-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
γαμώτο έχουμε γράψει κατεβατά με τα σουβ! Ολα στις δύο ρόδες μέσα στο μέγαρο σε αποφυγή εμποδίου...
τι να πω?
Σίγουρα μπορούμε καλύτερα και περισσότερα, όμως γιατί διακρίνω μία τάση απαξίωσης? Ιδέα μου είναι?
ΣτρΙδέα σου είναι!!Απαξίωση όχι!!Αίτημα για παραπάνω ναι!!Απο κάποιον που δεν εκτιμάς δεν ζητάς το καλύτερο!!
Είναι αυτονόητο αυτό που λές kouk. Δεν κάνω απαξίωση σε τίποτα εξ άλλου πληρώνω κάθε μήνα το τέυχος ανελλιπώς τα τελευταία χρόνια και είμαι με τον τρόπο μου αρωγός.
Οι καιροί αλλάζουν και πλέον κρίνονται τα πάντα πιο αυστηρά.Φίλε sx γράψε πιο καθαρά αν μπορείς φαντάζομαι με το σουβ! εννοείς SUV και με το μέγαρο εννοείς Μέγαρα?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Φίλε sx γράψε πιο καθαρά αν μπορείς φαντάζομαι με το σουβ! εννοείς SUV και με το μέγαρο εννοείς Μέγαρα?Ναι, αυτό εννοούσε. Το περιοδικό έχει βάλει στα Μέγαρα κάποια SUV να κάνουν σλάλομ! Εκεί να δεις τροχούς στον αέρα!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Φίλε sx γράψε πιο καθαρά αν μπορείς φαντάζομαι με το σουβ! εννοείς SUV και με το μέγαρο εννοείς Μέγαρα?
Ναι, αυτό εννοούσε. Το περιοδικό έχει βάλει στα Μέγαρα κάποια SUV να κάνουν σλάλομ! Εκεί να δεις τροχούς στον αέρα!
Σε ποιο τεύχος?
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Ενας, ένας...Το Μερίβα για αυτό που είναι, εκεί [που απευθύνεται και όχι ξερά και απλά για όπελ, αλλά γενικά, ναι κρατάει πολύ καλά... Ερώτηση χωρίς ίχνος ειρωνείας... Το έχεις οδηγήσει? μενδιαφέρει απόλυτα η γνώμη σου... Και τι άλλο οδηγείς...? με τι το συγκρίνεις?
ΣΧ
Αν δεν το είχα οδηγήσει δεν θα μπορούσα να εκφέρω γνώμη. Το συγκρίνω με Picasso, (καμία σχέση σε συμπεριφορά, πιο μεγάλη μεν αλλά σχεδόν ίδια τιμή η 1.6) Scenic 1.4, (ίδια τιμή-άλογα) Fusion (σφιχτό μεν, αλλά προσωπικά καλύτερο από το Meriva) και Matrix. Ναι τα χω οδηγήσει τα παραπάνω, είτε φίλων, είτε ενοικιαζόμενα και το Meriva (1.6) μ'απογοήτευσε από τις κλίσεις (κυριότερα) και από το 'αναίσθητο' τιμόνι.
Σίγουρα ο καθένας βλέπει διαφορετικά τα αυτοκίνητα, (συντάκτες γράφουν, όχι ρομπότ) αλλά έχοντας διαβάσει πρώτα το τεστ και οδηγώντας μετά το Meriva, νόμισα πως οδηγώ κάποιο άλλο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
γαμώτο έχουμε γράψει κατεβατά με τα σουβ! Ολα στις δύο ρόδες μέσα στο μέγαρο σε αποφυγή εμποδίου...
τι να πω?
Σίγουρα μπορούμε καλύτερα και περισσότερα, όμως γιατί διακρίνω μία τάση απαξίωσης? Ιδέα μου είναι?
