημάτιστα στο 100% ενώ του LR προτείνεται μόνο σε κάποιο ταξίδι. Αλλιώς μέχρι το 80%.
      • Με το συναίσθημα, διαφορά 1.7" στα 0-100 είναι ωραίο παιχνιδάκι. Όχι ότι τα 6.1" είναι λίγα.
      • Διαφορά στο ηχοσύστημα όπου στο RWD είναι καλό αλλά στο SR κορυφαίο. Δε μεπειράζει, απλά το αναφέρω.
      • Επενδύσεις αλκαντάρα στο LR. Απλό ύφασμα στο RWD.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @dimsabas said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      Ναι παιδιά, έχω parking κλειστό και βάζω κι εύκολα και wallbox. Τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως είναι περίπου 12.000-14.000. Σε εθνική δεν ανεβάζω πάνω από 120-130 ούτως ή άλλως. Το βασικό μου ταξίδι (6-7 φορές το χρόνο) είναι στο εξοχικό μου στη Β. Εύβοια, περίπου 160χλμ. Εκεί υπάρχει ένα θεματάκι με τους φορτιστές το οποίο ψάχνω να δω πώς θα λύσω.
      Θέλω να ψάξω λίγο καλύτερα τις διαφορές RWD με Long Range και κατά πόσο θα άξιζαν τα παραπάνω 8.000€. Διαβάζω και για τις LFP μπαταρίες του RWD. Αν έχει κάποιος άποψη ευχαρίστως να τις ακούσω.

      Εδώ αναφέρω κάποιες σκέψεις σχετικά με το ποιο να προτιμήσεις. https://cartalk.gr/tesla-model-3-highland/

      Ωραίο άρθρο! 2 σχόλια:

      • Σχετικά με τα πίσω καθίσματα, πιο πολύ με ενόχλησε ο χώρος για τα πέλματα. Ουσιαστικά δεν υπάρχει χώρος για να βάλεις τα πέλματα κάτω από το μπροστινό κάθισμα.
      • Ο χώρος αποσκευών έχει ονομαστική χωρητικότητα στα 592λτ αλλά για κάποιο λόγο εγώ με τα μάτια μου δεν τα βλέπω. Πιθανότατα λόγω έλλειψης 5ης πόρτας. Π.χ. το δικό μου είναι hatchback με 480λτ και μου φαίνεται μεγαλύτερος.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      Ναι παιδιά, έχω parking κλειστό και βάζω κι εύκολα και wallbox. Τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως είναι περίπου 12.000-14.000. Σε εθνική δεν ανεβάζω πάνω από 120-130 ούτως ή άλλως. Το βασικό μου ταξίδι (6-7 φορές το χρόνο) είναι στο εξοχικό μου στη Β. Εύβοια, περίπου 160χλμ. Εκεί υπάρχει ένα θεματάκι με τους φορτιστές το οποίο ψάχνω να δω πώς θα λύσω.
      Θέλω να ψάξω λίγο καλύτερα τις διαφορές RWD με Long Range και κατά πόσο θα άξιζαν τα παραπάνω 8.000€. Διαβάζω και για τις LFP μπαταρίες του RWD. Αν έχει κάποιος άποψη ευχαρίστως να τις ακούσω.

      Τι διαφορες εχεις εντωπισει?

      Οι διαφορές:

      • Έξτρα αυτονομία (όχι κάτι φοβερό).
      • Διαβάζω ότι τις LFP του RWD τις φορτίζεις απροβλημάτιστα στο 100% ενώ του LR προτείνεται μόνο σε κάποιο ταξίδι. Αλλιώς μέχρι το 80%.
      • Με το συναίσθημα, διαφορά 1.7" στα 0-100 είναι ωραίο παιχνιδάκι. Όχι ότι τα 6.1" είναι λίγα.
      • Διαφορά στο ηχοσύστημα όπου στο RWD είναι καλό αλλά στο SR κορυφαίο. Δε μεπειράζει, απλά το αναφέρω.
      • Επενδύσεις αλκαντάρα στο SR. Απλό ύφασμα στο RWD.

