-
Aπό πίσω κάτι με χαλάει αρκετά, δεν ξέρω,,, σαν να είναι υπερβολικά φαρδύ χαμηλά...
-
Ο 1.4 TSI του GT θα είναι με +10 ps.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Έχω και εγώ τις επιφυλάξεις μου για το εαν θα είναι πράγματι ο τουρμποκομπρεσοράτος με περισσότερα άλογα από του Golf GT. Μακάρι να είναι έτσι αλλά μου ακούγεται too good to be true.Όσο για το φίλο που λέει ότι ο προηγούμενος 1.8Τ 180 του παλιού Cupra θα ήταν καλύτερη επιλογή με βρίσκει να διαφωνώ κάθετα. Έχοντας οδηγήσει και τους 2 κινητήρες (τον 1.8Τ 180 στο παλιό Toledo Volcan και τον 1.4TSI 170 στο GT θα πω ότι απλώς δεν υπάρχει σύγκριση. Η μέρα με τη νύχτα... Αναφέρομαι αποκλειστικά στους κινητήρες βέβαια. Επ΄αυτού συγγνώμη αλλά δε δέχομαι συζήτηση.
καλα γνωμες και εντυπωσεις ειναι αυτα,μια χαρα ειναι ο κινητηρας του GT(με εξαιρεση οτι ψοφαει ψηλα και περι αυτου δε δεχομαι εγω συζητηση),αλλα ο αλλος εχει αποδειξει περιτρανα την αξια του και σε πολλα περισσοτερα αλογα ,αλλωστε για αυτο το λογο ολοι αγορασαν το FR...Πλεον ομως αποτελει παρελθον...
Ας εβαζαν τον καινουριο 1.8Τ με τα 163..οχι γιατι αυτος που θα μπει ειναι κακος,αλλα γιατι τα κυβικα ειναι για μενα αναντικαταστατα ειδικα στο τομεα της βελτιωσης(ο οποιος επαιξε σημαντικο ρολο στις πωλησεις του συγκεκριμενου μοντελου).Επισης το θεωρω παραλογο να ριξουν τοσο πολυ τον κυβισμο σε σχεση με το απερχομενο μοντελο,να μην ανεβασουν την ιπποδυναμη,αλλα να σε δεσμευουν και απο πανω στο οριο της βελτιωσης και να σου μιλανε γαι χαμηλοτερους ρυπους
Αυτο ειναι τελειως αντιθετο με τη φιλοσοφια του συγκεκριμενου μοντελου και ειδικα τωρα που υπαρχουν κι αλλοι με 'φθηνα' αλογα,θα τους κοστισει πολυ σε πωλησεις..Χασανε το πιο μεγαλο ατου του μοντελου,ειδικα στη περιπτωση του FR..
Τη γνωμη μου λεω απλως,επειδη εχω δει και γω απο πρωτο χερι τι μπορει να κανει ο κινητηρας του GT και ο 1.8Τ...Ο πρωτος αντε να φτασει τα ορια ενος GTI,το οποιο ειναι θεικο για 1.4 κινητηρα δε λεω,αλλα οχι θεικο για αυτο που ειχαν συνηθισει οι ibiza-κηδες( πολλα απο αυτα τα διαολια μου ριχνουν κολωνες )
-
Αφου λεει οτι ειναι απο το Golf GT, δεν ειναι biturbo, ειναι ο Twincharger κινητηρας με turbo και supercharger. Απλα απο οτι φενεται του προσθεσαν 10 ιππους.
Προσωπικα μου φενεται σωστοτατη η επιλογη του κινητηρα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αυτο ειναι τελειως αντιθετο με τη φιλοσοφια του συγκεκριμενου μοντελου και ειδικα τωρα που υπαρχουν κι αλλοι με 'φθηνα' αλογα,θα τους κοστισει πολυ σε πωλησεις..Χασανε το πιο μεγαλο ατου του μοντελου,ειδικα στη περιπτωση του FR..