Στρσε οτι αφορά τους συνειδητά παροικούντες αυτής της..διεύθυνσης ιδέα σου είναι!!απαξίωση εδώ μέσα δεν θα βρεις pure love μόνο
πιο καλοπιστη κριτική, έστω και με υπερβολές σε κάποια σημεία αν θέλεις, δεν θα βρει η συντακτκή ομάδα! Ελπίζω να μην μας δείτε σαν 'πυροβολημένους- περίεργους' στράτη εκεί στο περιοδικό
σας διαβάζουμε 'δεκαετίες' και οι πιο πολλοί έχουμε 'διαμορφωθεί' ως προσωπικότητες με το δόγμα 'καββαθά', μην το ξεχνάς.. . -
το περιοδικο,αποψη μου, δε σε προκαλει να το διαβασεις οπως παλιοτερα...
-
Πάντως εγώ στο 'Drive' (όχι στο ένθετο βελτιώσεων που έχει κάθε μήνα) διακρίνω κάτι απο το πάθος και τον οίστρο των παλαιών καλών 4 τροχών,χωρίς βέβαια να το πετυχαίνουν οι συντάκτες του κάθε μήνα...
Υ.Γ.
Εννοείται οτι αυτό δεν το είπα για να συνεχίσουμε το topic ως '4Τ' Vs 'Drive'... -
Για Μερίβα!
Σέβομαι απόλυτα τη θέση σου! Σε σύγκριση με ότι αναφέρεις το βάζω μόνο δίπλα στο φουζιον και επιμένω πως το όπελ κρατάει καλά! Πιό σφικτο αλλά και πιό χαμηλο το Φορντ και να ένα ενδιαφέρον ΣΔΟΚ!
Αναμείνατε!
ΣτρΥΓ... Δεν υποτιμώ την πολύ καλή προσπάθεια των ανθρώπων που βγάζουν το ντράιβ, αλλά μεχρις εκεί! Καλό βράδι!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πού είναι οι 4Τροχοί που διάβαζα και τρελαινόμουν το '83, το '84, το '85, το '86, το '87, το '88, το '89, το '90, το '91, το '92, το '93, το '94, το '95, το '96, το '97, το '98, το '99, το 2000, άντε και μέχρι το 2002;Κωστα διαβαζες Τρχους το 1983?
-
Καταρχην Στρατη χαιρομαι που πηρες θεση!
Δεκτα τα σχολια σου και πραγματι πιστευω οτι κατι καλο θα βγει απο τη συζητηση που κανουμε.
Επι της ουσιας τωρα... απο αυριο το πρωι!
-
Οπως ειναι 'προφανες' απο την μεχρι τωρα συζητηση, σχεδον ολοι εχουν παρατηρησει μια πτωση της ποιοτητας στις δοκιμες του περιοδικου σε σχεση με το παρελθον.
Σιγουρα σημερα πλεον δεν υπαρχει κακο αυτοκινητο, οποτε δεν ειναι ευκολο να ξεχωρισουν τα πορτοκαλια απο τα λεμονια! Ακριβως εκει ομως ειναι που το περιοδικο πρεπει να δειξει την αξια του! Να εντοπισει τις μικροδιαφορες που υπαρχουν, να τις αναδειξει και να μπορεσει να βοηθησει τον αναγνωστη (ή τον υποψηφιο αγοραστη) να επιλεξει αυτο που του ταιριαζει περισσοτερο και καλυπτει τις δικες του αναγκες καλυτερα.
Ναι οντως μας εχει κουρασει η συνεχης αναφορα σε impreza, ΕVO. Δεν λεω οτι δεν πρεπει να δοκιμαζονται ακριβα ή αυτοκινητα. Ομως η συνεχης αναφορα σε συγκεκριμενα μοντελα κουραζει.
Οταν λεω για δοκιμασιες στη πιστα εννοω τα εξης:
Εαν πεις οτι πχ το νεο Πουντο κραταει καλα, για μενα δεν λεει τιποτα αυτο! Διοτι και το προηγουμενο κρατουσε καλα, και το προ-προηγουμενο επισης.Εαν ομως μου πεις οτι:
α) Το νεο Πουντο ειναι σαφως ταχυτερο στις στροφες.
ή
β) Στις δοκιμες σλαλομ που καναμε, εκανε 1'' καλυτερο χρονο απο το προηγουμενο χαρη στο σαφεστερο τιμονι και στις νεες ρυθμισεις στην αναρτηση.