      Μπερδευτηκα
      υπαρχουν 3 εκδοσεις?LR SR Και RWD?

      RWD (το παλιό SR) και LR αυτή τη στιγμή. Αναμένεται το Performance.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      Πιστεύω ότι μέχρι το καλοκαίρι και με δεδομένο ότι πρώτα θα πουλήσω το αυτοκίνητο που έχω, θα μπορέσω να κάνω την παραγγελία του Model 3.
      Η αρχική μου σκέψη είναι για το RWD (SR). Έχω διαβάσει ότι λόγω μπαταριών LFP μπορείς να το φορτίζεις συνεχώς στο 100% se αντίθεση με το LR όπου πρέπει να το κρατάς στο 80% και όποτε έχεις ένα μακρινό ταξίδι να το φτάνεις στο 100%. Αυτό δεν είναι πρόβλημα για μένα σε κάθε περίπτωση. Ο βασικός μου προβληματισμός είναι το battery degradation, πόσο δλδ θα πέσει η μπαταρία μακροπρόθεσμα. Εσείς τί πιστεύετε, αξίζουν πραγματικά τα 8.000€ παραπάνω για το LR και με δεδομένο ότι δεν έχει μπαταρίες LFP; Μακροπρόθεσμα θα υπάρχει κάποιο όφελος;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale

    Latest posts made by stradale

    • RE: TESLA FORUM

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Οδήγησε το highland και μετά θα ψαχνεσαι να κανεις παραγγελία!
      Οι παραδοσιακοί κατασκευαστες μας κοροιδευουν!
      Αν μπορεις να αντέξεις τα ντεσου της ηλεκτροκίνησης τότε δεν εχεις αλλη επιλογή!

      Αυτό ακριβώς. Από τότε που το οδήγησα, κάθε μα κάθε βράδυ το βλέπω στον ύπνο μου.
      Προτιμώ να κρατήσω το αυτοκίνητο που έχω μια ζωή, παρά να το δώσω για κάτι άλλο πέραν από αυτό το Tesla.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      Πιστεύω ότι μέχρι το καλοκαίρι και με δεδομένο ότι πρώτα θα πουλήσω το αυτοκίνητο που έχω, θα μπορέσω να κάνω την παραγγελία του Model 3.
      Η αρχική μου σκέψη είναι για το RWD (SR). Έχω διαβάσει ότι λόγω μπαταριών LFP μπορείς να το φορτίζεις συνεχώς στο 100% se αντίθεση με το LR όπου πρέπει να το κρατάς στο 80% και όποτε έχεις ένα μακρινό ταξίδι να το φτάνεις στο 100%. Αυτό δεν είναι πρόβλημα για μένα σε κάθε περίπτωση. Ο βασικός μου προβληματισμός είναι το battery degradation, πόσο δλδ θα πέσει η μπαταρία μακροπρόθεσμα. Εσείς τί πιστεύετε, αξίζουν πραγματικά τα 8.000€ παραπάνω για το LR και με δεδομένο ότι δεν έχει μπαταρίες LFP; Μακροπρόθεσμα θα υπάρχει κάποιο όφελος;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      Μία ερώτηση για το ΚΗ2. Μαθαίνω ότι υπάρχουν προβλήματα αυτή τη στιγμή μιας κι έχουν τελειώσει τα κονδύλια.
      Ας πούμε ότι παραγγέλνω το Tesla σήμερα. Μέχρι πότε θα πρέπει να έχω ολοκληρώσει την αίτηση στο ΚΗ2; Εάν το σύστημα δε με αφήνει συνεχώς να ολοκληρώσω την αίτηση, τί κάνω;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @delorean said in TESLA FORUM:

      @stradale Έχεις στα υπόψη το Μ3 όντας τρίτεκνος; Σε καλύπτει από άποψη πρακτικότητας; Σε ρωτώ γιατί είμαι στην ίδια θέση και εξετάζω σοβαρά το ενδεχόμενο ηλεκτρικού και δη Tesla απλά θεωρώ το ΜΥ καταλληλότερο για 5μελή οικογένεια.