Τη γνωμη μου λεω απλως,επειδη εχω δει και γω απο πρωτο χερι τι μπορει να κανει ο κινητηρας του GT και ο 1.8Τ...Ο πρωτος αντε να φτασει τα ορια ενος GTI,το οποιο ειναι θεικο για 1.4 κινητηρα δε λεω,αλλα οχι θεικο για αυτο που ειχαν συνηθισει οι ibiza-κηδες( πολλα απο αυτα τα διαολια μου ριχνουν κολωνες )
Εγώ κρατάω αυτό. Έχεις δίκιο
-
Και εμένα μου κάνει εντύπωση που δεν αύξησαν την απόδοση του κινητήρα δεδομένου ότι υπάρχει ο ανταγωνισμός από το Corsa OPC με τα 192 άλογα.
Από την άλλη προφανώς ήταν μια ειλημένη απόφαση να μπει ο 1,4 και για αυτόν τα 180 άλογα (σε εργοστασιακή μορφή) πρέπει να είναι το άνω όριο.Όσον αφορά την ελληνική αγορά τώρα, πολύ καλά κάνανε!!!
Είχαν ένα αυτοκίνητο που φορολογούνταν με 30% και παρουσιάζουν ένα νέο που φορολογείται με 12%! Τί θα λέγατε λοιπόν για απόδoση Cupra σε τιμή FR?
Το μόνο σίγουρο είναι πως όταν έρθει θα είναι το πιο φτηνό γκάζι (€ ανά ίππο)
Αυτό δεν είναι και το ζητούμενο από ένα Seat Cupra?Σχετικά με τους κινητήρες, νομίζω κάποια στιγμή (ο διάδοχος του ΤSI ίσως) θα εγκαταλειφθεί ο κομπρέσσορας και τη θέση του θα πάρει μικρότερο τούρμπο, όπως συμβαίνει με τους καινούργιους ντίζελ. Ο λόγος είναι ότι κάτι τέτοιο θα ρίξει την κατανάλωση αν και κάνει το σύστημα λίγο πιο δύσκολο από πλευράς διαχείρισης.
-
Πιθανώς να υπάρξει και μεγαλύτερη έκδοση (cupra bocanegra?).
Ο 1.4 TSi (twincharger) πάντως πρέπει να έχει κάποια περιθώρια ακόμα (τουλάχιστον για 200 άλογα)
-
O 1,4 κρατώντας το 1,5bar έως τις 7500σαλ. βγάζει θεωρητικά 250 άλογα.
Θέλει μεγαλύτερο τούρμπο όμως για 200 άλογα, το οποίο σημαίνει ότι θα μπαίνει πιο αργά, άρα θέλουν και μεγαλύτερη παροχή από τον κομπρέσσορα, τον οποίον όμως από ότι θυμαμαι, ήδη λειτουργούν κοντά στο όριο.
Οπότε τα 200 άλογα σαφώς και είναι τεχνικά εφικτά, αλλά θα κοστίσουν τόσο πολύ που δε νομίζω τελικά να το κάνουν.Έχει πολύ ενδιαφέρον πάντως που ανεβάζουν τα άλογα από τον 1,4!
-
Τα 190-200 άλογα είναι εφικτά με ένα απλό πρόγραμμα.
Η τουρμπίνα του twincharger στο όριο παροχής της μπορεί να δώσει περίπου 230 ίππους τελείως οριακά.
Υπάρχουν βελτιωμένα TSI που δουλεύουν με ασφάλεια στους ~210 ίππους με πρόγραμμα και ολοκληρωμένη εξάτμιση.
Άρα κάποια φτηνή βελτιωσιμότητα θα υπάρχει και στο νέο Cupra αν βγει με αυτό τον κινητήρα. -
Έχοντας οδηγήσει και τους 2 κινητήρες (τον 1.8Τ 180 στο παλιό Toledo Volcan και τον 1.4TSI 170 στο GT θα πω ότι απλώς δεν υπάρχει σύγκριση. Η μέρα με τη νύχτα...
