stathispap wrote:
Σημαντικό ρόλο παίζει και η ασάφεια του ηλεκτροϋδραυλικού πλέον τιμονιού αντί για το καθαρά υδραυλικό της προηγούμενης σειράς Ε83. Το τιμόνι είναι πάρα πολύ ελαφρύ για τα δικά μου γούστα και δεν έχει αυτή την αίσθηση Kart (εντάξει….σχεδόν) που παραδοσιακά είχαν οι παλαιότερες BMW( πχ σειρα 3 του 2009).
Να πούμε εδώ βέβαια ότι δεν υπάρχει διαφορά στην αίσθηση λόγω του τύπου της υποβοήθησης, καθώς και στις δύο περιπτώσεις είναι υδραυλική αντλία αυτή που υποβοηθάει το στρίψιμο των τροχών. Η διαφορά της υδραυλικής από την ηλεκτροϋδραυλική είναι ότι στην υδραυλική, το κύκλωμα τροφοδοτείται με ιμάντα από τον κινητήρα, ενώ στην ηλεκτρουδραυλική από ηλεκτρικό μοτέρ.
Latest posts made by stathispap
-
RE: BMW FORUM
-
RE: BMW FORUM
Καλησπέρα.Θα ήθελα να μοιραστώ την δική μου εντύπωση από την μέχρι τώρα χρήση του αυτοκινήτου μου ενός BWM Χ3 20d μοντέλο 2016.
Tο αυτοκίνητο αγοράστηκε από αντιπροσωπεία της BMW στην Γερμανία και συγκεκριμένα στο Κaiserslautern, αφού πρώτα είχα κάνει έρευνα αγοράς από το mobile.de. Tα κριτήρια που είχα επιλέξει ήταν να είναι accident free, να έχει μόνο ένα ιδιοκτήτη προηγουμένως, να αγοραστεί από αντιπροσωπεία της BMW, να έχει εγγύηση, και να είναι μοντέλο εξοπλισμού Xline.
Το αυτοκίνητο το έφερα οδικώς κάνοντας πάνω από 2.500 χιλιόμετρα. Πήρα ένα χρόνο πανευρωπαϊκή εγγύηση από την BMW και όταν το αγόρασα είχε 110.000 km. Σήμερα έχει 131.000 km. Να σημειωθεί ότι οι Γερμανοί μου έδωσαν πλήρες ιστορικό των service ( τα φύλλα ελέγχου δηλαδή από κάθε ημερομηνία που έγινε service) παρόλα αυτά πρόσφατα με 6 € έστειλα μήνυμα με το VIN μου εδώ: info@fsc.codes, και πήρα πλήρες αναλυτικότατο ιστορικό του αυτοκινήτου μου, πότε αλλάχθηκε το καθετί επάνω του στα πόσα χιλιόμετρα τi ανακλήσεις εφαρμόστηκαν στο αυτοκίνητο κλπ.Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι ήταν περασμένα και τα τελευταία σέρβις που έκανα στην Ελλάδα, και μάλιστα το ένα σε εξειδικευμένο και όχι εξουσιοδοτημένο!
Από άποψη συντήρησης και βλαβών το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει απολύτως τίποτα και το σέρβις του συνίσταται στην αλλαγή λαδιών και φίλτρων. Βέβαια γίνεται ευλαβική συντήρηση και χρήση με προθέρμανση του αυτοκινήτου προσεκτική επιτάχυνση μέχρι να ζεσταθεί κλπ. Το μόνο αξιοσημείωτο είναι ότι χρειάστηκε αλλαγή μπαταρίας στα 103.689 km (πριν το πάρω δηλαδή) και ευτυχώς γιατί η μπαταρία είναι AGM και η αγορά της και μόνο στη Γερμανία έχει 350 €.
Οδηγικά τώρα: στο ταξίδι στην Εθνική οδό το αυτοκίνητο είναι απολαυστικό, ευθύβολο και εξαιρετικά ήσυχο. Οι μόνοι θόρυβοι που ακούγονται είναι από τους εξωτερικούς καθρέφτες ενώ ο θόρυβος από τον κινητήρα είναι σχεδόν ανύπαρκτος ακόμα και στα 180 -190km/h. Η κατανάλωση είναι 7,5 l ανά 100 km με ταχύτητες έως 140 km/h ενώ δεν κατάφερα να ξεπεράσω τα 10,4 l ανα 100 km με pedal to the metal κυριολεκτικά. Στην πόλη η καταναλωση ειναι 9l/100 με ελαφρια κινηση. Η δυναμη (190PS) και η ροπή (40ΝΜ) ειναι πανταχού παρούσες και κολακευονται από το αυτόματο 8άρι της ΖF που λειτουργει υποδειγματικά.Οι ανηφόρες απλά δεν υπάρχουν πια.