      Ναι, έτσι είναι. Το MY το είδα κι από κοντά. Δε χωνεύεται για μένα, δε μου αρέσει. Ούτε και περιμένω να αλλάξει στο facelift που έρχεται. Να δώσω τόσα λεφτά για ένα αμάξι που δε μου αρέσει, δε θα το κάνω ποτέ.
      Αυτή τη στιγμή έχω ένα A5 Sportback και ένα Ford Fiesta. Και στα 2 έχω καταφέρει να βάλω 3 καθίσματα. Επομένως θα το έκανα και σε ένα Model 3.
      Ξαναλέω το MY είναι ιδανικότερο για οικογένεια αλλά όχι για τη δική μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      Ναι παιδιά, έχω parking κλειστό και βάζω κι εύκολα και wallbox. Τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως είναι περίπου 12.000-14.000. Σε εθνική δεν ανεβάζω πάνω από 120-130 ούτως ή άλλως. Το βασικό μου ταξίδι (6-7 φορές το χρόνο) είναι στο εξοχικό μου στη Β. Εύβοια, περίπου 160χλμ. Εκεί υπάρχει ένα θεματάκι με τους φορτιστές το οποίο ψάχνω να δω πώς θα λύσω.
      Θέλω να ψάξω λίγο καλύτερα τις διαφορές RWD με Long Range και κατά πόσο θα άξιζαν τα παραπάνω 8.000€. Διαβάζω και για τις LFP μπαταρίες του RWD. Αν έχει κάποιος άποψη ευχαρίστως να τις ακούσω.

      Τι διαφορες εχεις εντωπισει?

      Οι διαφορές:

      • Έξτρα αυτονομία (όχι κάτι φοβερό).
      • Διαβάζω ότι τις LFP του RWD τις φορτίζεις απροβλημάτιστα στο 100% ενώ του LR προτείνεται μόνο σε κάποιο ταξίδι. Αλλιώς μέχρι το 80%.
      • Με το συναίσθημα, διαφορά 1.7" στα 0-100 είναι ωραίο παιχνιδάκι. Όχι ότι τα 6.1" είναι λίγα.
      • Διαφορά στο ηχοσύστημα όπου στο RWD είναι καλό αλλά στο SR κορυφαίο. Δε μεπειράζει, απλά το αναφέρω.
      • Επενδύσεις αλκαντάρα στο SR. Απλό ύφασμα στο RWD.

      Η ΤΕΣΛΑ προτείνει η καθημερινή φόρτιση του LR να μην υπερβαίνει το 80 %. Στο SR αυτό δεν είναι εφικτό γιατί χάνεται η ορθή βαθμονόμηση του μετρητή.
      Η διαφορά σε αυτονομία εθνικής οδού είναι της τάξης των 120 km, δεν το λες και αμελητέο.
      Το βασικότερο όλων είναι η σοφιστικέ λειτουργία της τετρακίνησης.

      Δεν το έχω οδηγήσει το LR αλλά είμαι βέβαιος θα πάθω ζημιά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      Ναι παιδιά, έχω parking κλειστό και βάζω κι εύκολα και wallbox. Τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως είναι περίπου 12.000-14.000. Σε εθνική δεν ανεβάζω πάνω από 120-130 ούτως ή άλλως. Το βασικό μου ταξίδι (6-7 φορές το χρόνο) είναι στο εξοχικό μου στη Β. Εύβοια, περίπου 160χλμ. Εκεί υπάρχει ένα θεματάκι με τους φορτιστές το οποίο ψάχνω να δω πώς θα λύσω.
      Θέλω να ψάξω λίγο καλύτερα τις διαφορές RWD με Long Range και κατά πόσο θα άξιζαν τα παραπάνω 8.000€. Διαβάζω και για τις LFP μπαταρίες του RWD. Αν έχει κάποιος άποψη ευχαρίστως να τις ακούσω.

      Τι διαφορες εχεις εντωπισει?