ή
γ) Στο 'κυκλο πλευρικης προσφυσης' που δοκιμασαμε (ή σε συγεκκριμενη στροφη στη πιστα ), επιασε 0,93g ενω το προηγουμενο δεν ειχε ξεπερασει τα 0,89g...τοτε τα πραγματα ειναι πιο σαφη, ετσι δεν ειναι? Σαφως αυτο που μετραει ειναι το πως παει στο δρομο, απλα καποια νουμερα απο μετρησεις, μπορουν να επιβεβαιωσουν την αισθηση των δοκιμαστων, και να δωσουν την ποσοτικη διαφορα μεταξυ αυτοκινητων.
Επισης, εφοσον δυναμομετρειτε οπως λες Στρατη, ολα τα αυτοκινητα πλεον (και καλα κανετε!!), γιατι να μην υπαρχει ενα μικρο πινακακι με τα αποτελεσματα, και ενα απλο διαγραμμα ισχυος & ροπης? Ουτε πολυ χωρο χρειαζονται αυτα, και σαφως δειχνουν και τη δουλεια που κανετε! Νομιζω οτι επιβαλεται να δημοσιευονται τα αποτελεσματα ολων των δυναμομετρησεων που κανετε.
Κανενας δε μπορει να εχει την απαιτηση σε 1 τευχος να ειναι διαθεσιμες ολες οι εκδοσεις ενος νεου μοντελου! Ειναι σαφως πολυ δυσκολο εως αδυνατο.
Κανενας πιστευω εδω μεσα δε μπορει να κατηγορησει το περιοδικο για 'σκοπιμα' συμπερασματα και συναλλαγες κατω απο το τραπεζι. Απλα μερικες φορες, τα συμπερασματα απο τις δοκιμες δεν ειναι οσο σαφη θα επρεπε. Δεν λεω οτι οταν δοκιμαζετε 2 αυτοκινητα πρεπει με το ζορι να βγει το ενα καλο και το αλλο αχρηστο, αλλα λεω οτι **το 'δια ταυτα' πρεπει να ειναι πιο σαφες. **
Να αναφερω μια συγκριτικη δοκιμη την οποια δεν εχετε κανει και ενδιαφερει πολυ κοσμο?
Fiesta 1600
Clio 1600
C3 1600
Punto HGT
206 1600
Υaris TSΓια οσους θυμουνται το οδοιπορικο στη Πελο/σο πριν καποια χρονια με Rallye, VTS, HGT, 206 κτλ.. καταλαβαν τι εννοω
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Μαρκος, ελήφθει!
ΣτρThanx!
Να σημειώσω επίσης ότι κανείς εδώ μέσα τουλάχιστον δεν πιστεύει ότι οι 4Τ 'τα παίρνουν' ή ότι στήνουν δοκιμές. Αν κάποιος το πιστεύει αυτό κάνει μεγάλο λάθος που δίνει τα 5 ευρώ του...Και εγώ είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. Απλά πάντα το καλό μπορεί να γίνει καλύτερο, σωστά; Ιδίως αν έχει τόσο καλή ιστορία...Και δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε περιοδικά...Το ότι οι 4Τ είναι πρώτοι (στην Ευρώπη) δεν μας το λένε μόνο τα νούμερα...
