-
Για να λες οτι έκαψες λίγο πάνω απο την μέση, άρα 45 λίτρα... πόσα λίτρα έχει η is ;!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Για να λες οτι έκαψες λίγο πάνω απο την μέση, άρα 45 λίτρα... πόσα λίτρα έχει η is ;!Νομίζω 63, αλλα δε το μετραω έτσι. Δεν είναι σωστό καθώς το ρεζερβουάρ δεν έχει ομοιογενές σχήμα. Απλά επειδή γεμίζω συνήθως όταν φτάσει στο ίδιο σημείο, κάτω απο τη μέση, παίρνει περίπου 45λτ.
Θα το τσεκαρω για να μη λέω μλκιες.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Επανήλθα με επιβεβαιωμένα στοιχεία.
To κρυφό μενού λέει ότι έχω ακόμα 24,3λτ στο ρεζερβουάρ, άρα απο τα 63 που παίρνει συν 1 μέσα στη σωλήνα, έκαψα 40λτ.
Άρα η μέση μου ήταν πολυ καλύτερη, 9,7λτ/100κμ!
Πολυ καλα για το si.
Συμπέρασμα, καίει το κώλο του στη πόλη αλλα τα πράγματα είναι πολυ καλύτερα στον ανοιχτό δρόμο.
Ασε που σε επιβραβεύει και σε άλλους τομείς.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Τι γνώμη έχουμε για το X3 E83;
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ε εντάξει, δεν είναι dieselΚατι λίγα...
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
αμα δε καταλαβαίνεις τι λεει ο σερβιτόρος, πάρε ότι και ο δίπλα.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Τι γνώμη έχουμε για το X3 E83;Από τα καλύτερα αυτοκινητα που μπορεις να αγοράσεις , ανεξαρτητως κατηγοριας. Τιμονι θεικο , κιβωτιο - κλειστρο πολεμικου οπλου , αρχοντικη ποιοτητα κυλισης , ησυχια και αναρτηση σφιχτή μεν ,που δεν κοπαναει δε. Επιπλεον ΔΕΝ γερνει στις στροφες ακομα και με τη στανταρντ ανάρτηση. Χαρακτηριστικα στο κατεβασμα από Τριπολη προς Αθηνα μετα το τουνελ του Αρτεμισιου περναει όλες τις στροφες-καμπές με πάνω από 200km/h μεσα στην στροφη...Ο κινητηρας δεν βαζει βεβαια φωτια στην ασφαλτο αλλα ειναι παραπάνω από επαρκης για το αυτοκινητο. Αν αντεχεις τελη και λοιπές επιβαρυνσεις πάρτο με κλειστα μάτια!!
-
Η απλά το παίρνεις με τον 2.0Τ με τα 240hp και έχεις το καλύτερο μεσαίο premium SUV. Στα πλην ότι είναι μάλλον πιο άσχημο από τον προκάτοχο.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Η απλά το παίρνεις με τον 2.0Τ με τα 240hp και έχεις το καλύτερο μεσαίο premium SUV. Στα πλην ότι είναι μάλλον πιο άσχημο από τον προκάτοχο.Σιγά το μέτρο σύγκρισης...
-
Καλά ναι! Αλλά έχεις δει τι άλλο κυκλοφορούσε/κυκλοφορεί σε αυτή την κατηγορία? Το Χ3 fl με xenon και μια 18αρα το βρίσκω αξιοπρεπέστατο σχεδιαστικά.
-
http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.525208&sid=1
Ασύρματο ποντίκι BMW Z4, με δέκτη nano - μπλε σκούρο
23 ευρω προσφορα... για πλάκα... Δεν ήξερα αν ταιριάζει με το forum μας...
??? Δε νομίζω
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.525208&sid=1
Ασύρματο ποντίκι BMW Z4, με δέκτη nano - μπλε σκούρο
23 ευρω προσφορα... για πλάκα... Δεν ήξερα αν ταιριάζει με το forum μας...
??? Δε νομίζω
Τι τέλη έχει?