      Οι διαφορές:

      • Έξτρα αυτονομία (όχι κάτι φοβερό).
      • Διαβάζω ότι τις LFP του RWD τις φορτίζεις απροβλημάτιστα στο 100% ενώ του LR προτείνεται μόνο σε κάποιο ταξίδι. Αλλιώς μέχρι το 80%.
      • Με το συναίσθημα, διαφορά 1.7" στα 0-100 είναι ωραίο παιχνιδάκι. Όχι ότι τα 6.1" είναι λίγα.
      • Διαφορά στο ηχοσύστημα όπου στο RWD είναι καλό αλλά στο SR κορυφαίο. Δε μεπειράζει, απλά το αναφέρω.
      • Επενδύσεις αλκαντάρα στο SR. Απλό ύφασμα στο RWD.

      επισης, το LR ειναι τετρακινητο

      σχετικα με την φορτιση των lfp στο 100% εχω καταλαβει κατι λιγο διαφορετικο. Το λεω με επιφυλαξη (και το εχω ξαναγραψει στο παρελθον). Στις lfp μπαταριες δεν υπαρχει η ακριβεις που υπαρχει στις αλλες, για την προβλεψη του ποσοστου φορτισης τους (η οποια μετριεται με την πτωση τασης απο οτι θυμαμαι). Για αυτον τον λογο η τεσλα συνιστα να φορτιζουν τα αυτοκινητα με lfp, μια φορα την εβδομαδα εως το 100%, ωστε να κανει calibrate το bms (battery management system) και να δειχνει την σωστη ενδειξη.

      Όντως, κι εγώ το έχω διαβάσει. Για να κάνει calibrate η μπαταρία. Τώρα αν κάνει καλό ή όχι στην μπαταρία από άποψη μακροζωίας της, δεν το γνωρίζω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      Ναι παιδιά, έχω parking κλειστό και βάζω κι εύκολα και wallbox. Τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως είναι περίπου 12.000-14.000. Σε εθνική δεν ανεβάζω πάνω από 120-130 ούτως ή άλλως. Το βασικό μου ταξίδι (6-7 φορές το χρόνο) είναι στο εξοχικό μου στη Β. Εύβοια, περίπου 160χλμ. Εκεί υπάρχει ένα θεματάκι με τους φορτιστές το οποίο ψάχνω να δω πώς θα λύσω.
      Θέλω να ψάξω λίγο καλύτερα τις διαφορές RWD με Long Range και κατά πόσο θα άξιζαν τα παραπάνω 8.000€. Διαβάζω και για τις LFP μπαταρίες του RWD. Αν έχει κάποιος άποψη ευχαρίστως να τις ακούσω.

      Τι διαφορες εχεις εντωπισει?

      Οι διαφορές:

      • Έξτρα αυτονομία (όχι κάτι φοβερό).
      • Διαβάζω ότι τις LFP του RWD τις φορτίζεις απροβλημάτιστα στο 100% ενώ του LR προτείνεται μόνο σε κάποιο ταξίδι. Αλλιώς μέχρι το 80%.
      • Με το συναίσθημα, διαφορά 1.7" στα 0-100 είναι ωραίο παιχνιδάκι. Όχι ότι τα 6.1" είναι λίγα.
      • Διαφορά στο ηχοσύστημα όπου στο RWD είναι καλό αλλά στο SR κορυφαίο. Δε μεπειράζει, απλά το αναφέρω.
      • Επενδύσεις αλκαντάρα στο SR. Απλό ύφασμα στο RWD.

      Μπερδευτηκα
      υπαρχουν 3 εκδοσεις?LR SR Και RWD?