Στις στροφές τώρα τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Όταν οδηγείς σε επαρχιακούς με τις συνήθεις ταχύτητες 80-110km/h όλα βαίνουν καλώς. Όταν ανεβάσεις ρυθμό (120-140Km/h) το αμάξωμα παρουσιάζει ταλαντώσεις οι οποίες αφαιρούν από την χαρά της οδήγησης. Προσωπική μου άποψη είναι ότι τα ελατήρια του είναι πολύ μαλακά, παρόλο που το αυτοκίνητό μου έχει την σπορ ανάρτηση. Σημαντικό ρόλο παίζει και η ασάφεια του ηλεκτροϋδραυλικού πλέον τιμονιού αντί για το καθαρά υδραυλικό της προηγούμενης σειράς Ε83. Το τιμόνι είναι πάρα πολύ ελαφρύ για τα δικά μου γούστα και δεν έχει αυτή την αίσθηση Kart (εντάξει….σχεδόν) που παραδοσιακά είχαν οι παλαιότερες BMW( πχ σειρα 3 του 2009). Επαναλαμβάνω ότι αυτά συμβαίνουν σε υψηλότερες ταχύτητες του κανονικού, σε καμμια περιπτωση όμως εξωπραγματικών για επαρχιακό δρόμο. Απλά το αμάξι δεν εχει την αίσθηση του να ειναι 'φυτεμενο' στο δρόμο όπως ειχε η προηγούμενη Χ3 Ε83. Το τιμόνι βαραίνει βεβαια όσο ανεβαινει η ταχύτητα αλλά η αίσθηση του ειναι τεχνητή.
Αυτά προς το παρόν, μεσα σε δυο χρονια εχω κανει δυο αλλαγες λαδιων , και αλλαξα εμπρος δισκους και τακακια, καθως και υγρα φρενων παρόλο που πιστευω δεν χρειαζόταν. Το BC ομως ελεγε οτι ειχαν περασει δυο χρονια απο την αλλαγη οπότε την εκανα για να εχω ενημερωμενο το ιστορικο του αυτοκινητου.
Α, και μην ξεχασω...τα φρενα του ειναι μετρια σε αισθηση και νομιζω και σε αποτελεσματικοτητα. Τα δε run-flat ελαστικα που ειχε τα άλλαξα με συμβατικά Pirelli και η ανεση βελτιωθηκε θεαματικα ενω εξαφανιστηκε ενα φαινομενο tramlining που ειχα με τα run-flat..
-
RE: BMW 420D - Αλλαγή τακάκια - Αθήνα
Αφοβα ΑΤΕ!! Παρεμπιπτόντως εισαι ευχαριστημενος από την αναβάθμιση +30 άλογα? Αν θες δωσε μερικες πληροφοριες για κοστος, τοποθετηση κλπ
-
RE: Parking sensors META Plug Park system 4 βαμμενοι μαυροι
Πωλειται ενα σετ αισθητηρες παρκαρισματος επώνυμοι της ** ΜΕΤΑ** , το μοντελο Plug Park 4.
Τους εχω βάψει στην Chipsaway σε μαυρο μεταλλικο χρωμα , δεν χρησιμοποιηθηκαν ποτε, ιδανικοι να μπουν σε μαυρο αυτοκινητο.Ειναι αυτοι
http://www.ebay.co.uk/itm/Meta-Plug-Par ... 484a947762Site εταιριας
http://www.metasystem.org.uk/vehicles_parking_rmb.aspxΤιμη 60 Ευρώ
Επικοινωνια seiko4you@yahoo.com , AΘΗΝΑ
-
Parking sensors META Plug Park system 4 βαμμενοι μαυροι
Πωλειται ενα σετ αισθητηρες παρκαρισματος επώνυμοι της ** ΜΕΤΑ** , το μοντελο Plug Park 4.
Τους εχω βάψει στην Chipsaway σε μαυρο μεταλλικο χρωμα , δεν χρησιμοποιηθηκαν ποτε, ιδανικοι να μπουν σε μαυρο αυτοκινητο.Ειναι αυτοι
http://www.ebay.co.uk/itm/Meta-Plug-Par ... 484a947762Site εταιριας
http://www.metasystem.org.uk/vehicles_parking_rmb.aspxΤιμη 60 Ευρώ
Επικοινωνια seiko4you@yahoo.com , AΘΗΝΑ
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Τι γνώμη έχουμε για το X3 E83;
Από τα καλύτερα αυτοκινητα που μπορεις να αγοράσεις , ανεξαρτητως κατηγοριας. Τιμονι θεικο , κιβωτιο - κλειστρο πολεμικου οπλου , αρχοντικη ποιοτητα κυλισης , ησυχια και αναρτηση σφιχτή μεν ,που δεν κοπαναει δε. Επιπλεον ΔΕΝ γερνει στις στροφες ακομα και με τη στανταρντ ανάρτηση. Χαρακτηριστικα στο κατεβασμα από Τριπολη προς Αθηνα μετα το τουνελ του Αρτεμισιου περναει όλες τις στροφες-καμπές με πάνω από 200km/h μεσα στην στροφη...Ο κινητηρας δεν βαζει βεβαια φωτια στην ασφαλτο αλλα ειναι παραπάνω από επαρκης για το αυτοκινητο. Αν αντεχεις τελη και λοιπές επιβαρυνσεις πάρτο με κλειστα μάτια!!