-
Να κάνω κι εγώ μία πρόταση για να λυθεί το θέμα με τα τεστ μια και καλή:
Μια φορά το χρόνο να γίνεται συγκριτικό τεστ σε **όλα **τα αυτοκίνητα μιας συγκεκριμένης κατηγορίας που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά: π.χ. μικρομεσαία χάτσμπακ 1600 (307, Focus, Leon, Xsara, Corolla, Civic, 147 κ.λ.π.), σουπερμίνι 1400 (Punto, 206, Fiesta κ.λ.π.), στα μεσαία οικογενειακά 1600, στα μεσαία οικογενειακά 1800, στα αυτοκίνητα πόλης 1000-1100 κ.ο.κ. Τα τεστ να γίνονται με μετρήσεις και εκτιμήσεις σε συγκεκριμένους τομείς: επιδόσεις, άνεση, ασφάλεια, εξοπλισμός κ.λ.π Κάθε τομέας βαθμολογείται με ένα νούμερο που βγαίνει από επιμέρους εκτιμήσεις με διαφορετική βαρύτητα συντελεστή: επιδόσεις βγαίνουν από 0-100 με συντελεστή 10%, 0-400 με συντελεστή 10%, επιτάχυνση 60-80 με 4η ταχύτητα με συντελεστή 20% κ.ο.κ. Όλοι οι επιμέρους τομείς αθροίζονται, κανονικοποιούνται και στο τέλος βγαίνει ένας **γενικός δείκτης **που είναι η βαθμολογία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο τεστ. Το σημαντικό είναι να δημοσιεύονται οι συντελεστές και τα επιμέρους αποτελέσματα, ώστε ο καθένας να κάνει τους δικούς του συσχετισμούς και να δίνει βαρύτητα στους τομείς που τον ενδιαφέρουν περισσότερο. Έτσι θα υπάρχει μια γενική και ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς σε μια συγκεριμένη στιγμή. Αυτό που θα εξασφαλίζει την αντικειμενικότητα θα είναι η δοκιμή και εκτίμηση των μοντέλων από ένα πάνελ 4 ανθρώπων-δοκιμαστών από τις επιμέρους βαθμολογίες των οποίων θα βγαίνει ο μέσος όρος.
Διαβάστε πως κάνουν συγκριτικά τεστ τα περιοδικά RAM και HITECH. -
Ο χρήστης maverick έγραψε:
Τα τεστ να γίνονται με μετρήσεις και εκτιμήσεις σε συγκεκριμένους τομείς: επιδόσεις, άνεση, ασφάλεια, εξοπλισμός κ.λ.π Κάθε τομέας βαθμολογείται με ένα νούμερο που βγαίνει από επιμέρους εκτιμήσεις με διαφορετική βαρύτητα συντελεστή: επιδόσεις βγαίνουν από 0-100 με συντελεστή 10%, 0-400 με συντελεστή 10%, επιτάχυνση 60-80 με 4η ταχύτητα με συντελεστή 20% κ.ο.κ. Όλοι οι επιμέρους τομείς αθροίζονται, κανονικοποιούνται και στο τέλος βγαίνει ένας **γενικός δείκτης **που είναι η βαθμολογία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο τεστ. Το σημαντικό είναι να δημοσιεύονται οι συντελεστές και τα επιμέρους αποτελέσματα, ώστε ο καθένας να κάνει τους δικούς του συσχετισμούς και να δίνει βαρύτητα στους τομείς που τον ενδιαφέρουν περισσότερο. Έτσι θα υπάρχει μια γενική και ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς σε μια συγκεριμένη στιγμή. Αυτό που θα εξασφαλίζει την αντικειμενικότητα θα είναι η δοκιμή και εκτίμηση των μοντέλων από ένα πάνελ 4 ανθρώπων-δοκιμαστών από τις επιμέρους βαθμολογίες των οποίων θα βγαίνει ο μέσος όρος.Δεν νομίζω πως συμπεράσματα, για το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο, μπορεί να βγουν από αριθμούς. Ειδικά η μέθοδος που περιγράφεις είναι νομίζω, αντιγραφή από ένα άλλο περιοδικό του χώρου και δεν μπορώ να πω ότι προσφέρει κάτι στον αναγνώστη. Άλλωστε διαβάζοντας ένα test καταλαβαίνεις σε ποιον τομέα υπερέχει ένα αυτοκίνητο, σε σχέση με ένα άλλο.
Όσο αναφορά τα σχόλια για το περιοδικό, εγώ προσωπικά δεν έχω καμμία ένσταση/παράπονο από τους ανθρώπους που γράφουν/κάνουν τα test ούτε έχω σκοπό να αμφισβητήσω τον κόπο τους ή την ποιότητα της δουλειάς τους. Δε νομίζω κιόλας πως κάποιος χρήστης του forum, προέβηκε σε τέτοια, κακοπροαίρετη ίσως, κριτική.