-
φετος δεν εχει για να το πάρεις.... πρώτα
-
Ο χρήστης stathispap έγραψε:
Τι γνώμη έχουμε για το X3 E83;
Από τα καλύτερα αυτοκινητα που μπορεις να αγοράσεις , ανεξαρτητως κατηγοριας. Τιμονι θεικο , κιβωτιο - κλειστρο πολεμικου οπλου , αρχοντικη ποιοτητα κυλισης , ησυχια και αναρτηση σφιχτή μεν ,που δεν κοπαναει δε. Επιπλεον ΔΕΝ γερνει στις στροφες ακομα και με τη στανταρντ ανάρτηση. Χαρακτηριστικα στο κατεβασμα από Τριπολη προς Αθηνα μετα το τουνελ του Αρτεμισιου περναει όλες τις στροφες-καμπές με πάνω από 200km/h μεσα στην στροφη...Ο κινητηρας δεν βαζει βεβαια φωτια στην ασφαλτο αλλα ειναι παραπάνω από επαρκης για το αυτοκινητο. Αν αντεχεις τελη και λοιπές επιβαρυνσεις πάρτο με κλειστα μάτια!!
Μιλάμε πάντα για το προηγούμενο μοντέλο;
-
Μάλλον όλοι, μεταξύ αυτών και εγώ, θεωρήσαμε de facto ότι το Ε83 είναι κωδικός της παρούσας Χ3.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μάλλον όλοι, μεταξύ αυτών και εγώ, θεωρήσαμε de facto ότι το Ε83 είναι κωδικός της παρούσας Χ3.Η παρούσα είναι η F25, κι επειδή είπατε και για κορυφαία ποιότητα κύλισης, με μπερδέψατε...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Τι γνώμη έχουμε για το X3 E83;
Από τα καλύτερα αυτοκινητα που μπορεις να αγοράσεις , ανεξαρτητως κατηγοριας. Τιμονι θεικο , κιβωτιο - κλειστρο πολεμικου οπλου , αρχοντικη ποιοτητα κυλισης , ησυχια και αναρτηση σφιχτή μεν ,που δεν κοπαναει δε. Επιπλεον ΔΕΝ γερνει στις στροφες ακομα και με τη στανταρντ ανάρτηση. Χαρακτηριστικα στο κατεβασμα από Τριπολη προς Αθηνα μετα το τουνελ του Αρτεμισιου περναει όλες τις στροφες-καμπές με πάνω από 200km/h μεσα στην στροφη...Ο κινητηρας δεν βαζει βεβαια φωτια στην ασφαλτο αλλα ειναι παραπάνω από επαρκης για το αυτοκινητο. Αν αντεχεις τελη και λοιπές επιβαρυνσεις πάρτο με κλειστα μάτια!!
Μιλάμε πάντα για το προηγούμενο μοντέλο;
Nαι για το προηγούμενο (ειπαμε E83). To καινουριο δεν το εχω φυσικα οδηγησει , οι πληροφοριες ομως από το εξωτερικο λένε για πιο ραφιναρισμενη ποιοτητα κυλισης και πιο άνετο πέρασμα πάνω από ανωμαλίες , με παραχωρησεις όμως στον ελεγχο της αναρτησης , και για αυτό συνιστούν οπωσδηποτε να την αγοράσεις με την ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση.
-
Σήμερα με κάλεσε η BMW Σπανός για μια οδηγία αλλαγής των μπεκ ψεκασμού (αν κατάλαβα καλά γιατί βιαζόμουν να μπω στην τάξη). Η αντικατάσταση θα γίνει δωρεάν, και κλείσαμε ραντεβού για την Πέμπτη στις 8 ( ). Με προειδοποίησαν όμως ότι θα κρατήσουν το αυτοκίνητο μέχρι τις 5 το απόγευμα.
In slightly unrelated news, το Bora έβγαλε κίτρινη λυχνία για τον αερόσακο και προβλέπω αρκετά Ευρώπουλα για να του περάσει ο πονόκοιλος.
-
Ιδιαίτερο χρωματάκι
-
-
Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά??
Στην Γηραιά Αλβιόνα τα πέτυχες αυτά τα καμάρια?
BMW FORUM