θέλεις να το διευκρινίσεις λίγο αυτό;
-
Δεν είναι τίποτα δυσνόητο, αν οδηγήσεις δυο αυτοκίνητα με τους κινητήρες αυτούς θα καταλάβεις αμέσως ότι ο 1.4 TSI 170 έχει πολύ, μα πολύ, μεγαλύτερο ωφέλιμο εύρος λειτουργίας και εμφανώς μικρότερη κατανάλωση χωρίς να υστερεί σε ισχύ. Τι άλλο δηλαδή θα μπορούσε να έχει παραπάνω;
Δεν ξέρω πόσο καλός θα πρέπει να θεωρείται ο 1.8Τ των 1781cc με τα σημερινά δεδομένα, γνωρίζω όμως ότι πριν από 10 χρόνια δεν είχε αντίπαλο.
Επίσης θα ήθελα να σημειώσω την απογοήτευση μου όταν οδήγησα το νέο 1.8T(F)SI 160, διότι διαβάζοντας σε όλα σχεδόν τα περιοδικά πόσο καλός είναι και πόσο νωρίτερα (υποτίθεται) μπαίνει το τούρμπο και πόσο αργότερα (υποτίθεται) 'ξεφουσκώνει'' ψηλά σε σχέση με τον παλιό 1.8Τ περίμενα κάτι πραγματικά διαφορετικό και αναβαθμισμένο, πράγμα που δεν είδα. (Αχ.. αυτές οι P.R. των περιοδικών...)
Δε λέω ότι οι δυο 1.8Τ του VAG δεν είναι καλοί αλλά στην πράξη, πέρα από τις όποιες θεωρίες για τεχνολογίες που κάνουν παπάδες, δεν είναι τίποτα παραπάνω από δυο συμβατικοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες με όλα τα κουσούρια που κάνουν κάποιον που έχει συνηθίσει σε ατμοσφαιρικούς να απογοητεύεται από τον τρόπο λειτουργίας. Ο 1.4TSI 170 χωρίς να υποστηρίζω ότι δεν έχει κουσούρια, είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει αυτή τη στιγμή σε προσομοίωση ατμοσφαιρικού συνόλου παραμένοντας ταυτόχρονα ισχυρός και οικονομικός.
-
ξαναλεω οτι ο κινητηρας του golf gt στα ψηλα ψοφαει,επισης καλυτερα να εχεις εναν 1800αρη που δουλευει χαλαρα με 0,5 bar (γιατι αυτο ειναι πιο κοντα στο ατμοσφαιρικο φιλε lapin) παρα εναν κινητηρα που δουλευει στα ορια(δε θυμαμαι πιεση του gt,αλλα ειναι τεραστια για εργοστασιακο)..
η οικονομια της βενζινης ειναι αλλο θεμα και το gt δεν ειναι και κανενα υποδειγμα οικονομιας,καιει παρα πολυ εκτος κι αν χαιδεψεις το γκαζι..
Ο παλιος 1.8Τ ειναι παλιος παει και τελειωσε,αλλα ο καινουριος με τα 160 μη μου πεις οτι εχει τα γνωστα τουρμπο-κουσουρια οπως lag...(τα οποια ουτε ο παλιος ειχε σε αυτα τα αλογα)Επισης θα ηθελα να μου πεις με ποιον ατμοσφαιρικο κινητηρα συγκρινεις σε λειτουργια τον 1.8Τ(τον καινουριο)??
Να μου πεις οτι δεν ειναι ιδιο να οδηγεις ενα 2λιτρο τουρμπο σε σχεση με ενα V6 να το καταλαβω,αλλα ο 1.8Τ δεν εχει αντιπαλο σε αυτα τα κυβικα/αλογα(και τη κατηγορια για την οποια προσανατολιζεται,για να μη μου πεταξεις κανενα type-r)...
Τι ακριβως σε ενοχλησε στο turbo???η ροπη ή οτι δε χρειαζεται να στιψεις το μοτερ για να τσουλησει το οχημα σου????Ο TSI λειτουργει πολυ πιο αγρια σε σχεση με τον 1.8Τ,για αυτο μαλλον σου φανηκε πολυ πιο γρηγορος,αρα αναιρεις μονος σου τις θεωριες περι 'ατμοσφαιρικης λειτουργιας' , εκτος κι αν εισαι honda-κιας και περιμενεις και συ να μπει το VTEC...