Εκείνο που είναι ολοφάνερο όμως, είναι πως στην προσπάθεια μείωσης τους κόστους, τα κείμενα για τα test είναι μικρά, πολύ μικρά σε μερικές περιπτώσεις. -
Ο χρήστης maverick έγραψε:
Να κάνω κι εγώ μία πρόταση για να λυθεί το θέμα με τα τεστ μια και καλή:
Μια φορά το χρόνο να γίνεται συγκριτικό τεστ σε **όλα **τα αυτοκίνητα μιας συγκεκριμένης κατηγορίας που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά: π.χ. μικρομεσαία χάτσμπακ 1600 (307, Focus, Leon, Xsara, Corolla, Civic, 147 κ.λ.π.), σουπερμίνι 1400 (Punto, 206, Fiesta κ.λ.π.), στα μεσαία οικογενειακά 1600, στα μεσαία οικογενειακά 1800, στα αυτοκίνητα πόλης 1000-1100 κ.ο.κ. Τα τεστ να γίνονται με μετρήσεις και εκτιμήσεις σε συγκεκριμένους τομείς: επιδόσεις, άνεση, ασφάλεια, εξοπλισμός κ.λ.π Κάθε τομέας βαθμολογείται με ένα νούμερο που βγαίνει από επιμέρους εκτιμήσεις με διαφορετική βαρύτητα συντελεστή: επιδόσεις βγαίνουν από 0-100 με συντελεστή 10%, 0-400 με συντελεστή 10%, επιτάχυνση 60-80 με 4η ταχύτητα με συντελεστή 20% κ.ο.κ. Όλοι οι επιμέρους τομείς αθροίζονται, κανονικοποιούνται και στο τέλος βγαίνει ένας **γενικός δείκτης **που είναι η βαθμολογία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο τεστ. Το σημαντικό είναι να δημοσιεύονται οι συντελεστές και τα επιμέρους αποτελέσματα, ώστε ο καθένας να κάνει τους δικούς του συσχετισμούς και να δίνει βαρύτητα στους τομείς που τον ενδιαφέρουν περισσότερο. Έτσι θα υπάρχει μια γενική και ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς σε μια συγκεριμένη στιγμή. Αυτό που θα εξασφαλίζει την αντικειμενικότητα θα είναι η δοκιμή και εκτίμηση των μοντέλων από ένα πάνελ 4 ανθρώπων-δοκιμαστών από τις επιμέρους βαθμολογίες των οποίων θα βγαίνει ο μέσος όρος.
Διαβάστε πως κάνουν συγκριτικά τεστ τα περιοδικά RAM και HITECH.Εγω διαφωνώ με τις βαθμολογίες διότι κάθε τομέας αξιολογείται διαφορετικά απο τον καθένα.Π.χ οι επιδόσεις ενδιαφέρουν κάποιους περισσότερο και κάποιους λιγότερο,η άνεση για κάποιους είναι σημαντική για άλλους δευτερεύουσα,οπότε ο συνολικός βαθμός δεν είναι αξιόπιστος.
P.S.Τα περιοδικά που ανάφερες δεν είναι δα και ο ορισμός της αντικειμενικότητας...
-
Όπως είπε και κάποιος φίλος, όλα τα αυτοκίνητα σήμερα είναι καλά. Το ζήτημα σε ένα συγκριτικό τεστ είναι να βεθεί ποιο είναι το καλύτερο σε έναν συγκεκριμένο τομέα. Εγώ δεν είπα ότι θα υπάρχουν μόνο οι αριθμοί. Αντίθετα οι αριθμοί θα αποτυπώνουν ανάγλυφα τις εκτιμήσεις και τις μετρήσεις των δοκιμαστών οι οποίες θα φαίνονται στα κείμενά τους. Εγώ για παράδειγμα δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να καταλήξω σε επιλογή αυτοκινήτου πριν από ένα χρόνο, αναγκάστηκα να διαβάσω 2-3 συγκριτικά τεστ και μερικές μεμονωμένες παρουσιάσεις στους 4Τ -και το σημαντικότερο- και σε άλλα περιοδικά και το Ιντερνετ. Το ζητούμενο είναι να αποτυπωθεί η εικόνα της αγοράς σε μια συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων σε μια δεδομένη χρονική στιγμή. Απο εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να κάνει τις επιλογές του....