Μιλάμε πάντα για το προηγούμενο μοντέλο;
Nαι για το προηγούμενο (ειπαμε E83). To καινουριο δεν το εχω φυσικα οδηγησει , οι πληροφοριες ομως από το εξωτερικο λένε για πιο ραφιναρισμενη ποιοτητα κυλισης και πιο άνετο πέρασμα πάνω από ανωμαλίες , με παραχωρησεις όμως στον ελεγχο της αναρτησης , και για αυτό συνιστούν οπωσδηποτε να την αγοράσεις με την ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση.
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Τι γνώμη έχουμε για το X3 E83;Από τα καλύτερα αυτοκινητα που μπορεις να αγοράσεις , ανεξαρτητως κατηγοριας. Τιμονι θεικο , κιβωτιο - κλειστρο πολεμικου οπλου , αρχοντικη ποιοτητα κυλισης , ησυχια και αναρτηση σφιχτή μεν ,που δεν κοπαναει δε. Επιπλεον ΔΕΝ γερνει στις στροφες ακομα και με τη στανταρντ ανάρτηση. Χαρακτηριστικα στο κατεβασμα από Τριπολη προς Αθηνα μετα το τουνελ του Αρτεμισιου περναει όλες τις στροφες-καμπές με πάνω από 200km/h μεσα στην στροφη...Ο κινητηρας δεν βαζει βεβαια φωτια στην ασφαλτο αλλα ειναι παραπάνω από επαρκης για το αυτοκινητο. Αν αντεχεις τελη και λοιπές επιβαρυνσεις πάρτο με κλειστα μάτια!!
-
Aυτοκτόνησε γνωστός εμπορος αυτοκινητων
Αντιγράφω από www.imerisia.gr
Έμπορος που ανήκει σε επίσημο δίκτυο εισαγωγικής αυτοκινήτων έθεσε τέλος στη ζωή του σήμερα το πρωί. Η αιτία για την ενέργεια του εμπόρου είναι πιθανότατα η οικονομική δυσχέρεια που αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα η εταιρεία του.
Η εταιρεία του δραστηριοποιείται περίπου 40 χρόνια στην αγορά αυτοκινήτου και διατηρούσε κάθετη μονάδα στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο άτυχος επιχειρηματίας λίγο πριν προβεί στη μοιραία κίνηση άφησε ένα μήνυμα-σημείωμα στον λογιστή του αφήνοντάς τις τελευταίες του οδηγίες ενώ τη σωρό του αυτόχειρα βρήκε ο υπεύθυνος του συνεργείου του ο οποίος μετέβη στο σπίτι του επιχειρηματία να δει αν είναι καλά καθώς δεν απαντούσε στις τηλεφωνικές κλήσεις που πραγματοποιούσαν όλοι οι υπάλληλοί του. Ο άτυχος επιχειρηματίας έβαλε τέλος στη ζωή του με το κυνηγητικό όπλο που είχε νόμιμα στην κατοχή του.
Οπως αναφέρουν στην «Η» φίλοι του επιχειρηματία οι οποίοι επίσης δραστηριοποιούνται στον κλάδο εμπορίας αυτοκινήτων ο εκλιπών δεν είχε δώσει ποτέ δικαιώματα αλλά αντίθετα όπου και αν εμφανιζόταν ήταν πάντα με το χαμόγελο στα χείλη. Ωστόσο τα πράγματα δυσκόλεψαν αρκετά για εκείνον και την επιχείρησή του καθώς δύο φορές είχε πάθει τεράστιες ζημιές από τους αναρχικούς ενώ αμέσως μετά ακολούθησε η τεράστια πτώση των πωλήσεων με αποτέλεσμα να βρεθεί σε ένα αδιέξοδο οικονομικό αλλά και κοινωνικό.Ξέρει κανεις κάτι περισσότερο?
-
RE: VROOM! περί ηχητικού χαρακτήρα κινητήρων αυτοκινήτων...
Και όμως μια 316 coupe του 1995 που ειχα ακούσει το ίδιο ωραία ακουγόταν και ας μην είχε VANOS...
-
RE: VROOM! περί ηχητικού χαρακτήρα κινητήρων αυτοκινήτων...
Oι BMW γιατί ακούγονται όλες πολύ ωραία? Αυτό το μεταλλικό κροτάλισμα με τρελαίνει! Και δεν είναι θέμα κυβικών αφού και μια 316 το ίδιο ωραία ακούγεται!!..Ξέρει κανείς?