-
o 1,4 δεν ειναι καθολου πιεσμενος, παρ'ολο που δουλευει με υψηλες πιεσεις, γιαυτο και τα σχεδον μηδενικα προβληματα αξιοπιστιας του.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
o 1,4 δεν ειναι καθολου πιεσμενος, παρ'ολο που δουλευει με υψηλες πιεσεις, γιαυτο και τα σχεδον μηδενικα προβληματα αξιοπιστιας του.και αυτο δλδ πως γινεται???
-
Πες μας τι εννοείς 'πιεσμένος' να σου πούμε πως γίνεται
-
οταν κατι δουλευει σε υψηλη πιεση μοιραια δε θεωρειται πιεσμενο???Καθε ποτε θελει για παραδειγμα αλλαγη τουρμπινας??Δε χρειαζεται υποχρεωτικα καλη βενζινη??
Ο προηγουμενος 1.8Τ με τα 150 δεν ειχε ποτε τετοια θεματα... -
Αν εννοείς πιεσμένο το γεγονός το ότι δουλεύει με μεγάλη πίεση στους κυλίνδρους τότε ναι είναι. Το πόσο πιο πιεσμένο από άλλα υπερτροφοδοτούμενα δεν το ξέρω. Επίσης αλλαγή τουρμπίνας δεν ξέρω κάθε πότε θέλει αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να θέλει νωρίτερα από τον παλιό 20βάλβιδο τούρμπο.
Με απλή αμόλυβδη δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα.
Υπάρχει ένα ψυχολογικό σύμπλεγμα που ορίζει τον κυβισμό σαν μέτρο των πάντων και η έννοια 'πιεσμένος' αναφέρεται στο πόσο κοντά στα όρια αντοχής είναι ο κινητήρας. Ε ο συγκεκριμένος με την έννοια αυτή δεν είναι καθόλου πιεσμένος. Είναι σχεδιασμένος για να αντέχει άνετα τις πιέσεις που υφίσταται.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οταν κατι δουλευει σε υψηλη πιεση μοιραια δε θεωρειται πιεσμενο???Καθε ποτε θελει για παραδειγμα αλλαγη τουρμπινας??Δε χρειαζεται υποχρεωτικα καλη βενζινη??
Ο προηγουμενος 1.8Τ με τα 150 δεν ειχε ποτε τετοια θεματα...τα EVO που βγαζουν μαμα 290αλογα ειναι πιεσμενα?
εξαρταται απο τα υλικα του κινητηρα. Αμα εμβολα, πιστονια κτλ ειναι 'σωστα' δεν υπαρχει κανενα θεμα.
-
καλα δεν ειπα οτι θα σου μεινει ο κινητηρας στο χερι,εννοειται οτι οι σοβαροι κατασκευαστες προνοουν για αυτα.
αυτο που θιγω εγω ειναι η λειτουργια του κινητηρα και μη μου πεις οτι το EVO εχει πολιτισμενο κινητηρα!!
Αντιστοιχα και το GT δεν ειναι οσο πολιτισμενο ειναι ενα 1.8Τ..Εχουν κανει καλη δουλεια,αλλα για μενα δεν αποτελει καλυτερη μηχανικη λυση... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα δεν ειπα οτι θα σου μεινει ο κινητηρας στο χερι,εννοειται οτι οι σοβαροι κατασκευαστες προνοουν για αυτα.
αυτο που θιγω εγω ειναι η λειτουργια του κινητηρα και μη μου πεις οτι το EVO εχει πολιτισμενο κινητηρα!!
Αντιστοιχα και το GT δεν ειναι οσο πολιτισμενο ειναι ενα 1.8Τ..Εχουν κανει καλη δουλεια,αλλα για μενα δεν αποτελει καλυτερη μηχανικη λυση...αναγκαστικα το 1,4 στροφαρει ψηλοτερα για να παρει τα αλογα αυτα. Διαφορετικα θα επρεπε να προχωρησουν σε αλλες λυσεις.
ο 1,8 δουλευει πιο χαλαρα, γιατι τα αλογα που θελουν ειναι λιγοτερα, αρα δεν υπαρχει λογος να φθασει τις 7000σαλ.
βεβαια με το ρυθμο που παρουσιασει εκδοσεις η VW κανεις δε ξερει πως θα ειναι τα πραγματα σε 1 χρονο
Νέο Seat Ibiza Cupra