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Εγω διαφωνώ με τις βαθμολογίες διότι κάθε τομέας αξιολογείται διαφορετικά απο τον καθένα.Π.χ οι επιδόσεις ενδιαφέρουν κάποιους περισσότερο και κάποιους λιγότερο,η άνεση για κάποιους είναι σημαντική για άλλους δευτερεύουσα,οπότε ο συνολικός βαθμός δεν είναι αξιόπιστος.
P.S.Τα περιοδικά που ανάφερες δεν είναι δα και ο ορισμός της αντικειμενικότητας...
Καποια παρομοια βαθμολογια εκαναν και οι 4Τ. Τα αρχαια χρονια!!! (1970-1980 ).
Οσον αφορα το θεμα που συζηταμε ,δεν εχουμε λαβει υπ'οψιν μας τον παραγοντα ανθρωπο. Για δεστε ποιο ηταν το συντακτικο προσωπικο το 80 το 85.,τ0 90 κοκ.Περασε κοσμος και κοσμακης.Καθε συντακτης εχει τον δικο του τροπο να πλησιασει,να αναλυσει ,να εκφραστει/μεταδωσει ενα γεγονος.Ετσι λοιπον και η υλη του περιοδικου αλλαζει,το περιοδικο αλλαζει. Τι και αν οι κεφαλες ειναι οι ιδιες.Δεν τα γραφουν αυτοι ολα.
ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ και ολα τα ιδια μενουν. -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Ενας, ένας...4ΤΡοχοί μηνιαίοι, Οτοκαρ εβδομαδιαίο, δεν μπαίνει σύγκριση... Επί της ουσίας αν θεωρείς το Οτοκαρ πιό φευγάτο από τους τροχούς είναι σαφές πως έχεις αλλάξει ρότα επί προσωπικού και δεν μπαίνει θέμα... Να΄σαι καλά και μακάρι να κάνουμε αυτά που πρέπει ώστε να γυρίσεις. Τα περί διμινιαίου κ.λπ , ενώ ζεις για το εβδομαδιάιο μάλλον προσβάλλουν....
΄Γιατί μπλέκουμε με τα νούμερα.... Αν τον όποιο φίλο τον προβληματίζει που είμαστε πρώτοι, εμάς μας προβληματίζει επί δέκα το ότι το σύνολο των περιοδικών αυτοκινήτου χάνει φύλα και εξαιρετικά περιοδικά όπως το CAR και το Autocar κυκλοφοριακά παραπαίουν όντας χιλιάδες φίλα από περιοδικά όπως το Ν΄τράιβ ή το Οτο Τρίτη... Μην μπούμε όμως και σε αυτή την κουβέντα γιατ΄'ι τότε θα χαθόύμε εντελώς!
Αγαπητέ Στρατή,
απομόνωσα τα δύο παραπάνω κομμάτια της απάντησής σου για να σου πω ότι ορθώς παρατήρησες στο σχόλιό μου δεν μπορούμε να λέμε ότι μας αρέσει η εβδομαδιαία έκδοση/ενημέρωση και εμείς να προτείνουμε στους 4Τ να γίνουν διμηνιαίοι. Επειδή λοιπόν έκανα λάθος σε αυτό που έγραψα επανορθώνω λέγοντας ότι εννοούσα οι 4Τ να σκεφθούν την εναλλακτική να έχουν έκδοση 2 φορές στον μήνα και όχι διμηνιαίο. Ας με συγχωρήσεις λοιπόν για το σαρδάμ γιατί άλλο εννούσα και άλλο έγραψα οπότε δεν υφίσταται θέμα προσβολής.
Όσο για τα νούμερα πωλήσεων, μακάρι οι 4Τ να είναι πάντα πρώτοι. Το εύχομαι ειλικρινά. Αυτό που ήθελα να πω είναι πως ενδεχομένως άνθρωποι που αγοράζουν 2 ή και τρία διαφορετικές εκδόσεις, κάποια στιγμή να επιλέξουν να αγοράζουν μόνο μία. Εκτός αυτού, ούτε το προσωπικό μου γούστο άλλαξε ούτε δεν σας 'πάω'. Απλά στεναχωριέμαι να βλέπω - πάντα κατά την δικιά μου άποψη - ένα περιοδικό που ήταν μέχρι πρόσφατα τόσο hardcore στην φιλοσοφία και την προσέγγισή του να έχει γίνει πιο πολύ ένα περιοδικό lifestyle. Λυπάμαι που δεν μπορώ να το εξηγήσω περαιτέρω αλλά αυτό είναι ένα ειλικρινές συναίσθημα που δεν περιγράφεται με λέξεις.
Ίσως χρειάζεται να υιοθετήσετε ενναλακτικά test drives ή δοκιμές αυτοκινήτων που να στηρίζονται σε έναν διαφορετικό τρόπο παρουσιάσης και καταγραφής. Ίσως. Δηλαδή ενώ είστε στην κορυφή, λείπει αυτό το κάτι παραπάνω που θα σας έκανε ανάρπαστους σε ανθρώπους που σας παρακολουθούν χρόνια, έχοντας ίσως άλλες απαιτήσεις από ένα κοινό πιο νεανικό, κατά μεγαλύτερο βαθμό θηλυκό και ίσως λιγότερο φτιαγμένο για γρήγορη - μα πολύ γρήγορη - οδήγηση.
Με εκτίμηση,
-
Η άποψή μου για τα τέστ του περιοδικού όπως έχουν διαμορφωθεί είναι η εξής:
- Τα τέστ ως επί τω πλείστον γίνονται πλέον από οδηγούς-δημοσιογράφους που δεν έχουν την εμπειρία του sx (παλαιότερα δοκίμαζε τα πάντα)
- Τα αυτοκίνητα δεν είναι αυτά που ήταν κάποτε (όταν ένα 1400 έχει 15άρες και εντελώς άκαμπτο πλαίσιο, θέλετε να μπορεί να φύγει από το δρόμο;)
- Οι συνθήκες κυκλοφορίας και ο καθημερινός τρόπος ζωής δεν είναι ο ίδιος (έχει επέλθει μία κούραση σε όλους μας και όσο και να το κάνουμε έχουμε πάψει να διυλίζουμε τον κόνωπα σε πολλά ζητήματα)
- Τα αυτοκίνητα έχουν βελτιωθεί πολύ και η αίσθηση που μεταφέρουν στον οδηγό έχει αλλάξει πολύ (τα νέα αυτοκίνητα έχουν ένα 'άστο σε μένα και χαλάρωσε' χαρακτήρα που δεν εμπνέει να γράψεις κατεβατά σελίδων)
Απο την άλλη μεριά όμως...
θα με ενδιέφερε να είναι περισσότερο λεπτομερείς οι περιγραφές της οδικής συμπεριφοράς των αυτοκινήτων (για παράδειγμα τι συμβαίνει αν μπεις πολύ γρήγορα -από λάθος- και φρενάρεις μέσα στην στροφή απότομα. Βέβαια σήμερα υπάρχουν τα ABS...)
Να δώσω ένα παράδειγμα όμως. Έχω οδηγήσει 206 1.6, Punto 1.25 60HP, Yaris 1.0 base
Για την οδική συμπεριφορά έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Yaris:- Πολύ ισορροπημένη συμπεριφορά στους δύο άξονες που σου επιτρέπει να πηγαίνεις με ελαφρύ γλίστημα στο βρεγμένο συνέχεια.
- Πολύ καλό turn-in (απόλυτη ουδετερότητα).