      RWD (το παλιό SR) και LR αυτή τη στιγμή. Αναμένεται το Performance.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @dimsabas said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      Ναι παιδιά, έχω parking κλειστό και βάζω κι εύκολα και wallbox. Τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως είναι περίπου 12.000-14.000. Σε εθνική δεν ανεβάζω πάνω από 120-130 ούτως ή άλλως. Το βασικό μου ταξίδι (6-7 φορές το χρόνο) είναι στο εξοχικό μου στη Β. Εύβοια, περίπου 160χλμ. Εκεί υπάρχει ένα θεματάκι με τους φορτιστές το οποίο ψάχνω να δω πώς θα λύσω.
      Θέλω να ψάξω λίγο καλύτερα τις διαφορές RWD με Long Range και κατά πόσο θα άξιζαν τα παραπάνω 8.000€. Διαβάζω και για τις LFP μπαταρίες του RWD. Αν έχει κάποιος άποψη ευχαρίστως να τις ακούσω.

      Εδώ αναφέρω κάποιες σκέψεις σχετικά με το ποιο να προτιμήσεις. https://cartalk.gr/tesla-model-3-highland/

      Ωραίο άρθρο! 2 σχόλια:

      • Σχετικά με τα πίσω καθίσματα, πιο πολύ με ενόχλησε ο χώρος για τα πέλματα. Ουσιαστικά δεν υπάρχει χώρος για να βάλεις τα πέλματα κάτω από το μπροστινό κάθισμα.
      • Ο χώρος αποσκευών έχει ονομαστική χωρητικότητα στα 592λτ αλλά για κάποιο λόγο εγώ με τα μάτια μου δεν τα βλέπω. Πιθανότατα λόγω έλλειψης 5ης πόρτας. Π.χ. το δικό μου είναι hatchback με 480λτ και μου φαίνεται μεγαλύτερος.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @stradale said in TESLA FORUM:

      Ναι παιδιά, έχω parking κλειστό και βάζω κι εύκολα και wallbox. Τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως είναι περίπου 12.000-14.000. Σε εθνική δεν ανεβάζω πάνω από 120-130 ούτως ή άλλως. Το βασικό μου ταξίδι (6-7 φορές το χρόνο) είναι στο εξοχικό μου στη Β. Εύβοια, περίπου 160χλμ. Εκεί υπάρχει ένα θεματάκι με τους φορτιστές το οποίο ψάχνω να δω πώς θα λύσω.
      Θέλω να ψάξω λίγο καλύτερα τις διαφορές RWD με Long Range και κατά πόσο θα άξιζαν τα παραπάνω 8.000€. Διαβάζω και για τις LFP μπαταρίες του RWD. Αν έχει κάποιος άποψη ευχαρίστως να τις ακούσω.

      Τι διαφορες εχεις εντωπισει?

      Οι διαφορές:

      • Έξτρα αυτονομία (όχι κάτι φοβερό).
      • Διαβάζω ότι τις LFP του RWD τις φορτίζεις απροβλημάτιστα στο 100% ενώ του LR προτείνεται μόνο σε κάποιο ταξίδι. Αλλιώς μέχρι το 80%.
      • Με το συναίσθημα, διαφορά 1.7" στα 0-100 είναι ωραίο παιχνιδάκι. Όχι ότι τα 6.1" είναι λίγα.
      • Διαφορά στο ηχοσύστημα όπου στο RWD είναι καλό αλλά στο SR κορυφαίο. Δε μεπειράζει, απλά το αναφέρω.
      • Επενδύσεις αλκαντάρα στο LR. Απλό ύφασμα στο RWD.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • RE: TESLA FORUM

      Ναι παιδιά, έχω parking κλειστό και βάζω κι εύκολα και wallbox. Τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως είναι περίπου 12.000-14.000. Σε εθνική δεν ανεβάζω πάνω από 120-130 ούτως ή άλλως. Το βασικό μου ταξίδι (6-7 φορές το χρόνο) είναι στο εξοχικό μου στη Β. Εύβοια, περίπου 160χλμ. Εκεί υπάρχει ένα θεματάκι με τους φορτιστές το οποίο ψάχνω να δω πώς θα λύσω.
      Θέλω να ψάξω λίγο καλύτερα τις διαφορές RWD με Long Range και κατά πόσο θα άξιζαν τα παραπάνω 8.000€. Διαβάζω και για τις LFP μπαταρίες του RWD. Αν έχει κάποιος άποψη ευχαρίστως να τις ακούσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stradale
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr