Ωραια φενεται.
gavriil1
@gavriil1
Account Manager for Oracle Corp.
Latest posts made by gavriil1
-
RE: VW Golf VI GTi
Δεν καταλαβαινω γιατι η εκτη γενια Golf GTi να μην εφοδιαστει με τον κινητηρα του Golf GTi 30th Edition, 5ης γενιας. ΑΝτε να τον ντι-τουναρανε κατα 10 ιππους. Τοσο πιο ακριβος ειναι απο τον τωρινο των 200ων ιππων?
-
RE: Νέο Seat Ibiza Cupra
Αφου λεει οτι ειναι απο το Golf GT, δεν ειναι biturbo, ειναι ο Twincharger κινητηρας με turbo και supercharger. Απλα απο οτι φενεται του προσθεσαν 10 ιππους.
Προσωπικα μου φενεται σωστοτατη η επιλογη του κινητηρα.
-
RE: 2007 Ford Mustang Shelby GT vs. 2008 Subaru Impreza WRX STI
Δεν θα προτιμουσα κανενα, ομως εαν επρεπε το Ιμπρεζα. Διοτι το Μαστανγκ ειναι φτιαγμενο κακεστατα ως οχημα απο ολες τις πλευρες.
-
RE: VW Golf VΙ
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αν υπάρχει και σύστημα συγκράτησης σε ανηφόρα, το προτιμώ. Ειδάλλως...
Hill start assist υπάρχει και με κλασικό χειρόφρενο (βλέπε Fiat), ποιος ο λόγος να έχει κανείς ηλεκτρικό; Στην τελική, και στα μεγάλα ζόρια, μπορεί να σου σώσει τη ζωή το ρημάδι, αν είναι μηχανικό.
ωπα... δεν παιζει φαση να γινει χρηση του ηλεκτροχειροφρενου δηλαδη εν κινηση ε? Θα συμφωνησω παντως... το χειροφρενο το βλεπω και γω ως failsafe μηχανισμο, και καλυτερα να ειναι manual και αξιοπιστο.
Γιατι, ποσοι οδηγοι χρισημοποιουν το χειροκινητο χειροφρενο για...'κωλιες'?
-
RE: Lexus GS450h.
Ο χρήστης PAPANIK1 έγραψε:
Εχει κάποιος άποψη ,προσωπική ,και ίσως εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ?Ναι εχω εγω.
Το GS 450Η δεν ειναι οσο καλο οσο ακουγεται απο τα σπεκς. Το κλασσικοτατο λαθος auto enthusiasts' ειναι να μαγευοντε απο τα σπεκς ενος οχηματος ή απο reviews περιοδικων. Το 450 ειναι σουπερ πανβαρο, και δειχνει οταν το οδηγεις, οχι οσο γρηγορο οσο ο ανταγωνισμος, ειναι σουπερ μαλακο στις αναρτησεις και με οχι ακριβες τιμονι οπως τα MB and BMW και γενικα πασχει απο χωρους πισω και το πορτ μπαγκαζ ειναι ανυπαρκτο.
Επισης δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα πανηγυρια για την τιμη. Συμφωνα με το περιοδικο, αρχιζει απο τα 62Κ και παει μεχρι τα 72Κ. Αυτο το οχημα κοστιζει γυρω στα 55,000 δολλαρια στις ΗΠΑ. Αρα με αλλα λογια η τιμη του στην Ελλαδα ειναι artificially inflated για να κερδοφορουν καποιοι. Οποιοι νομιζουν οτι δεν πληρωνουν ταξινομηση δεν νοιαζονται οτι τα λεφτα που δεν πηρε το κρατος, τα πηραν οι εμποροι κτλ.
Το GS450h δειχνει τι θα γινει οτα οι μπαταριες χωρεσουν 6 φορες την ενεργεια που χωρανε σημερα (ετσι ωστε να χρισημοποιηθουν λιγοτερες και αρα πεσει το βαρος και ανεβουν οι διαθεσιμοι χωροι) και οι ηλεκτροκινητηρες τετραπλασιαστουν σε αποδοση. Τοτε θα ειναι ενδιαφεροντα τα πραγματα και θα δουμε hybrids απο ολους. Αυτο θα γινει σε περιπου 12 χρονια για τα αυτοκινητα που θα μπορουν να αγορασουν ολοι απο πλευρας τιμης.
-
RE: VW Scirocco
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Πολύ όμορφο είναι, αλλά σε αυτή τη φωτό
http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... _large.jpg
προσέξατε το σήμα 2.0 TSI; Λέτε να δούμε κανέναν διπλοτουρμπισμένο 2λιτρο κινητήρα ή τον 2.0 TFSI θα τον ξαναβαφτίσουν σύμφωνα με τη νέα πολιτική τους;Διαβασα οτι μεχρι 200 αλογα θα πανε οι κινητηρες, αρα μαλλον αυτος του GTI και αρα μονο με τουρμπο.
-
RE: Mercedes E-Class W212 (2009)
Το μεγαλυτερο προβλημα της τωρινης Ε ειναι η ελλειψη χωρου για τους πισω επιβατες. Δεν βλεπω να μιλαει το αρθρο για αυξηση μεταξονιου και ανναρωτιεμαι.
-
RE: Μηνιαίο εισόδημα: 2008
[quote='aserf'][quote='gavriil1']Υπάρχουν χιλιάδες, ίσως και εκατομμύρια Έλληνες που ζουν με 700
-
RE: Μηνιαίο εισόδημα: 2008
Ο χρήστης nass έγραψε:
@gavriil1, τα μηνιαία έξοδά μας (2 άτομα με δικό μας σπίτι-αυτοκίνητο) χωρίς δόσεις - δάνεια κτλ.) μέχρι και το 2006 είναι γύρω στα 1000-1200 ευρώ περιλαμβανομένων και (αρκετών) εξόδων για διακοπές.
ΟΚ πριν διαβασω οτιδηποτε αλλο, το στιτι και αυτοκινητο/α πως ξεπληρωθηκαν με δυο μισθους?
Δεν είναι μισθοί των 1000 ευρώ
Οχι, ΟΚ, δεν σε ρωταω τι μισθους εχετε. Ομως ειναι μισθοι ετσι? Και καμια 60αρια ετων δεν εισαι να πω δουλευες μια ζωη για ενα σπιτι. Αυτο που σε ρωταω ειναι, τα αυτοκινητο/α και το σπιτι αφου ειναι ξεπληρωμενα, εσεις τα ξεπληρωσατε? Αρχισατε απο το μηδεν? πανω/κατω?