- Έλλειψη ελκτικής πρόσφυσης στην έξοδο της στροφής (έχει γραφτεί αυτό)
4)Το ύψος χαλάει ένα πολύ ισορροπημένο, σε οδική συμπεριφορά, αυτοκίνητο - Πολύ καλά φρένα, χάνουν όμως στην πορεία αποτελεσματικότητα
206:
- Υποστροφή - Υπερστροφή, μέτρια οδική συμπεριφορά
- Έλλειψη 'πατήματος'
- διασκεδαστικό μέχρι τα 7/10
- Χωρίς ABS και με γρήγορο ρυθμό τα πράγματα θα γίνονταν επικίνδυνα με φρένο μέσα στην στροφή από απρόοπτο (αυτό είχε ειπωθεί προτίνοντας το ABS, ήταν όμως κατανοητό από όλους;)
- Μέτρια θέση οδήγησης για ψηλούς (για κοντούς όμως είναι όλες καλές πλέον)
Punto:
- Δεν εμπνέει για γρήγορη οδήγηση, στενά μετατρόχια, δεν είναι σαφή τα όρια
- Ισορροπημένη και ασφαλής συμπεριφορά στο όριο
- Πολύ καλά φρένα
- Χαλαρωτικό αυτοκίνητο
- Πολύ βολικό το City όταν δεν ψάχνεσαι, το απενεργοποιείς όταν θέλεις να το ψάξεις και στο πολύ γλιστερό (χιόνι)
και άλλα πολλά.
Τα συμπεράσματα αυτά έχουν βγεί από ξένα αυτοκίνητα (δεν τα οδηγώ καθημερινα)
Απορώ γιατί δεν τα γράφουν οι συντάκτες όμως. Δίνεται η εντύπωση ότι τα πηγαίνουν βόλτα και μετά γράφουν (δεν αμφισβητώ το αντίθετο, το αποτέλεσμα με απασχολεί όμως).
Θα μου πείτε αυτά δεν είναι αυτοκίνητα για να το ψάξεις τόσο. Σε αυτό θα απαντούσα ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να γράφτούν λιγότερα από τα μέγιστα δυνατά.
Σε ορισμένες περιπτώσεις δίνεται η εντύπωση του 'Όλοι καλά παιδιά είμαστε'Επιπλέον μία δυναμομέτρηση δίνει μία εικόνα της 'καλής' περιοχής λειτουργίας ενός κινητήρα αλλά και της απόδοσής του γενικότερα.
Αυτά με όλο το σεβασμό προς την ιστορία του περιοδικού στο χώρο. Απλά για να αποκτήσουν κάποιο ενδιαφέρον οι δοκιμές του Atos και των πολυμορφικών... τις οποίες πλέον προσπερνώ με αδιαφορία...
-
Δυο πράγματα :
-
Σαν αναγνώστης των 4τ (και συλλέκτης) από το 1982 , που πρόσφατα σταμάτησα να αγοράζω το περιοδικό για λόγους που έχω εξηγήσει σε άλλο post , έχω πειστεί πως οι 4Τ έχουν πράγματι χάσει το ύφος που έιχαν ή , όπως είχε πεί ο Ν.Δήμου κατα την αποχώρησή του , η εποχή της αθωότητας έχει περάσει. Δεν εκπλήσσομαι λοιπόν που νέοι αναγνώστες όπως η Μισελ ικανοποιούνται με το περιοδικό γιατι απλά δεν έχουν ζήσει την χρυσή του εποχή.
-
**Στράτη Χατζηπαναγιώτου **, για ποιές σελίδες -πληθυντικός!!!!-διαλόγων λες όταν , εκτός του ότι έχουν μεταφερθεί στο τέλος του περιοδικού , στο τελευταίο τευχος υπάρχουν δημοσιευμένες δυο (2) επιστολές μόνο??
3)Καλό είναι όταν μιλάμε για ήθος ,να υποστηρίζουμε τα λόγια με πράξεις και όχι να χαριζόμαστε στον κάθε φίλο η επώνυμο, και για να γίνω συγκεκριμένος στον δημοσιογράφο Γιάννη Μπεχράκη.Στο ένα τευχος συνέντευξη και στο επόμενο το όνομά του στους τυχερούς(!!!) της κλήρωσης για την οδήγηση Jeep της Chrysler αν θυμάμαι καλά.Πράγματι πολύ τυχερός !!! Για το θέμα αυτό δε , έστειλα επιστολή στο περιοδικό και ουδέποτε έλαβα απάντηση. Οντως έχεις δίκιο. Η στήλη των διαλόγων είναι κάτω από τον απόλυτο έλεγχο του Κ.Κ........
-
Για τις δοκιμές αυτού του τεύχους